Sgele is de eerste niet rokende PIMP!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
* Sgele geeft de sigaar terug
Ik ben gestopt met roken weet je nog?![]()
Die blue label sla ik niet afCheers!
Volgens mij nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:56 schreef Sgele het volgende:
Wat doe jij nou??? Had ik niet de laatste post?
Ik dacht ook dat hij al vol was, maar sgele heeft wel de laatste volgens mijquote:
Ga maar goed kijken...even Barra's zaad uit je ogen halenquote:
Stel je even voor, of heb ik wat gemist?quote:
hahahahaha, Sgele is goed bezig!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga maar goed kijken...even Barra's zaad uit je ogen halen
Ik laat de mijne wel sluiten iig
Dude jij reageert NADAT ik me zinnetje heb aangepast dudequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga maar goed kijken...even Barra's zaad uit je ogen halen
Ik laat de mijne wel sluiten iig
Ik hou nog wel van je hoorquote:
Jawel hoor, alleen niet met jou spatiebalk?quote:
Daarom quote ik je zin ook VOOR je ''m edit.. het is niet zo heel moeilijk hoor..eerst even nadenken voor je wat postquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude jij reageert NADAT ik me zinnetje heb aangepast dude
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom quote ik je zin ook VOOR je ''m edit.. het is niet zo heel moeilijk hoor..eerst even nadenken voor je wat post
In het meest recente geval wel jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]gelukkig zie jij altijd alles goed en denk jij altijd na....whateva
Eet ze Droxz!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ga maar eens douchen en eten, misschien tot vanmiddag!
Aapie!quote:
Eets en wat vond je van de muziekquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ga maar eens douchen en eten, misschien tot vanmiddag!
quote:
Hč wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]is deze persoon hier al lang? Want ik was er gister niet he
Ook niet met je kloon?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]is deze persoon hier al lang? Want ik was er gister niet he
quote:
Ja ...preciesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij gast..?
Wie de fuck ben jij..?
Hahah okay huppelkutjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]gewoon..ik wist ff niks beters
hoe gaat het met je dinnetje
Rustig meiske...quote:
Barra is ff etenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waar is Barra..?!
Trouwens.. SlowCat is een kutusert
Mensen die:
Brood snijden met een brakke poot... not donequote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:56 schreef Sgele het volgende:
Wat doe jij nou??? Had ik niet de laatste post?
Ga lezen pauper!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:08 schreef renedis het volgende:
[..]
huhhhhhhhhhhhh? ik stond toch echt net op pagina 13!
En wie the fuck is dit nou weer dan? Ik hou het niet meer bijquote:
Sgele heeft je gepwndquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:08 schreef renedis het volgende:
[..]
huhhhhhhhhhhhh? ik stond toch echt net op pagina 13!
Wel relaxt, jammer dat het alleen negerts zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Eets en wat vond je van de muziek
haha.. ja ik maakte pagina aan, komt er een klant binnen! maar ik zie.. tegnewoordig tot post 302?quote:
lol..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel relaxt, jammer dat het alleen negerts zijn
Zoek een hobby, of ga vrienden zoeken ofzoquote:
Mensen die zichvervelen en nu hier komen bagger..quote:
JAquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mensen die zichvervelen en nu hier komen bagger..
Waar is die mod van net
Da's niet handig nee !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Brood snijden met een brakke poot... not done
Ik dacht dat ik al had geantwoord? NIet dusquote:
Je sta je al klaar met je broek naar beneden en gebuktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:12 schreef Droxz.nl het volgende:
Waar is Beller als je hem nodig hebt
"Beller kom d'r maar in!"
BEEELLLEERRR!!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:12 schreef Droxz.nl het volgende:
Waar is Beller als je hem nodig hebt
"Beller kom d'r maar in!"
Jep, zag het net ook... daarom dacht ik dat het topic al vol wasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:09 schreef renedis het volgende:
[..]
haha.. ja ik maakte pagina aan, komt er een klant binnen! maar ik zie.. tegnewoordig tot post 302?
Inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
JAdit is een kwaliteitstopic
wij baggeren nooit
![]()
Sterker nog, wie mag jij in godsnaam wezen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En wie the fuck is dit nou weer dan? Ik hou het niet meer bij
Nee sorry, das Smokez moederquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je sta je al klaar met je broek naar beneden en gebukt
Debbiequote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sterker nog, wie mag jij in godsnaam wezen?!!
De gene die jou op je plaats zet, hier zomaar rond baggeren.... dit is een kwaliteitstopic ja!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Negeren is gewoon brutaalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al had geantwoord? NIet dus
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef SlowCat het volgende:
Dude, my mon she got me in this new game! Well, it was on a yardsale.
Actuay
Actuay
LoLZ
Dit is vast Runx want het is ook zo'n kat..en echt goed nederlands kan het nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef SlowCat het volgende:
Dude, my mon she got me in this new game! Well, it was on a yardsale.
Actuay
Actuay
LoLZ
Hij kan ook geen engels dus kan niet...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dit is vast Runx want het is ook zo'n kat..en echt goed nederlands kan het niet
Wat kan hij eigenlijk wel?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hij kan ook geen engels dus kan niet...
Huh wat?quote:
" ruzie met je moeder", ik moest lachenquote:
Aangenaam Debbie, ik ben dus HSG-BOMBER en verveel me ook op mijn werk en daarom besloot ik hier te posten.quote:
BELLLLLLLLLLLLLER!quote:
Ik gaat kijken ;Dquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
" ruzie met je moeder", ik moest lachen
Niet echt mijn ding dit, wat vind hier van:
quote:
Hmmm Ja men stelt zich hier namelijk even voor als ze nieuw komen postenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Aangenaam Debbie, ik ben dus HSG-BOMBER en verveel me ook op mijn werk en daarom besloot ik hier te posten.
Beter?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLLLER!
Kick die noobs hier eens weg!
Leven beteren enzeuax... Iedereen is liefquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLLLER!
Kick die noobs hier eens weg!
Nee, want je post nog...quote:
quote:
Is het geen kutaap, dan is het wel een kutkatquote:
Huh.,.,, wat?.... beteren... huh... wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leven beteren enzeuax... Iedereen is lief![]()
Maar watskeburt?
mijn bitch ja dus pas opquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik vind iets hebben op def p ofzo..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
" ruzie met je moeder", ik moest lachen
Niet echt mijn ding dit, wat vind hier van:
indeeeeeeeeeeeedquote:
Of een kutallochtoonquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is het geen kutaap, dan is het wel een kutkat
Ik ga niks meer zeggen over klonenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:20 schreef renedis het volgende:
de OP is aangepast!
wie de fuck is slowcat?debbie wat vind jij? is het een KLOON?
Casto blijft gewoon geweldigquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga niks meer zeggen over klonenik schijn nogal snel iemand een kloon te vinden
Klote dieren hier ook altijdquote:
Fix dan ook dat het donderdag is en niet woensdagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:20 schreef renedis het volgende:
de OP is aangepast!
wie de fuck is slowcat?debbie wat vind jij? is het een KLOON?
Je hebt wel smaak dusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik vind iets hebben op def p ofzo..
te mintse zijn stem dan maar ook niet echt mijn ding..
Toch vind ik dit beste wat er is qua hiphop/rap/jazz (dit past in te veel hokjes)
Dan ken je ook die RB jan ofzoiets.. van 101barzquote:
Errr...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dan... dan.. ben je hier aan het goeie adres..
Stel je even voor
Hoi SlowCat.. heb je ook een kloon die TopCat heet?quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Errr...
ASL?
25, man, Breda, werkslaaf die zijn contract beeindigd heeft en het nu nog zonder enige motivatie tot 12 december uit dient te houden
quote:
Hehequote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Errr...
ASL?
25, man, Breda, werkslaaf die zijn contract beeindigd heeft en het nu nog zonder enige motivatie tot 12 december uit dient te houden
Dude daar heb ik toen een behoorlijke lading kritiek door gekregenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Huh.,.,, wat?.... beteren... huh... wat?
Doe je ding Beller!
Detailsquote:
Komen weinig echt goede gasten daar,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dan ken je ook die RB jan ofzoiets.. van 101barz
Alleen tussen 7:45 u en 16:15 u, voor de rest heb ik een toplevenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wat een kutleven moet jij op dit moment hebben
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sry
Shes my girl so fuckoff!
zo beter?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die mensen posten hier toch niet meerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude daar heb ik toen een behoorlijke lading kritiek door gekregen
Twijfelen of ik smaak hebquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je hebt wel smaak dus
Heb die gasten paar maanden geleden nog live gezien!
Klinkt echt goed!
Gelukkig maar dan..was anders niet goed geweest. Welcome to the club.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen tussen 7:45 u en 16:15 u, voor de rest heb ik een topleven
dat is allang gedaan!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Fix dan ook dat het donderdag is en niet woensdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Veeg dat slijm ff van je smoel manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sry
Shes my girl so fuckoff!
zo beter?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
die mensen posten hier toch niet meer
Werk je voor het rijk?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen tussen 7:45 u en 16:15 u, voor de rest heb ik een topleven
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:27 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is allang gedaan!Jij ziet wel meer niet.... he topic verklooier??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Zijn we serieus aan het doen hier dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Twijfelen of ik smaak heb![]()
Wat doe je haha!
nog eentje (check ook mystery repeats)
Hehe spinal & steenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Komen weinig echt goede gasten daar,
die "steen" is trouwens echt ziek... moet je kijken... als die gast nuchter is?!...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:27 schreef renedis het volgende:
mensen vraagje..
ik wil een nieuwe tel.. word het de Sony ericsson Xperia X1 of de HTC Touch HD?
ik weet het niet meer![]()
HTC Touch HD is wel leuk, maar toch wel een HTC (heb er nu ook 1 - HTC Touch White). En die software is gewoon erg traagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:27 schreef renedis het volgende:
mensen vraagje..
Deze is tha bomb yo!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:27 schreef renedis het volgende:
mensen vraagje..
VEEEEEEEEEEEEETquote:
Hun zijn echt relaxedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb Pete Philly & Perquisite op lowlands gezien in 2006 geloof ik!
Godsammequote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deze is tha bomb yo!
[ afbeelding ]
still love youquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij ziet wel meer niet.... he topic verklooier??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Xperia > HTC touch Proquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:27 schreef renedis het volgende:
mensen vraagje..
Ik ben zo scherp en subtiel, je wil niet wetenquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:29 schreef renedis het volgende:
[..]
still love you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deze is tha bomb yo!
[ afbeelding ]
Aaaightquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben zo scherp en subtiel, je wil niet weten
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:29 schreef renedis het volgende:
[..]
still love you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:
Djeez, nog even en ik denk echt dat we dezelfde humor hebbenquote:
Mijn pa heeft 2 van die hele oude telefoons staan, die zijn behoorlijk wat waard jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]weet je wel wat je voor echte antieke foons kunt vangen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
1,5 kilo stof?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
quote:
waar kan ik die halen?! past die wel in mijn zak? kan er TomTom op? kan ik ermee internetten?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deze is tha bomb yo!
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan..was anders niet goed geweest. Welcome to the club.
Nope, hoezo dat?quote:
ja echt welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn pa heeft 2 van die hele oude telefoons staan, die zijn behoorlijk wat waard ja
Brilliant minds think alike Droxzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Djeez, nog even en ik denk echt dat we dezelfde humor hebben
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Djeez, nog even en ik denk echt dat we dezelfde humor hebben
16:15 u is echt zo'n typische BuZa tijdquote:
www.besteldel.nl!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:31 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
waar kan ik die halen?! past die wel in mijn zak? kan er TomTom op? kan ik ermee internetten?
Ik klik maar nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
www.besteldel.nl!
Jep, heeft het allemaal!
9 gig geheugen, 12" hidden display, je moet alleen je nummers even in een stukje steen bijtelen
Die is BRILJANT!quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:32 schreef kin238 het volgende:
[..]
16:15 u is echt zo'n typische BuZa tijd
Straks moet ik me nog gaan aanpassen, echt niet!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight![]()
Ben ook niet anders gewend van je
Ik begin gewoon op tijdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:32 schreef kin238 het volgende:
[..]
16:15 u is echt zo'n typische BuZa tijd
Ik moest lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Straks moet ik me nog gaan aanpassen, echt niet!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
www.besteldel.nl!
Jep, heeft het allemaal!
9 gig geheugen, 12" hidden display, je moet alleen je nummers even in een stukje steen bijtelen :D
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Network Access Message: The website cannot be found Explanation: The IP address for the website you requested could not be found. Try the following: Refresh page: Search for the page again by clicking the Refresh button. The timeout may have occurred due to Internet congestion. Check spelling: Check that you typed the Web page address correctly. The address may have been mistyped. Access from a link: If there is a link to the page you are looking for, try accessing the page from that link. If you are still not able to view the requested page, try contacting your administrator or Helpdesk. Technical Information (for support personnel) Error Code 11001: Host not found Background: This error indicates that the gateway could not find the IP address of the website you are trying to access. This is usually due to a DNS-related error. Date: 30-10-2008 12:33:11 Server: ***********.**********.com Source: DNS error |
Ik heb niet eens gekeken of die link wel bestaat...quote:
Jeweetschquote:
Haha die film is droogquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skillz... I haz them
Heb geen vaste tijden, maar ben er meestal rond 8 en ga rond 5 weer naar huis.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Va hoe laat tot hoe laat werk jij dan?
Joh ga geen verantwoording afleggenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik begin gewoon op tijdEn ik was mis trouwens
Moest 7:30 tot 16:15 zijn. Ik werk 8,25 uur op een dag
Ja je weet het niet, straks komt zo'n bezorghoer in mijn beeldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken of die link wel bestaat...
Dan klik ik zelf wel even
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef GilaMonyet het volgende:
Waar is trouwens de rest van de nieuwelingen of is alleen Rossdale overgebleven
Site ligt plat, iedereen wil hem hebben!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef renedis het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
de website doet het niet, en nu?
Die 'YO' die doet het 'emquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Site ligt plat, iedereen wil hem hebben!
Dan maar naar www.ikmotdiephoonhebbenYO.nu !
Is dat niet wat voor runx dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja je weet het niet, straks komt zo'n bezorghoer in mijn beeld
Runx! Ze is nog warmquote:
zie mijn post.. ik klikte net maar de website bestaat jammer genoeg nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja je weet het niet, straks komt zo'n bezorghoer in mijn beeld
*PROEST*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skillz... I haz them
mac lovin!!!!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skillz... I haz them
Zkilzzzzzzz we haz it!quote:
Sorry manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*PROEST*
Daar ging mijn drinken weer!
Je bent er en gaat weer weg?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:37 schreef Crazyessie het volgende:
Im still here..
Ga all1 om pauze
Bis schnell
K was er nog gewoonquote:
This domain name, “ikmotdiephoonhebbenyo.nu”, may still be available for registration!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Site ligt plat, iedereen wil hem hebben!
Dan maar naar www.ikmotdiephoonhebbenYO.nu !
* Droxz.nl pakt telefoon:quote:
Ik lig hier echt serieus plat van het lachen om die opmerkingen hierquote:
Dan helpt deze ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik lig hier echt serieus plat van het lachen om die opmerkingen hier
Dus je hebt om geflashed..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:39 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
K was er nog gewoonMaar zei nix..
En ga nu happiej eten, buikje knort..
En daarna ben ik er weer
Dan moet je hem maar even bestellen via je moeder http://www.je-moeder.nl/quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:39 schreef renedis het volgende:
[..]
This domain name, “ikmotdiephoonhebbenyo.nu”, may still be available for registration!
You have arrived at this page because the domain name you entered is not currently active on the Internet. If you have recently registered or modified this domain name, you can expect it to become active within the next 24 hours.ik klik wel hoor!
Whahahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl pakt telefoon:
Droxz : YO!
Runx: Wie is dit?
Droxz: Je moeder, en ik heb geen zin meer!
Runx: fotosoeppppppppper!!
Droxz: What eva... we hebben nog een bestelhoer voor je? mot je?
Runx: FAP FAP FAP!
Godverquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skillz... I haz them
*FAP FAP FAP-*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef crazy987 het volgende:
Drox, gerelateert met jou ?
'Online seks veroorzaakt psychische aandoeningen'
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan helpt deze ook
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus je hebt om geflashed..
Ik de heletijd denken dat je weg ben terwijl je er dus gewoon bent..
Lurker die je bent, je mag ook wel aan wat anders lurken hoor
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
What the...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dude ga nou niet zo verquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus je hebt om geflashed..
Ik de heletijd denken dat je weg ben terwijl je er dus gewoon bent..
Lurker die je bent, je mag ook wel aan wat anders lurken hoor
Sorryquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan helpt deze ook
[ afbeelding ]
Welkom bij Je Moeder!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar even bestellen via je moeder http://www.je-moeder.nl/
Kan gebeurenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*FAP FAP FAP-*
Kut verkeerde topic!
Ik heb godsamme de slappe lachquote:
Okeej ik probeer je alleen maar te behoeden voor eventuele...soa's ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat..
Had voor haar een breezer met een rietje hoor
lees dit danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*FAP FAP FAP-*
Kut verkeerde topic!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:17 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Een seksueel verlangen naar je partner is iets anders dan erotiek. Seks gebasseerd op pure lust is iets dierlijks dat niet thuis hoort bij mensen met een ziel! Liefde is de enige mogelijkheid om binnen het huwelijk over te gaan tot een samen zijn met als doel voor nageslacht te zorgen, elke andere vorm van seksualiteit deugt niet.
Ik moet echt stoppen, straks nog fysio....quote:
Die krijg ik niet als ze maar aan die breezer blijft lurkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej ik probeer je alleen maar te behoeden voor eventuele...soa's ofzo
Anders ik welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb godsamme de slappe lach
Hier nog eenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb godsamme de slappe lach
En zo houdt het niet echt opquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen, straks nog fysio....
Die gast snapt er niets van straks, doet dit pijn? ik: Je moeder!! Je moeder!
jij vind haar lief dus?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat..
Had voor haar een breezer met een rietje hoor
Daar klopt geen moer van ouwe!quote:
rubberzzzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej ik probeer je alleen maar te behoeden voor eventuele...soa's ofzo
Ik heb nu al medelijden met je fysio zometeenquote:
Je moeder, die hield ook maar niet op gisterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier nog een
[..]
En zo houdt het niet echt op
Inderdationquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar klopt geen moer van ouwe!
Sex voor voortplaning? ECHT NIET!
Kom we gaan ff ouwehoeren daarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef crazy987 het volgende:
[..]
'Online seks veroorzaakt psychische aandoeningen'
daar
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
40 kinders zoals god heet heeft gewild![]()
Jou sletje in ieder geval nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
Hoi ik ben weer eens terug van mijn pauzealles nog goed met iedereen ? en is de bitch fight al geweest , wie heeft er gewonnen ?
Fysio dude: En heb je je pijnstillers ingekomen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je fysio zometeen
Fysio: "Droxz, kan je het bewegen?"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je fysio zometeen
Hahahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Fysio dude: En heb je je pijnstillers ingekomen?
Ik: Nee, ik heb je moeder bebaft!
Fysio dude: Uh?
ik: Zo stond je moeders smoel ook gisteren!
wie dan? je buurmeisje?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jou sletje in ieder geval niet
shitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jou sletje in ieder geval niet
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Fysio dude: En heb je je pijnstillers ingekomen?
Ik: Nee, ik heb je moeder bebaft!
Fysio dude: Uh?
ik: Zo stond je moeders smoel ook gisteren!
was al b ezigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kom we gaan ff ouwehoeren daar
Check links ff op die pagina, staat een knoppie "Ik moet die phoon hebben YO!"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef renedis het volgende:
[..]
Welkom bij Je Moeder!
Contact Over Je Moeder
Je Moeder kan niet wachten
Hieronder alvast een voorproefje op zaterdag. In de zaal Jesus Christ Super Stekker veegt Petter alle voetjes van de vloer. Zet je dansschoenen alvast klaar en breng je mooiste pak nog even snel naar de stomerij..
X, Je Moeder Lees verder…
2 Comments / 28 oktober 2008 / Je Moeder tipt / door Je Moeder
Making the video
Wassen to make you feel good (about yourself), want zo’n dag was het gisteren. Je Moeder haar hoofd voelde als een lege tunnel, waar één hersencel keihard haar best aan het doen was om de boel nog een beetje draaiende te houden. Maar wat wil je ook. Het was ook best wel een heftig weekendje. ADE to the max. Zoveel gezien, zoveel gehoord, zoveel gedronken, zoveel lieve blije mensen ontmoet, zoveel goede oude en nieuwe shit gezien en zoveel mooie herinneringen. ADE was er weer eentje voor in de boeken. Lees verder…
Geen commentaar / 28 oktober 2008 / Je Moeder tipt / door Je Moeder
Maandag wasdag!
Nee hoor.. debbie heeft haar alle hoeken van forum laten zien..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:48 schreef Runx het volgende:
[..]
shithebben jullie haar weg gepest
![]()
wat een slet zeg
jaa ik ga der denk maar eens toevoegen op msn.. ze is nog steeds goed van vertrouwen hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zwijg jij..
Hoe gaat et met daphne trouwens
Ik heb nu zelfs pijn in mijn buik van het lachen hierquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fysio: "Droxz, kan je het bewegen?"
Droxz: " Nee maar je moeder...godsammekrake die kan bewegen!!"
Runx meteen wegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee hoor.. debbie heeft haar alle hoeken van forum laten zien..
Ze zit nu in 18+ deel en post daar haar breezahnaaktplaatjes![]()
Dudequote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ohh kutje daar mag ik nog niet in , ik moet eerst mailen naar een mod ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
We hebben nog een bestelhoer voor je, en ze is nog warm!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:48 schreef Runx het volgende:
[..]
shithebben jullie haar weg gepest
![]()
wat een slet zeg
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb nu zelfs pijn in mijn buik van het lachen hier
ok.. ik heb serieus gekeken heh? NIETS maar dan ook NIETS te vinden?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Check links ff op die pagina, staat een knoppie "Ik moet die phoon hebben YO!"
Failquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh kutje daar mag ik nog niet in , ik moet eerst mailen naar een mod ofzo
Over wie hebben we het?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh kutje daar mag ik nog niet in , ik moet eerst mailen naar een mod ofzo
neuuh ik verlaat jullie bijna nooit behalve als het een Zweedse meisje isquote:
quote:
Zweedse meisjes fetisj?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:51 schreef Runx het volgende:
[..]
neuuh ik verlaat jullie bijna nooit behalve als het een Zweedse meisje is
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:50 schreef renedis het volgende:
[..]
ok.. ik heb serieus gekeken heh? NIETS maar dan ook NIETS te vinden?mmmm.... even je modem defragmenteren dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moehahahahah*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Serieus, sinds tijden niet zo gelachen
tering.. ken je www.sygast.se ?!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:51 schreef Runx het volgende:
[..]
neuuh ik verlaat jullie bijna nooit behalve als het een Zweedse meisje is
Must resist....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef renedis het volgende:
[..]
tering.. ken je www.sygast.se ?!
En op onze warme bestelhoer geef je geen antwoord? Beetje jammer.....quote:
Inderdationquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En op onze warme bestelhoer geef je geen antwoord? Beetje jammer.....
de link doet het nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef renedis het volgende:
[..]
Succes!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:53 schreef Runx het volgende:
ik ga maar eens toch aan vragen dat ik in kpd ofzo mag komenik ben tenslotte 20 dus
hoe ziet ze eruit , sorry had je post niet gelezenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En op onze warme bestelhoer geef je geen antwoord? Beetje jammer.....
Fuck man, ik moet nogsteeds douchen trouwens,quote:
ik bedoel:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef renedis het volgende:
[..]
Details, niet op lettenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Fuck man, ik moet nogsteeds douchen trouwens,
ik post hier echt te veel
Beller. kom d'r maar in!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe ziet ze eruit , sorry had je post niet gelezen
wie heeft haar warm gehouden dan
Valt wel op: aantal posts: 478 (gemiddeld 159 per dag)quote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eens met neuken verbrand je een hoop calorieendus bij mij heeft het vaak niks met de liefde bedrijven te maken..ik moet gewoon slank blijven
Bos hout voor de deur, she haz itquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef renedis het volgende:
voorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minderjarige barbie site ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef renedis het volgende:
voorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sodeju wat een plaksmoel heeft wat kind zegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef renedis het volgende:
voorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
godverdomme wat zijn die kipjes lekker zegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef renedis het volgende:
[..]
ik bedoel:
http://www.snyggast.se/
Tjejer Top-20
upp till 2 mån1: JJeennyy
2: l00wa
3: kattig_62
4: sexyBItch
5: Stardustbaby
6: JJeennyy
7: sexyBItch
8: Bambigirl
9: Amanda_J
10: sexyBItch
11: sweetie_1984
12: JJeennyy
13: Aaliiina
14: Bambigirl
15: Bambigirl
16: Tuwa
17: lindypuspus
18: Aaliiina
19: Amanda_J
20: sexyBItch
Sök id eller nick
Logga in
Lösen
Hjälp Ok
it's safe! het gaat om de top BESTE chicks uit zweden (ook dudes maar die moet je links in het menu uitzetten!)
Nou runx, dat dus!quote:
Zak over d'r kop, vlag in je handquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sodeju wat een plaksmoel heeft wat kind zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |