daar heb je het niet over??quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:59 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe hun relatie nu is, daar heb ik het ook helemaal niet over. Ik heb het over de tijd in de Kooi n.a.v. het filmpje DGK huub verliefd !!!!!!!!!!!
^hier staat toch echt wat anders, wijsneus >quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef Elske6 het volgende:
die zei niet op alles ja en amen , en ja da's goed Huub......... Dat zal Huub nu wel missen lijkt mij...
typte het in een ruk door, zal zo het nog s ff doorlopenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach ja, vind schrijft hij dan wel weer goed. Het is de dictie en interpuctie hè? Maar ja, de laatste vind is.....![]()
[..]
Ik zoek spijkers op laag water, ik weet het. Maar dat is wel in zwang.
Hé huub doe de groeten aan Ribas van mij........quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:14 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
typte het in een ruk door, zal zo het nog s ff doorlopen
maar toch binnen no time 50 van die topics vol, en dan kom je toch niet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef Soury het volgende:
Huub ... Vond al die commotie topics al vet overdreven. Maar krijgt die idioot weer aandacht..
Gewoon laten gaan. DGK is allang over en done.
Kan ie weer dure mobieltjes verslijten aan pubers
Dan heb ik het niet eens zo over de bewoners onderling, meer het personeel wat langskwam af en toe, vooral Amanda had er een handje van om iedereen tot nieuwste hartsvriendin te bombarderen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:26 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
1 dag is een beetje overdreven...maaaaarrrrrrrr
het doet toch wel wat met je om 24 uur per dag samen opgesloten te zitten onder het oog van half nederland
zegt ook wel weer wat denk ik danquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet eens zo over de bewoners onderling, meer het personeel wat langskwam af en toe, vooral Amanda had er een handje van om iedereen tot nieuwste hartsvriendin te bombarderen.
???????????quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we gaan niet weer die kant op heh, straks moet ik je weer met je staart tussen je benen laten vertrekken, de vorige keer was al zo pijnlijk voor je.. vind het knap dat je je gezicht hier nog durft te laten zien
Dat ze geen flauw idee heeft wat vriendschap inhoudt, en dat is eigenlijk wel weer heel triest.quote:
Wat ook erg grappig was:in de periode dat het net "aan" was met Claire zei hij ook steeds dat hij zich helemaal rot verveelde in de kooi. Nou, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik in een periode waarin ik verliefd ben door veel gevoelens overvallen word, maar daar is verveling er niet één van..quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef Elske6 het volgende:
wat wel een gegeven is , dat ik Huub veel verliefder naar Lieke keek altijd, als dat hij ooit naar Claire heeft gekeken.......... Maar ja, in Lieke zat meet pit, daar kon hij heerlijk mee discuseren en bekvechten....... die zei niet op alles ja en amen , en ja da's goed Huub......... Dat zal Huub nu wel missen lijkt mij...
De Viewty halen, die heb ik ook. Al een paar keer laten vallen, ding blijft t prima doen. Verder ook een ideale foon.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
maar toch binnen no time 50 van die topics vol, en dan kom je toch niet?
daarnaast, heb best een leuke baan nu, en moet zelf even nieuwe telefoon gaan kopen want die van mij is kapot gegaan in mijn zak, das echt kut! LG niet zo relaxed
Rustig maar, blijf maar lekker dromen van Lieke, je geilt al maanden op haar en deelt dat te pas en te onpas mede aan iedereen (die het niet) wil horen....quote:
Jajaja..... dan neuk je je zeker te pletter..... kom maar weer met de details, ik durf te wedden dat je niet kan wachten om die met ons te delenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ook erg grappig was:in de periode dat het net "aan" was met Claire zei hij ook steeds dat hij zich helemaal rot verveelde in de kooi. Nou, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik in een periode waarin ik verliefd ben door veel gevoelens overvallen word, maar daar is verveling er niet één van..
ja, en dan zit jij ook al meer dan een jaar opgesloten in een huis met 100 plus camera's, lekker te vergelijken parelwijfquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ook erg grappig was:in de periode dat het net "aan" was met Claire zei hij ook steeds dat hij zich helemaal rot verveelde in de kooi. Nou, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik in een periode waarin ik verliefd ben door veel gevoelens overvallen word, maar daar is verveling er niet één van..
ja, en dan zit jij ook al meer dan een jaar opgesloten in een huis met 100 plus camera's, lekker te vergelijken parelwijfquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lieke fans zijn de grootse Huub soppers. Ze kunnen hem niet los laten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan kritiek hebben op de, door jou liefkozend Huubsoppers genoemde, 'Huubaanhang'... Eerlijk gezegd heb ik van niet een van de vrouwen hier het idee dat ze soppend door het huis gleden... Dus wie is er hier nou de lichtelijk geschifte fan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |