19 nov. 1991quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kunnen jouw oudste en die van mij niet veel schelen, volgens mij stond die bij hem ook op 1
Exact een week na Jr..... die is van 12 nov. 1991quote:
Of in progressie!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja!!![]()
Vinnik ook niet leuk. Ik wil in regressie.
Aaah toe!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Of in progressie! [ afbeelding ]
Ah nee.. ik zet 'm nog niet op.
Het is idd niet een echt Nintendo vriendelijk topicquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Precies. Dat is ook voor die kleintjes. Soort van ganzenbord maar dan anders.
Jij hebt hem toch niet omgebouwd, wel?
Oh en nee, Bong. Ik ga niet naar dat topic in GAM. Ze zijn daar zo zeikerig over Nintendo terwijl ik er blij mee ben. Daar gaat mijn pleziergehalte van omlaag en dan word ik sip.![]()
I know.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je kunt niet álles plannen, maar wél dat je kids niet worden geboren rond een zomerhit of een carnavalskrakert...
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef noekje het volgende:
En toen kwam ik ter wereld! Ik huilde niet maar zei alleen maar tie tie.
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef noekje het volgende:
En toen kwam ik ter wereld! Ik huilde niet maar zei alleen maar tie tie.
![]()
Ik ben er ook nog (even)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef CarOnline het volgende:
Oh hell nou is iedereen zeker weg?
En het is nog wel Halloween.
Ik moet zo even een matige collega uitzwaaien, de enige activiteit van vanmiddag, gleich wieder da.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef CarOnline het volgende:
Oh hell nou is iedereen zeker weg?
En het is nog wel Halloween.
Omdat het moet!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
tie tie?
Hier kan ik niet meedansen en blèren. Vanavond nóg een keertje hè? [ afbeelding ]
Ik ben 'm leuk gaan vinden en dat komt puur en alleen door jou
IK heet ook petra met 1a, maar die naam was hier al vergeven!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:55 schreef CarOnline het volgende:
Oh en Petraa.
Mn zus heet ook Petraa. Maar dan met 1 a.
Maar ik, tukker zeg het altijd met 2 a's. Of nou ja, eigenlijk altijd Pee.
En zij noemt mij al sinds jaar en dag Liena.
Ik heb gister alles zelf gedaan!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:53 schreef CarOnline het volgende:
Oh daar is Gert nog.
Hoi Gert.
Mn strijkmiep heb ik af moeten bellen![]()
Het wordt maandag.
Dat is niet veel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet zo even een matige collega uitzwaaien, de enige activiteit van vanmiddag, gleich wieder da.
quote:
NPquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Bong, thanks. Zo van het weekend eens kiek'n.
Ach gossie! hier was vorige week Halloween festijn in de wijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat is niet veel.
Ik heb net schmink gekocht, het schijnt dat de kids hier een rondje lopen met Halloween.
Dus dat gaan 2 doodskoppen worden en 1 meisjespiraat.
De dames heb ik naar de winkel gestuurd voor snoep. Kan moeilijk 'NEIN' verkopen als er onverhoopt toch een klein duitsertje aan de deur staat te Trick or Treaten.
Ik had de machine kapot dus mn moeder heeft 4 wassen gewassen en gestreken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb gister alles zelf gedaan!![]()
![]()
ow, ik ga het nu ff in de kast hangen.Dát zou ik nog doen
Tsss je bent nog te lui om het in de kast te mieteren!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach gossie! hier was vorige week Halloween festijn in de wijk.
Ik ga me ff op het eten storten enne mijn strijk ligt er nog steeds!
Hier (NHN) wél iigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef noekje het volgende:
Ja, doen jullie wel aan 11 november? Die Limburger hier kende dat helemaal niet.
Limburgers
Ikzelf doe elk jaar wel aan 11 november.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef noekje het volgende:
Ja, doen jullie wel aan 11 november? Die Limburger hier kende dat helemaal niet.
Limburgers
Ook echt aan de deur snoep halen?quote:
Ja ze komen hier aan de deur zingen en ook snoep halenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook echt aan de deur snoep halen?
Daar doen ze wel iets maar dat eindigt weer bij een kerk ofzo.
Ga je iets lekkers eten Bong?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben even eten, mss tot straks, mss tot morgen![]()
deed vroeger ook zoiets, maar dan het hele jaar doorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Dat deden wij vroeger ook altijd. Sint Maarten toch? Of haal ik weer eens wat goedheiligmannen door elkaar?
Anyhoodski: weekend!
Sint Maarten ja, alleen in de streek waar ik toen woonde heette dat "foekepot". God hoe ging dat ook alweer...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Dat deden wij vroeger ook altijd. Sint Maarten toch? Of haal ik weer eens wat goedheiligmannen door elkaar?
Anyhoodski: weekend!
quote:
Hahaha!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Staan ze al klaar bij de voordeur Caro?![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor! :quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik had ze vrijdag in huis gewoon![]()
Uhuh, beter wat steviger kost als je zo vroeg uit de veren moet.quote:Maar een gebakken ei smaakt toch beter bij de koffie, zo 's morgensvroeg om half 2
Haha jaa die 'wandeling', dat we de hond op de terugweg gewoon tegenkomenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor! :![]()
Die hadden meegemoeten op de wandeling naar de spoorlijn.![]()
[..]
Uhuh, beter wat steviger kost als je zo vroeg uit de veren moet.
Precies!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:04 schreef Gert het volgende:
Was je nét zo fris en fruitig opgestaan, na een hele nacht doorhalen, jaaa hoor: afzuigkap. Pats, Kopfschmerz.
nou weet ik de mijne dus al....... want ik was 1 daggie laterquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:54 schreef Leandra het volgende:
Gert? Wat stond er op 12-09-1966 op # 1??
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
sorryben ook net wakker dan klinkt het nóg erger.......
ik lust geen erwtensoepquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
lukte mooi, binnen 3 uur soep klaar., en vers, en heb het nu bloedheet.
Catharina!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou weet ik de mijne dus al....... want ik was 1 daggie later![]()
maar eigenlijk geldt dat niet want ik was 6 weken te vroeg geboren.......
ik weet het kan je nog merken maar dat maakt niet uit
![]()
weken in een couveuse gelegen en eigenlijk al dood verklaard, mijn
tweede naam (ga ik niet verklappen) is ook vernoemd alvast voor het
gemak naar het ziekenhuis......
maar de nonnen hebben gebeden zei mijn moeder en toen bleef ik leven![]()
ja dat zal het geweest zijn, vast niet mijn eigen levensdrang.......... neehee dat had
er niks meee te maken, het waren die nonnen![]()
dus eigenlijk was ik pas écht geboren 6 weken later toch ?
héhéhéhé ik zeg het niehietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Catharina!
Onze Lieve Vrouwe!
Stadsmaten?
Martini?![]()
Hoeveel ziekenhuizen hebben we?
snap ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik lust geen erwtensoep
rare jongens die spanjaardenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
snap ik![]()
zijn er wel meer. mijn dochter ook niet, maar spaanse schoonzoon vindt het heerlijk.
naakt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja ik ging douchen, enne Honda, nee ik kan niet klagen bij de buren over het boren
ik ben hier de gek die de hele nacht op isde buren zijn vrij normaal
![]()
o ja....... ik ging douchen .........![]()
tot later
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ikzelf doe elk jaar wel aan 11 november.
Van 10 naar 12 vind ik zo'n gedoe. Afspraken die niet kloppen enzo, je kent het wel.
Dus ja, ik doe wel aan 11 november.
Ja lekker hoor, over 2 weken weer naar de 1e wedstrijd toe in heereveen. Ben helemaal schaatsfan ga ook heel vaak naar het buitenland toe voor wedstrijden met een grote groep vriendinnen. (partners laten we thuis). Al in hamar, calgary, milwaykee, salt lake en bijna alle grote toernooien waardan ook in europa bezocht de laatste 15 jaar.quote:
Klinkt echt superquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, over 2 weken weer naar de 1e wedstrijd toe in heereveen. Ben helemaal schaatsfan ga ook heel vaak naar het buitenland toe voor wedstrijden met een grote groep vriendinnen. (partners laten we thuis). Al in hamar, calgary, milwaykee, salt lake en bijna alle grote toernooien waardan ook in europa bezocht de laatste 15 jaar.
leuk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, over 2 weken weer naar de 1e wedstrijd toe in heereveen. Ben helemaal schaatsfan ga ook heel vaak naar het buitenland toe voor wedstrijden met een grote groep vriendinnen. (partners laten we thuis). Al in hamar, calgary, milwaykee, salt lake en bijna alle grote toernooien waardan ook in europa bezocht de laatste 15 jaar.
Ik heb 2 rode meegenomen vandaag en het gaat al super.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
snap ik![]()
zijn er wel meer. mijn dochter ook niet, maar spaanse schoonzoon vindt het heerlijk.
echt leuk..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb 2 rode meegenomen vandaag en het gaat al super.
Als het je wat lijkt dan moet je echt informeren bij het asiel. Het is zo leuk!
En hij is het er helemaal mee eens?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
echt leuk..
ga maandag informeren, heb het net met mannetje besproken.
Ohhh fuck lekker. Volgende week maar weer es naar de HEMA voor een stuk of zes worstenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:14 schreef hondjes het volgende:
net erwtensoep gemaakt,mmmmm lekker.
Leenkittens!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef CarOnline het volgende:
Ohh ik wil ook leen kittens!
Alleen ga ik zelf dan langzaam dood. Maar t lijkt me hartstikke lollig
Best tof.. Zou dat lukken met mijn al ex asiel hufters. ben bang dat ze gesloopt wordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Leenkittens!![]()
Het afstaan is wel ontzettend kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |