ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 06:55 schreef HiDiHo het volgende:
Morge![]()
![]()
Was idd koud![]()
Hondjes heeft een luxe probleem, ik kan er geen meedelijden mee heben
eigenlijk niet, het is net of je in een douchecabine staat, dus de warmte blijft erin, alleen het is zo een plastic geval, maar goed te doen, en gelijk warm water, en genoeg warm water,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:05 schreef Manu82 het volgende:
Is het nu trouwens niet koud om te douchen in de garage?
Gauw je bed in jijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik hier? en voor achten?Waar moet het heen
Ik moet wel werkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:37 schreef noekje het volgende:
Ik hoef helemaal niet te werken vandaag. Ik ga rustig wachten op mijn spelletjes. Naar het asiel om weer nieuwe kittens op te halen. Leuk ende tof dagje.
Karts, Galaxy en Mario Party. Ga ik de kinderen keihard inmaken uiteraard!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet wel werkenEnne welke spelletjes ? Morgen druk druk druk, de jongste moet hockeyen in Hellevoetsluis, terwijl de Botlektunnel is afgesloten
Mag volgens mij wel om 7 uur weggaan terwijl ze om half 12 moet spelen, Daarna met middelste naar Schoonhoven voor de hockey en daarna weer met de jongste naar Rotterdam voor de Hockey
Maar daarnaaaaaaaaaaaaaaaaaaa naar Tommy the Rockmusical
![]()
![]()
Oehh dat zijn leuke spelletjes! Karts is verslavend vannacht tot 1 uur zitten spelen, Galaxy is supercool en Mario Party vind ik wat minder maar de jongste vind hem te gek!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Karts, Galaxy en Mario Party. Ga ik de kinderen keihard inmaken uiteraard!![]()
Ah kijk, toch nog licht aan het eind van de tunnel. Tommy. Leuk!
Nee jonguh, ik ben altijd zo vroeg hoor.quote:
Precies. Dat is ook voor die kleintjes. Soort van ganzenbord maar dan anders.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Oehh dat zijn leuke spelletjes! Karts is verslavend vannacht tot 1 uur zitten spelen, Galaxy is supercool en Mario Party vind ik wat minder maar de jongste vind hem te gek!
Nope nog niet omgebouwd, ga ik van de week laten doen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Precies. Dat is ook voor die kleintjes. Soort van ganzenbord maar dan anders.
Jij hebt hem toch niet omgebouwd, wel?
Oh en nee, Bong. Ik ga niet naar dat topic in GAM. Ze zijn daar zo zeikerig over Nintendo terwijl ik er blij mee ben. Daar gaat mijn pleziergehalte van omlaag en dan word ik sip.![]()
Voor de ds trek ik wel alles van internet. Hendig sjiek hoor. Eerst een stuk of 10 spelletjes gekocht. Ik vond dat ik mijn aandeel geleverd had. Nintendo, say thanks en toen ben ik gaan downloaden. Ideaal!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Nope nog niet omgebouwd, ga ik van de week laten doen!![]()
Garantie is voorbij, dus nu durf ik het wel!
Ik ga hem in Schiedam zien en Di-rect speelt um!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:57 schreef Copycat het volgende:
Tommy!
Heb die musical in '92 of zo on Broadway gezien. Toen stonden de Twin Towers nog. Niet op Broadway, maar toch.
Goedemorgen!
Ik zou niet eens weten hoe dat moet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Voor de ds trek ik wel alles van internet. Hendig sjiek hoor. Eerst een stuk of 10 spelletjes gekocht. Ik vond dat ik mijn aandeel geleverd had. Nintendo, say thanks en toen ben ik gaan downloaden. Ideaal!
Ik weet alleen niet of ik het wel durf met de wii en volgens mij zijn ze ook enorm bezig om dat tegen te gaan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |