Dan gooi ik er ff 2 van 1966 tegenaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
En muzikaal was mijn geboortejaar ook een disaster!![]()
Pick any http://muziek-en-film.inf(...)s-jaren-70-1973.html
nou, ze raden wel aan de verwijderde wortels te verbranden ja,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je het niet roken dan, dat hoerespul?
Was mooi geweest, maar het is een donderdag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij ben ik op een lazy Sunday verwekt. Dat kan niet anders, met mijn luie aard.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
Verwekt. Niet geboren!
Enne, Bart: doe jij nog een MBOstudie?
Jongen in de trein
Toen was ik zo'n fan van KISS, en vooral van Paul Stanley. Ik dagdroomde altijd dat ze mij zouden ontdekken en dat ik hun zangeres werd. Een meiske van 10quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:45 schreef Juud79 het volgende:
@ Gert
Bij mij stond op mijn geboortedag dit op nummer 1. Wel ok, dacht ik zo...
Enorme hit ja!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:45 schreef Juud79 het volgende:
@ Gert
Bij mij stond op mijn geboortedag dit op nummer 1. Wel ok, dacht ik zo...
Jullie zijn wél van de grote jongens hè! Eerst de Stones, en nu...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:54 schreef Leandra het volgende:
Gert? Wat stond er op 12-09-1966 op # 1??
Wij welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie zijn wél van de grote jongens hè! Eerst de Stones, en nu...
Ik heb een slecht voorgevoel bij 18-09-1976...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie zijn wél van de grote jongens hè! Eerst de Stones, en nu...
Man!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik heb een slecht voorgevoel bij 18-09-1976...
Onnozele problemen vrágen om simpele oplossingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:06 schreef Desii het volgende:
hoi, hoi ik heb en mega-onnozelprobleem
Al mijn mannelijke virtuele villagers zijn dood op een 6 jarig jochie na.... what to do.. what to do
Mijn dolle mina's willen niet op dat jonge ventje en mijn dorpshoofd is mega verzwakt en volgens het rode balkje op sterven na dood.
Waarschijnlijk beter om mijn eiland op te blazen maar das weer ook weer zo zielug
oja, ik heb ook nog maar 3 puzzels opgelost dus ze mogen niet doodgaan want ik wil het uitspelen
Je moet de vrouwen leren jagen. We leven immers al in 2008.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:06 schreef Desii het volgende:
Al mijn mannelijke virtuele villagers zijn dood op een 6 jarig jochie na.... what to do.. what to do
Mijn dolle mina's willen niet op dat jonge ventje en mijn dorpshoofd is mega verzwakt en volgens het rode balkje op sterven na dood.
Waarschijnlijk beter om mijn eiland op te blazen maar das weer ook weer zo zielug
oja, ik heb ook nog maar 3 puzzels opgelost dus ze mogen niet doodgaan want ik wil het uitspelen
Het zaad van je dorpshoofd zien te verkrijgen en dan je dolle mina's dmv KI bezwangerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:06 schreef Desii het volgende:
Heb je dat stamhoofd teveel alchemieproefjes laten doen waarbij de pot ontplofte? Dat verzwakt ze namelijk. Maar als er een stamhoofd sterft, komt zijn cape weer op dezelfde plaats te hangen en kun je iemand anders stamhoofd maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:06 schreef Desii het volgende:
ik begrijp het best... waarom gaan al die mannen ook doodquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Onnozele problemen vrágen om simpele oplossingen.
Ga een spel spelen wat je wél begrijpt.
Zo, faktuurtje...
Original footagequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Man!!![]()
Allemaal even lekker mee karaoken.![]()
Dat dus, ik vond de lijst van 1991 al zo angstaanjagend dat ik maar niet gevraagd heb wat er op # 1 stond toen de kid geboren werdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Original footage![]()
Je zal geboren zijn toen 'Toppertje' (en een breezah anananananas) op één stond. Nog erger dan Jeroen vd Boom met "Jij bent zo"
15 maart 1965quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's mijn speeltje dus! Roept u maar.
Ik heb even gekeken waar mijn nageslacht mee opgezadeld zit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Original footage![]()
Je zal geboren zijn toen 'Toppertje' (en een breezah anananananas) op één stond. Nog erger dan Jeroen vd Boom met "Jij bent zo"
OMGquote:
Ik eentje met Cliff Richard.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken waar mijn nageslacht mee opgezadeld zit.
OMG!![]()
Je kunt niet álles plannen, maar wél dat je kids niet worden geboren rond een zomerhit of een carnavalskrakert...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OMG!![]()
Met The Young Ones?quote:
Misschien is dat over een jaar of 25, als ze dit soort ouwelullenspelletjes doen, best wel hip.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OMG!![]()
Dan zou ik op mijn 7e gebaard hebben en ik was wel vlot maar ook weer niet zo vlot.quote:
Ach... het kon ergerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OMG!![]()
Oh ja. Dat is ook al weer heel lang geleden, dat The Young Ones nummer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:22 schreef noekje het volgende:
Dan zou ik op mijn 7e gebaard hebben en ik was wel vlot maar ook weer niet zo vlot.
Nee en ik ken het nummer niet eens. Millenium prayer! Nog nooit gehoord en hij is slecht. *rilt*
Allemaal uitgemergelde kindjes enzo. Welkom op de wondere wereld!
Huh? Ik had hem toen we hiermee begonnen al voor je opgezocht en in de Nederlandse top-40 stond toen een ander nummer op 1.quote:
Oh, welke dan? Ik wil ook een leukere.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Ik had hem toen we hiermee begonnen al voor je opgezocht en in de Nederlandse top-40 stond toen een ander nummer op 1.
Of ik heb je geboortedatum tóch verkeerd, dat kan ook.![]()
Ik vind Elton en Kiki wel leuk, heb 'm zelfs op mp3.
Een disconummer , staat een post of 20 terug.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, welke dan? Ik wil ook een leukere.
Stop! Ik zit in de UK. I'm with stupid.
Skip die Cliff dan ook maar.![]()
Dan kunnen jouw oudste en die van mij niet veel schelen, volgens mij stond die bij hem ook op 1quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:28 schreef petraa het volgende:
Deze was 1 ten tijde van de geboorte van mijn oudste.
Wat grappig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:28 schreef petraa het volgende:
En deze bij me jongste! Zou ze daarom zo'n grote fan van hem zijn??????
Ik MOET zondag mee naar Jantje Shit met haar en toen ze klein was hoefde ik maar cd aan te zetten met jan en ze viel in slaap, terwijl ze echt een huilbaby was!quote:
Oh ja!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
" Wat stond er op 1 toen je geboren werd" is ook wel grappig.
Behalve bij mij dan. Dat is zo erg dat ik het hier niet ga vermelden.
Eens kijken voor mijn partner in blue.. die weet ik omdat ze op dezelfde datum jarig is als m'n vriendin..
Op 1 stond toen...... tataaaa [ afbeelding ]
19 nov. 1991quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kunnen jouw oudste en die van mij niet veel schelen, volgens mij stond die bij hem ook op 1
Exact een week na Jr..... die is van 12 nov. 1991quote:
Of in progressie!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja!!![]()
Vinnik ook niet leuk. Ik wil in regressie.
Aaah toe!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Of in progressie! [ afbeelding ]
Ah nee.. ik zet 'm nog niet op.
Het is idd niet een echt Nintendo vriendelijk topicquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Precies. Dat is ook voor die kleintjes. Soort van ganzenbord maar dan anders.
Jij hebt hem toch niet omgebouwd, wel?
Oh en nee, Bong. Ik ga niet naar dat topic in GAM. Ze zijn daar zo zeikerig over Nintendo terwijl ik er blij mee ben. Daar gaat mijn pleziergehalte van omlaag en dan word ik sip.![]()
I know.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je kunt niet álles plannen, maar wél dat je kids niet worden geboren rond een zomerhit of een carnavalskrakert...
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef noekje het volgende:
En toen kwam ik ter wereld! Ik huilde niet maar zei alleen maar tie tie.
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef noekje het volgende:
En toen kwam ik ter wereld! Ik huilde niet maar zei alleen maar tie tie.
![]()
Ik ben er ook nog (even)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef CarOnline het volgende:
Oh hell nou is iedereen zeker weg?
En het is nog wel Halloween.
Ik moet zo even een matige collega uitzwaaien, de enige activiteit van vanmiddag, gleich wieder da.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef CarOnline het volgende:
Oh hell nou is iedereen zeker weg?
En het is nog wel Halloween.
Omdat het moet!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
tie tie?
Hier kan ik niet meedansen en blèren. Vanavond nóg een keertje hè? [ afbeelding ]
Ik ben 'm leuk gaan vinden en dat komt puur en alleen door jou
IK heet ook petra met 1a, maar die naam was hier al vergeven!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:55 schreef CarOnline het volgende:
Oh en Petraa.
Mn zus heet ook Petraa. Maar dan met 1 a.
Maar ik, tukker zeg het altijd met 2 a's. Of nou ja, eigenlijk altijd Pee.
En zij noemt mij al sinds jaar en dag Liena.
Ik heb gister alles zelf gedaan!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:53 schreef CarOnline het volgende:
Oh daar is Gert nog.
Hoi Gert.
Mn strijkmiep heb ik af moeten bellen![]()
Het wordt maandag.
Dat is niet veel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet zo even een matige collega uitzwaaien, de enige activiteit van vanmiddag, gleich wieder da.
quote:
NPquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Bong, thanks. Zo van het weekend eens kiek'n.
Ach gossie! hier was vorige week Halloween festijn in de wijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat is niet veel.
Ik heb net schmink gekocht, het schijnt dat de kids hier een rondje lopen met Halloween.
Dus dat gaan 2 doodskoppen worden en 1 meisjespiraat.
De dames heb ik naar de winkel gestuurd voor snoep. Kan moeilijk 'NEIN' verkopen als er onverhoopt toch een klein duitsertje aan de deur staat te Trick or Treaten.
Ik had de machine kapot dus mn moeder heeft 4 wassen gewassen en gestreken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb gister alles zelf gedaan!![]()
![]()
ow, ik ga het nu ff in de kast hangen.Dát zou ik nog doen
Tsss je bent nog te lui om het in de kast te mieteren!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach gossie! hier was vorige week Halloween festijn in de wijk.
Ik ga me ff op het eten storten enne mijn strijk ligt er nog steeds!
Hier (NHN) wél iigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef noekje het volgende:
Ja, doen jullie wel aan 11 november? Die Limburger hier kende dat helemaal niet.
Limburgers
Ikzelf doe elk jaar wel aan 11 november.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef noekje het volgende:
Ja, doen jullie wel aan 11 november? Die Limburger hier kende dat helemaal niet.
Limburgers
Ook echt aan de deur snoep halen?quote:
Ja ze komen hier aan de deur zingen en ook snoep halenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook echt aan de deur snoep halen?
Daar doen ze wel iets maar dat eindigt weer bij een kerk ofzo.
Ga je iets lekkers eten Bong?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben even eten, mss tot straks, mss tot morgen![]()
deed vroeger ook zoiets, maar dan het hele jaar doorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Dat deden wij vroeger ook altijd. Sint Maarten toch? Of haal ik weer eens wat goedheiligmannen door elkaar?
Anyhoodski: weekend!
Sint Maarten ja, alleen in de streek waar ik toen woonde heette dat "foekepot". God hoe ging dat ook alweer...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Dat deden wij vroeger ook altijd. Sint Maarten toch? Of haal ik weer eens wat goedheiligmannen door elkaar?
Anyhoodski: weekend!
quote:
Hahaha!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Staan ze al klaar bij de voordeur Caro?![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor! :quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik had ze vrijdag in huis gewoon![]()
Uhuh, beter wat steviger kost als je zo vroeg uit de veren moet.quote:Maar een gebakken ei smaakt toch beter bij de koffie, zo 's morgensvroeg om half 2
Haha jaa die 'wandeling', dat we de hond op de terugweg gewoon tegenkomenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor! :![]()
Die hadden meegemoeten op de wandeling naar de spoorlijn.![]()
[..]
Uhuh, beter wat steviger kost als je zo vroeg uit de veren moet.
Precies!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef Gert het volgende:
Was je nét zo fris en fruitig opgestaan, na een hele nacht doorhalen, jaaa hoor: afzuigkap. Pats, Kopfschmerz.
nou weet ik de mijne dus al....... want ik was 1 daggie laterquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:54 schreef Leandra het volgende:
Gert? Wat stond er op 12-09-1966 op # 1??
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
sorryben ook net wakker dan klinkt het nóg erger.......
ik lust geen erwtensoepquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
lukte mooi, binnen 3 uur soep klaar., en vers, en heb het nu bloedheet.
Catharina!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou weet ik de mijne dus al....... want ik was 1 daggie later![]()
maar eigenlijk geldt dat niet want ik was 6 weken te vroeg geboren.......
ik weet het kan je nog merken maar dat maakt niet uit
![]()
weken in een couveuse gelegen en eigenlijk al dood verklaard, mijn
tweede naam (ga ik niet verklappen) is ook vernoemd alvast voor het
gemak naar het ziekenhuis......
maar de nonnen hebben gebeden zei mijn moeder en toen bleef ik leven![]()
ja dat zal het geweest zijn, vast niet mijn eigen levensdrang.......... neehee dat had
er niks meee te maken, het waren die nonnen![]()
dus eigenlijk was ik pas écht geboren 6 weken later toch ?
héhéhéhé ik zeg het niehietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Catharina!
Onze Lieve Vrouwe!
Stadsmaten?
Martini?![]()
Hoeveel ziekenhuizen hebben we?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |