Ik had de machine kapot dus mn moeder heeft 4 wassen gewassen en gestreken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb gister alles zelf gedaan!![]()
![]()
ow, ik ga het nu ff in de kast hangen.Dát zou ik nog doen
Tsss je bent nog te lui om het in de kast te mieteren!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach gossie! hier was vorige week Halloween festijn in de wijk.
Ik ga me ff op het eten storten enne mijn strijk ligt er nog steeds!
Hier (NHN) wél iigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef noekje het volgende:
Ja, doen jullie wel aan 11 november? Die Limburger hier kende dat helemaal niet.
Limburgers
Ikzelf doe elk jaar wel aan 11 november.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef noekje het volgende:
Ja, doen jullie wel aan 11 november? Die Limburger hier kende dat helemaal niet.
Limburgers
Ook echt aan de deur snoep halen?quote:
Ja ze komen hier aan de deur zingen en ook snoep halenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook echt aan de deur snoep halen?
Daar doen ze wel iets maar dat eindigt weer bij een kerk ofzo.
Ga je iets lekkers eten Bong?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben even eten, mss tot straks, mss tot morgen![]()
deed vroeger ook zoiets, maar dan het hele jaar doorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Dat deden wij vroeger ook altijd. Sint Maarten toch? Of haal ik weer eens wat goedheiligmannen door elkaar?
Anyhoodski: weekend!
Sint Maarten ja, alleen in de streek waar ik toen woonde heette dat "foekepot". God hoe ging dat ook alweer...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Dat deden wij vroeger ook altijd. Sint Maarten toch? Of haal ik weer eens wat goedheiligmannen door elkaar?
Anyhoodski: weekend!
quote:
Hahaha!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Staan ze al klaar bij de voordeur Caro?![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor! :quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik had ze vrijdag in huis gewoon![]()
Uhuh, beter wat steviger kost als je zo vroeg uit de veren moet.quote:Maar een gebakken ei smaakt toch beter bij de koffie, zo 's morgensvroeg om half 2
Haha jaa die 'wandeling', dat we de hond op de terugweg gewoon tegenkomenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor! :![]()
Die hadden meegemoeten op de wandeling naar de spoorlijn.![]()
[..]
Uhuh, beter wat steviger kost als je zo vroeg uit de veren moet.
Precies!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef Gert het volgende:
Was je nét zo fris en fruitig opgestaan, na een hele nacht doorhalen, jaaa hoor: afzuigkap. Pats, Kopfschmerz.
nou weet ik de mijne dus al....... want ik was 1 daggie laterquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:54 schreef Leandra het volgende:
Gert? Wat stond er op 12-09-1966 op # 1??
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
sorryben ook net wakker dan klinkt het nóg erger.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |