Dus dat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:38 schreef Juud79 het volgende:
Heerlijk he, dat krijgen we zomaar even in onze schoot geworpen
wat weet jij nou van de relatie van Huub & Claire?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef Elske6 het volgende:
wat wel een gegeven is , dat ik Huub veel verliefder naar Lieke keek altijd, als dat hij ooit naar Claire heeft gekeken.......... Maar ja, in Lieke zat meet pit, daar kon hij heerlijk mee discuseren en bekvechten....... die zei niet op alles ja en amen , en ja da's goed Huub......... Dat zal Huub nu wel missen lijkt mij...
Zulke goedmaaksex is geweldig.!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef Elske6 het volgende:
wat wel een gegeven is , dat ik Huub veel verliefder naar Lieke keek altijd, als dat hij ooit naar Claire heeft gekeken.......... Maar ja, in Lieke zat meet pit, daar kon hij heerlijk mee discuseren en bekvechten....... die zei niet op alles ja en amen , en ja da's goed Huub......... Dat zal Huub nu wel missen lijkt mij...
ach, ben wel gewend dat mensen over mij heen vallen, heb mij altijd akelig netjes gehouden over ex bewoners ondanks wat ze ook zeiden over mij,quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:39 schreef Copycat het volgende:
Je bent ondertussen 3 carriere moves en evenzovele vriendjes verder
Pijnlijke observatie. Ik denk dat er aardig wat mensen over je heen zullen vallen. Maar als ze echt zulke simpele lulverhalen in de wereld brengt, is dit haar verdiende loontje. Beetje kleinzielig om zulke verzinsels te spuien.
Echter, toen het programma nog liep en die personen er ook nog in zaten helaas niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:46 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ach, ben wel gewend dat mensen over mij heen vallen, heb mij altijd akelig netjes gehouden over ex bewoners ondanks wat ze ook zeiden over mij,
You go girl!quote:
Ach ja, vind schrijft hij dan wel weer goed. Het is de dictie en interpuctie hè? Maar ja, de laatste vind is.....quote:
Ik zoek spijkers op laag water, ik weet het. Maar dat is wel in zwang.quote:Spuug je gal, maakt mij toch lekker niets uit wat je ervan vind
ik weet niet hoe hun relatie nu is, daar heb ik het ook helemaal niet over. Ik heb het over de tijd in de Kooi n.a.v. het filmpje DGK huub verliefd !!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat weet jij nou van de relatie van Huub & Claire?
[ afbeelding ]
tja, dat noem je tv maken snuggere, en het was daarnaast ook vooral leuk om te doen omdat je weet dat alles wat je zegt op tv komtquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echter, toen het programma nog liep en die personen er ook nog in zaten helaas niet.
Maar oh, wacht... dat was een spel natuurlijk![]()
Doe het niet, je hebt nog zoveel om voor te levenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:07 schreef Elske6 het volgende:
dus ALLES tijdend de Kooi was spel Huub ???????????????????????
LOLquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:09 schreef soylent het volgende:
Doe het niet, je hebt nog zoveel om voor te leven
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:09 schreef soylent het volgende:
Doe het niet, je hebt nog zoveel om voor te leven
nee hoor, beetje stomme vraagquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:07 schreef Elske6 het volgende:
dus ALLES tijdend de Kooi was spel Huub ???????????????????????
quote:Dus kom eens van die zweefteefwolk af, doe ff normaal, schud de Gouden Kooi van je af, haal al die opsmuk en fake uitstraling van je af en wordt weer dat leuke, kittige, slimme schoonmaakstertje waar ik ooit op viel.
Die is namelijk een stuk leuker dan deze extensionslovende, IT girl wannabe, wellnesscenter yup die je de laatste maanden lijkt te zijn.
daar heb je het niet over??quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:59 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe hun relatie nu is, daar heb ik het ook helemaal niet over. Ik heb het over de tijd in de Kooi n.a.v. het filmpje DGK huub verliefd !!!!!!!!!!!
^hier staat toch echt wat anders, wijsneus >quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef Elske6 het volgende:
die zei niet op alles ja en amen , en ja da's goed Huub......... Dat zal Huub nu wel missen lijkt mij...
typte het in een ruk door, zal zo het nog s ff doorlopenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach ja, vind schrijft hij dan wel weer goed. Het is de dictie en interpuctie hè? Maar ja, de laatste vind is.....![]()
[..]
Ik zoek spijkers op laag water, ik weet het. Maar dat is wel in zwang.
Hé huub doe de groeten aan Ribas van mij........quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:14 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
typte het in een ruk door, zal zo het nog s ff doorlopen
maar toch binnen no time 50 van die topics vol, en dan kom je toch niet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef Soury het volgende:
Huub ... Vond al die commotie topics al vet overdreven. Maar krijgt die idioot weer aandacht..
Gewoon laten gaan. DGK is allang over en done.
Kan ie weer dure mobieltjes verslijten aan pubers
Dan heb ik het niet eens zo over de bewoners onderling, meer het personeel wat langskwam af en toe, vooral Amanda had er een handje van om iedereen tot nieuwste hartsvriendin te bombarderen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:26 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
1 dag is een beetje overdreven...maaaaarrrrrrrr
het doet toch wel wat met je om 24 uur per dag samen opgesloten te zitten onder het oog van half nederland
zegt ook wel weer wat denk ik danquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet eens zo over de bewoners onderling, meer het personeel wat langskwam af en toe, vooral Amanda had er een handje van om iedereen tot nieuwste hartsvriendin te bombarderen.
???????????quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we gaan niet weer die kant op heh, straks moet ik je weer met je staart tussen je benen laten vertrekken, de vorige keer was al zo pijnlijk voor je.. vind het knap dat je je gezicht hier nog durft te laten zien
Dat ze geen flauw idee heeft wat vriendschap inhoudt, en dat is eigenlijk wel weer heel triest.quote:
Wat ook erg grappig was:in de periode dat het net "aan" was met Claire zei hij ook steeds dat hij zich helemaal rot verveelde in de kooi. Nou, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik in een periode waarin ik verliefd ben door veel gevoelens overvallen word, maar daar is verveling er niet één van..quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef Elske6 het volgende:
De Viewty halen, die heb ik ook. Al een paar keer laten vallen, ding blijft t prima doen. Verder ook een ideale foon.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
maar toch binnen no time 50 van die topics vol, en dan kom je toch niet?
daarnaast, heb best een leuke baan nu, en moet zelf even nieuwe telefoon gaan kopen want die van mij is kapot gegaan in mijn zak, das echt kut! LG niet zo relaxed
Rustig maar, blijf maar lekker dromen van Lieke, je geilt al maanden op haar en deelt dat te pas en te onpas mede aan iedereen (die het niet) wil horen....quote:
Jajaja..... dan neuk je je zeker te pletter..... kom maar weer met de details, ik durf te wedden dat je niet kan wachten om die met ons te delenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ook erg grappig was:in de periode dat het net "aan" was met Claire zei hij ook steeds dat hij zich helemaal rot verveelde in de kooi. Nou, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik in een periode waarin ik verliefd ben door veel gevoelens overvallen word, maar daar is verveling er niet één van..
ja, en dan zit jij ook al meer dan een jaar opgesloten in een huis met 100 plus camera's, lekker te vergelijken parelwijfquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ook erg grappig was:in de periode dat het net "aan" was met Claire zei hij ook steeds dat hij zich helemaal rot verveelde in de kooi. Nou, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik in een periode waarin ik verliefd ben door veel gevoelens overvallen word, maar daar is verveling er niet één van..
ja, en dan zit jij ook al meer dan een jaar opgesloten in een huis met 100 plus camera's, lekker te vergelijken parelwijfquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lieke fans zijn de grootse Huub soppers. Ze kunnen hem niet los laten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan kritiek hebben op de, door jou liefkozend Huubsoppers genoemde, 'Huubaanhang'... Eerlijk gezegd heb ik van niet een van de vrouwen hier het idee dat ze soppend door het huis gleden... Dus wie is er hier nou de lichtelijk geschifte fan?
Grappig verwoordquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:46 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ach, ben wel gewend dat mensen over mij heen vallen, heb mij altijd akelig netjes gehouden over ex bewoners ondanks wat ze ook zeiden over mij,
maar enuf is enuf!
Dat laat huubje wel over aan de huubsobbers om dan te vermelden dat dat dan wel weer is wat tie denkt............. gelukkig doet huub verder niet aan het bashen meequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
Ni hao!![]()
Nog één keer dan om het af te leren. Laten vooral de bewoners blijven bashen. Kom er maar in Huub, over je goede lieve ex-collega's.![]()
[ afbeelding ]
nou nu dus welquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:12 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Dat laat huubje wel over aan de huubsobbers om dan te vermelden dat dat dan wel weer is wat tie denkt............. gelukkig doet huub verder niet aan het bashen mee
Mobieltje nodig ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:26 schreef noekje het volgende:
Hopla! Bitchfight gaarne.![]()
Via internet is wel zo chique.
Sobt.
Nee maar als ik een bitchfight tussen Brian en Amanda wil dan heb ik een flinke beuk nodig ofzo.quote:
Ja een ros op je ava haalt ook niks uit. Begrijp hetquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar als ik een bitchfight tussen Brian en Amanda wil dan heb ik een flinke beuk nodig ofzo.![]()
Ieder zijn eigen specialiteit.
Maar goed, via internet communiceren en proberen iets uit te vechten is per definitie niet chique en volwassen is het ook niet maar ik kijk wel vanaf de zijlijn.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:17 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG Huub | op: 2008-11-04 | om: 16:46
alleen gratis als ze meepost! ik wil haar reactie graag lezen hier!quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:42 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we Lieke niet met een gratis VIP abonnement naar FOK! lokken?
Jij altijd met je tv maken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
tja, dat noem je tv maken snuggere, en het was daarnaast ook vooral leuk om te doen omdat je weet dat alles wat je zegt op tv komt
Uiteraard! Ze tekent voor minimaal 50 inhoudelijke posts in CBL. Een polemiek met Huub. En schendt ze het VIPcontract, dan is dat op straffe van heel veel smartengeld. Te verdelen onder ons.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:20 schreef Marieke_B het volgende:
alleen gratis als ze meepost! ik wil haar reactie graag lezen hier!
De Huubsopper natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Rustig maar, blijf maar lekker dromen van Lieke, je geilt al maanden op haar en deelt dat te pas en te onpas mede aan iedereen (die het niet) wil horen....
En dan kritiek hebben op de, door jou liefkozend Huubsoppers genoemde, 'Huubaanhang'... Eerlijk gezegd heb ik van niet een van de vrouwen hier het idee dat ze soppend door het huis gleden... Dus wie is er hier nou de lichtelijk geschifte fan?
Da's nou weer typisch huubsoppergedrag: persoonlijk worden als je een discussie niet op argumenten kan winnen. Gedrag dat ze kopieren van hun grote idool.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Jajaja..... dan neuk je je zeker te pletter..... kom maar weer met de details, ik durf te wedden dat je niet kan wachten om die met ons te delen
Als je verliefd bent zal het je een zorg zijn of er 100 plus camera's op je gericht zijn. Dan heb je alleen maar oog en oor voor elkaar en komt de dag uren tekort. Tijd voor verveling is er niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:13 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja, en dan zit jij ook al meer dan een jaar opgesloten in een huis met 100 plus camera's, lekker te vergelijken parelwijf
Tja, ik ga echt niet als een stalker voor de deur liggen hoor...quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
Het is Lieke, Dido of wat voor wief dan ook. PB sopt zich te pletter. Jammer dat het allemaal virtueel fappen is.
Ik kan je vertellen dat het wel degelijk moet lezen als de eerste optie. Ik heb het woord namelijk zelf verzonnen en geïntroduceerd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:28 schreef mooiiiiii het volgende:
Je kunt Huubsoppers lezen als Huub Soppers ,maar ook als Huubs Oppers en dat laatste zie ik als een "naast/achter" Huub staan,dus dat.Ik ken dat Huubsopperforum trouwens niet.Van naam wel maar zelf nooit iets mee te maken gehad.![]()
Dit is wel degelijk zwartmaken en een duidelijke schreeuw om aandacht. De vraag is of er een kern van waarheid in het verhaal zit en of het geen op dat feest terloops gemaakt geintje is dat door onze vriend Huub wordt aangegrepen om zelf weer in de aandacht te komen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Goed verwoord![]()
Dit is geen zwart maken maar gewoon even zeggen hoe het is.
Ik wacht op een tegenreactie... maar vrees dat ik lang, heel lang, kan wachten
Ik denk dat Lieke te veel dame is om in het openbaar met modder te gaan gooien. Ze lijkt me niet het type dat zich hiertoe verlaagt. Aan de andere kant zou ik het ook heel goed snappen als ze nu eindelijk een keer los gaat, maar ik denk niet dat dat erin zit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:20 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
alleen gratis als ze meepost! ik wil haar reactie graag lezen hier!
ik heb mijn post ook iets aangepast omdat het er niet zo stond als ik eigenlijk bedoeldequote:Op dinsdag 4 november 2008 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk zwartmaken en een duidelijke schreeuw om aandacht. De vraag is of er een kern van waarheid in het verhaal zit en of het geen op dat feest terloops gemaakt geintje is dat door onze vriend Huub wordt aangegrepen om zelf weer in de aandacht te komen.
Zijn reactie is, hoe je het ook wendt of keert, opgeblazen en buiten proporties.
Of Lieke wel eens kwaad spreekt over Huub is iets wat wij als 'the public at large' niet weten. Ze doet het in elk geval niet in de media of op internet. Huub doet dat wel en dat zegt dus meer over hem dan over Lieke.
Waarschijnlijk probeert Huub op deze manier een relletje te creëren dat wordt opgepakt door bedenkelijke media als Party, De Telegraaf, Of RTL Boulevard. De schnabbels zijn inmiddels opgedroogd en CBML loopt teneinde, dus weer tijd om te proberen in de spotlights te komen. Wat Brian en Amanda kunnen kan Huub immers toch ook?
Jan Splinter moet per slot van rekening door de winter..
vertelquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:53 schreef Elske6 het volgende:
ik heb een mailtje gehad van Lieke net. is toch heel anders als huub suggereerd......
Verbaast het je?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:53 schreef Elske6 het volgende:
ik heb een mailtje gehad van Lieke net. is toch heel anders als huub suggereerd......
Alleen zijn jij en ik Claire niet. Die heeft er natuurlijk alle begrip voor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef Desii het volgende:
[..]
Alleen als ik Claire was, zou ik dat gehakketak over Lieke meer dan zat zijn... ongeacht wie er wel/niet begon.
quote:40
Lieke is inderdaad een vreemd meisje, voor de kooi kende ze me, tijdens de kooi was ze blij met mijn brieven en ná de kooi wil ze niets meer van me weten...??? de arrogantie ten top
Gepubliceerd door: Ailda | op: 2008-11-04 | om: 20:50
quote:9
Ook ik was snel vergeten door Lieke na de kooi...
Gepubliceerd door: Suus | op: 2008-11-04 | om: 23:16
Deze nog vergeten.quote:Huub je heb gelijk... Lieke is raar meisje.. jij weet hoe gek ze was met Sabine in de kooi... en dit is Lieke... Sinds ze uit de kooi is heeft ze nooit geen tijd meer gehad voor haar dinnetje... knufffffffffffffff schat ook aan clar.... de moeder van Biene
Gepubliceerd door: Mama Bientje | op: 2008-11-04 | om: 20:30
Verbaast me niets. We weten toch hoe walgelijk Lieke behandeld werd door Huub in de kooi. Bij de wilde beesten af. Dus ik ga er ten alle tijde vanuit dat alle rotzooi wat Huub over Lieke schrijft volkomen flauwekul is. Lieke is niet zo beneden alle peil als Huub wel was.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:53 schreef Elske6 het volgende:
Die is ook in de kooi geweest ik meen op haar halfjaardag. Was samen met Suus haar beste vriendinnetje. De moeder van Sabine wist ook al vooraf dat Lieke erin zou komen en heeft dat op het forum nog verteld.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Vandaag... het volgende:
Die is ook leuk ja![]()
Maar wie was Sabine nou weer
ja, het zal wel maar je denkt toch niet dat iemand, inclusief Huub, die Sabine zo uit zijn mouw kan schudden en geen hond kan de naam van die brievenschrijfster Ailda? onthouden hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook ik was snel vergeten door Huub na de kooi...
Gepubliceerd door: Beatrix, koningin der Nederlanden| op: 2008-11-05 | om: 00:16
Deze is net zo geloofwaardig.
Tuinfluiter weet allesquote:Op woensdag 5 november 2008 01:35 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ja, het zal wel maar je denkt toch niet dat iemand, inclusief Huub, die Sabine zo uit zijn mouw kan schudden en geen hond kan de naam van die brievenschrijfster Ailda? onthouden hebben.
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:40 schreef schatje het volgende:
Palma over hoe Lieke werkelijk is, schitterende filmpjes:
http://www.clipser.com/watch_video/60621
http://www.clipser.com/watch_video/60622
Je bent nog erger dan een slang.
Dat het geen aanranding was (Huub: moest ze zeggen)
Madame op de knieën onder de regietafel lag.
Iedere vaste streamkijker weet wie Sabine is.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:35 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ja, het zal wel maar je denkt toch niet dat iemand, inclusief Huub, die Sabine zo uit zijn mouw kan schudden en geen hond kan de naam van die brievenschrijfster Ailda? onthouden hebben.
Palmaquote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef schatje het volgende:
Palma over hoe Lieke werkelijk is, schitterende filmpjes:
http://www.clipser.com/watch_video/60621
http://www.clipser.com/watch_video/60622
Je bent nog erger dan een slang.
Madame op de knieën onder de regietafel lag.
en nog veel erger ,,, dan dat ,quote:Op woensdag 5 november 2008 04:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Palmais niets meer dan een ordinaire schreeuwlelijk, echt zo'n volksbuurt type.
Gelukkig hebben we bijna anderhalf jaar lang kunnen zien wat voor persoon Palma is. En de beelden waren niet mooi...![]()
Overigens niets ten nadele van volksbuurttiepjes, maar dan wel graag mensen die echt en identiek zijn, zoals de Veerkampjes.
Goh, volwassen hoor...........quote:Op woensdag 5 november 2008 08:50 schreef Hobby het volgende:
goede morgen.
nou wat hebt ons Huubske zich laten kennen he ,ik lach mij rot ,volgens mij kon hij er niet van slapen ..
en wat een positieve aanhang heeft hij . in 1 keer komt er een liedje door mijn hoofd van ......en wie er niet tegen zijn verlies kan , die is maar zielig toch ,,,,,,,,die dgk huub...haha
Jij bent volgens mij een van de meeste fanatieke anti-' soppers die ik hier ben tegengekomen. Alles, maar dan ook echt alles is een complot van zgn Huubsoppers. Ongelooflijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn conclusie: hier zijn fanatieke huubsoppers aan het werk geweest die op hun manier hun idool willen bijvallen. Op een lage manier weliswaar, maar hé... ze hebben geleerd van de meester.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |