WHAHAHHA, die smileyquote:
Dude pas nou die OP aan..het is geen DONDERDAG MEER en zet er in dat degene met de laatste post een nieuw topic moet openen!quote:
als je precies tegelijkertijd reageert kan dat voorkomen, tenzij een blauwe die kan vol door een slotje heen postenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Trouwens, 300 is vaak 301 en vandeweek zelfs 2x 302.
Waar ligt dat aan eigenlijk?
Raar volk! Die blauwe!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je precies tegelijkertijd reageert kan dat voorkomen, tenzij een blauwe die kan vol door een slotje heen posten
quote:
* Sgele masseert schouders van Debsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude pas nou die OP aan..het is geen DONDERDAG MEER en zet er in dat degene met de laatste post een nieuw topic moet openen!
Droxz en smokez passen toch steeds aan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:59 schreef debbie_19 het volgende:
Moozzie het is al vrijdagpas eens aan
pr0nquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele masseert schouders van Debs
Doe eens rustig jij
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe eens rustig jij
Zelfde gedachtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook, en ik dacht..dan maak ik er maar eentje aan![]()
maar jij maakte dus tegelijk aan
Mooz! Doe Olep eens na!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja hij doet het gewoon niet
hij komt nu pas weer als het topic bijna vol is
Dude jij hebt toch dit topic gemaakt..dan moet jij de OP aanpassenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Droxz en smokez passen toch steeds aan?
Sgele ziet niet dat hij eigenlijk de vriend van debbie aan het masseren isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe eens rustig jij
Dan heeft ie wijven schouders...voor een gastquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Sgele ziet niet dat hij eigenlijk de vriend van debbie aan het masseren is
Aan wiens kant sta jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt Mooz...ik waardeer je inzet enzo...maar toch
idd, die lompe moozzie heeft geen geduldquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
Die afspraak van " Degene die 'm sluit opent een nieuwe " gaat ook lekker op hier he
Anders vraag jij het even liefquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude pas nou die OP aan..het is geen DONDERDAG MEER en zet er in dat degene met de laatste post een nieuw topic moet openen!
De mijnequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aan wiens kant sta jij eigenlijk?
Verrader
Voortrekkerij ;quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je precies tegelijkertijd reageert kan dat voorkomen, tenzij een blauwe die kan vol door een slotje heen posten
pardon?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Sgele ziet niet dat hij eigenlijk de vriend van debbie aan het masseren is
Nee dan moet je geen topic aan maken als je er geen zin in hebtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Anders vraag jij het even lief
En van jou moest ik geduldig zijn dus nu moet jij maar even geduldig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |