dat hoeft ook niet. Laat dat beschouwen maar aan mij over!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:22 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Tsja, in geval van de door mij genoemde onderwerpen leun ik persoonlijk bij de meeste toch meer naar de Republikeinse standpunten dan naar de Democratische. En ik beschouw mijzelf niet als dom of kwaadaardig.
Je mag zeggen wat je wil... Ik ook. Misschien andere mensen ook, maar daar ben ik mogelijk minder tolerant tegen dan tegen jou en mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:16 schreef Monidique het volgende:
Je mag toch zeggen dat sommige standpunten gewoon dom zijn? Abortus verbieden? Dom. Klaar. Dat er veel mensen zijn die het daarmee eens zijn, sja... Ik zie het punt niet helemaal.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:27 schreef Argento het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet. Laat dat beschouwen maar aan mij over!
quote:Obama's Aunt Found Living in Rundown Boston Neighborhood
The Democratic candidate's Kenyan aunt is found living in a rundown public housing neighborhood in South Boston
Barack Obama has lived one version of the American dream that has taken him to the steps of the White House. But a few miles from where the Democratic presidential candidate studied at Harvard, his Kenyan aunt and uncle, immigrants living in modest circumstances in Boston, have a contrasting American story.
Zeituni Onyango, the aunt so affectionately described in Obama's best-selling memoir "Dreams fFrom My Father," lives in a disabled-access flat on a rundown public housing estate in South Boston.
A second relative believed to be the long-lost "Uncle Omar" described in the book was beaten by armed robbers with a "sawed-off rifle" while working in a corner shop in the Dorchester area of the city. He was later evicted from his one-bedroom apartment for failing to pay $2,324.20 in bills, according to the Boston Housing Court.
The press has repeatedly rehearsed Obama's extraordinary odyssey, but the other side of the family's American experience has only been revealed in parts. Just across town from where Obama made history as the first black president of the Harvard Law Review, some of his closest blood relatives have confronted the harshness of immigrant life in America.
In his book Obama writes that "Uncle Omar" had gone missing after moving to Boston in the 1960s a quarter-century before Obama first visited his family in Kenya. Aunt Zeituni is now also living in Boston, and recently made a $260 campaign contribution to her nephew's presidential bid from a work address in the city.
Speaking outside her home in Flaherty Way, South Boston, on Tuesday, Onyango, 56, confirmed she was the "Auntie Zeituni" in Obama's memoir. She declined to answer most other questions about her relationship with the presidential contender until after the November 4 election.
"I can't talk about it, I just pray for him, that's all," she said, adding: "After the 4th, I can talk to anyone."
Boeiend, persoonlijk vind ik het erger hoe McCain zijn eerste vrouw heeft behandeld.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:34 schreef laforest het volgende:
[..]![]()
http://www.timesonline.co(...)s/article5042571.ece
http://elections.foxnews.(...)boston-neighborhood/
en Cindy heeft ie toch ook al ns in het openbaar het C-word toegebeten?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Boeiend, persoonlijk vind ik het erger hoe McCain zijn eerste vrouw heeft behandeld.
Meerdere malen. McCain is een bedrieger en deed aan mishandeling.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:40 schreef Argento het volgende:
[..]
en Cindy heeft ie toch ook al ns in het openbaar het C-word toegebeten?
hij heeft sowieso een beetje een zelfbeheersingsprobleem.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Meerdere malen. McCain is een bedrieger en deed aan mishandeling.
Ik vind het wel boeiend, erg schrijnend.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Boeiend, persoonlijk vind ik het erger hoe McCain zijn eerste vrouw heeft behandeld.
Geen antwoordquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ga jij nog komen met die uitéénlegging van je grondige studie naar Iran (met bronvermelding)?
Ik denk dat die vrouw terecht beseft dat ze met McCain/Palin als president straks nog dieper in de shit zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend, erg schrijnend.
Maar dat die vrouw zegt dat ze pas na 4 november over alles wil praten geeft wel aan hoe erg het is.
Palin is voor eeuwig voor schut gezet, dat gaat nooit meer wegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouw terecht beseft dat ze met McCain/Palin als president straks nog dieper in de shit zit.
Geef me een voorbeeld van iets dat Obama heeft gepresteerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:36 schreef Argento het volgende:
[..]
Of je het nu over McCain of Obama hebt, dit zou wel eens de domste opmerking kunnen zijn die ik ooit op POL gelezen heb. En dat zegt nogal wat.
Als ze geld nodig heeft moet ze maar werken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:34 schreef laforest het volgende:
[..]![]()
http://www.timesonline.co(...)s/article5042571.ece
http://elections.foxnews.(...)boston-neighborhood/
Ik lees dat Fox is gaan peilen met veel minder Democraten. In hun vorige poll waren er nog 6% meer Democraten dan Republikeinen in hun poll, en nu was het maar 2%. Vrijwel alle peilers hebben tussen de 5 en 10% meer Democraten in hun peiling (behalve Zogby, die ook maar 2% hanteert en daarnaast de Independent groep veel te klein heeft).quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:48 schreef Montov het volgende:
Aan de andere kant laat Fox een kleiner gat zien: +3 tegenover de +9 van vorige week.
Een icoon van de democraten in de primaries verslagen? Uberhaupt bijna vanuit het niets presidentsverkiezingen winnen? Summa cum laude afgestudeerd?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:08 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Geef me een voorbeeld van iets dat Obama heeft gepresteerd.
Idd, heel klein pijnlijk moment.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:55 schreef pfaf het volgende:
Net de Daily Show gezien van vannacht. Niet onaardig gedaan door Barack, ook al viel het ingestudeeerde Disney-grapje niet helemaal.
Het is dan wel zo dat NIEMAND - op een enkele uitzondering na - ook echt exact dezelfde mening heeft als de partij waarop ze stemmen met betrekking tot dergelijke standpunten, EN dat sommige standpunten zwaarder wegen dan andere.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:05 schreef Wheelgunner het volgende:
Je gaat compleet voorbij aan het idee dat mensen misschien andere idealen en standpunten hebben dan jij over bijvoorbeeld de grondwet, wapenbezit, staatsrechten, abortus, het fiscale stelsel, sociale zekerheid, ziektekosten en vrije markt om maar wat zaken te noemen. Dat noem ik dus totaal niet realistisch; dat is eenzijdig, arrogant én bekrompen.
In welke staat stem je?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:47 schreef waht het volgende:
Maar mijn conclusie staat nu vast; Obama is the lesser of two evils. Obama '08![]()
Moet wel weer zeggen dat het meer een stem tegen die andere twee idioten is
Ik ben woonachtig in Nederland, en mag niet stemmen.quote:
Hier wat leesvoerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:08 schreef Lyrebird het volgende:
Geef me een voorbeeld van iets dat Obama heeft gepresteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |