Goh, volwassen hoor...........quote:Op woensdag 5 november 2008 08:50 schreef Hobby het volgende:
goede morgen.
nou wat hebt ons Huubske zich laten kennen he ,ik lach mij rot ,volgens mij kon hij er niet van slapen ..
en wat een positieve aanhang heeft hij . in 1 keer komt er een liedje door mijn hoofd van ......en wie er niet tegen zijn verlies kan , die is maar zielig toch ,,,,,,,,die dgk huub...haha
Jij bent volgens mij een van de meeste fanatieke anti-' soppers die ik hier ben tegengekomen. Alles, maar dan ook echt alles is een complot van zgn Huubsoppers. Ongelooflijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn conclusie: hier zijn fanatieke huubsoppers aan het werk geweest die op hun manier hun idool willen bijvallen. Op een lage manier weliswaar, maar hé... ze hebben geleerd van de meester.
niks Palma de schreeuwlelijk ,quote:Op woensdag 5 november 2008 04:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Palmais niets meer dan een ordinaire schreeuwlelijk, echt zo'n volksbuurt type.
Gelukkig hebben we bijna anderhalf jaar lang kunnen zien wat voor persoon Palma is. En de beelden waren niet mooi...![]()
Overigens niets ten nadele van volksbuurttiepjes, maar dan wel graag mensen die echt en identiek zijn, zoals de Veerkampjes.
ook op andere forums, komen we je tegen, en overal hetzelfde.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij een van de meeste fanatieke anti-' soppers die ik hier ben tegengekomen. Alles, maar dan ook echt alles is een complot van zgn Huubsoppers. Ongelooflijk.
Let is go, let it go.
Niet alles hoor, maar dit ligt er zo dik bovenop...quote:Op woensdag 5 november 2008 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij een van de meeste fanatieke anti-' soppers die ik hier ben tegengekomen. Alles, maar dan ook echt alles is een complot van zgn Huubsoppers. Ongelooflijk.
Let is go, let it go.
Palma eerlijk? Ik denk dat ze niet eens weet hoe ze het woord moet schrijven.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
ook op andere forums, komen we je tegen, en overal hetzelfde.
lieke neukt iedereen waar ze beter van wordt, de baas van de ijssalon, getrouwde kerels, noem maar op.
leuk experimenteren van haar, weet je wat dat inhield.
geef mij dan maar palma, volgens menigeen dus een volkswijf , maar wel eerlijk, en dat kunnen we van lieke niet zeggen.
Dat is op zich niet zo erg, er zaten meer vieze uitgewoonde trollen in die villa, maar deze zeurde het ergste van allemaal....en nog op een toon ookquote:Op woensdag 5 november 2008 09:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
niks Palma de schreeuwlelijk ,Palma zag het heel goed en wist heel goed wie Lieke was
een vieze meid die op dr rug de kooi is ingekomen en en een heeeeeeeeel vies en naar karakter heeft en het niet kan hebben dat Huub zo populair is .
Tis gewoon een uitgewoonde trol
Hoe noem je lieke?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet alles hoor, maar dit ligt er zo dik bovenop...
If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, I would call it a duck.
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Die palma wordt niet oud op deze manier
slaat dat op mij? ik heb een baanquote:Op woensdag 5 november 2008 09:27 schreef Estherdv het volgende:
en weer reageerd ons pubbertje niet, is hij gevlucht of zo?
was er gewoon een beetje klaar mee met iedere keer dat gedoe over Lieke,quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb mijn post ook iets aangepast omdat het er niet zo stond als ik eigenlijk bedoelde
Of ze iets gezegd heeft... Ik weet het niet
Of Huub er een ruime draai aangeeft.. .. zou idd kunnen
Zijn reactie: gewoon grappig met een kern van waarheid. (imo dan)
Alleen als ik Claire was, zou ik dat gehakketak over Lieke meer dan zat zijn... ongeacht wie er wel/niet begon.
Idolaat: ziekelijk gesteld opquote:Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Copycat het volgende:
Wat is een idolaat? En gebruik je dat als een soort glijmiddel?
Vrouwen met een idolaat krijgen zo te lezen spontaan een natte kut, dus glijmiddel aanschaffen is overbodig en dat is mooi in deze tijd van de kridietcrisisquote:Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Copycat het volgende:
Wat is een idolaat? En gebruik je dat als een soort glijmiddel?
Hee gaaf, handig een eigen persoonlijke spellingscontroleur, zal ik je ook de namen van de andere fora geven waar ik kom, kun je daar ook je best voor me gaan doenquote:
ja jou bedoelde ik , en over Lieke, zij heeft nog nooit een blog over jou geschreven hoor, jij doet het over internet, dat zou zijn nooit doen, dus wie is er nu met wie bezig?????quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
was er gewoon een beetje klaar mee met iedere keer dat gedoe over Lieke,
dit was gewoon de zoveelste keer dat ik iets over Lieke hoorde wat mij betrof dat ik het gewoon zat was,
ik bedoel is nu meer dan een half jaar geleden maar ik blijf maar dingen horen dat ze zich bezig houdt met mij op een of andere negatieve manier,
had het misschien beter niet kunnen doen, maar dacht mazzel, nu maar weer eens een ongenuanceerde mening ering fok it
Dat idee heb jij , maar waar is dat op gebaseerd?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1214138/9/25#62964011]....
Ik heb het idee dat Lieke Huub het nog steeds kwalijk neemt dat het baantje achter de schermen haar niet gelukt is.
Ik weet niet hoor, maar als je uitgenodigd bent dan hoef je later toch niet te bellen om te controleren of het gerucht dat je niet uitgenodigd zou zijn, waar is?!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:17 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG Huub | op: 2008-11-04 | om: 16:46 JA SORRY HOOR
Wordt een beetje ziek van Lieke, dus ga eens even ouderwets mijn gal spugen
Lieke kan het niet laten om slecht over mij te praten beetje jammer, er was een mooie opening van Imke (die visagiste die ook in de kooi kwam)
Heel veel mensen waren hier uitgenodigd, net zoals Claire en ik. Helaas konden wij ivm met werk en de zaak van Claire niet langskomen. Nou, verder geen vuiltje aan de lucht.
Vind het dan beetje jammer als ik later dan hoor dat Lieke aan iedereen die het wilde horen vertelde dat ik niet uitgenodigd zou zijn. Omdat de meeste mensen die kwamen volgens Lieke een hekel aan mij hadden, was ik niet uitgenodigd.
Dus het volgende is eigenlijk voor Lieke,
Kijk Lieke, beetje jammer dat je je zo laat kennen. Toen dit mij ter ore kwam heeft Claire ff contact met Imke opgenomen of dit waar was, waarop Imke weer heel verontwaardigd reageerde waar Lieke dit vandaan haalde, natuurlijk waren wij beide harstikke welkom.
-knip-
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=113&jaar=2008&maand=11
Of het was gewoon het script van de redactie waarmee Lieke binnen zou komen?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:06 schreef schatje het volgende:
Feit is dat Lieke haar motieven om de kooi in te gaan niet zuiver waren. Het ging haar niet om het schoonmaken, maar om iets in het televisiewereldje achter de schermen te doen. Dat heeft ze later ook toegegeven toen Palma en zij nog normaal met elkaar aan het praten waren in de masterbedroom. Daar is een filmpje van. Dat is waar Palma zo'n punt van maakte.
Ik heb het idee dat Lieke Huub het nog steeds kwalijk neemt dat het baantje achter de schermen haar niet gelukt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |