quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
NEIN! of je moet pronte tietjes hebbenquote:
Dat is ook een failquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:15 schreef afcajos het volgende:
owja, soms speel ik zelf "hard to get" om vervolgens te zien hoe ze met een lelijke vent zoent aan het eind van de avond.
quote:
Hahaha, luiheid noemen ze dat ook welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:25 schreef IQM het volgende:
Laatst stond een meisje met haar vriendinnen met haar rug naar mij (en m'n vrienden) toe en keek ze de hele tijd achterom. Achteraf bleek ze niet door te hebben dat ze zo opvallend naar me keek.
Ik laat me het liefst versieren.Emancipatie ftw, mên.
Ik ben ook lui.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, luiheid noemen ze dat ook wel!
Ja, perfect tochquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben ook lui.
Maar het is wel zo. Waarom wordt tegenwoordig nog zoveel verwacht dat mannen al het werk doen?Dan strijd je als vrouwen eeuwenlang om een beetje gelijkheid, maar maak je daar alleen gebruik van als het je uitkomt.
Eensch. Ik merk zelf dat je op avonden waar je vooral bezig bent met zuipen, meezingen en vrienden veel meer aandacht trekt van de dames, dan echt op zoek gaan de hele avond.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben ook lui.
Maar het is wel zo. Waarom wordt tegenwoordig nog zoveel verwacht dat mannen al het werk doen?Dan strijd je als vrouwen eeuwenlang om een beetje gelijkheid, maar maak je daar alleen gebruik van als het je uitkomt.
Jaaa, mannen die meezingenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eensch. Ik merk zelf dat je op avonden waar je vooral bezig bent met zuipen, meezingen en vrienden veel meer aandacht trekt van de dames, dan echt op zoek gaan de hele avond.
Oh, ja. Echt op zoek ga ik sowieso niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eensch. Ik merk zelf dat je op avonden waar je vooral bezig bent met zuipen, meezingen en vrienden veel meer aandacht trekt van de dames, dan echt op zoek gaan de hele avond.
das prachtigquote:
Daarom haat ik ook van jullie.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, perfect toch?
We hebben en kunnen alles, maar als we er even geen zin in hebben dan spelen we weer de onderdanige schattige afhankelijke vrouw en tadaaa
Geen dank, ik doe het met liefde.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef BobbyB het volgende:
BK, bedankt voor de geweldige muziek in het vorige topic
Ik heb wel eens een chick versierd door donn e te rappen vai de mic. en daarna zeg maar niets meer van hazes. Ze vond oprecht dat ik goed kon zingenquote:
Doe nou niet alsof de vrouwen dé machthebbende, manipulerende fakers zijn. Mannen zijn dat net zo goed. Maar dat hebben jullie dan weer niet altijd door.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihijullie blijven er toch wel intrappen
Was dit haar?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een chick versierd door donn e te rappen vai de mic. en daarna zeg maar niets meer van hazes. Ze vond oprecht dat ik goed kon zingen
Ja natuurlijk, maarja ik denk dat zowel mannen en vrouwen er ook gewoon graag intrappenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof de vrouwen dé machthebbende, manipulerende fakers zijn. Mannen zijn dat net zo goed. Maar dat hebben jullie dan weer niet altijd door.
Well said.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maarja ik denk dat zowel mannen en vrouwen er ook gewoon graag intrappenen zo hoort het ook.
nee zij was het:quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maarja ik denk dat zowel mannen en vrouwen er ook gewoon graag intrappenen zo hoort het ook.
Veel plezier.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]Hihi.
En nu ga ik werken, fijne dag allemaal!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:42 schreef McFearless het volgende:
http://www.ad.nl/video/2713275/Sneaker_voor_kakkerlakken.html
Hebben jullie dit al gezien?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
OMGquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:42 schreef McFearless het volgende:
Wat is er Ananas?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:01 schreef De_Ananas het volgende:
GODVERDOMME TYFUSKOLERE KUTZOOI!!!!!
Hij is er vanochtend achter gekomen dat hij op jongens valt.quote:
KHAD NET EEN ZAK BUGGLES MET PATÉ ROYAL SAUS MAA RKHEB ER GEEN FOTO VAN GEMAAKT EN NU IS IE OPquote:
Dat ik naakt achter de pc met je zat te cammen was een stille hintquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij is er vanochtend achter gekomen dat hij op jongens valt.
Of mocht ik dat niet doorvertellen anaalnas?
Dan haal je toch nieuwe.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
KHAD NET EEN ZAK BUGGLES MET PATÉ ROYAL SAUS MAA RKHEB ER GEEN FOTO VAN GEMAAKT EN NU IS IE OP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij dezequote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef afcajos het volgende:
Stem ff op sulejmani
http://www.tuttosport.com(...)a+il+GOLDEN+BOY+2008
Mja, pas 3500 stemmen. Ik vind het sowieso vreemd dat zoiets via internet gaat. Zoiets moet toch gewoon gekozen worden door een aantal objectieve klasbakken?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:09 schreef McFearless het volgende:
Wow, hij staat tweede op een kleine achterstand.
Een jury van Evert, Marco en René van Rijswijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mja, pas 3500 stemmen. Ik vind het sowieso vreemd dat zoiets via internet gaat. Zoiets moet toch gewoon gekozen worden door een aantal objectieve klasbakken?
Dat zijn wij toch allemaal!!!11quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mja, pas 3500 stemmen. Ik vind het sowieso vreemd dat zoiets via internet gaat. Zoiets moet toch gewoon gekozen worden door een aantal objectieve klasbakken?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat zijn wij toch allemaal!!!11
Goed idee, dan is hij nog eerder weg!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef afcajos het volgende:
Stem ff op sulejmani
http://www.tuttosport.com(...)a+il+GOLDEN+BOY+2008
Wat een afzichtelijke schoenen zeg!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:42 schreef McFearless het volgende:
Gelukkig maar 120 paar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat een afzichtelijke schoenen zeg!
Klopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:15 schreef afcajos het volgende:
mickey staat nu 1eVolgens mij kun je hier elke 3 minuten op stemmen ofzo
Italiaans, lul.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:20 schreef afcajos het volgende:
Wat een noob verkiezing. Net of dit de officiele isNet of één of andere spaanse B krant een poll houdt waarvan de uitslag beslissend is voor de fifa
Italiaansquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:26 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En trouwens, Italie!!!
Het meest verrotte tyfusland van de wereld, dan heb je geld en historie en dan verneuk je het nog zo!!!
MUST NOT FAP!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:30 schreef De_Ananas het volgende:
Vanavond pils drinken en dan vannacht een film kijken en dan zal ik wel weer snaps maken met een verslagje erij
waar ga je zuipen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:30 schreef De_Ananas het volgende:
Vanavond pils drinken en dan vannacht een film kijken en dan zal ik wel weer snaps maken met een verslagje erij
Bij m'n vereniging denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
waar ga je zuipen?
Of ga je in je eentje bier drinken terwijl je met een kussentje onder je arm naar she's all that kijkt?
quote:
Op centraal nog wel !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
! Ik heb trouwens een drank-automaat op Zutphen Centraal (
) gezien !
Gerske ! makker !quote:
Ik heb hem gezien hé !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Op centraal nog wel !![]()
Niet op zuidwijken city ?![]()
Stond hij er nog ?!
Sorry ik ben net wakkerquote:
copy paste :quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:00 schreef gers het volgende:
altijd he![]()
maar wat was er gisteren nou gebeurt
maar waarom had je niet je nieuwe pepperspray uitgetestquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry ik ben net wakker
[..]
copy paste :
Geen pics dit keer sorry.
Het was een kleine ( letterlijk ) kleine medelander.
Hij was bezig met een mooie graffitibus leuzen op het restauratie gebouw aan het spuiten.
Dingen zoals :
Kanker neo-nazies
en andere provocerende dingen.
Maar hij was al eerder ontkomen vanvond.
En het is tyfus mistig
Dus het is maar met geluk dat ik hem hoorde toen ik een peuk ging roken.
Maar goed .. ik heb hem met mijn gummi knuppeltje flink over zijn ijskoude handen getikt
Daarna meegenomen, politie gebelt en toen werd hij afgevoerd
Zijn gezicht toen de knuppel zijn ijskoude vingertjes raakte was echt geweldig
Wel omdat ik dacht meer succes te bereiken door hem een flinke tik op zijn ijskoude handjes te gevenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:04 schreef gers het volgende:
[..]
maar waarom had je niet je nieuwe pepperspray uitgetest
owokequote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel omdat ik dacht meer succes te bereiken door hem een flinke tik op zijn ijskoude handjes te geven![]()
![]()
En succes staat hier uiteraard voor leedvermaak.
Duhquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:08 schreef gers het volgende:
[..]
owoke![]()
wel met zo'n grote magliteknuppel he
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Duh
Je weet toch wel hoeveel pijn het doet als je een tik ermee krijgt he ?
Helemaal als je half bevroren vingers hebt
En live op SBS uitzendenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:16 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar ik blijf erbij laat die medelanders en nazis een paar keer met elkaar knokken , wat popcorn der bij, tribune en na een paar x is het probleem opgelost
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:16 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar ik blijf erbij laat die medelanders en nazis een paar keer met elkaar knokken , wat popcorn der bij, tribune en na een paar x is het probleem opgelost
Speltip #28quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:24 schreef Sackboy het volgende:
tvp
Even een doek aan de muur gehangen.
[ afbeelding ]
flauw hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar als ik werk dan wil ik het ook goed doen.
En sinds ik daar werk ( 2 jaar ongeveer nu ) word het steeds rustiger en beter in en rond het station.
Dus tja
Eet hem op dan, je hoeft hem niet meer te plukken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
Kom er net achter dat m'n kat niet een eend maar een duif vermoord heeft.![]()
![]()
![]()
Het hele huis zat onder de veren (We hadden 5 dagen geleden opnieuw geverfd.Maar alles is nog schoon
)
Ik bekijk net die duif in de kliko, helemaal kaal...![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
Kom er net achter dat m'n kat niet een eend maar een duif vermoord heeft.![]()
![]()
![]()
Het hele huis zat onder de veren (We hadden 5 dagen geleden opnieuw geverfd.Maar alles is nog schoon
)
Ik bekijk net die duif in de kliko, helemaal kaal...![]()
![]()
Over het algemeen wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:34 schreef gers het volgende:
[..]
flauw hoor![]()
maar gezellig stationnetje
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Speltip #28
Raak niet te gehecht aan internetmeisjes.
kan je de poorten niet op slot zetten als ze daar grafitie spuiten en de brandslang erop zettenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Over het algemeen wel.
Het is alleen op het moment wat onrustig
Lolquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:37 schreef gers het volgende:
[..]
kan je de poorten niet op slot zetten als ze daar grafitie spuiten en de brandslang erop zetten
jammerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol
Er zijn geen volledig afsluitbare poorten daar.
Like duh!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je wilt het wel, diep in je hart.
Stiekem heb jij een supertof beroep, man wat lijkt het me heerlijk om zo'n achterlijke idioot een beuk te geven!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry ik ben net wakker
[..]
copy paste :
Hij was bezig met een mooie graffitibus leuzen op het restauratie gebouw aan het spuiten.
Dingen zoals :
Kanker neo-nazies
En het is tyfus mistig
Maar goed .. ik heb hem met mijn gummi knuppeltje flink over zijn ijskoude handen getikt
Zou pepperspray bevriezen ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:41 schreef gers het volgende:
[..]
jammer![]()
een onderkoelde medelander/nazi met -10 lijkt me wel grappig
Ik ook !quote:
geen ideequote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zou pepperspray bevriezen ?
Dat zou mooi zijn !
In het gezicht spuiten en binnen enkele seconden is die zooi vastgevroren op zijn hoofd![]()
[..]
Ik ook !
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stiekem heb jij een supertof beroep, man wat lijkt het me heerlijk om zo'n achterlijke idioot een beuk te geven!![]()
Bij -10 ? Daar mag het wel wat meer minder voor zijn !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zou pepperspray bevriezen ?
Dat zou mooi zijn !
In het gezicht spuiten en binnen enkele seconden is die zooi vastgevroren op zijn hoofd![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Dat is het ook hoor![]()
Alleen soms is het dodelijk saai als er werkelijk niets gebeurd weken lang.
Maar dat gezicht van hem gister
Heeft iemand wel eens zijn vingers per ongeluk ergens tegenaan geslagen terwijl je net uit de winterkou kwam ?![]()
Beeld je dat in , maar dan dat je op diezelfde vingers getikt word met een gummiknuppel
Ja, alleen jammer dat hier niet genoeg voor vriest niet waar?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:48 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb ook een tip voor je![]()
de brandslang gebruiken voor om de trap te bevriezen , als zo'n medelander/nazi wilt vluchten pleurt die van de trap af
Gewoon ABM en diverse extra certificaten en trainingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:48 schreef De_Ananas het volgende:
Noorsbloed wat voor beveiliger ben jij? Qua diploma enzo.
!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:48 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb ook een tip voor je![]()
de brandslang gebruiken voor om de trap te bevriezen , als zo'n medelander/nazi wilt vluchten pleurt die van de trap af
NOG nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat hier niet genoeg voor vriest niet waar?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gewoon ABM en diverse extra certificaten en trainingen.
En de 28 ste is prima![]()
[..]
!Ik haal de schoonmakers wel over om hun water en zooi over de trap te flikkeren als ze klaar zijn.
Beveiligers mogen toch geen pepperspray?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gewoon ABM en diverse extra certificaten en trainingen.
En de 28 ste is prima![]()
[..]
!Ik haal de schoonmakers wel over om hun water en zooi over de trap te flikkeren als ze klaar zijn.
#carequote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Beveiligers mogen toch geen pepperspray?
Maor IK denk dat het een vergunning verhaal zal zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ligt aan je certificering.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
maar ik ben benieuwd naar de tazerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ligt aan je certificering.
En aan het niveau waarop je de opleiding en cursussen hebt afgerond.
Maar inderdaad een standaard mbo niveau 2 beveiliger mag dat inderdaad niet
Edit:
Doet een lampje aan.
Dat zijn echt geniale dingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:10 schreef gers het volgende:
[..]
maar ik ben benieuwd naar de tazer![]()
wel uittesten he
Fuck yeah! De jaren '90 waren zwaar baas!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
jaren '90 is toch wel duidelijk de beste muziek ooit gemaakt
Stiekem vind ik dit wel leuk en mooi.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Fuck yeah! De jaren '90 waren zwaar baas!![]()
The memories![]()
Gewoon een verkapte manier van werknemers pwnen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het nare is wel dat je het geloof ik zelf moet ondergaan.
Dat moest ik in ieder geval wel met de pepperspray.
Mjah het ging onder het motto: Dan weten jullie ook alvast hoe dat voelt, en dan zal je er waarschijnlijk verstandiger mee omgaanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon een verkapte manier van werknemers pwnen!
das wel minder jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zijn echt geniale dingen.
Maar ze gaan vanaf januari geloof ik eerst een half jaar of jaar een testfase in hier in Nederland.
Ze willen zien of het werkelijk zo effectief is en of er niet al teveel mensen aan kapot gaan.![]()
Het nare is wel dat je het geloof ik zelf moet ondergaan.
Dat moest ik in ieder geval wel met de pepperspray.
Ja echt dat cs gas. Als ik achter de computer zit en er gooit iemand gas tijdens een potje CS krijg ik spontaan prik ogen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:20 schreef gers het volgende:
[..]
das wel minder ja![]()
cs-gas was al kut
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja echt dat cs gas. Als ik achter de computer zit en er gooit iemand gas tijdens een potje CS krijg ik spontaan prik ogen.
[..]
Ja echt dat cs gas. Als ik achter de computer zit en er gooit iemand gas tijdens een potje CS krijg ik spontaan prik ogen.
[..]
Italiequote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:26 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En trouwens, Italie!!!
Het meest verrotte tyfusland van de wereld, dan heb je geld en historie en dan verneuk je het nog zo!!!
Je had hem moeten helpen sprayen, Neo-nazisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry ik ben net wakker
[..]
copy paste :
Dingen zoals :
Kanker neo-nazies
En het is tyfus mistig
en het voetbal danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Italie![]()
![]()
![]()
Mooie vrouwen, mooie cultuur, lekker eten, mooi landschap, mooie steden
Oh en over dat meisje sluit ik me aan bij jos: mwah.
pics van je vriendin?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:51 schreef postmortum het volgende:
hey ik heb een cadueatje gekocht voor mijn vriendin met de creditcard van haar , zit ze nu te zeuren![]()
het is toch HAAR cadeautje waarom zou ik er voor moeten betalen ?
Trouwens het is een playboymok
WAT IS ERquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:52 schreef De_Ananas het volgende:
KIJK UIT KIJK UIT ACHTER JE GERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:51 schreef postmortum het volgende:
hey ik heb een cadueatje gekocht voor mijn vriendin met de creditcard van haar , zit ze nu te zeuren![]()
het is toch HAAR cadeautje waarom zou ik er voor moeten betalen ?
Italiaans voetbalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:51 schreef gers het volgende:
[..]
en het voetbal dan![]()
en dat mokkeltje is zeker paalbaar
Te laatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:52 schreef De_Ananas het volgende:
KIJK UIT KIJK UIT ACHTER JE GERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OW NOOOOOOOquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GUINEE-RABITS!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DOLF !quote:
I know ik heb ook een grafhekel aan neo-nazi'squote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je had hem moeten helpen sprayen, Neo-nazis![]()
![]()
thuis of uit ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:58 schreef postmortum het volgende:
morgen misschien de laaste wedstrijd van fsc , nu kan elke wedstrijd de laatste zijn , KNVB VOETBALMAFFIA
Sackboy leest terug! Laten we hem met z'n allen uitlachen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Fuck yeah! De jaren '90 waren zwaar baas!![]()
The memories![]()
Zat zaterdag bij een vriend op verjaardag, uiteindelijk ging het over Dolf en z'n Kraaienpartij.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
DOLF !![]()
Meeste geniale badguy ooit
[..]
I know ik heb ook een grafhekel aan neo-nazi's
Maar het gebeurd in mijn dienst.
En ik heb er een hekel aan om mijn werk slecht uit te voeren
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee
Milan![]()
Maldini, Nesta, Gattuso, Pirlo, Inzaghi, Kaka etc etc![]()
![]()
![]()
I plead guiltyquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sackboy leest terug! Laten we hem met z'n allen uitlachen!
HAHAHAHAHAHHA !!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zat zaterdag bij een vriend op verjaardag, uiteindelijk ging het over Dolf en z'n Kraaienpartij.
thuis , tegen telstar zonder stormvogelsquote:
Geniaal neergezet door Herman van Veen ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is dan ook wel het mooiste voorbeeld van Adolf Hitler ever
Hoezo misschien laatste wedstrijd?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
thuis , tegen telstar zonder stormvogels
En ook nog eens geaccepteerd en uitgezonden op kindernetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:04 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geniaal neergezet door Herman van Veen ja.
hehe misschien ga ik wel kijkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
thuis , tegen telstar zonder stormvogels
Eens, supporters zijn geweldig daar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:04 schreef postmortum het volgende:
engelse divisie's vind ik het mooist , que beleving op en buiten het veld
Ik keek er altijd naar, whehe.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En ook nog eens geaccepteerd en uitgezonden op kindernet
ok , kost geloof ik 15 euroquote:
Ik ga vanavond lekker een biertje drinken met een paar maten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Hmm ik heb geen zin om te werken vanavond.
Ik wil bier drinken!
kan je vanuit maastricht-aken er gemakkelijk heen?quote:
ach als je je taser gebruikt op kaakopjes kun je er weer tegenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Hmm ik heb geen zin om te werken vanavond.
Ik wil bier drinken!
Ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik keek er altijd naar, whehe.
vanuit maastricht rijd er 2x per uur een intercity naar Siittard en 2x per uur een stoptrein , vanuit eerlen 2x per uur een intercity en 1x per uur een stoptrein.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:09 schreef gers het volgende:
[..]
kan je vanuit maastricht-aken er gemakkelijk heen?
mijn feestjes waren toch altijd andersquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef afcajos het volgende:
Ik gaf gister een kinderfeestje voor mijn buurmeisjes, wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
De mijne ook helaas.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:12 schreef gers het volgende:
[..]
mijn feestjes waren toch altijd anders
Sadist ..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ga vanavond lekker een biertje drinken met een paar maten.
Ja maar ik heb dus nog geen taserquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
ach als je je taser gebruikt op kaakopjes kun je er weer tegen
De A van Afcajos.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef afcajos het volgende:
Ik gaf gister een kinderfeestje voor mijn buurmeisjes, wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
maar ik neem wel een kadotje mee naar de meetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sadist ..
[..]
Ja maar ik heb dus nog geen taser
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef gers het volgende:
[..]
maar ik neem wel een kadotje mee naar de meet
Puntkin ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef gers het volgende:
[..]
maar ik neem wel een kadotje mee naar de meet
Neem je hem mee op de meet dan ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik bewaar er wel eentje voor je.
PAASSSSSSS OPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:16 schreef afcajos het volgende:
ff de nieuwe SP kijke.
geen puntkin iets voor de medelanders/nazisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Puntkin ?
Om op haar te oefenen met de taser ?
En de pepperspray ?!
Dat is overwinning nummer 1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:19 schreef postmortum het volgende:
bazen ik kom niet naar de meet , ik mag Limburg niet uit
KLB-meet/VBL-meet *quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:22 schreef gers het volgende:
pm moet ook naar de meet![]()
zo krijgen wij allerlei clubs op de meet
28 november Amsterdam, nog tijd en kroeg bedenken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:22 schreef Lyzio het volgende:
Hoe zit dat nou met die meet?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef gers het volgende:
[..]
geen puntkin iets voor de medelanders/nazis
Is goed, voorkeuren?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neem je hem mee op de meet dan ?![]()
joske ajaxquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
KLB-meet/VBL-meet *
* doorhalen wat niet van toepassing is
maar ik weet niet of je hem mag gebruikenquote:
PM gaat nog liever dood dan naar FCLquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:24 schreef gers het volgende:
[..]
joske ajax
gers TOP(FC) Oss
Noel PSV
PM FC limburg
FC Limburgquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:24 schreef gers het volgende:
[..]
joske ajax
gers TOP(FC) Oss
Noel PSV
PM FC limburg
Ga je weer Marocs de kroeg uit jassen samen met Ricko?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:24 schreef Lyzio het volgende:
Amsterdam, 28 november. The world will never be ready for it.
Klinkt als een verdomd goede combo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
28 november Amsterdam, nog tijd en kroeg bedenken.
Ik ken trouwens wel een kroeg waar je goedkoop kunt zuipen én er jonge vrouwtjes zijn!!!!!!!!!!!
Ik kom niet, 1 club minder. Kom nou zegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef Lyzio het volgende:
Mocht er nog twijfel over bestaan, ik kom ook he. Kom nou zeg
maar dat gaat toch best goed samen als mvv en fortuna fuseren met elkaarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
PM gaat nog liever dood dan naar FCL
Ik mag alles.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef gers het volgende:
[..]
maar ik weet niet of je hem mag gebruiken
Bokbiertje, Palm , Hertog Janquote:
HELL YEAH! Komt Ricko ook dan uit zon Groningse gat naar Amsterdam?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga je weer Marocs de kroeg uit jassen samen met Ricko?
zodra fcl er is heb ik een seizoenskaar van racing genkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef gers het volgende:
[..]
maar dat gaat toch best goed samen als mvv en fortuna fuseren met elkaar
tipje van de sluier ik mag hem officieel niet bij me dragenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik mag alles.
Regels zijn er om te breken
[..]
Bokbiertje, Palm , Hertog Jan
Kanon , Guiness , Irisch red ..
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
zodra fcl er is heb ik een seizoenskaar van racing genk
Ik wil over je kontenkin wrijvenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:29 schreef Lyzio het volgende:
Ik ben toch niet de enige baas uit Limburg heDan gaan jullie me uitlachen!
gewoon gaan zijn altijd tickets over bij genkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:29 schreef gers het volgende:
[..]
ik wil trouwens ook een keer naar belgie
Hmmmmquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:28 schreef gers het volgende:
[..]
tipje van de sluier ik mag hem officieel niet bij me dragen
Je weet dat dat enkel mag als je aan mijn eikelrand likt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil over je kontenkin wrijven
Hertog Jan vind ik zelf ook erg lekker, dus die word het.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik mag alles.
Regels zijn er om te breken
[..]
Bokbiertje, Palm , Hertog Jan
Kanon , Guiness , Irisch red ..
Café De Gieter als iemand dat kent (quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klinkt als een verdomd goede combo.
Zegt me niks, waar zit dat ergens?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Café De Gieter als iemand dat kent ()
ZE HEEFT TIETEN ALS EEN EEEH.. GIETER! GIETER! GIETER! TIETEN! TIETEN! GIETEN! TIETER! GIETERIETER!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Café De Gieter als iemand dat kent ()
Ik kom uit het oosten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:29 schreef Lyzio het volgende:
Ik ben toch niet de enige baas uit Limburg heDan gaan jullie me uitlachen!
vervoer is lastigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
gewoon gaan zijn altijd tickets over bij genk
Deal !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hertog Jan vind ik zelf ook erg lekker, dus die word het.
Korte Leidsche straat ofzo, vrij kansloze kroeg maar d'r is goedkoop bier en studentesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zegt me niks, waar zit dat ergens?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmmmm
Zwaard ? nee
c4 ? nee
Bom ? nee
Tazer ? nee kan ik wel "regelen"
Nog net niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik kom uit het oosten.
Dat is net zo erg![]()
Kunnen we lekker tegen elkaar op gaan lullen, in dialect, als we dronken zijn, met een glas bier.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik kom uit het oosten.
Dat is net zo erg![]()
Ow.
En ik voldoe ( nog ) niet aan jullie stereotype mooie jongen !
Maar ik fitness al wel hoor
Ik spreek geen dialectquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kunnen we lekker tegen elkaar op gaan lullen, in dialect, als we dronken zijn, met een glas bier.
Dat wel ja !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kunnen we lekker tegen elkaar op gaan lullen, in dialect, als we dronken zijn, met een glas bier.
Regel even voor mij danquote:
zo'n schietding of een stroomdingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat wel ja !
En samen medelanders uit de kroeg gooien![]()
[..]
Regel even voor mij dan
Ik heb er nu al zin in!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat wel ja !
En samen medelanders uit de kroeg gooien![]()
STROOM STROOOOM STROOOOOOOOOOOMquote:
Ik heb wel ervaring hoor ..quote:
Oh, come onquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
Rave aen den Aemstel · Kabaal in de zaal
georganiseerd door Zuipclub [WWW]
vrijdag 28 november 2008
22:00 - 05:00
Societeit De Lax
Amsterdam
Muziekstijlen
darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore
Ik blijf waarschijnlijk bij Chocolate slapenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
Weet iedereen al hoe ze thuis komen/blijven slapen?
Erhm met de eerste trein terug denk ik dan maar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
Weet iedereen al hoe ze thuis komen/blijven slapen?
Komt zij ook?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik blijf waarschijnlijk bij Chocolate slapenOf ze moet me buiten gooien, om welke reden dan ook.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
STROOM STROOOOM STROOOOOOOOOOOM
[..]
Ik heb wel ervaring hoor ..
Maar je hoeft je niet geïntimideerd te voelen nu hoor
Die ook.quote:
Neuh, dank je.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Deal !
Jij nog een mooie handleiding over prostaat massage nodig ?
quote:
Als we het overlevenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:42 schreef gers het volgende:
eerste avond bij ananasdaarna geen idee
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die ook.
Maar ik wil een echte taser !
Met weerhaakjes die zich vastbijten in de huid enzo.![]()
[ afbeelding ]
HOMOquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:44 schreef afcajos het volgende:
Ow ananas ik kan die donderdag trouwens niet komenfamiliegedoe en vrijdag ochtend wat "belangrijke" dingen regelen
Ik kom gewoon vrijdag
Sorry ik dacht dat je een pistool bedoelde.quote:
Bovendien, 2 nachten bij jou slapen... Dan anaalrape je me zekerquote:
Het lijkt er wel opquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:44 schreef Noorsbloed het volgende:
Gaat de meet werkelijk door ?![]()
Wij schrijven geschiedenis in de historie van Fok!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat je een pistool bedoelde.
Of nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:48 schreef afcajos het volgende:
Ik verheug me nu al op het topic wat ik die dag erna ga maken
Verrader!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Of niet![]()
Lyzio neemt je plek trouwens in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |