Heb je alcoholprobleem ofzo...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand die zegt dat je bier niet constant mag verheerlijken hoort hier eigenlijk helemaal niet thuis.
Eenschquote:Afterklacht:
fok! is weer echt sloom, dit zorgt voor extra irritaties.
Wat denk je wel niet. Ik vraag hier gewoon om mensen die enige ervaring met dat gele goedje hebben.quote:
Wat bedoel je precies met deze opmerking?quote:
Uuuh, waar vraag je dat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:46 schreef SlowCat het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet. Ik vraag hier gewoon om mensen die enige ervaring met dat gele goedje hebben.
Comazupen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef Id_do_her het volgende:
Zijn meestal ook van die figuren die alleen maar dingen doen die met bier te maken hebben in het weekend. Als je ze vraagt wat ze in het weekend gaan doen zeggen ze altijd 10x het woord 'bier' in een zin.
Zo hadden we ooit een jongen van 16 op vakantie die altijd in de kroeg stond en altijd tegen ons zei dat we meer bier moesten zuipen
Whaha, daar leek het sterk op ja, nadat hij een keer uit de kroeg kwam wou hij de peperdure telefoon van een vriend van mij eens zien, laat hij hem zomaar even van 5 hoog van het balkon uit zijn handen vallen..quote:
Sterker nogquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand die zegt dat je bier niet constant mag verheerlijken hoort hier eigenlijk helemaal niet thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |