abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62805560
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:02 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kan je zelf nou niet inzien dat het gewoon allemaal onzin is? Geloof jij echt dat Obama toch stiekem een terrorist is.

Als hij zegt dat praten met Iran zonder 'pre-conditions' dan is dat een goed iets. Met elkaar praten hoor je namelijk zonder pre-conditions te doen. Naar elkaar luisteren, elkaar begrijpen en zo eventueel een oplossing vinden.
Ik geloof wel dat hij extreem links is voor Amerikaanse begrippen en dat is een groot probleem. Ik heb toch liever McCain en Palin aan het roer. In deze gevaarlijke tijden moet je niet gokken maar op safe spelen
En wat sarah Palin zegt is zeker geen onzin

Met Iran kan maar op 1 manier gesproken worden als men hun nuculare ambities niet opgeven en dat is via de loop van een machinegeweer of de kop van een kernbom.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:13:11 #252
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_62805787
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:05 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat hij extreem links is voor Amerikaanse begrippen en dat is een groot probleem. Ik heb toch liever McCain en Palin aan het roer. In deze gevaarlijke tijden moet je niet gokken maar op safe spelen
Mooie kortzichtige oneliner. Als je het op safe wilt spelen zou je eerder op Obama moeten stemmen. Met hem zal iig de kans op een 'oplossing' voor het Midden-Oosten conflict groter zijn dan bij McCain.

Wat ik echt jammer vind is wanneer Obama iets goeds zegt ( Hij wil zonder pre-conditions praten met Iran), dat de republikeinen er iets slechts van proberen te maken en hem zelfs afschilderen als gevaarlijk terrorist. Ze nemen het amerikaanse volk gewoon niet serieus. Ze gaan er vanuit (en miss is het wel waar, dat weet ik niet)
dat het amerikaanse volk te weinig kennis heeft om in te zien dat praten goed zou zijn.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:14:44 #253
88139 JoeyT
pi_62805817
quote:

[..]

Met Iran kan maar op 1 manier gesproken worden als men hun nuculare ambities niet opgeven en dat is via de loop van een machinegeweer of de kop van een kernbom.
En jouw kennis is inderdaad ontoereikend, precies zoals de republikeinen het willen.
pi_62805899
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

En jou kennis is inderdaad ontoereikend, precies zoals de republikeinen het willen.
Waar baseer je dat op uit die zin? Ik heb het onderwerp namelijk grondig bestudeerd het afgelopen jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door laforest op 30-10-2008 11:22:52 (typo) ]
pi_62805985
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef laforest het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op uit die zin? Ik heb het onderwerp namelijk grondbestudeerd het afgelopen jaar.
Grondig bestudeerd?

Kommaar op met je bevindingen dan. Zou eens tijd worden dat je een post met inhoud neerzet!
Calm down, please!
pi_62806015
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Mooie kortzichtige oneliner. Als je het op safe wilt spelen zou je eerder op Obama moeten stemmen. Met hem zal iig de kans op een 'oplossing' voor het Midden-Oosten conflict groter zijn dan bij McCain.

Wat ik echt jammer vind is wanneer Obama iets goeds zegt ( Hij wil zonder pre-conditions praten met Iran), dat de republikeinen er iets slechts van proberen te maken en hem zelfs afschilderen als gevaarlijk terrorist. Ze nemen het amerikaanse volk gewoon niet serieus. Ze gaan er vanuit (en miss is het wel waar, dat weet ik niet)
dat het amerikaanse volk te weinig kennis heeft om in te zien dat praten goed zou zijn.
Er is niets mis met praten maar met Iran valt niet te praten, zij willen hun nuculare ambitions niet opgeven, blijven hun Iraanse Garde trainen( inclusief een zelfmoord academie ) en hun ambitie om Israel van de kaart te vegen is ook altijd nog krachtig. Zolang dit het geval is, is praten geen optie, de kop indrukken wel.
Verder ligt het omverwerpen van Iraanse regering goed in het plan van de Neo-Cons
pi_62806069
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:19 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Grondig bestudeerd?

Kommaar op met je bevindingen dan. Zou eens tijd worden dat je een post met inhoud neerzet!
Ga ik zeker doen
Ben nu aan het werk dus heb niet alle stukken en bronnen bij de hand.
En ja dat was een typo, heb het erg druk.
pi_62806081
quote:

[..]

Waar baseer je dat op uit die zin? Ik heb het onderwerp namelijk grondbestudeerd het afgelopen jaar.
Dat blijkt in iedergeval niet aan de onzin die je hier loopt te posten.

Hoe kun je in godsnaam McCain en Palin in deze tijd een veilige keuze noemen? Niet dat ik denk dat Obama alle oplossingen heeft maar hij lijkt mij een stuk geschikter dan McCain en zijn partij die verantwoordelijk zijn voor de puinhoop waar ze nu in zitten. Je kunt dan wel wijzen op de democratische meerderheid in de senaat en het huis maar dat is wederom een zielig en ver bezijden de waarheid argument van de republikeinen die de eerste 6 jaar hier geen last van hadden.
pi_62806137
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat blijkt in iedergeval niet aan de onzin die je hier loopt te posten.

Hoe kun je in godsnaam McCain en Palin in deze tijd een veilige keuze noemen? Niet dat ik denk dat Obama alle oplossingen heeft maar hij lijkt mij een stuk geschikter dan McCain en zijn partij die verantwoordelijk zijn voor de puinhoop waar ze nu in zitten. Je kunt dan wel wijzen op de democratische meerderheid in de senaat en het huis maar dat is wederom een zielig en ver bezijden de waarheid argument van de republikeinen die de eerste 6 jaar hier geen last van hadden.
Omdat Obama voor praten, pappen en nathouden staat en McCain en Palin voor de confrontatie staan. We moeten nu korte metten maken met de vijanden van het Westen want als we dat niet doen wordt dat onze ondergang. De Republikeinen worden steeds tegengewerkt door de Democraten en dat merken we in het resultaat.
pi_62806166
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:22 schreef laforest het volgende:

Ga ik zeker doen
Ben nu aan het werk dus heb niet alle stukken en bronnen bij de hand.
Je hebt het onderwerp toch bestudeerd? Grondig zelfs?
Heb je dan geen eigen mening die je kunt uitéén kunt leggen zonder je bronnen?
Calm down, please!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:26:45 #261
88139 JoeyT
pi_62806180
quote:

[..]

Maar ok. Welke boeken heb je gelezen?

Hoe ik dat opmaak uit die zin> Dreigen met oorlog zal helemaal niets helpen. Sterker nog ze zullen de VS nog meer gaan haten. Ja je kan oorlog gaan voeren met Iran, maar wil jij een nog grotere flop dan Irak?

Dus hoe kunnen de landen dichter bij elkaar komen? Door praten.
Hoe praat je met elkaar? Zonder pre-conditions en zonder gevolgen van het met elkaar praten.
Wat bedoel je? Je praat gewoon met elkaar om elkaar proberen te begrijpen niet om meteen afspraken te maken.
En dan? Dan kan je afspraken gaan maken.

Zie het zo. Stel wij haten elkaar. Ik praat niet met je, maar zeg wel in de media dat ik je ga dood maken. Hoe zal jij nu reageren? Waarschijnlijk niet vredelievend.
Maar wat nou als wij met elkaar afspreken en naar elkaar luisteren. Niet om de ander te overtuigen wat goed of slecht is, maar gewoon om elkaar te begrijpen.

Wat zal effectiever zijn?
pi_62806262
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:26 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Je hebt het onderwerp toch bestudeerd? Grondig zelfs?
Heb je dan geen eigen mening die je kunt uitéén kunt leggen zonder je bronnen?
Dat heb ik wel maar als ik die geef vraagt iedereen om BRON BRON.
Daar heb ik geen zin in en heb het daar ook te druk voor.
Ik post later wel weer
pi_62806323
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:30 schreef laforest het volgende:

[..]

Dat heb ik wel maar als ik die geef vraagt iedereen om BRON BRON.
Daar heb ik geen zin in en heb het daar ook te druk voor.
Ik post later wel weer
En na een jaar "studie" kun jij die bronnen dus niet citeren?

"druk" niet te druk om real-time te reageren op bijna elke post hier, dus.
Calm down, please!
pi_62806334
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:24 schreef laforest het volgende:

[..]

Omdat Obama voor praten, pappen en nathouden staat en McCain en Palin voor de confrontatie staan. We moeten nu korte metten maken met de vijanden van het Westen want als we dat niet doen wordt dat onze ondergang. De Republikeinen worden steeds tegengewerkt door de Democraten en dat merken we in het resultaat.
De VS hebben geen enkel belang bij een nieuwe oorlog. De internationale gemeenschap overigens ook niet.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_62806402
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:32 schreef Argento het volgende:

[..]

De VS hebben geen enkel belang bij een nieuwe oorlog. De internationale gemeenschap overigens ook niet.
Toch is de VS sinds WWII non-stop at war.
Calm down, please!
pi_62806509
quote:

[..]

Omdat Obama voor praten, pappen en nathouden staat en McCain en Palin voor de confrontatie staan. We moeten nu korte metten maken met de vijanden van het Westen want als we dat niet doen wordt dat onze ondergang.
Dit soort onzin meen je toch hopelijk niet serieus?

En dat de republikeinen korte metten maken met 'onze' vijanden hebben ze de afgelopen jaren wel bewezen
quote:
De Republikeinen worden steeds tegengewerkt door de Democraten en dat merken we in het resultaat.
Voor iemand die beweert grondig bestudeert te hebben sla je nu wel heel erg de plank mis (voor de zoveelste keer). Republikeinen hebben het grootste gedeelte van de afgelopen 8 jaar geen tegenwerking gehad van de democraten aangezien de democraten het grootste gedeelte van die tijd geen meerderheid hadden. Dus nogmaals hou eens op met die idiote leugentjes.
pi_62806839
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:36 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Toch is de VS sinds WWII non-stop at war.
dus:

TIME FOR CHANGE
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:53:06 #268
88139 JoeyT
pi_62806873
Ben nu die infomercial aant kijken. Indrukkendwekkend hoeveel charisma die vent heeft.
pi_62806876
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:52 schreef Argento het volgende:

[..]

dus:

TIME FOR CHANGE
Hoewel ik betwijfel of Obama daar iets aan gaat veranderen eigenlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62806913
Kom, wat hadden we ook alweer afgesproken over laforest?
pi_62806941
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niet veel. Hij zal in Afghanistan blijven, en je weet nooit wat er gaat gebeuren.
pi_62806985
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:53 schreef JoeyT het volgende:
Ben nu die infomercial aant kijken. Indrukkendwekkend hoeveel charisma die vent heeft.
Het is een charismatische man, zeker. Wel een overkill aan RTL4-woensdagavond-waargebeurd-verhaal-muziek.
pi_62806998
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Niet veel. Hij zal in Afghanistan blijven, en je weet nooit wat er gaat gebeuren.
Ook met betrekking tot Irak betwijfel ik of hij opeens een radicaal ander beleid gaat voeren en hoe hij zou gaan handelen bij eventuele nieuwe conflicten is ook maar afwachten.
pi_62807045
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook met betrekking tot Irak betwijfel ik of hij opeens een radicaal ander beleid gaat voeren
Ik denk dat binnen twee jaar de meeste troepen daar verdwenen zijn. Lijkt mij radicaal anders dan de afgelopen zes jaar, ook al beweegt het huidige regime dezelfde kant op, of anders dan onder John McCain, die immers Amerika niet kan laten "verliezen" in het Midden-Oosten.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:10:05 #275
88139 JoeyT
pi_62807264
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is een charismatische man, zeker. Wel een overkill aan RTL4-woensdagavond-waargebeurd-verhaal-muziek.
Net afgelopen en moet zeggen dat ik onder de indruk ben. Inderdaad veel heroische muziek, maar ik hou daar wel van.

Hij straalt rust en vertrouwen uit. Hij zinspeelt op de hoop van de Amerikanen, waar McCain zinspeelt op de angst. Van mij mag hij het worden.:)
pi_62807303
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

In zijn eentje niet, maar ik heb sterk de indruk dat hij een stuk kritischer is ten aanzien van de Amerikaanse aanwezigheid in Irak en wat het precieze doel daarvan moet zijn, dan McCain/Palin. Die twee sussen zichzelf voortdurend in slaap door te blaten dat het allemaal een groot succes is en allemaal de goede kant op gaat (zoals ze eigenlijk al weer een poosje de eigen campagne bestempelen). Obama lijkt te begrijpen dat er voor de VS nauwelijks iets te winnen valt. Het enige wat de VS kan hopen is dat er een zekere stabiliteit ontstaat.

Zelfde geldt voor Afghanistan. Men zit daar om op Osama te jagen, maar die campagne boekt onthutsend weinig resultaat. Misschien moet het hele militaire aspect eruit gefilterd worden en de opsporingstaak gewoon weer bij de geheime diensten neerleggen.
pi_62807458
Zeker. Obama heeft veel meer realiteitsbesef en een beter beoordelingsvermogen wat buitenlands beleid betreft, een van zijn sterkste punten. Maar het is ook belangrijk dat de Irak-oorlog de oorlog van George W. Bush en John McCain is. Het is hun oorlog, hun project, hun kindje, en dat loslaten, dat kan nog wel eens lastig worden. Dat kan Obama beter.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:24:06 #278
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62807628
en och, als de VS uit Irak gaat ontploft het M-O toch ook nog wel een keer....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_62807679
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:24 schreef Re het volgende:
Er zijn geen mooie oplossingen, dat klopt.
pi_62807711
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:24 schreef Re het volgende:
Het is nu aan het slow-motion-ontploffen.
Calm down, please!
pi_62807939
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik denk dat binnen twee jaar de meeste troepen daar verdwenen zijn. Lijkt mij radicaal anders dan de afgelopen zes jaar, ook al beweegt het huidige regime dezelfde kant op, of anders dan onder John McCain, die immers Amerika niet kan laten "verliezen" in het Midden-Oosten.
Het VN mandaat voor Irak is dit jaar al afgelopen, de amerikanen moeten helemaal weg daar en die Karzai kan ook wel inpakken
pi_62808321
quote:

[..]

Gevaarlijke tijden? Het is nooit, nooit, nooit zo veilig geweest als hedentendage.

Op safe spelen = niet voor McCain gaan. Een gok is op McCain stemmen. Misschien is hij de betere keus maar ik geloof er niets in. Obama is niet extreem links en de Ameriakanen zelf zijn niet zo conservatief, het is dat de grote steden zo weinig plekken hebben om te stemmen dat je 4 tot 7 uur mag wachten om te stemmen en dat iedereen zich moet registreren. Krankzinnig gewoon, ik heb nog nooit langer dan een 1 minuut in de wacht gestaan om te stemmen en wij hebben hier in Nederland een veel hogere opkomst.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:55:16 #283
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_62808480
quote:

[..]

Jij hebt net zoveel historisch besef en kennis van internationale politiek en diplomatie als Palin, echt geen wonder waarom jij haar zo hoog hebt zitten.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:58:13 #284
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_62808568
pi_62808641
Hé, ff vraagje: hoe kun je Amerikaanse TV zenders bekijken? Ik las in dit topic dat sommigen live de half uur durende Obama commercial hebben gezien.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62808708
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:01 schreef Klopkoek het volgende:
Hé, ff vraagje: hoe kun je Amerikaanse TV zenders bekijken? Ik las in dit topic dat sommigen live de half uur durende Obama commercial hebben gezien.
Die informercial staat ook op YouTube (nix niet in delen ... gewoon 27 minuten non-stop)
Calm down, please!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:03:50 #287
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62808715
quote:
Websites als http://www.blinkotv.com/
pi_62808732
quote:
In delen op youtube (en vast nog wel andere sites)

pi_62809089
quote:

[..]

1. Confrontatie? Na 7 jaar heeft men Bin Laden nog niet eens weten te vinden, de Taliban is sterker dan ze geweest zijn omdat we de warlords weer aan de macht hebben geholpen en is Irak nog steeds slechter af als onder Saddam. Ja, die strategie werkt.

2. De Republikeinen hebben bijna een decenniumeen meerderheid gehad in het Congress, onder Clinton al, en de president geleverd. Jouw studie op het onderwerp is blijkbaar nogal kort aan feitenmateriaal geweest.

3. Bush, McCain en de Republikeinen hadden er geen moeite mee om pappen en nathouden te bedrijven met Noord-Korea, leg even uit waarin dat verschilt van Iran?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2008 13:16:49 ]
pi_62809356
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

1. Confrontatie? Na 7 jaar heeft men Bin Laden nog niet eens weten te vinden, de Taliban is sterker dan ze geweest zijn omdat we de warlords weer aan de macht hebben geholpen en is Irak nog steeds slechter af als onder Saddam. Ja, die strategie werkt.

2. De Republikeinen hebben bijna een decenniumeen meerderheid gehad in het Congress, onder Clinton al, en de president geleverd. Jouw studie op het onderwerp is blijkbaar nogal kort aan feitenmateriaal geweest.

3. Bush, McCain en de Republikeinen hadden er geen moeite mee om pappen en nathouden te bedrijven met Noord-Korea, leg even uit waarin dat verschilt van Iran?
Heeft geen zin "Ons", "Het westen", "De vijand" ... hij is gewoon een in domheid gecamoufleerde fascist.
Calm down, please!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:41:41 #292
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62809817
CNN met nieuwe peilingen vandaag voor Ohio, North Carolina, PA, Nevada en Arizona. Gelijk of een tikkeltje beter voor Obama vergeleken met eerdere peilingen van CNN vorige week.

Selzer, een zeer betrouwbare peiler, heeft Obama op +1 in Indiana.

Daarentegen een 'mager' resultaat voor Obama in PA: +4 volgens Mason Dixon, waar andere peilers Obama op >10% heeft staan.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:49:33 #293
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62810043
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:53 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb hem ook net gekeken en ik ben er wel echt onder de indruk van.
Life is what you make it.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:49:51 #294
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_62810052
http://www.ninjavideo.net/video/12091 hier is de infomercial ook te zien en in een goede kwaliteit.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:51:26 #295
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62810106
quote:
Ook gewoon via rtl.nl te bekijken hoor.
Life is what you make it.
pi_62810408
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:49 schreef laforest het volgende:

[..]

Je doet me teveel eer aan, steeds het Amerkaanse Presidentsverkiezingen topic veranderen in het laforest topic

Maar goed ik ga weer ontopic

Van CNN
Palin accuses Obama of ties to second 'radical professor'

http://www.cnn.com/2008/POLITICS/10/29/campaign.wrap/index.html
Even snel
CNN heeft een factcheck gedaan, alhoewel ze het misleidend noemen geven ze toe dat Rashid Khalidi een fund raiser voor Obama heeft georganiseerd, dus Palin heeft gelijk

En nu gauw weer aan het werk
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:06:09 #297
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_62810577
Waarom denk ik bij Palin altijd aan Verdonk?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_62811084
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef laforest het volgende:
CNN heeft een factcheck gedaan, alhoewel ze het misleidend noemen geven ze toe dat Rashid Khalidi een fund raiser voor Obama heeft georganiseerd, dus Palin heeft gelijk
Fantastisch staaltje redeneren weer!
pi_62811261
Verschil op Rasmussen is weer 5
pi_62811310
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef Argento het volgende:

[..]

Fantastisch staaltje redeneren weer!
Past mooi in het type denken dat Palin vertegenwoordigt. Wijs op een of ander feitje dat zou moeten impliceren dat huidige wetenschappelijke theorieën niet geheel correct zijn en concludeer dat de aarde 6.000 jaar oud is en alle soorten direct geschapen door God.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')