abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 13:27:56 #226
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62967632
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

was er gewoon een beetje klaar mee met iedere keer dat gedoe over Lieke,

dit was gewoon de zoveelste keer dat ik iets over Lieke hoorde wat mij betrof dat ik het gewoon zat was,

ik bedoel is nu meer dan een half jaar geleden maar ik blijf maar dingen horen dat ze zich bezig houdt met mij op een of andere negatieve manier,

had het misschien beter niet kunnen doen, maar dacht mazzel, nu maar weer eens een ongenuanceerde mening ering fok it
Draai jij de zaak niet een beetje om?
Sinds eind januari (Lieke's exit uit de kooi) is er bijna geen dag voorbij gegaan zonder dat je haar ter sprake bracht. Na de kooi heb je niet afgelaten om m.n. hier negatief over haar te praten. Dus wie is dan met wie bezig?

Zelfs al zou Lieke nog negatief over je praten (positief lijkt me schier onmogelijk na wat jij haar allemaal geflikt hebt) , dat doet ze dan tenminste onder wederzijdse bekenden van jullie en niet via internet waar iedereen kan meegenieten.

Dus dat!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 5 november 2008 @ 13:39:58 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62967984
Mwoah, wat is meer fair?
Iemand in de openbaarheid van een weblog aanspreken op vertoond gedrag of iemand achter zijn/haar rug om 'zwart' proberen te maken?
Oh nee, wacht. Lieke heeft die dingen helemaal niet gezegd, natuurlijk.

Ik wacht gewoon braaf op de FOK!polemiek tussen Lieke en Huub .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62968917
Welke populariteit van Huub?

Hij is loopjongen bij Can't Buy Me Love... Die jongen is niet meer op televisie te zien, je hoort er niks meer van, ook van die dikzak niet. Alleen die Brian is nog weleens in het nieuws, als hij weer in elkaar geslagen is met kickboxen zoals twee weken terug. De Gouden Kooi bewoners zijn er wat dat betreft bekaaid afgekomen. De bewoners van de eerste Big Brother hebben volgens mij nog meer snabbels.

Nee, DGK was een afluiting. Het huis is nooit weggegeven en veel snabbels zijn er ook nooit gekomen.
  woensdag 5 november 2008 @ 14:26:02 #229
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62969410
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:10 schreef mrtechno het volgende:
Welke populariteit van Huub?

Hij is loopjongen bij Can't Buy Me Love... Die jongen is niet meer op televisie te zien, je hoort er niks meer van, ook van die dikzak niet. Alleen die Brian is nog weleens in het nieuws, als hij weer in elkaar geslagen is met kickboxen zoals twee weken terug. De Gouden Kooi bewoners zijn er wat dat betreft bekaaid afgekomen. De bewoners van de eerste Big Brother hebben volgens mij nog meer snabbels.

Nee, DGK was een afluiting. Het huis is nooit weggegeven en veel snabbels zijn er ook nooit gekomen.
Vandaar ook dat ik er van overtuigd ben dat Huub dit akkefietje alleen maar heeft gecreëerd in de hoop dat de media dit oppakken, zodat hij weer wat meer in de bekendheid komt. CBML is binnen een maand afgelopen en hij moet zichzelf weer in de aanbieding gooien.

Ik heb hem op z'n blog al de suggestie aan de hand gedaan om te solliciteren bij Omroep Max. Daar kan hij misschien een dagelijks programma (Huub en Max) maken voor zijn eigen doelgroep, aangezien de meeste huubsoppers huisvrouwen van 50+ zijn.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62969745
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:10 schreef mrtechno het volgende:

Ik heb me er anders prima mee vermaakt toendertijd.

Als ik zie hoe er nu nog doorgedraaft wordt, dan vermaak ik me bijna weer.
Go hard or go home
  woensdag 5 november 2008 @ 14:48:35 #231
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62970154
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:26 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Vandaar ook dat ik er van overtuigd ben dat Huub dit akkefietje alleen maar heeft gecreëerd in de hoop dat de media dit oppakken, zodat hij weer wat meer in de bekendheid komt. CBML is binnen een maand afgelopen en hij moet zichzelf weer in de aanbieding gooien.

Ik heb hem op z'n blog al de suggestie aan de hand gedaan om te solliciteren bij Omroep Max. Daar kan hij misschien een dagelijks programma (Huub en Max) maken voor zijn eigen doelgroep, aangezien de meeste huubsoppers huisvrouwen van 50+ zijn.
beetje trieste, kortzichtige reactie,

ik werk 6 en soms 7 dagen in de week, en maak meer uren dan de arbo lief is,

schnabbel idd zelf niet meer, maar is meer vanwege geen tijd en geen zin meer in dan dat het niet zou kunnen. Als ik pro actief samen met manager mailings ga versturen, combipaketten etc etc ga aanbieden, heb je gerust5 a 8 schnabbels per maand, en dan heb je een heel riant inkomen,

maar dat is voor mij het toppunt van blijven hangen in de Gouden Kooi, en op een gegeven moment moet je een keuze maken.

Ik heb gekozen voor een carriere als tv maker, en daar stort ik mij helemaal op. Is mij meer waard dan een paar duizend extra per maand verdienen door als Gouden Kooi Huub ergens nooit meer naar huis te zingen en handtekeningen en foto's uit te delen aan gillende 17 jarigen.

Het enige wat ik nog wel eens doe is een DJ klusje (want vind dat leuk om te doen) voor de rest af en toe iets voor het goede doel of voor vrienden, thats it.....

heb niet de exposure nodig om dus schnabbels te krijgen.......heb namelijk een goede baan en een mooie carriere in het verschiet, daarnaast vergeet mijn pilot ook niet,

maar pearl bitch, ik snap dat je dat denkt. Want jij zou denk ik voor die paar duizendjes per maand extra je ziel en zaligheid verkopen,
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 5 november 2008 @ 14:56:48 #232
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62970430
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar als je uitgenodigd bent dan hoef je later toch niet te bellen om te controleren of het gerucht dat je niet uitgenodigd zou zijn, waar is?!

Huub en Claire gingen toch niet naar die opening omdat ze geen tijd hadden, en niet omdat ze geen uitnodiging hadden ontvangen?

Hoe het gegaan is boeit me eigenlijk weinig, en dat je er dan nog zoveel moeite aan gaat besteden door er een blog over te schrijven is op het lachwekkende af, maar het zo vaag formuleren door jezelf in 2 zinnen zo tegen te spreken lijkt me iig niet verstandig.

of je gaat ff checken als je allemaal rare verhalen hoort hoe het nou zit.
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_62970548
Oké, even voor de goede orde, dus volgens de anti-Huub soppers heeft Huub het verzonnen dat Lieke heeft gezegd dat hij niet welkom was op de opening van dat mens omdat de uitgenodigde gasten hem niet mochten?
pi_62970655
wat een liefde in dit topic
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  woensdag 5 november 2008 @ 15:04:40 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62970670
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:00 schreef schatje het volgende:
Oké, even voor de goede orde, dus volgens de anti-Huub soppers heeft Huub het verzonnen dat Lieke heeft gezegd dat hij niet welkom was op de opening van dat mens omdat de uitgenodigde gasten hem niet mochten?
Ja. Om zo op snode wijze in de bladen te komen. Want die zitten te springen om dit soort enorm spannende verhalen over RLS-mensen uit een RLS van dik een half jaar terug. Bedoel: bij deze ruzie over wel of niet uitgenodigd zijn op de opening van de salon van een BN-er als Imke, valt elke ruzie tussen Amanda en Brian in het niet.
pi_62970690
ik vind het wel apart dat je moet nabellen of je bent uitgenodigt. Dat weet je dan lijkt me toch?
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_62970722
Ik vind deze soap leuker dan DGK ooit was!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 5 november 2008 @ 15:08:01 #238
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62970759
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

maar pearl bitch, ik snap dat je dat denkt. Want jij zou denk ik voor die paar duizendjes per maand extra je ziel en zaligheid verkopen,
Nee Huub, zo goedkoop ben ik niet, anders zou ik wel aan een realitysoap gaan deelnemen.
(Wie zou ook alweer voor 2 miljoen euro zelfs zijn moeder verkopen?)

Maar eigenlijk heb ik nog steeds geen antwoord op de vraag waarom je een oorlog met Lieke in het openbaar uitvecht. Is dat omdat je zo graag de backup van je fans erbij wilt hebben of hoop je dat je morgen weer met je hoofd (al of niet met galeiboefkapsel) op de Privé-pagina van de Telegraaf staat?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 5 november 2008 @ 15:15:35 #239
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62970974
quote:
Of het was gewoon een terloops gemaakt geintje op dat openingsfeestje dat later (al dan niet door Huub zelf) buitenproportioneel is opgeblazen om er een publieke rel over te kunnen maken.

Je kan een objectieve lezer toch niet kwalijk nemen dat hij/zij de indruk krijgt dat Huub met een tank op een mug aan het schieten is.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62971095
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:05 schreef -Jean- het volgende:
ik vind het wel apart dat je moet nabellen of je bent uitgenodigt. Dat weet je dan lijkt me toch?
Dat is het punt toch niet? Er is kennelijk door Lieke gezegd dat Huub niet was uitgenodigd omdat de aanwezige gasten hem niet mochten. Dat is Huub later ter gehore gekomen. Hij is dit vervolgens gaan verifiëren bij die Imke die zei dat er niets waar van is. Nu dit is uitgekomen beweren de anti-Huub soppers dat Huub dit hele verhaal verzonnen heeft om die arme Lieke in een kwaad daglicht te stellen .
  woensdag 5 november 2008 @ 15:19:55 #241
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62971111
quote:
volgens mij heb je wel geteld 1 Lieke fan, en 1 of 2 Huub fans, de rest zit er ongeveer zo bij

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 5 november 2008 @ 15:20:41 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62971142
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:19 schreef Suikeroom het volgende:

volgens mij heb je wel geteld 1 Lieke fan, en 1 of 2 Huub fans, de rest zit er ongeveer zo bij

[ afbeelding ]
Volgens mij is het twee om twee.

Pass the popcorn, biatch!
pi_62971178
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:15 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Of het was gewoon een terloops gemaakt geintje op dat openingsfeestje dat later (al dan niet door Huub zelf) buitenproportioneel is opgeblazen om er een publieke rel over te kunnen maken.

Je kan een objectieve lezer toch niet kwalijk nemen dat hij/zij de indruk krijgt dat Huub met een tank op een mug aan het schieten is.
in ieder geval is hupredepuup weer in de pitcher. en op z,n pik getrapt .
pi_62971189
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:15 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik vind jou niet obejectief hoor. Lieke is heilig en Huub is stout.

Huub zal het wel gehoord hebben van Jaap. Die weet het verschil wel tussen een geintje of iets anders.
pi_62971237
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:19 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_62971352
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ik werk 6 en soms 7 dagen in de week, en maak meer uren dan de arbo lief is,

schnabbel idd zelf niet meer, maar is meer vanwege geen tijd en geen zin meer in dan dat het niet zou kunnen. Als ik pro actief samen met manager mailings ga versturen, combipaketten etc etc ga aanbieden, heb je gerust5 a 8 schnabbels per maand, en dan heb je een heel riant inkomen,

maar dat is voor mij het toppunt van blijven hangen in de Gouden Kooi, en op een gegeven moment moet je een keuze maken.

Ik heb gekozen voor een carriere als tv maker, en daar stort ik mij helemaal op. Is mij meer waard dan een paar duizend extra per maand verdienen door als Gouden Kooi Huub ergens nooit meer naar huis te zingen en handtekeningen en foto's uit te delen aan gillende 17 jarigen.

Het enige wat ik nog wel eens doe is een DJ klusje (want vind dat leuk om te doen) voor de rest af en toe iets voor het goede doel of voor vrienden, thats it.....

heb niet de exposure nodig om dus schnabbels te krijgen.......heb namelijk een goede baan en een mooie carriere in het verschiet, daarnaast vergeet mijn pilot ook niet,

ik denk dat je hierom vraagd jochie en als dat zo was zaten wij met z,n allen in die gore kooi. je wordt niet eens aangenomen als je geen sex wilt ,wat moet je nou !!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 15:28:01 #247
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62971367
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:21 schreef Hobby het volgende:

[..]

in ieder geval is hupredepuup weer in de pitcher. en op z,n pik getrapt .
Huub is in de pitcher? homosex op het honkbalveld? jakkes
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 5 november 2008 @ 15:29:20 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62971422
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:28 schreef Suikeroom het volgende:
Huub is in de pitcher? homosex op het honkbalveld? jakkes
Als de drank in de man is ...

woensdag 5 november 2008 @ 15:29:39 #249
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62971437
Ach ja, hoeveel mensen bereikt Huub met dit openbare schrijven op zijn blog? Hoeveel mensen bereikte Lieke toen ze het spel niet meer speelde, en later(dgk al verlaten dus) te gast was bij Amanda en Huub werkelijk van vanalles en nog wat betichtte en voor uitmaakte. Hmmmmmmm scheelt denk ik maar een paar 100.000. En neem er even notitie van. DAT WAS TOEN ZE HET SPEL NIET MEER SPEELDE EN LATER TOEN ZE DE LOOI AL VERLATEN HAD.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_62971536
Wanneer komt die Terror Jaap show op de buis? Als het uberhaupt wel op de buis komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')