Ja da's mijn speeltje dus! Roept u maar.quote:
Dan gooi ik er ff 2 van 1966 tegenaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
En muzikaal was mijn geboortejaar ook een disaster!![]()
Pick any http://muziek-en-film.inf(...)s-jaren-70-1973.html
nou, ze raden wel aan de verwijderde wortels te verbranden ja,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je het niet roken dan, dat hoerespul?
Was mooi geweest, maar het is een donderdag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij ben ik op een lazy Sunday verwekt. Dat kan niet anders, met mijn luie aard.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
Verwekt. Niet geboren!
Enne, Bart: doe jij nog een MBOstudie?
Jongen in de trein
Toen was ik zo'n fan van KISS, en vooral van Paul Stanley. Ik dagdroomde altijd dat ze mij zouden ontdekken en dat ik hun zangeres werd. Een meiske van 10quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:45 schreef Juud79 het volgende:
@ Gert
Bij mij stond op mijn geboortedag dit op nummer 1. Wel ok, dacht ik zo...
Enorme hit ja!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:45 schreef Juud79 het volgende:
@ Gert
Bij mij stond op mijn geboortedag dit op nummer 1. Wel ok, dacht ik zo...
Jullie zijn wél van de grote jongens hè! Eerst de Stones, en nu...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:54 schreef Leandra het volgende:
Gert? Wat stond er op 12-09-1966 op # 1??
Wij welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie zijn wél van de grote jongens hè! Eerst de Stones, en nu...
Ik heb een slecht voorgevoel bij 18-09-1976...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie zijn wél van de grote jongens hè! Eerst de Stones, en nu...
Man!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik heb een slecht voorgevoel bij 18-09-1976...
Onnozele problemen vrágen om simpele oplossingen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:06 schreef Desii het volgende:
hoi, hoi ik heb en mega-onnozelprobleem
Al mijn mannelijke virtuele villagers zijn dood op een 6 jarig jochie na.... what to do.. what to do
Mijn dolle mina's willen niet op dat jonge ventje en mijn dorpshoofd is mega verzwakt en volgens het rode balkje op sterven na dood.
Waarschijnlijk beter om mijn eiland op te blazen maar das weer ook weer zo zielug
oja, ik heb ook nog maar 3 puzzels opgelost dus ze mogen niet doodgaan want ik wil het uitspelen
Je moet de vrouwen leren jagen. We leven immers al in 2008.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:06 schreef Desii het volgende:
Al mijn mannelijke virtuele villagers zijn dood op een 6 jarig jochie na.... what to do.. what to do
Mijn dolle mina's willen niet op dat jonge ventje en mijn dorpshoofd is mega verzwakt en volgens het rode balkje op sterven na dood.
Waarschijnlijk beter om mijn eiland op te blazen maar das weer ook weer zo zielug
oja, ik heb ook nog maar 3 puzzels opgelost dus ze mogen niet doodgaan want ik wil het uitspelen
Het zaad van je dorpshoofd zien te verkrijgen en dan je dolle mina's dmv KI bezwangerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:06 schreef Desii het volgende:
Heb je dat stamhoofd teveel alchemieproefjes laten doen waarbij de pot ontplofte? Dat verzwakt ze namelijk. Maar als er een stamhoofd sterft, komt zijn cape weer op dezelfde plaats te hangen en kun je iemand anders stamhoofd maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:06 schreef Desii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |