Ik heb godsamme de slappe lachquote:
Okeej ik probeer je alleen maar te behoeden voor eventuele...soa's ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat..
Had voor haar een breezer met een rietje hoor
lees dit danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*FAP FAP FAP-*
Kut verkeerde topic!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:17 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Een seksueel verlangen naar je partner is iets anders dan erotiek. Seks gebasseerd op pure lust is iets dierlijks dat niet thuis hoort bij mensen met een ziel! Liefde is de enige mogelijkheid om binnen het huwelijk over te gaan tot een samen zijn met als doel voor nageslacht te zorgen, elke andere vorm van seksualiteit deugt niet.
Ik moet echt stoppen, straks nog fysio....quote:
Die krijg ik niet als ze maar aan die breezer blijft lurkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej ik probeer je alleen maar te behoeden voor eventuele...soa's ofzo
Anders ik welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb godsamme de slappe lach
Hier nog eenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb godsamme de slappe lach
En zo houdt het niet echt opquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen, straks nog fysio....
Die gast snapt er niets van straks, doet dit pijn? ik: Je moeder!! Je moeder!
jij vind haar lief dus?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat..
Had voor haar een breezer met een rietje hoor
Daar klopt geen moer van ouwe!quote:
rubberzzzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej ik probeer je alleen maar te behoeden voor eventuele...soa's ofzo
Ik heb nu al medelijden met je fysio zometeenquote:
Je moeder, die hield ook maar niet op gisterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier nog een
[..]
En zo houdt het niet echt op
Inderdationquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar klopt geen moer van ouwe!
Sex voor voortplaning? ECHT NIET!
Kom we gaan ff ouwehoeren daarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef crazy987 het volgende:
[..]
'Online seks veroorzaakt psychische aandoeningen'
daar
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
40 kinders zoals god heet heeft gewild![]()
Jou sletje in ieder geval nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
Hoi ik ben weer eens terug van mijn pauzealles nog goed met iedereen ? en is de bitch fight al geweest , wie heeft er gewonnen ?
Fysio dude: En heb je je pijnstillers ingekomen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je fysio zometeen
Fysio: "Droxz, kan je het bewegen?"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je fysio zometeen
Hahahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Fysio dude: En heb je je pijnstillers ingekomen?
Ik: Nee, ik heb je moeder bebaft!
Fysio dude: Uh?
ik: Zo stond je moeders smoel ook gisteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |