abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62971783
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

beetje trieste, kortzichtige reactie,

ik werk 6 en soms 7 dagen in de week, en maak meer uren dan de arbo lief is,

schnabbel idd zelf niet meer, maar is meer vanwege geen tijd en geen zin meer in dan dat het niet zou kunnen. Als ik pro actief samen met manager mailings ga versturen, combipaketten etc etc ga aanbieden, heb je gerust5 a 8 schnabbels per maand, en dan heb je een heel riant inkomen,

maar dat is voor mij het toppunt van blijven hangen in de Gouden Kooi, en op een gegeven moment moet je een keuze maken.

Ik heb gekozen voor een carriere als tv maker, en daar stort ik mij helemaal op. Is mij meer waard dan een paar duizend extra per maand verdienen door als Gouden Kooi Huub ergens nooit meer naar huis te zingen en handtekeningen en foto's uit te delen aan gillende 17 jarigen.

Het enige wat ik nog wel eens doe is een DJ klusje (want vind dat leuk om te doen) voor de rest af en toe iets voor het goede doel of voor vrienden, thats it.....

heb niet de exposure nodig om dus schnabbels te krijgen.......heb namelijk een goede baan en een mooie carriere in het verschiet, daarnaast vergeet mijn pilot ook niet,

maar pearl bitch, ik snap dat je dat denkt. Want jij zou denk ik voor die paar duizendjes per maand extra je ziel en zaligheid verkopen,
Nou Huub, Handtekeningen en foto' s uit delen aan gillende 17 jarigen kan je ook wel achterwege laten, want het zijn vnl. 50 plussers die nog op komen dagen en naar je gekraai willen luisteren.

Dan je verhaaltje over dat je 6 en soms 7 dagen per week werkt............ten eerste doen zovelen dat.........en zo druk heb je het niet, want je bent meer bezig om o.a. hier te posten en wraaklogjes te tikken dan dat je daadwerkelijk echt aan het werk bent.
Want 1 ding is duidelijk inmiddels, je moet en zal gelijk krijgen, teken van onzekerheid.

En jouw baantje, als juniorredacteur annex loopjongen, is toch maar voor 3 maanden?
Huub, niet te hoog van de toren blazen, daar heeft niemand nl ooit carriere mee gemaakt.
Als ik hier en daar al lees hoe moeilijk jij met kritiek cq tegengas kan omgaan kan je die carriere wel op je buik schrijven.
Bij jou krijg ik steeds meer het trieste Dries Roelvinkgevoel.
Ik zal je 1 advies geven.........doe waar je goed in bent en jij komt goed tot je recht in een RL soap, alle camera's op jou gericht en mogen rondkraaien wat er maar in je op komt.
Is toch ook een mooie carriere?
pi_62971802
Urquhart, tuurlijk mag je m'n foto .

Zie fotoboek.
pi_62972210
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef Tessio het volgende:

[..]

Nou Huub, Handtekeningen en foto' s uit delen aan gillende 17 jarigen kan je ook wel achterwege laten, want het zijn vnl. 50 plussers die nog op komen dagen en naar je gekraai willen luisteren.

Dan je verhaaltje over dat je 6 en soms 7 dagen per week werkt............ten eerste doen zovelen dat.........en zo druk heb je het niet, want je bent meer bezig om o.a. hier te posten en wraaklogjes te tikken dan dat je daadwerkelijk echt aan het werk bent.
Want 1 ding is duidelijk inmiddels, je moet en zal gelijk krijgen, teken van onzekerheid.

En jouw baantje, als juniorredacteur annex loopjongen, is toch maar voor 3 maanden?
Huub, niet te hoog van de toren blazen, daar heeft niemand nl ooit carriere mee gemaakt.
Als ik hier en daar al lees hoe moeilijk jij met kritiek cq tegengas kan omgaan kan je die carriere wel op je buik schrijven.
Bij jou krijg ik steeds meer het trieste Dries Roelvinkgevoel.
Ik zal je 1 advies geven.........doe waar je goed in bent en jij komt goed tot je recht in een RL soap, alle camera's op jou gericht en mogen rondkraaien wat er maar in je op komt.
Is toch ook een mooie carriere?

en blijf maar voorgoed in die kooi het staat je goed !!!!!weer een sprookje waargemaakt stumpert
pi_62972236
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef schatje het volgende:
Urquhart, tuurlijk mag je m'n foto .

Zie fotoboek.
!
pi_62973653
schoonmama had ook een duit in het zakje gedaan maar is snel verwijdert huubje huubje toch ,,, nu is het wel genoeg he , je hebt de pers weer gehaald .
  woensdag 5 november 2008 @ 16:34:23 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62973751
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:31 schreef Hobby het volgende:
schoonmama had ook een duit in het zakje gedaan maar is snel verwijdert huubje huubje toch ,,, nu is het wel genoeg he , je hebt de pers weer gehaald .
In welk blad/welke krant of welk televisieprogramma wordt er aandacht besteed aan dit gevecht op leven en dood?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 november 2008 @ 16:37:27 #257
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62973856
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

In welk blad/welke krant of welk televisieprogramma wordt er aandacht besteed aan dit gevecht op leven en dood?
alsof ik geen mening mag hebben en die op mijn log posten, deed dit ook al voor de kooi, en was toen nog ongenuanceerder, ik zeg gewoon wat ik vind, en natuurlijk trekken sommige trieste figuren de reden waarom in twijfel, maar dat moeten ze lekker zelf weten
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 5 november 2008 @ 16:40:45 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62973978
Nee jonguh! Jij hebt een hidden agenda en wil op deze manier in the picture blijven! Staan NoVa, Boulevard, netwerk en Peter R. de Vries niet al voor de deur? Dit overstijgt Obama.

Met andere woorden: gewoon lekker blijven schrijven en laat de goegemeente maar kruisjes slaan.
pi_62974077
gewoon doorgaan hoor ik vind je super lekker knallen rellen schoppen slaan , je doet je best maar maar vergeet niet te werken jochie .....ouwe.
pi_62975295
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:26 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Vandaar ook dat ik er van overtuigd ben dat Huub dit akkefietje alleen maar heeft gecreëerd in de hoop dat de media dit oppakken, zodat hij weer wat meer in de bekendheid komt. CBML is binnen een maand afgelopen en hij moet zichzelf weer in de aanbieding gooien.

Ik heb hem op z'n blog al de suggestie aan de hand gedaan om te solliciteren bij Omroep Max. Daar kan hij misschien een dagelijks programma (Huub en Max) maken voor zijn eigen doelgroep, aangezien de meeste huubsoppers huisvrouwen van 50+ zijn.
Er kunnen dan in jou ogen veel huubsobbers van 50+ fan zijn van huub. Maar de meeste hebben volgens mij gewoon een baan. En zijn niet zoals jij 24 uur per dag op alle forum's op het internet bezig met lieke te verdedigen. Jij bent een van de weinigen die echt overal haar gal spuugt over huub. Hoezo een obsessie zeg. Ik was fan van huub,jaap en op 2 na waar ik geen waardering voor had vond ik iedereen leuk in de kooi. IK heb een fulltime baan als managers assistente en heb ook nog een gezin. Zou je misschien eens kunnen proberen ipv de verdedigingsadvocate van lieke te zijn.
pi_62975440
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

alsof ik geen mening mag hebben en die op mijn log posten, deed dit ook al voor de kooi, en was toen nog ongenuanceerder, ik zeg gewoon wat ik vind, en natuurlijk trekken sommige trieste figuren de reden waarom in twijfel, maar dat moeten ze lekker zelf weten
Joh als jij dit blog wilde schrijven omdat je het zat was is dat toch je goed recht. Jij weet wat er gezegd is door haar niet wij. Laat iedereen lekker lullen en denken wat ze willen. Als jij dit zo voelde is dat toch wat telde.
  woensdag 5 november 2008 @ 17:29:40 #262
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62975578
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:29 schreef sunny16947 het volgende:
Ach ja, hoeveel mensen bereikt Huub met dit openbare schrijven op zijn blog?
Een paar miljoen, als Wilma Nanninga hapt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 5 november 2008 @ 17:31:23 #263
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62975624
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:29 schreef sunny16947 het volgende:
Ach ja, hoeveel mensen bereikt Huub met dit openbare schrijven op zijn blog? Hoeveel mensen bereikte Lieke toen ze het spel niet meer speelde, en later(dgk al verlaten dus) te gast was bij Amanda en Huub werkelijk van vanalles en nog wat betichtte en voor uitmaakte. Hmmmmmmm scheelt denk ik maar een paar 100.000. En neem er even notitie van. DAT WAS TOEN ZE HET SPEL NIET MEER SPEELDE EN LATER TOEN ZE DE LOOI AL VERLATEN HAD.
Zij heeft Huub nooit zwart gemaakt, ook niet in de kooi toen ze het spel nog speelde. Dat ze zo af en toe even haar hart bij iemand luchtte lijkt mij een normale zaak.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62975685
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Zij heeft Huub nooit zwart gemaakt, ook niet in de kooi toen ze het spel nog speelde. Dat ze zo af en toe even haar hart bij iemand luchtte lijkt mij een normale zaak.
Crisis..... word je nooit eens moe van jezelf.........
  woensdag 5 november 2008 @ 17:35:26 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62975732
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef mootie het volgende:
Geweldig toch, onze eigen Don Quichot de la Mancha.
  woensdag 5 november 2008 @ 17:40:37 #266
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62975872
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:18 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Er kunnen dan in jou ogen veel huubsobbers van 50+ fan zijn van huub. Maar de meeste hebben volgens mij gewoon een baan. En zijn niet zoals jij 24 uur per dag op alle forum's op het internet bezig met lieke te verdedigen. Jij bent een van de weinigen die echt overal haar gal spuugt over huub. Hoezo een obsessie zeg. Ik was fan van huub,jaap en op 2 na waar ik geen waardering voor had vond ik iedereen leuk in de kooi. IK heb een fulltime baan als managers assistente en heb ook nog een gezin. Zou je misschien eens kunnen proberen ipv de verdedigingsadvocate van lieke te zijn.
Het voordeel van eigen baas zijn is dat je je tijd naar eigen wens kan indelen, dus ik zie niet in waarom ik ook nog zou moeten proberen een fulltime baan als secretaresse erbij te nemen. En die tweede optie, een gezin, is voorlopig ook nog niet aan de orde.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2008 @ 17:42:46 #267
135305 beequeen
Lost.
pi_62975920
quote:

De kredietcrisis is wrs makkelijker op te lossen dan een Liekesopper.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 5 november 2008 @ 17:43:28 #268
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62975940
quote:

[..]

Niet als ik gelijk heb.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62976222
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Niet als ik gelijk heb.
Ga dan maar even rusten
Goedemorgen :W
pi_62976457
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geweldig toch, onze eigen Don Quichot de la Mancha.
Kweenie, ik was dat gewauwel al heel snel zat, en nu kan ik er gewoon niet meer tegen!

/ramt met hoofd tegen muur
pi_62976484
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Niet als ik gelijk heb.
Je denkt alleen ALTIJD dat je gelijk hebt... en zeikt daarbij anderen altijd af, pakt ze op dingen die je zelf minstens 10 keer zo erg tentoonspreidt.

Beetje jammer.
  woensdag 5 november 2008 @ 18:09:59 #272
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62976562
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

whaaaaaaaaaaaaa. Nou lieve schat laat me je uit de droom helpen. Het was zwarter dan zwart. Zeker veel gewerkt in die tijd?
quote:
en niet als ik gelijk heb
een Lieke kloon dus "al heb ik ongelijk, dan heb ik toch gelijk".
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_62976648
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Het voordeel van eigen baas zijn is dat je je tijd naar eigen wens kan indelen, dus ik zie niet in waarom ik ook nog zou moeten proberen een fulltime baan als secretaresse erbij te nemen. En die tweede optie, een gezin, is voorlopig ook nog niet aan de orde.
Dus huisvrouw ben je. Is ook een leuke baan toch
  woensdag 5 november 2008 @ 18:21:29 #274
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_62976771
Ah ha! Hier is de bitchfight
pi_62976789
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:14 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Dus huisvrouw ben je. Is ook een leuke baan toch

Ik ben het met de rest eens, ze lijkt een beetje op Don Quichote. Het begint gewoon lachwekkend te worden!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')