abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:47:22 #126
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62940386
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:59 schreef Elske6 het volgende:

[..]

ik weet niet hoe hun relatie nu is, daar heb ik het ook helemaal niet over. Ik heb het over de tijd in de Kooi n.a.v. het filmpje DGK huub verliefd !!!!!!!!!!!
daar heb je het niet over??
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef Elske6 het volgende:
die zei niet op alles ja en amen , en ja da's goed Huub......... Dat zal Huub nu wel missen lijkt mij...
^hier staat toch echt wat anders, wijsneus >
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:14:21 #127
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62940987
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ach ja, vind schrijft hij dan wel weer goed. Het is de dictie en interpuctie hè? Maar ja, de laatste vind is.....
[..]

Ik zoek spijkers op laag water, ik weet het. Maar dat is wel in zwang.

typte het in een ruk door, zal zo het nog s ff doorlopen
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_62941024
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:14 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

typte het in een ruk door, zal zo het nog s ff doorlopen
Hé huub doe de groeten aan Ribas van mij........

normaal heb ik zijn koppie als ava maar vandaag effe obama....
pi_62941325
Het bewijs dat claire en huub wel degelijk waren uitgenodigd.
Dit stond op claire haar hyves.
Beetje dom dan van lieke om zulke dingen rond te strooien. Jammer van haar dus weer een lulverhaal opgehangen tegen andere over huub. Goh waar deed ze dat toch vaker?
Maarja haar aandacht heeft ze weer gehad.

Imke Emons ( hair&make-up artist ) (962)
21 sep, 19:02
Hey meis,

Zals beloofd:
31 okt is de VIP grand de opening van het deluxe hotel EN mijn eigen Allura Beauty&Spa in Horst Noord-Limburg ( bij venray ).
Lijkt me erg leuk als jullie komen.
Interesse dan zorg ik dat je een uitnodiging krijgt.
Aanvangst is tussen 18.00 uur en 19.00 uur met 6 gangen diner erbij en een knallend feest, dat je zeker niet zult vergeten!!!!
Iedereeeeeen komt!
Optredens van Glennis Grace, Sonja Silva en Nigel Brown en nog veel meer.
Kijk maar even op http://alluraspa.hyves.nl

liefs imke
pi_62941625
Waar is Lieke dan mee bezig? Zielig hoor.
pi_62941732
Huub ... Vond al die commotie topics al vet overdreven. Maar krijgt die idioot weer aandacht..
Gewoon laten gaan. DGK is allang over en done.
Kan ie weer dure mobieltjes verslijten aan pubers
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_62941809
Mooie blog Huub
Hoe een mens idd kan veranderen blijft verbazingwekkend.
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:51:29 #133
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62941839
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef Soury het volgende:
Huub ... Vond al die commotie topics al vet overdreven. Maar krijgt die idioot weer aandacht..
Gewoon laten gaan. DGK is allang over en done.
Kan ie weer dure mobieltjes verslijten aan pubers
maar toch binnen no time 50 van die topics vol, en dan kom je toch niet?

daarnaast, heb best een leuke baan nu, en moet zelf even nieuwe telefoon gaan kopen want die van mij is kapot gegaan in mijn zak, das echt kut! LG niet zo relaxed
Nil Volentibus Arduum
pi_62941988
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:26 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

1 dag is een beetje overdreven...maaaaarrrrrrrr

het doet toch wel wat met je om 24 uur per dag samen opgesloten te zitten onder het oog van half nederland
Dan heb ik het niet eens zo over de bewoners onderling, meer het personeel wat langskwam af en toe, vooral Amanda had er een handje van om iedereen tot nieuwste hartsvriendin te bombarderen.
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:58:25 #135
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62942022
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan heb ik het niet eens zo over de bewoners onderling, meer het personeel wat langskwam af en toe, vooral Amanda had er een handje van om iedereen tot nieuwste hartsvriendin te bombarderen.
zegt ook wel weer wat denk ik dan
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:01:54 #136
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62942137
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

we gaan niet weer die kant op heh, straks moet ik je weer met je staart tussen je benen laten vertrekken, de vorige keer was al zo pijnlijk voor je.. vind het knap dat je je gezicht hier nog durft te laten zien
???????????
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62942226
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

zegt ook wel weer wat denk ik dan
Dat ze geen flauw idee heeft wat vriendschap inhoudt, en dat is eigenlijk wel weer heel triest.
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:09:04 #138
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62942346
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef Elske6 het volgende:
wat wel een gegeven is , dat ik Huub veel verliefder naar Lieke keek altijd, als dat hij ooit naar Claire heeft gekeken.......... Maar ja, in Lieke zat meet pit, daar kon hij heerlijk mee discuseren en bekvechten....... die zei niet op alles ja en amen , en ja da's goed Huub......... Dat zal Huub nu wel missen lijkt mij...
Wat ook erg grappig was:in de periode dat het net "aan" was met Claire zei hij ook steeds dat hij zich helemaal rot verveelde in de kooi. Nou, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik in een periode waarin ik verliefd ben door veel gevoelens overvallen word, maar daar is verveling er niet één van..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:09:36 #139
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_62942363
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

maar toch binnen no time 50 van die topics vol, en dan kom je toch niet?

daarnaast, heb best een leuke baan nu, en moet zelf even nieuwe telefoon gaan kopen want die van mij is kapot gegaan in mijn zak, das echt kut! LG niet zo relaxed
De Viewty halen, die heb ik ook. Al een paar keer laten vallen, ding blijft t prima doen. Verder ook een ideale foon.
pi_62942364
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

???????????
Rustig maar, blijf maar lekker dromen van Lieke, je geilt al maanden op haar en deelt dat te pas en te onpas mede aan iedereen (die het niet) wil horen....

En dan kritiek hebben op de, door jou liefkozend Huubsoppers genoemde, 'Huubaanhang'... Eerlijk gezegd heb ik van niet een van de vrouwen hier het idee dat ze soppend door het huis gleden... Dus wie is er hier nou de lichtelijk geschifte fan?
pi_62942393
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wat ook erg grappig was:in de periode dat het net "aan" was met Claire zei hij ook steeds dat hij zich helemaal rot verveelde in de kooi. Nou, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik in een periode waarin ik verliefd ben door veel gevoelens overvallen word, maar daar is verveling er niet één van..
Jajaja..... dan neuk je je zeker te pletter..... kom maar weer met de details, ik durf te wedden dat je niet kan wachten om die met ons te delen
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:13:32 #142
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62942494
quote:

[..]

ja, en dan zit jij ook al meer dan een jaar opgesloten in een huis met 100 plus camera's, lekker te vergelijken parelwijf
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:13:32 #143
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62942495
quote:

[..]

ja, en dan zit jij ook al meer dan een jaar opgesloten in een huis met 100 plus camera's, lekker te vergelijken parelwijf
Nil Volentibus Arduum
pi_62942527
heerlijk weer deze discussies. Gaaf hoor
pi_62942530
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef mootie het volgende:

[..]

En dan kritiek hebben op de, door jou liefkozend Huubsoppers genoemde, 'Huubaanhang'... Eerlijk gezegd heb ik van niet een van de vrouwen hier het idee dat ze soppend door het huis gleden... Dus wie is er hier nou de lichtelijk geschifte fan?
Lieke fans zijn de grootse Huub soppers. Ze kunnen hem niet los laten.
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 19:21:12 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_62942749
Het is Lieke, Dido of wat voor wief dan ook. PB sopt zich te pletter. Jammer dat het allemaal virtueel fappen is.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_62942790
He jammer lieke toch niets met hedda. Weg roddel .

Had a great day and it aint over yet... Zo Yoga geven en dan naar mn ventje @ Alphen City vandaag, 18:48
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:24:04 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62942847
M'n meisje, m'n ventje ... mijn hemel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62942890
Ni hao!

Nog één keer dan om het af te leren. Laten vooral de bewoners blijven bashen. Kom er maar in Huub, over je goede lieve ex-collega's.

Go hard or go home
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:28:04 #150
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_62942971
Je kunt Huubsoppers lezen als Huub Soppers ,maar ook als Huubs Oppers en dat laatste zie ik als een "naast/achter" Huub staan,dus dat.Ik ken dat Huubsopperforum trouwens niet.Van naam wel maar zelf nooit iets mee te maken gehad.

[ Bericht 47% gewijzigd door mooiiiiii op 04-11-2008 20:24:40 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')