BELLLLLLLLLLLLLER!quote:
Ik gaat kijken ;Dquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
" ruzie met je moeder", ik moest lachen
Niet echt mijn ding dit, wat vind hier van:
quote:
Hmmm Ja men stelt zich hier namelijk even voor als ze nieuw komen postenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Aangenaam Debbie, ik ben dus HSG-BOMBER en verveel me ook op mijn werk en daarom besloot ik hier te posten.
Beter?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLLLER!
Kick die noobs hier eens weg!
Leven beteren enzeuax... Iedereen is liefquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLLLER!
Kick die noobs hier eens weg!
Nee, want je post nog...quote:
quote:
Is het geen kutaap, dan is het wel een kutkatquote:
Huh.,.,, wat?.... beteren... huh... wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leven beteren enzeuax... Iedereen is lief![]()
Maar watskeburt?
mijn bitch ja dus pas opquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sterker nog, wie mag jij in godsnaam wezen?!!
Ik vind iets hebben op def p ofzo..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
" ruzie met je moeder", ik moest lachen
Niet echt mijn ding dit, wat vind hier van:
indeeeeeeeeeeeedquote:
Of een kutallochtoonquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is het geen kutaap, dan is het wel een kutkat
Ik ga niks meer zeggen over klonenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:20 schreef renedis het volgende:
de OP is aangepast!
wie de fuck is slowcat?debbie wat vind jij? is het een KLOON?
Casto blijft gewoon geweldigquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga niks meer zeggen over klonenik schijn nogal snel iemand een kloon te vinden
Klote dieren hier ook altijdquote:
Fix dan ook dat het donderdag is en niet woensdagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:20 schreef renedis het volgende:
de OP is aangepast!
wie de fuck is slowcat?debbie wat vind jij? is het een KLOON?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |