19 nov. 1991quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kunnen jouw oudste en die van mij niet veel schelen, volgens mij stond die bij hem ook op 1
Exact een week na Jr..... die is van 12 nov. 1991quote:
Of in progressie!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja!!![]()
Vinnik ook niet leuk. Ik wil in regressie.
Aaah toe!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Of in progressie! [ afbeelding ]
Ah nee.. ik zet 'm nog niet op.
Het is idd niet een echt Nintendo vriendelijk topicquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Precies. Dat is ook voor die kleintjes. Soort van ganzenbord maar dan anders.
Jij hebt hem toch niet omgebouwd, wel?
Oh en nee, Bong. Ik ga niet naar dat topic in GAM. Ze zijn daar zo zeikerig over Nintendo terwijl ik er blij mee ben. Daar gaat mijn pleziergehalte van omlaag en dan word ik sip.![]()
I know.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je kunt niet álles plannen, maar wél dat je kids niet worden geboren rond een zomerhit of een carnavalskrakert...
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef noekje het volgende:
En toen kwam ik ter wereld! Ik huilde niet maar zei alleen maar tie tie.
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef noekje het volgende:
En toen kwam ik ter wereld! Ik huilde niet maar zei alleen maar tie tie.
![]()
Ik ben er ook nog (even)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef CarOnline het volgende:
Oh hell nou is iedereen zeker weg?
En het is nog wel Halloween.
Ik moet zo even een matige collega uitzwaaien, de enige activiteit van vanmiddag, gleich wieder da.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef CarOnline het volgende:
Oh hell nou is iedereen zeker weg?
En het is nog wel Halloween.
Omdat het moet!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
tie tie?
Hier kan ik niet meedansen en blèren. Vanavond nóg een keertje hè? [ afbeelding ]
Ik ben 'm leuk gaan vinden en dat komt puur en alleen door jou
IK heet ook petra met 1a, maar die naam was hier al vergeven!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:55 schreef CarOnline het volgende:
Oh en Petraa.
Mn zus heet ook Petraa. Maar dan met 1 a.
Maar ik, tukker zeg het altijd met 2 a's. Of nou ja, eigenlijk altijd Pee.
En zij noemt mij al sinds jaar en dag Liena.
Ik heb gister alles zelf gedaan!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:53 schreef CarOnline het volgende:
Oh daar is Gert nog.
Hoi Gert.
Mn strijkmiep heb ik af moeten bellen![]()
Het wordt maandag.
Dat is niet veel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet zo even een matige collega uitzwaaien, de enige activiteit van vanmiddag, gleich wieder da.
quote:
NPquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Bong, thanks. Zo van het weekend eens kiek'n.
Ach gossie! hier was vorige week Halloween festijn in de wijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat is niet veel.
Ik heb net schmink gekocht, het schijnt dat de kids hier een rondje lopen met Halloween.
Dus dat gaan 2 doodskoppen worden en 1 meisjespiraat.
De dames heb ik naar de winkel gestuurd voor snoep. Kan moeilijk 'NEIN' verkopen als er onverhoopt toch een klein duitsertje aan de deur staat te Trick or Treaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |