dus jij verstuurd altijd mij die SPAM?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:24 schreef Runx het volgende:
[..]
nais ... ja klopt dat is mijn bedrijf
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nouop z'n minst worden het 4 neger lullen .. minder echt niet
tuulk niet, ik probeer hem op te lichtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:27 schreef Runx het volgende:
[..]
ok naaaiiislaat je niet oplichten he
hmm lekker, lijkt me wel goed voor middag eten vandaagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand een broodje kebab ? ik ga nu halen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
om half 12?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo weer mn tante helpen met de geboortekaartjes van mn nichtje!
en vanavond uit eten met vriendinnen dus later vanmiddag nog even goed rusten
yup ik heb bedachtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jouw'n bedrijf?
volgens mij is het ons bedrijf..aangezien ik mede oprichter/bedenker ben
sorry, vrijdag hequote:
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
kleine discussies horen erbij
en moozie, sorry, maar ongesteld![]()
vanavond weer naar persooneigenlijk gister doen, maar was pas om 22:00 thuis van eten enzo
als het zo gaat klaag ik je bij deze aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:29 schreef Runx het volgende:
[..]
yup ik heb bedachtjij wil niet eens je moeder in zetten gek
Goddomme en ik heb al zo'n hongerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
ZOo nu alquote:
Boeie niemand kijkt er naarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ZOo nu alwe zijn 4 pagina's verder
Degene die het topic sluit opent een nieuwe Mooz...bijdehandjequote:Degene die het topic vol maakt opent een nieuw topic (post 300, niet opvolgende posts)
kloptquote:
FOUT!quote:
.quote:
Ja sgele de 300ste is de sluit post. Die posts daarna horen geblokt te worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Degene die het topic sluit opent een nieuwe Mooz...bijdehandje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |