quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
NEIN! of je moet pronte tietjes hebbenquote:
Dat is ook een failquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:15 schreef afcajos het volgende:
owja, soms speel ik zelf "hard to get" om vervolgens te zien hoe ze met een lelijke vent zoent aan het eind van de avond.
quote:
Hahaha, luiheid noemen ze dat ook welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:25 schreef IQM het volgende:
Laatst stond een meisje met haar vriendinnen met haar rug naar mij (en m'n vrienden) toe en keek ze de hele tijd achterom. Achteraf bleek ze niet door te hebben dat ze zo opvallend naar me keek.
Ik laat me het liefst versieren.Emancipatie ftw, mên.
Ik ben ook lui.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, luiheid noemen ze dat ook wel!
Ja, perfect tochquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben ook lui.
Maar het is wel zo. Waarom wordt tegenwoordig nog zoveel verwacht dat mannen al het werk doen?Dan strijd je als vrouwen eeuwenlang om een beetje gelijkheid, maar maak je daar alleen gebruik van als het je uitkomt.
Eensch. Ik merk zelf dat je op avonden waar je vooral bezig bent met zuipen, meezingen en vrienden veel meer aandacht trekt van de dames, dan echt op zoek gaan de hele avond.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben ook lui.
Maar het is wel zo. Waarom wordt tegenwoordig nog zoveel verwacht dat mannen al het werk doen?Dan strijd je als vrouwen eeuwenlang om een beetje gelijkheid, maar maak je daar alleen gebruik van als het je uitkomt.
Jaaa, mannen die meezingenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eensch. Ik merk zelf dat je op avonden waar je vooral bezig bent met zuipen, meezingen en vrienden veel meer aandacht trekt van de dames, dan echt op zoek gaan de hele avond.
Oh, ja. Echt op zoek ga ik sowieso niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eensch. Ik merk zelf dat je op avonden waar je vooral bezig bent met zuipen, meezingen en vrienden veel meer aandacht trekt van de dames, dan echt op zoek gaan de hele avond.
das prachtigquote:
Daarom haat ik ook van jullie.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, perfect toch?
We hebben en kunnen alles, maar als we er even geen zin in hebben dan spelen we weer de onderdanige schattige afhankelijke vrouw en tadaaa
Geen dank, ik doe het met liefde.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef BobbyB het volgende:
BK, bedankt voor de geweldige muziek in het vorige topic
Ik heb wel eens een chick versierd door donn e te rappen vai de mic. en daarna zeg maar niets meer van hazes. Ze vond oprecht dat ik goed kon zingenquote:
Doe nou niet alsof de vrouwen dé machthebbende, manipulerende fakers zijn. Mannen zijn dat net zo goed. Maar dat hebben jullie dan weer niet altijd door.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihijullie blijven er toch wel intrappen
Was dit haar?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een chick versierd door donn e te rappen vai de mic. en daarna zeg maar niets meer van hazes. Ze vond oprecht dat ik goed kon zingen
Ja natuurlijk, maarja ik denk dat zowel mannen en vrouwen er ook gewoon graag intrappenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof de vrouwen dé machthebbende, manipulerende fakers zijn. Mannen zijn dat net zo goed. Maar dat hebben jullie dan weer niet altijd door.
Well said.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maarja ik denk dat zowel mannen en vrouwen er ook gewoon graag intrappenen zo hoort het ook.
nee zij was het:quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maarja ik denk dat zowel mannen en vrouwen er ook gewoon graag intrappenen zo hoort het ook.
Veel plezier.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]Hihi.
En nu ga ik werken, fijne dag allemaal!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:42 schreef McFearless het volgende:
http://www.ad.nl/video/2713275/Sneaker_voor_kakkerlakken.html
Hebben jullie dit al gezien?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |