WEBLOG Huub | op: 2008-11-04 | om: 16:46
JA SORRY HOOR Wordt een beetje ziek van Lieke, dus ga eens even ouderwets mijn gal spugenLieke kan het niet laten om slecht over mij te praten beetje jammer, er was een mooie opening van Imke (die visagiste die ook in de kooi kwam)
Heel veel mensen waren hier uitgenodigd, net zoals Claire en ik. Helaas konden wij ivm met werk en de zaak van Claire niet langskomen. Nou, verder geen vuiltje aan de lucht.
Vind het dan beetje jammer als ik later dan hoor dat Lieke aan iedereen die het wilde horen vertelde dat ik niet uitgenodigd zou zijn. Omdat de meeste mensen die kwamen volgens Lieke een hekel aan mij hadden, was ik niet uitgenodigd.
Dus het volgende is eigenlijk voor Lieke,
Kijk Lieke, beetje jammer dat je je zo laat kennen. Toen dit mij ter ore kwam heeft Claire ff contact met Imke opgenomen of dit waar was, waarop Imke weer heel verontwaardigd reageerde waar Lieke dit vandaan haalde, natuurlijk waren wij beide harstikke welkom.
Kijk het gaat mij niet om een uitnodiging of wel of niet welkom zijn. Maar wat ik echt te triest vind is dat Lieke op een feestje dergerlijke verzinsels moet rondstrooien,
toch jammer dat iemand die zo bezig is met Reiki en Yoga, en zichzelf zo enorm spiritueel verheven voelt. Niet haar eigen persoonlijke dingen kan loslaten. Niet zelf over negativiteit kan stappen.
Lekker geloofwaardig, Reiki en Yoga lessen geven terwijl je zelf kennelijk nog zo verbitterd en zuur bent,
Innerlijke rust overbrengen op anderen en je daar dan dik voor laten betalen. Terwijl je zelf het niet kan laten om je waar dan ook negatief uit te laten over mij...beetje jammer joh!
Dus Lieke, beetje jammer, ook al is het na de kooi niet mijn stijl om slecht over een oud collega te schrijven, nu kan ik het niet laten, Op berichtjes of sms jes van mij reageer je niet, dus vraag ik het je via mijn weblog, want weet zeker dat je dit gaat lezen!
Lieke...laat het eens los. De Gouden Kooi is over, en voor jou zelfs nog langer dan voor ons, je bent ondertussen 3 carriere moves en evenzovele vriendjes verder, dus ook voor jou is het leven doorgegaan.
Hou je dus niet meer met mij bezig, niet omdat het mij wat uitmaakt, maar omdat het zo nutteloos voor je is. Mensen die op dat feest waren bellen mij echt op om te zeggen dat je rare praatjes over mij rondstrooit en dat ze het echt zielig van je vinden......
Nee, ik hoef niet echt contact met jou, heb na de kooi 2 keer contact met jou gezocht, maar jij hebt je heel duidelijk uitgelaten (nou ja duidelijk op het net iig, en niet naar mij) dat je geen contact meer mij wil, prima, heb ik je altijd in gerespecteerd. Heb gezegd op vragen van mensen dat ik dat jammer vind, maar dat ook wel begrijp. Ik ben ook niet echt lief tegen je geweest in de Gouden Kooi. Dus dat je niks meer met mij hebt, dat begrijp ik.
Maar doe niet meer zo triest oke? Tijd om verder te gaan, steek eens wat tijd om te ontdekken wat je nou wilt met je leven, want dat heb je nog niet echt kunnen vinden.
Dus kom eens van die zweefteefwolk af, doe ff normaal, schud de Gouden Kooi van je af, haal al die opsmuk en fake uitstraling van je af en wordt weer dat leuke, kittige, slimme schoonmaakstertje waar ik ooit op viel.
Die is namelijk een stuk leuker dan deze extensionslovende, IT girl wannabe, wellnesscenter yup die je de laatste maanden lijkt te zijn.
nogmaals niet voor mij, maar voorjezelf, want deep down, ben je echt wel een toppertje.
nou goed je kan het!
zoals altijd,
veel liefs
Huub
Voor de mensen die het totaal niet met mijn visie eens zijn, en die ongetwijfeld hier ook heel boos gaan reageren.
Spuug je gal, like I care what you think!
bron
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=113&jaar=2008&maand=11[ Bericht 2% gewijzigd door dgklieke op 04-11-2008 17:30:27 ]