Niet alles hoor, maar dit ligt er zo dik bovenop...quote:Op woensdag 5 november 2008 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij een van de meeste fanatieke anti-' soppers die ik hier ben tegengekomen. Alles, maar dan ook echt alles is een complot van zgn Huubsoppers. Ongelooflijk.
Let is go, let it go.
Palma eerlijk? Ik denk dat ze niet eens weet hoe ze het woord moet schrijven.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
ook op andere forums, komen we je tegen, en overal hetzelfde.
lieke neukt iedereen waar ze beter van wordt, de baas van de ijssalon, getrouwde kerels, noem maar op.
leuk experimenteren van haar, weet je wat dat inhield.
geef mij dan maar palma, volgens menigeen dus een volkswijf , maar wel eerlijk, en dat kunnen we van lieke niet zeggen.
Dat is op zich niet zo erg, er zaten meer vieze uitgewoonde trollen in die villa, maar deze zeurde het ergste van allemaal....en nog op een toon ookquote:Op woensdag 5 november 2008 09:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
niks Palma de schreeuwlelijk ,Palma zag het heel goed en wist heel goed wie Lieke was
een vieze meid die op dr rug de kooi is ingekomen en en een heeeeeeeeel vies en naar karakter heeft en het niet kan hebben dat Huub zo populair is .
Tis gewoon een uitgewoonde trol
Hoe noem je lieke?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet alles hoor, maar dit ligt er zo dik bovenop...
If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, I would call it a duck.
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Die palma wordt niet oud op deze manier
slaat dat op mij? ik heb een baanquote:Op woensdag 5 november 2008 09:27 schreef Estherdv het volgende:
en weer reageerd ons pubbertje niet, is hij gevlucht of zo?
was er gewoon een beetje klaar mee met iedere keer dat gedoe over Lieke,quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb mijn post ook iets aangepast omdat het er niet zo stond als ik eigenlijk bedoelde
Of ze iets gezegd heeft... Ik weet het niet
Of Huub er een ruime draai aangeeft.. .. zou idd kunnen
Zijn reactie: gewoon grappig met een kern van waarheid. (imo dan)
Alleen als ik Claire was, zou ik dat gehakketak over Lieke meer dan zat zijn... ongeacht wie er wel/niet begon.
Idolaat: ziekelijk gesteld opquote:Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Copycat het volgende:
Wat is een idolaat? En gebruik je dat als een soort glijmiddel?
Vrouwen met een idolaat krijgen zo te lezen spontaan een natte kut, dus glijmiddel aanschaffen is overbodig en dat is mooi in deze tijd van de kridietcrisisquote:Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Copycat het volgende:
Wat is een idolaat? En gebruik je dat als een soort glijmiddel?
Hee gaaf, handig een eigen persoonlijke spellingscontroleur, zal ik je ook de namen van de andere fora geven waar ik kom, kun je daar ook je best voor me gaan doenquote:
ja jou bedoelde ik , en over Lieke, zij heeft nog nooit een blog over jou geschreven hoor, jij doet het over internet, dat zou zijn nooit doen, dus wie is er nu met wie bezig?????quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
was er gewoon een beetje klaar mee met iedere keer dat gedoe over Lieke,
dit was gewoon de zoveelste keer dat ik iets over Lieke hoorde wat mij betrof dat ik het gewoon zat was,
ik bedoel is nu meer dan een half jaar geleden maar ik blijf maar dingen horen dat ze zich bezig houdt met mij op een of andere negatieve manier,
had het misschien beter niet kunnen doen, maar dacht mazzel, nu maar weer eens een ongenuanceerde mening ering fok it
Dat idee heb jij , maar waar is dat op gebaseerd?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1214138/9/25#62964011]....
Ik heb het idee dat Lieke Huub het nog steeds kwalijk neemt dat het baantje achter de schermen haar niet gelukt is.
Ik weet niet hoor, maar als je uitgenodigd bent dan hoef je later toch niet te bellen om te controleren of het gerucht dat je niet uitgenodigd zou zijn, waar is?!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:17 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG Huub | op: 2008-11-04 | om: 16:46 JA SORRY HOOR
Wordt een beetje ziek van Lieke, dus ga eens even ouderwets mijn gal spugen
Lieke kan het niet laten om slecht over mij te praten beetje jammer, er was een mooie opening van Imke (die visagiste die ook in de kooi kwam)
Heel veel mensen waren hier uitgenodigd, net zoals Claire en ik. Helaas konden wij ivm met werk en de zaak van Claire niet langskomen. Nou, verder geen vuiltje aan de lucht.
Vind het dan beetje jammer als ik later dan hoor dat Lieke aan iedereen die het wilde horen vertelde dat ik niet uitgenodigd zou zijn. Omdat de meeste mensen die kwamen volgens Lieke een hekel aan mij hadden, was ik niet uitgenodigd.
Dus het volgende is eigenlijk voor Lieke,
Kijk Lieke, beetje jammer dat je je zo laat kennen. Toen dit mij ter ore kwam heeft Claire ff contact met Imke opgenomen of dit waar was, waarop Imke weer heel verontwaardigd reageerde waar Lieke dit vandaan haalde, natuurlijk waren wij beide harstikke welkom.
-knip-
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=113&jaar=2008&maand=11
Of het was gewoon het script van de redactie waarmee Lieke binnen zou komen?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:06 schreef schatje het volgende:
Feit is dat Lieke haar motieven om de kooi in te gaan niet zuiver waren. Het ging haar niet om het schoonmaken, maar om iets in het televisiewereldje achter de schermen te doen. Dat heeft ze later ook toegegeven toen Palma en zij nog normaal met elkaar aan het praten waren in de masterbedroom. Daar is een filmpje van. Dat is waar Palma zo'n punt van maakte.
Ik heb het idee dat Lieke Huub het nog steeds kwalijk neemt dat het baantje achter de schermen haar niet gelukt is.
Draai jij de zaak niet een beetje om?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
was er gewoon een beetje klaar mee met iedere keer dat gedoe over Lieke,
dit was gewoon de zoveelste keer dat ik iets over Lieke hoorde wat mij betrof dat ik het gewoon zat was,
ik bedoel is nu meer dan een half jaar geleden maar ik blijf maar dingen horen dat ze zich bezig houdt met mij op een of andere negatieve manier,
had het misschien beter niet kunnen doen, maar dacht mazzel, nu maar weer eens een ongenuanceerde mening ering fok it
Vandaar ook dat ik er van overtuigd ben dat Huub dit akkefietje alleen maar heeft gecreëerd in de hoop dat de media dit oppakken, zodat hij weer wat meer in de bekendheid komt. CBML is binnen een maand afgelopen en hij moet zichzelf weer in de aanbieding gooien.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:10 schreef mrtechno het volgende:
Welke populariteit van Huub?
Hij is loopjongen bij Can't Buy Me Love... Die jongen is niet meer op televisie te zien, je hoort er niks meer van, ook van die dikzak niet. Alleen die Brian is nog weleens in het nieuws, als hij weer in elkaar geslagen is met kickboxen zoals twee weken terug. De Gouden Kooi bewoners zijn er wat dat betreft bekaaid afgekomen. De bewoners van de eerste Big Brother hebben volgens mij nog meer snabbels.
Nee, DGK was een afluiting. Het huis is nooit weggegeven en veel snabbels zijn er ook nooit gekomen.
Ik heb me er anders prima mee vermaakt toendertijd.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:10 schreef mrtechno het volgende:
Nee, DGK was een afluiting. Het huis is nooit weggegeven en veel snabbels zijn er ook nooit gekomen.
beetje trieste, kortzichtige reactie,quote:Op woensdag 5 november 2008 14:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik er van overtuigd ben dat Huub dit akkefietje alleen maar heeft gecreëerd in de hoop dat de media dit oppakken, zodat hij weer wat meer in de bekendheid komt. CBML is binnen een maand afgelopen en hij moet zichzelf weer in de aanbieding gooien.
Ik heb hem op z'n blog al de suggestie aan de hand gedaan om te solliciteren bij Omroep Max. Daar kan hij misschien een dagelijks programma (Huub en Max) maken voor zijn eigen doelgroep, aangezien de meeste huubsoppers huisvrouwen van 50+ zijn.
of je gaat ff checken als je allemaal rare verhalen hoort hoe het nou zit.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als je uitgenodigd bent dan hoef je later toch niet te bellen om te controleren of het gerucht dat je niet uitgenodigd zou zijn, waar is?!![]()
Huub en Claire gingen toch niet naar die opening omdat ze geen tijd hadden, en niet omdat ze geen uitnodiging hadden ontvangen?
Hoe het gegaan is boeit me eigenlijk weinig, en dat je er dan nog zoveel moeite aan gaat besteden door er een blog over te schrijven is op het lachwekkende af, maar het zo vaag formuleren door jezelf in 2 zinnen zo tegen te spreken lijkt me iig niet verstandig.
Ja. Om zo op snode wijze in de bladen te komen. Want die zitten te springen om dit soort enorm spannende verhalen over RLS-mensen uit een RLS van dik een half jaar terug. Bedoel: bij deze ruzie over wel of niet uitgenodigd zijn op de opening van de salon van een BN-er als Imke, valt elke ruzie tussen Amanda en Brian in het niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:00 schreef schatje het volgende:
Oké, even voor de goede orde, dus volgens de anti-Huub soppers heeft Huub het verzonnen dat Lieke heeft gezegd dat hij niet welkom was op de opening van dat mens omdat de uitgenodigde gasten hem niet mochten?
Nee Huub, zo goedkoop ben ik niet, anders zou ik wel aan een realitysoap gaan deelnemen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
beetje trieste, kortzichtige reactie,
maar pearl bitch, ik snap dat je dat denkt. Want jij zou denk ik voor die paar duizendjes per maand extra je ziel en zaligheid verkopen,
Of het was gewoon een terloops gemaakt geintje op dat openingsfeestje dat later (al dan niet door Huub zelf) buitenproportioneel is opgeblazen om er een publieke rel over te kunnen maken.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:00 schreef schatje het volgende:
Oké, even voor de goede orde, dus volgens de anti-Huub soppers heeft Huub het verzonnen dat Lieke heeft gezegd dat hij niet welkom was op de opening van dat mens omdat de uitgenodigde gasten hem niet mochten?
Dat is het punt toch niet? Er is kennelijk door Lieke gezegd dat Huub niet was uitgenodigd omdat de aanwezige gasten hem niet mochten. Dat is Huub later ter gehore gekomen. Hij is dit vervolgens gaan verifiëren bij die Imke die zei dat er niets waar van is. Nu dit is uitgekomen beweren de anti-Huub soppers dat Huub dit hele verhaal verzonnen heeft om die arme Lieke in een kwaad daglicht te stellenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:05 schreef -Jean- het volgende:
ik vind het wel apart dat je moet nabellen of je bent uitgenodigt. Dat weet je dan lijkt me toch?
volgens mij heb je wel geteld 1 Lieke fan, en 1 of 2 Huub fans, de rest zit er ongeveer zo bijquote:Op woensdag 5 november 2008 15:00 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is het twee om twee.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:19 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij heb je wel geteld 1 Lieke fan, en 1 of 2 Huub fans, de rest zit er ongeveer zo bij
[ afbeelding ]
in ieder geval is hupredepuup weer in de pitcher. en op z,n pik getrapt .quote:Op woensdag 5 november 2008 15:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of het was gewoon een terloops gemaakt geintje op dat openingsfeestje dat later (al dan niet door Huub zelf) buitenproportioneel is opgeblazen om er een publieke rel over te kunnen maken.
Je kan een objectieve lezer toch niet kwalijk nemen dat hij/zij de indruk krijgt dat Huub met een tank op een mug aan het schieten is.
Ik vind jou niet obejectief hoor. Lieke is heilig en Huub is stout.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of het was gewoon een terloops gemaakt geintje op dat openingsfeestje dat later (al dan niet door Huub zelf) buitenproportioneel is opgeblazen om er een publieke rel over te kunnen maken.
Je kan een objectieve lezer toch niet kwalijk nemen dat hij/zij de indruk krijgt dat Huub met een tank op een mug aan het schieten is.
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
volgens mij heb je wel geteld 1 Lieke fan, en 1 of 2 Huub fans, de rest zit er ongeveer zo bij
[ afbeelding ]
ik denk dat je hierom vraagd jochie en als dat zo was zaten wij met z,n allen in die gore kooi. je wordt niet eens aangenomen als je geen sex wilt ,wat moet je nou !!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik werk 6 en soms 7 dagen in de week, en maak meer uren dan de arbo lief is,
schnabbel idd zelf niet meer, maar is meer vanwege geen tijd en geen zin meer in dan dat het niet zou kunnen. Als ik pro actief samen met manager mailings ga versturen, combipaketten etc etc ga aanbieden, heb je gerust5 a 8 schnabbels per maand, en dan heb je een heel riant inkomen,
maar dat is voor mij het toppunt van blijven hangen in de Gouden Kooi, en op een gegeven moment moet je een keuze maken.
Ik heb gekozen voor een carriere als tv maker, en daar stort ik mij helemaal op. Is mij meer waard dan een paar duizend extra per maand verdienen door als Gouden Kooi Huub ergens nooit meer naar huis te zingen en handtekeningen en foto's uit te delen aan gillende 17 jarigen.
Het enige wat ik nog wel eens doe is een DJ klusje (want vind dat leuk om te doen) voor de rest af en toe iets voor het goede doel of voor vrienden, thats it.....
heb niet de exposure nodig om dus schnabbels te krijgen.......heb namelijk een goede baan en een mooie carriere in het verschiet, daarnaast vergeet mijn pilot ook niet,
maar pearl bitch, ik snap dat je dat denkt. Want jij zou denk ik voor die paar duizendjes per maand extra je ziel en zaligheid verkopen,
Huub is in de pitcher? homosex op het honkbalveld? jakkesquote:Op woensdag 5 november 2008 15:21 schreef Hobby het volgende:
[..]
in ieder geval is hupredepuup weer in de pitcher. en op z,n pik getrapt .
Als de drank in de man is ...quote:Op woensdag 5 november 2008 15:28 schreef Suikeroom het volgende:
Huub is in de pitcher? homosex op het honkbalveld? jakkes
Nou Huub, Handtekeningen en foto' s uit delen aan gillende 17 jarigen kan je ook wel achterwege laten, want het zijn vnl. 50 plussers die nog op komen dagen en naar je gekraai willen luisteren.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik werk 6 en soms 7 dagen in de week, en maak meer uren dan de arbo lief is,
schnabbel idd zelf niet meer, maar is meer vanwege geen tijd en geen zin meer in dan dat het niet zou kunnen. Als ik pro actief samen met manager mailings ga versturen, combipaketten etc etc ga aanbieden, heb je gerust5 a 8 schnabbels per maand, en dan heb je een heel riant inkomen,
maar dat is voor mij het toppunt van blijven hangen in de Gouden Kooi, en op een gegeven moment moet je een keuze maken.
Ik heb gekozen voor een carriere als tv maker, en daar stort ik mij helemaal op. Is mij meer waard dan een paar duizend extra per maand verdienen door als Gouden Kooi Huub ergens nooit meer naar huis te zingen en handtekeningen en foto's uit te delen aan gillende 17 jarigen.
Het enige wat ik nog wel eens doe is een DJ klusje (want vind dat leuk om te doen) voor de rest af en toe iets voor het goede doel of voor vrienden, thats it.....
heb niet de exposure nodig om dus schnabbels te krijgen.......heb namelijk een goede baan en een mooie carriere in het verschiet, daarnaast vergeet mijn pilot ook niet,
en blijf maar voorgoed in die kooi het staat je goed !!!!!weer een sprookje waargemaakt stumpertquote:Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nou Huub, Handtekeningen en foto' s uit delen aan gillende 17 jarigen kan je ook wel achterwege laten, want het zijn vnl. 50 plussers die nog op komen dagen en naar je gekraai willen luisteren.
Dan je verhaaltje over dat je 6 en soms 7 dagen per week werkt............ten eerste doen zovelen dat.........en zo druk heb je het niet, want je bent meer bezig om o.a. hier te posten en wraaklogjes te tikken dan dat je daadwerkelijk echt aan het werk bent.
Want 1 ding is duidelijk inmiddels, je moet en zal gelijk krijgen, teken van onzekerheid.
En jouw baantje, als juniorredacteur annex loopjongen, is toch maar voor 3 maanden?
Huub, niet te hoog van de toren blazen, daar heeft niemand nl ooit carriere mee gemaakt.
Als ik hier en daar al lees hoe moeilijk jij met kritiek cq tegengas kan omgaan kan je die carriere wel op je buik schrijven.
Bij jou krijg ik steeds meer het trieste Dries Roelvinkgevoel.
Ik zal je 1 advies geven.........doe waar je goed in bent en jij komt goed tot je recht in een RL soap, alle camera's op jou gericht en mogen rondkraaien wat er maar in je op komt.
Is toch ook een mooie carriere?
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef schatje het volgende:
Urquhart, tuurlijk mag je m'n foto.
Zie fotoboek.
In welk blad/welke krant of welk televisieprogramma wordt er aandacht besteed aan dit gevecht op leven en dood?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:31 schreef Hobby het volgende:
schoonmama had ook een duit in het zakje gedaan maar is snel verwijdert huubje huubje toch ,,, nu is het wel genoeg he , je hebt de pers weer gehaald .
alsof ik geen mening mag hebben en die op mijn log posten, deed dit ook al voor de kooi, en was toen nog ongenuanceerder, ik zeg gewoon wat ik vind, en natuurlijk trekken sommige trieste figuren de reden waarom in twijfel, maar dat moeten ze lekker zelf wetenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
In welk blad/welke krant of welk televisieprogramma wordt er aandacht besteed aan dit gevecht op leven en dood?
Er kunnen dan in jou ogen veel huubsobbers van 50+ fan zijn van huub. Maar de meeste hebben volgens mij gewoon een baan. En zijn niet zoals jij 24 uur per dag op alle forum's op het internet bezig met lieke te verdedigen. Jij bent een van de weinigen die echt overal haar gal spuugt over huub. Hoezo een obsessie zeg. Ik was fan van huub,jaap en op 2 na waar ik geen waardering voor had vond ik iedereen leuk in de kooi. IK heb een fulltime baan als managers assistente en heb ook nog een gezin. Zou je misschien eens kunnen proberen ipv de verdedigingsadvocate van lieke te zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik er van overtuigd ben dat Huub dit akkefietje alleen maar heeft gecreëerd in de hoop dat de media dit oppakken, zodat hij weer wat meer in de bekendheid komt. CBML is binnen een maand afgelopen en hij moet zichzelf weer in de aanbieding gooien.
Ik heb hem op z'n blog al de suggestie aan de hand gedaan om te solliciteren bij Omroep Max. Daar kan hij misschien een dagelijks programma (Huub en Max) maken voor zijn eigen doelgroep, aangezien de meeste huubsoppers huisvrouwen van 50+ zijn.
Joh als jij dit blog wilde schrijven omdat je het zat was is dat toch je goed recht. Jij weet wat er gezegd is door haar niet wij. Laat iedereen lekker lullen en denken wat ze willen. Als jij dit zo voelde is dat toch wat telde.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
alsof ik geen mening mag hebben en die op mijn log posten, deed dit ook al voor de kooi, en was toen nog ongenuanceerder, ik zeg gewoon wat ik vind, en natuurlijk trekken sommige trieste figuren de reden waarom in twijfel, maar dat moeten ze lekker zelf weten
Een paar miljoen, als Wilma Nanninga hapt.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:29 schreef sunny16947 het volgende:
Ach ja, hoeveel mensen bereikt Huub met dit openbare schrijven op zijn blog?
Zij heeft Huub nooit zwart gemaakt, ook niet in de kooi toen ze het spel nog speelde. Dat ze zo af en toe even haar hart bij iemand luchtte lijkt mij een normale zaak.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:29 schreef sunny16947 het volgende:
Ach ja, hoeveel mensen bereikt Huub met dit openbare schrijven op zijn blog? Hoeveel mensen bereikte Lieke toen ze het spel niet meer speelde, en later(dgk al verlaten dus) te gast was bij Amanda en Huub werkelijk van vanalles en nog wat betichtte en voor uitmaakte. Hmmmmmmm scheelt denk ik maar een paar 100.000. En neem er even notitie van. DAT WAS TOEN ZE HET SPEL NIET MEER SPEELDE EN LATER TOEN ZE DE LOOI AL VERLATEN HAD.
Crisis..... word je nooit eens moe van jezelf.........quote:Op woensdag 5 november 2008 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij heeft Huub nooit zwart gemaakt, ook niet in de kooi toen ze het spel nog speelde. Dat ze zo af en toe even haar hart bij iemand luchtte lijkt mij een normale zaak.
Geweldig toch, onze eigen Don Quichot de la Mancha.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef mootie het volgende:
Crisis..... word je nooit eens moe van jezelf.........
Het voordeel van eigen baas zijn is dat je je tijd naar eigen wens kan indelen, dus ik zie niet in waarom ik ook nog zou moeten proberen een fulltime baan als secretaresse erbij te nemen. En die tweede optie, een gezin, is voorlopig ook nog niet aan de orde.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er kunnen dan in jou ogen veel huubsobbers van 50+ fan zijn van huub. Maar de meeste hebben volgens mij gewoon een baan. En zijn niet zoals jij 24 uur per dag op alle forum's op het internet bezig met lieke te verdedigen. Jij bent een van de weinigen die echt overal haar gal spuugt over huub. Hoezo een obsessie zeg. Ik was fan van huub,jaap en op 2 na waar ik geen waardering voor had vond ik iedereen leuk in de kooi. IK heb een fulltime baan als managers assistente en heb ook nog een gezin. Zou je misschien eens kunnen proberen ipv de verdedigingsadvocate van lieke te zijn.
De kredietcrisis is wrs makkelijker op te lossen dan een Liekesopper.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef mootie het volgende:
Niet als ik gelijk heb.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweenie, ik was dat gewauwel al heel snel zat, en nu kan ik er gewoon niet meer tegen!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig toch, onze eigen Don Quichot de la Mancha.
Je denkt alleen ALTIJD dat je gelijk hebt... en zeikt daarbij anderen altijd af, pakt ze op dingen die je zelf minstens 10 keer zo erg tentoonspreidt.quote:
whaaaaaaaaaaaaa. Nou lieve schat laat me je uit de droom helpen. Het was zwarter dan zwart. Zeker veel gewerkt in die tijd?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij heeft Huub nooit zwart gemaakt, ook niet in de kooi toen ze het spel nog speelde. Dat ze zo af en toe even haar hart bij iemand luchtte lijkt mij een normale zaak.
een Lieke kloon dus "al heb ik ongelijk, dan heb ik toch gelijk".quote:en niet als ik gelijk heb
Dus huisvrouw ben je. Is ook een leuke baan tochquote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het voordeel van eigen baas zijn is dat je je tijd naar eigen wens kan indelen, dus ik zie niet in waarom ik ook nog zou moeten proberen een fulltime baan als secretaresse erbij te nemen. En die tweede optie, een gezin, is voorlopig ook nog niet aan de orde.
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:14 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus huisvrouw ben je. Is ook een leuke baan toch
Ja wie wil er nu een gezin met een bitch?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En die tweede optie, een gezin, is voorlopig ook nog niet aan de orde.
Lekker! Wanneer ga jij Ruud uitkafferen in een blog?quote:
Ik kijk wel mooi uit! Weet je hoe gróót Ruud is??quote:Op woensdag 5 november 2008 18:38 schreef Day het volgende:
[..]
Lekker! Wanneer ga jij Ruud uitkafferen in een blog?
Inderdaad, amanda is veiliger en simpeler om aan te pakkenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik kijk wel mooi uit! Weet je hoe gróót Ruud is??![]()
En die die Annette ook nog, nee laat maar![]()
Ik zeik al die figuren van DGK wel af
En bovendien bevind ik me daarmee in goed gezelschapquote:Op woensdag 5 november 2008 18:56 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Inderdaad, amanda is veiliger en simpeler om aan te pakken
Je bedoeld dat je stage loopt............... of krijg je toch betaald voor koffie rondbrengen?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
slaat dat op mij? ik heb een baan
Nu nog net zo n toupetje als amandaquote:Op woensdag 5 november 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En bovendien bevind ik me daarmee in goed gezelschap
Nee ik bedoelde in het gezelschap van de mensen die ook Amanda afzeiken.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Nu nog net zo n toupetje als amanda
Geen idee, maar ik zeik Amanda ook graag af. Kutwijf, net als Lieke. Dinnetjes voor het leven, yeah right.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef dieenebart het volgende:
Nee ik bedoelde in het gezelschap van de mensen die ook Amanda afzeiken.
Of hebben die allemaal zo'n toepetje
Vond je ook niet misstaan bij Amandaquote:Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde in het gezelschap van de mensen die ook Amanda afzeiken.
Of hebben die allemaal zo'n toepetje
Whhhaaahhahahaha, Berga was ook meegaan doen???quote:Op woensdag 5 november 2008 16:31 schreef Hobby het volgende:
schoonmama had ook een duit in het zakje gedaan maar is snel verwijdert huubje huubje toch ,,, nu is het wel genoeg he , je hebt de pers weer gehaald .
Laat het dan ook gewoon gaan!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
alsof ik geen mening mag hebben en die op mijn log posten, deed dit ook al voor de kooi, en was toen nog ongenuanceerder, ik zeg gewoon wat ik vind, en natuurlijk trekken sommige trieste figuren de reden waarom in twijfel, maar dat moeten ze lekker zelf weten
Denk maar even aan het interview in de party toen ze er pas uit was. Het was vreselijk wat Huub haar had aangedaan en daarom wilde ze hem nooit meer zien. Maar het preciese dat kon ze niet vertellen want toen beriep ze zich op haar zwijgplicht.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:33 schreef Estherdv het volgende:
als jullie vinden dat lieke huub gheeft zwart genaak, noem dan eens één voorbeeld, ik ben heel erg benieuwd, ik wacht wel af hoor
dat heet karmaquote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef decency het volgende:
Huub onderuit met de motor.... zullen toch geen voodoo praktijken zijn n.a.v. zijn blog gisteren over Lieke??
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=114&jaar=2008&maand=11
Sterker nog, ik heb het kunnen zien. De honden lustten er geen brood van.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Denk maar even aan het interview in de party toen ze er pas uit was. Het was vreselijk wat Huub haar had aangedaan en daarom wilde ze hem nooit meer zien. Maar het preciese dat kon ze niet vertellen want toen beriep ze zich op haar zwijgplicht.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
En die Karma dat is me een (pearl)bitch![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
En die Karma dat is me een (pearl)bitch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |