abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62844294
Chinees zometeen
pi_62844324
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:59 schreef mjan het volgende:
Ik heb zojuist pompoen parten de oven in geknikkerd. Nu zit ik alleen met een domme vraag: is die schil nou eetbaar of niet?
(Normaal schil ik de pompoen altijd, maar omdat dat een klotewerkje is en ik op verschillende sites had gelezen dat dat niet nodig was, heb ik dat deze keer niet gedaan... Maar ik moet die schillen na de oven-bereiding wel alsnog verwijderen toch?)

OT: Pompoen dus, met veel knof, ui en champignons. Samen met couscous en zachte geitenkaas.
Nee, maar je kunt het gare vruchtvlees zo uit het velletje schrapen

Hier vanavond fajitas. Maar eerst nog even doorwerken
pi_62844423
We eten zo in bier gestoofde zuurkool met aardappelpuree en IKEA-gehaktballetjes .
pi_62848087
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:58 schreef Sylvana het volgende:
Hier een jachtschotel uit de oven met gehakt, ui, paprika, appel en aardappelschijfjes. Ben benieuwd hoe het gaat, voor het eerst dat ik zo'n ovenschotel maak.
Het is gelukt

Was erg lekker, en ik vond zelf dat er aardig veel paneermeel op zat, maar van mn vriend had er best nog wel meer overheen gemogen, en dan niet alleen op de bovenste laag aardappelen, maar ook op de onderste laag. iig voor herhaling vatbaar, zo'n ovenschotel

*blij is*
  Moderator vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:02:33 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_62848632
Een lekkere pizza
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:19:41 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62850743
Water. Mn keel is brak. Vriendlief wilde graag dat ik morgen appelkaneel cake voor hem ging maken. Is een siliconen cake vorm handiger, of kan ik gewoon beter het bij de blikken houden?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62851220
Ik vind siliconen handiger.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:15:05 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62852406
oke, dat dacht ik zelf ook al. Haal ik die morgen ff
pi_62852873
Vanavond uit eten geweest met kantoor

Carpaccio, Fazantenfilet op een bedje van een groenekool-stamppot en een tarte tartin van zuurkool met appel en een chocolade creme brulee toe. Errug ok
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_62856015
Vanmorgen een zachtgekookt eitje op, twee crackers en wat drinken en ga nu een rode pompelmoes oppeuzelen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62856117
zelfgemaakt brood met stukjes zongedroogde tomaat erin, besmeerd met een likje roomboter

en een groot glas melk.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_62856268
Vandaag komt mijn broertje op visite met zijn vriendin. Omdat de oen niet heeft gezegd of ie 's morgens, 's middags of 's avonds komt (en ik kan hem niet bereiken) heb ik maar heul veul eten in huis gehaald, kunnen ze in ieder geval mee-eten.

Komen ze rond lunchtijd? Dan heb ik versgebakken brood, gebraden kip en salade.
Komen ze rond het avondeten? Dan maak ik een pan aardappelsoep met spekjes en erbij ciabatta met knoflookboter.
Komen ze rond hapjestijd? Dan heb ik diverse soorten vis, kaas, fruit, noten en stokbrood.

Hihihi lekker mijn gasten verwennen vandaag.........
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_62858271
Voor vanavond echt nog geen idee
Gisteren was het even snel bij een AC restaurant, ik een half kopje tomatensoep en een half broodje (allebei niet te vreten) en vriend een xxl schnitzel met salade en aardappeltjes.
pi_62858428
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 08:59 schreef Tezz het volgende:
Vandaag komt mijn broertje op visite met zijn vriendin. Omdat de oen niet heeft gezegd of ie 's morgens, 's middags of 's avonds komt (en ik kan hem niet bereiken) heb ik maar heul veul eten in huis gehaald, kunnen ze in ieder geval mee-eten.

Komen ze rond lunchtijd? Dan heb ik versgebakken brood, gebraden kip en salade.
Komen ze rond het avondeten? Dan maak ik een pan aardappelsoep met spekjes en erbij ciabatta met knoflookboter.
Komen ze rond hapjestijd? Dan heb ik diverse soorten vis, kaas, fruit, noten en stokbrood.

Hihihi lekker mijn gasten verwennen vandaag.........
Leuk is dat hè?

Ik heb net een smoothie gehad met banaan en bosvruchten en vanmiddag maak ik een preisoepje.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:04:44 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62858535
kaasbol en een perzik framboos smoothie
pi_62858619
zacht gekookt eitje, puntje pindakaas/hagel en sinaasappel
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_62858751
vanavond uit eten met mn vriend, vader, broer en zusje
pi_62858937
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Het is gelukt

Was erg lekker, en ik vond zelf dat er aardig veel paneermeel op zat, maar van mn vriend had er best nog wel meer overheen gemogen, en dan niet alleen op de bovenste laag aardappelen, maar ook op de onderste laag. iig voor herhaling vatbaar, zo'n ovenschotel

*blij is*

Ik zou alleen niet op de onderste laag paneermeel doen dat wordt natuurlijk niet bepaald krokant en 1 grote sompige boel.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:51:29 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62859287
Mijn appelkaneel cake is goedgekeurd. Hij is dan ook al voor de helft op

*snel plakje pakt voordat alles op is.
pi_62859659
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:31 schreef lighted het volgende:

[..]

Ik zou alleen niet op de onderste laag paneermeel doen dat wordt natuurlijk niet bepaald krokant en 1 grote sompige boel.
Hhmm, oke, dat wist ik niet. Dan heeft mn vriend pech
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:39:30 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_62862409
Wij gaan vanavond uit eten bij de steakhouse hier, ben benieuwd, heb er nog nooit gegeten.

Morgen maak ik: Varkenshaas met peperroomsaus, gebakken champs,ui,paprika en verse knoflook. Verse sperzieboontjes en een lekkere salade. Daarbij aardappelen uit de oven.
Wat een luxe toch weer, lekker hoor.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_62863004
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:59 schreef mjan het volgende:
Ik heb zojuist pompoen parten de oven in geknikkerd. Nu zit ik alleen met een domme vraag: is die schil nou eetbaar of niet?
Schil is wel eetbaar. Ik hak de pompoen in blokjes zonder te schillen (uiteraard wel pitjeszooi binnenin eruit) en gooi hem dan 30 minuten in de oven. Gaat prima gelukkig, wat een pompoen schillen is echt een crime.

Ik eet vanavond waarschijnlijk capucijners. Winterkost
pi_62863176
Straks naar een verjaardag, en daar eet ik mee Dus nog een verassing
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:23:30 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62863244
kipje van de markt en een oliebol
pi_62863462
Mijn appelkruimeltaart is bijna klaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo