ik lust geen erwtensoepquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
lukte mooi, binnen 3 uur soep klaar., en vers, en heb het nu bloedheet.
Catharina!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou weet ik de mijne dus al....... want ik was 1 daggie later![]()
maar eigenlijk geldt dat niet want ik was 6 weken te vroeg geboren.......
ik weet het kan je nog merken maar dat maakt niet uit
![]()
weken in een couveuse gelegen en eigenlijk al dood verklaard, mijn
tweede naam (ga ik niet verklappen) is ook vernoemd alvast voor het
gemak naar het ziekenhuis......
maar de nonnen hebben gebeden zei mijn moeder en toen bleef ik leven![]()
ja dat zal het geweest zijn, vast niet mijn eigen levensdrang.......... neehee dat had
er niks meee te maken, het waren die nonnen![]()
dus eigenlijk was ik pas écht geboren 6 weken later toch ?
héhéhéhé ik zeg het niehietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Catharina!
Onze Lieve Vrouwe!
Stadsmaten?
Martini?![]()
Hoeveel ziekenhuizen hebben we?
snap ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik lust geen erwtensoep
rare jongens die spanjaardenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
snap ik![]()
zijn er wel meer. mijn dochter ook niet, maar spaanse schoonzoon vindt het heerlijk.
naakt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja ik ging douchen, enne Honda, nee ik kan niet klagen bij de buren over het boren
ik ben hier de gek die de hele nacht op isde buren zijn vrij normaal
![]()
o ja....... ik ging douchen .........![]()
tot later
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ikzelf doe elk jaar wel aan 11 november.
Van 10 naar 12 vind ik zo'n gedoe. Afspraken die niet kloppen enzo, je kent het wel.
Dus ja, ik doe wel aan 11 november.
Ja lekker hoor, over 2 weken weer naar de 1e wedstrijd toe in heereveen. Ben helemaal schaatsfan ga ook heel vaak naar het buitenland toe voor wedstrijden met een grote groep vriendinnen. (partners laten we thuis). Al in hamar, calgary, milwaykee, salt lake en bijna alle grote toernooien waardan ook in europa bezocht de laatste 15 jaar.quote:
Klinkt echt superquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, over 2 weken weer naar de 1e wedstrijd toe in heereveen. Ben helemaal schaatsfan ga ook heel vaak naar het buitenland toe voor wedstrijden met een grote groep vriendinnen. (partners laten we thuis). Al in hamar, calgary, milwaykee, salt lake en bijna alle grote toernooien waardan ook in europa bezocht de laatste 15 jaar.
leuk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, over 2 weken weer naar de 1e wedstrijd toe in heereveen. Ben helemaal schaatsfan ga ook heel vaak naar het buitenland toe voor wedstrijden met een grote groep vriendinnen. (partners laten we thuis). Al in hamar, calgary, milwaykee, salt lake en bijna alle grote toernooien waardan ook in europa bezocht de laatste 15 jaar.
Ik heb 2 rode meegenomen vandaag en het gaat al super.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
snap ik![]()
zijn er wel meer. mijn dochter ook niet, maar spaanse schoonzoon vindt het heerlijk.
echt leuk..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb 2 rode meegenomen vandaag en het gaat al super.
Als het je wat lijkt dan moet je echt informeren bij het asiel. Het is zo leuk!
En hij is het er helemaal mee eens?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
echt leuk..
ga maandag informeren, heb het net met mannetje besproken.
Ohhh fuck lekker. Volgende week maar weer es naar de HEMA voor een stuk of zes worstenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:14 schreef hondjes het volgende:
net erwtensoep gemaakt,mmmmm lekker.
Leenkittens!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef CarOnline het volgende:
Ohh ik wil ook leen kittens!
Alleen ga ik zelf dan langzaam dood. Maar t lijkt me hartstikke lollig
Best tof.. Zou dat lukken met mijn al ex asiel hufters. ben bang dat ze gesloopt wordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Leenkittens!![]()
Het afstaan is wel ontzettend kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |