quote:
Hehequote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Errr...
ASL?
25, man, Breda, werkslaaf die zijn contract beeindigd heeft en het nu nog zonder enige motivatie tot 12 december uit dient te houden
Dude daar heb ik toen een behoorlijke lading kritiek door gekregenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Huh.,.,, wat?.... beteren... huh... wat?
Doe je ding Beller!
Detailsquote:
Komen weinig echt goede gasten daar,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dan ken je ook die RB jan ofzoiets.. van 101barz
Alleen tussen 7:45 u en 16:15 u, voor de rest heb ik een toplevenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wat een kutleven moet jij op dit moment hebben
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sry
Shes my girl so fuckoff!
zo beter?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die mensen posten hier toch niet meerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude daar heb ik toen een behoorlijke lading kritiek door gekregen
Twijfelen of ik smaak hebquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je hebt wel smaak dus
Heb die gasten paar maanden geleden nog live gezien!
Klinkt echt goed!
Gelukkig maar dan..was anders niet goed geweest. Welcome to the club.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen tussen 7:45 u en 16:15 u, voor de rest heb ik een topleven
dat is allang gedaan!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Fix dan ook dat het donderdag is en niet woensdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Veeg dat slijm ff van je smoel manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sry
Shes my girl so fuckoff!
zo beter?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
die mensen posten hier toch niet meer
Werk je voor het rijk?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen tussen 7:45 u en 16:15 u, voor de rest heb ik een topleven
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:27 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is allang gedaan!Jij ziet wel meer niet.... he topic verklooier??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Zijn we serieus aan het doen hier dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Twijfelen of ik smaak heb![]()
Wat doe je haha!
nog eentje (check ook mystery repeats)
Hehe spinal & steenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Komen weinig echt goede gasten daar,
die "steen" is trouwens echt ziek... moet je kijken... als die gast nuchter is?!...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:27 schreef renedis het volgende:
mensen vraagje..
ik wil een nieuwe tel.. word het de Sony ericsson Xperia X1 of de HTC Touch HD?
ik weet het niet meer![]()
HTC Touch HD is wel leuk, maar toch wel een HTC (heb er nu ook 1 - HTC Touch White). En die software is gewoon erg traagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:27 schreef renedis het volgende:
mensen vraagje..
Deze is tha bomb yo!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:27 schreef renedis het volgende:
mensen vraagje..
VEEEEEEEEEEEEETquote:
Hun zijn echt relaxedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb Pete Philly & Perquisite op lowlands gezien in 2006 geloof ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |