abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62961024
quote:
Op woensdag 5 november 2008 04:28 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Palma is niets meer dan een ordinaire schreeuwlelijk, echt zo'n volksbuurt type.
Gelukkig hebben we bijna anderhalf jaar lang kunnen zien wat voor persoon Palma is. En de beelden waren niet mooi...

Overigens niets ten nadele van volksbuurttiepjes, maar dan wel graag mensen die echt en identiek zijn, zoals de Veerkampjes.
niks Palma de schreeuwlelijk , Palma zag het heel goed en wist heel goed wie Lieke was
een vieze meid die op dr rug de kooi is ingekomen en en een heeeeeeeeel vies en naar karakter heeft en het niet kan hebben dat Huub zo populair is .
Tis gewoon een uitgewoonde trol
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_62961088
quote:
Op woensdag 5 november 2008 08:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij een van de meeste fanatieke anti-' soppers die ik hier ben tegengekomen. Alles, maar dan ook echt alles is een complot van zgn Huubsoppers. Ongelooflijk.
Let is go, let it go.
ook op andere forums, komen we je tegen, en overal hetzelfde.

lieke neukt iedereen waar ze beter van wordt, de baas van de ijssalon, getrouwde kerels, noem maar op.
leuk experimenteren van haar, weet je wat dat inhield.

geef mij dan maar palma, volgens menigeen dus een volkswijf , maar wel eerlijk, en dat kunnen we van lieke niet zeggen.
  woensdag 5 november 2008 @ 09:05:40 #205
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62961089
quote:
Op woensdag 5 november 2008 08:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij een van de meeste fanatieke anti-' soppers die ik hier ben tegengekomen. Alles, maar dan ook echt alles is een complot van zgn Huubsoppers. Ongelooflijk.
Let is go, let it go.
Niet alles hoor, maar dit ligt er zo dik bovenop...

If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, I would call it a duck.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 5 november 2008 @ 09:08:13 #206
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62961142
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:05 schreef hondjes het volgende:

[..]

ook op andere forums, komen we je tegen, en overal hetzelfde.

lieke neukt iedereen waar ze beter van wordt, de baas van de ijssalon, getrouwde kerels, noem maar op.
leuk experimenteren van haar, weet je wat dat inhield.

geef mij dan maar palma, volgens menigeen dus een volkswijf , maar wel eerlijk, en dat kunnen we van lieke niet zeggen.
Palma eerlijk? Ik denk dat ze niet eens weet hoe ze het woord moet schrijven.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62961153
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:01 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

niks Palma de schreeuwlelijk , Palma zag het heel goed en wist heel goed wie Lieke was
een vieze meid die op dr rug de kooi is ingekomen en en een heeeeeeeeel vies en naar karakter heeft en het niet kan hebben dat Huub zo populair is .
Tis gewoon een uitgewoonde trol
Dat is op zich niet zo erg, er zaten meer vieze uitgewoonde trollen in die villa, maar deze zeurde het ergste van allemaal....en nog op een toon ook en blijkbaar is ze nog steeds niet uitgezeurd
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
pi_62961201
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Niet alles hoor, maar dit ligt er zo dik bovenop...

If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, I would call it a duck.
Hoe noem je lieke?
  woensdag 5 november 2008 @ 09:13:30 #209
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62961251
quote:
Op woensdag 5 november 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:

[..]

Die palma wordt niet oud op deze manier
Palma wordt vast en zeker 100!!!!!

Ze ziet eruit als 99
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62961548
en weer reageerd ons pubbertje niet, is hij gevlucht of zo?
  woensdag 5 november 2008 @ 10:50:51 #211
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62963588
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:27 schreef Estherdv het volgende:
en weer reageerd ons pubbertje niet, is hij gevlucht of zo?
slaat dat op mij? ik heb een baan
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 5 november 2008 @ 10:55:23 #212
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62963747
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef Desii het volgende:

[..]

ik heb mijn post ook iets aangepast omdat het er niet zo stond als ik eigenlijk bedoelde

Of ze iets gezegd heeft... Ik weet het niet
Of Huub er een ruime draai aangeeft.. .. zou idd kunnen

Zijn reactie: gewoon grappig met een kern van waarheid. (imo dan)
Alleen als ik Claire was, zou ik dat gehakketak over Lieke meer dan zat zijn... ongeacht wie er wel/niet begon.
was er gewoon een beetje klaar mee met iedere keer dat gedoe over Lieke,

dit was gewoon de zoveelste keer dat ik iets over Lieke hoorde wat mij betrof dat ik het gewoon zat was,

ik bedoel is nu meer dan een half jaar geleden maar ik blijf maar dingen horen dat ze zich bezig houdt met mij op een of andere negatieve manier,

had het misschien beter niet kunnen doen, maar dacht mazzel, nu maar weer eens een ongenuanceerde mening ering fok it
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 5 november 2008 @ 10:56:10 #213
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62963768
Natte kut~ zie Huubsopster.

Huubsopster zie Huubsopper.

Huubsopper ~vrouwelijk~,vrouwen met een idolaat, waardoor vagina spontaan inwendig wordt bevochtigd~. ( zie ook zuurpruim)
  woensdag 5 november 2008 @ 11:00:50 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62963892
Wat is een idolaat? En gebruik je dat als een soort glijmiddel?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62964011
Feit is dat Lieke haar motieven om de kooi in te gaan niet zuiver waren. Het ging haar niet om het schoonmaken, maar om iets in het televisiewereldje achter de schermen te doen. Dat heeft ze later ook toegegeven toen Palma en zij nog normaal met elkaar aan het praten waren in de masterbedroom. Daar is een filmpje van. Dat is waar Palma zo'n punt van maakte.

Ik heb het idee dat Lieke Huub het nog steeds kwalijk neemt dat het baantje achter de schermen haar niet gelukt is.
  woensdag 5 november 2008 @ 11:11:33 #216
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_62964138
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Copycat het volgende:
Idolaat: ziekelijk gesteld op
  woensdag 5 november 2008 @ 11:13:24 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62964194
Ja, maar een idolaat?
pi_62964369
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen met een idolaat krijgen zo te lezen spontaan een natte kut, dus glijmiddel aanschaffen is overbodig en dat is mooi in deze tijd van de kridietcrisis
  woensdag 5 november 2008 @ 11:20:27 #219
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_62964392
Kridietcrisis
pi_62964437
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:20 schreef BuffyJan het volgende:
Kridietscrisis
Hee gaaf, handig een eigen persoonlijke spellingscontroleur, zal ik je ook de namen van de andere fora geven waar ik kom, kun je daar ook je best voor me gaan doen
  woensdag 5 november 2008 @ 11:37:03 #221
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_62964840
Ja sorry, deze was te makkelijk
pi_62965022
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

dit was gewoon de zoveelste keer dat ik iets over Lieke hoorde wat mij betrof dat ik het gewoon zat was,

ik bedoel is nu meer dan een half jaar geleden maar ik blijf maar dingen horen dat ze zich bezig houdt met mij op een of andere negatieve manier,

had het misschien beter niet kunnen doen, maar dacht mazzel, nu maar weer eens een ongenuanceerde mening ering fok it
ja jou bedoelde ik , en over Lieke, zij heeft nog nooit een blog over jou geschreven hoor, jij doet het over internet, dat zou zijn nooit doen, dus wie is er nu met wie bezig?????

nou maak je maar lekker druk om haar....
pi_62965062
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1214138/9/25#62964011]....

Ik heb het idee dat Lieke Huub het nog steeds kwalijk neemt dat het baantje achter de schermen haar niet gelukt is.
Dat idee heb jij , maar waar is dat op gebaseerd?
  woensdag 5 november 2008 @ 12:05:56 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_62965540
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:17 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG Huub | op: 2008-11-04 | om: 16:46 JA SORRY HOOR

Wordt een beetje ziek van Lieke, dus ga eens even ouderwets mijn gal spugen

Lieke kan het niet laten om slecht over mij te praten beetje jammer, er was een mooie opening van Imke (die visagiste die ook in de kooi kwam)

Heel veel mensen waren hier uitgenodigd, net zoals Claire en ik. Helaas konden wij ivm met werk en de zaak van Claire niet langskomen. Nou, verder geen vuiltje aan de lucht.

Vind het dan beetje jammer als ik later dan hoor dat Lieke aan iedereen die het wilde horen vertelde dat ik niet uitgenodigd zou zijn. Omdat de meeste mensen die kwamen volgens Lieke een hekel aan mij hadden, was ik niet uitgenodigd.

Dus het volgende is eigenlijk voor Lieke,

Kijk Lieke, beetje jammer dat je je zo laat kennen. Toen dit mij ter ore kwam heeft Claire ff contact met Imke opgenomen of dit waar was, waarop Imke weer heel verontwaardigd reageerde waar Lieke dit vandaan haalde, natuurlijk waren wij beide harstikke welkom.

-knip-

bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=113&jaar=2008&maand=11
Ik weet niet hoor, maar als je uitgenodigd bent dan hoef je later toch niet te bellen om te controleren of het gerucht dat je niet uitgenodigd zou zijn, waar is?!

Huub en Claire gingen toch niet naar die opening omdat ze geen tijd hadden, en niet omdat ze geen uitnodiging hadden ontvangen?

Hoe het gegaan is boeit me eigenlijk weinig, en dat je er dan nog zoveel moeite aan gaat besteden door er een blog over te schrijven is op het lachwekkende af, maar het zo vaag formuleren door jezelf in 2 zinnen zo tegen te spreken lijkt me iig niet verstandig.

Oh, en for the record: Binnen DGK had ik een zwak voor Sylvia en voor Lieke, in eerste instantie ook voor Huub maar daar is binnen DGK weinig van overgebleven. Verder realiseer ik me zeer goed dat het slechts een spel was, en dat de personen in DGK weinig te maken hebben met wie ze werkelijk zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 5 november 2008 @ 12:11:45 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_62965669
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:06 schreef schatje het volgende:
Feit is dat Lieke haar motieven om de kooi in te gaan niet zuiver waren. Het ging haar niet om het schoonmaken, maar om iets in het televisiewereldje achter de schermen te doen. Dat heeft ze later ook toegegeven toen Palma en zij nog normaal met elkaar aan het praten waren in de masterbedroom. Daar is een filmpje van. Dat is waar Palma zo'n punt van maakte.

Of het was gewoon het script van de redactie waarmee Lieke binnen zou komen?
Ze hadden al gezien dat de kijkers een zwak hadden voor een romance tussen een personeelslid en een bewoner (Bart en Leslie) en ook bij Brian was er sprake van dat hij binnen zou komen door de poolboy te spelen die de vrouw des huizes zou verleiden.

Hoe moeilijk is het nou helemaal? Denk je nou nog steeds dat Lieke kon bepalen of ze daar als schoonmaakster aan het werk zou gaan om vervolgens bewoner te worden? Als de redactie daar niet volledig achter had gestaan, of sterker nog; het zelf bedacht had, was het niet gebeurd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 5 november 2008 @ 13:27:56 #226
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62967632
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Draai jij de zaak niet een beetje om?
Sinds eind januari (Lieke's exit uit de kooi) is er bijna geen dag voorbij gegaan zonder dat je haar ter sprake bracht. Na de kooi heb je niet afgelaten om m.n. hier negatief over haar te praten. Dus wie is dan met wie bezig?

Zelfs al zou Lieke nog negatief over je praten (positief lijkt me schier onmogelijk na wat jij haar allemaal geflikt hebt) , dat doet ze dan tenminste onder wederzijdse bekenden van jullie en niet via internet waar iedereen kan meegenieten.

Dus dat!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 5 november 2008 @ 13:39:58 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62967984
Mwoah, wat is meer fair?
Iemand in de openbaarheid van een weblog aanspreken op vertoond gedrag of iemand achter zijn/haar rug om 'zwart' proberen te maken?
Oh nee, wacht. Lieke heeft die dingen helemaal niet gezegd, natuurlijk.

Ik wacht gewoon braaf op de FOK!polemiek tussen Lieke en Huub .
pi_62968917
Welke populariteit van Huub?

Hij is loopjongen bij Can't Buy Me Love... Die jongen is niet meer op televisie te zien, je hoort er niks meer van, ook van die dikzak niet. Alleen die Brian is nog weleens in het nieuws, als hij weer in elkaar geslagen is met kickboxen zoals twee weken terug. De Gouden Kooi bewoners zijn er wat dat betreft bekaaid afgekomen. De bewoners van de eerste Big Brother hebben volgens mij nog meer snabbels.

Nee, DGK was een afluiting. Het huis is nooit weggegeven en veel snabbels zijn er ook nooit gekomen.
  woensdag 5 november 2008 @ 14:26:02 #229
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62969410
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:10 schreef mrtechno het volgende:
Welke populariteit van Huub?

Hij is loopjongen bij Can't Buy Me Love... Die jongen is niet meer op televisie te zien, je hoort er niks meer van, ook van die dikzak niet. Alleen die Brian is nog weleens in het nieuws, als hij weer in elkaar geslagen is met kickboxen zoals twee weken terug. De Gouden Kooi bewoners zijn er wat dat betreft bekaaid afgekomen. De bewoners van de eerste Big Brother hebben volgens mij nog meer snabbels.

Nee, DGK was een afluiting. Het huis is nooit weggegeven en veel snabbels zijn er ook nooit gekomen.
Vandaar ook dat ik er van overtuigd ben dat Huub dit akkefietje alleen maar heeft gecreëerd in de hoop dat de media dit oppakken, zodat hij weer wat meer in de bekendheid komt. CBML is binnen een maand afgelopen en hij moet zichzelf weer in de aanbieding gooien.

Ik heb hem op z'n blog al de suggestie aan de hand gedaan om te solliciteren bij Omroep Max. Daar kan hij misschien een dagelijks programma (Huub en Max) maken voor zijn eigen doelgroep, aangezien de meeste huubsoppers huisvrouwen van 50+ zijn.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62969745
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:10 schreef mrtechno het volgende:

Ik heb me er anders prima mee vermaakt toendertijd.

Als ik zie hoe er nu nog doorgedraaft wordt, dan vermaak ik me bijna weer.
Go hard or go home
  woensdag 5 november 2008 @ 14:48:35 #231
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62970154
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:26 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Vandaar ook dat ik er van overtuigd ben dat Huub dit akkefietje alleen maar heeft gecreëerd in de hoop dat de media dit oppakken, zodat hij weer wat meer in de bekendheid komt. CBML is binnen een maand afgelopen en hij moet zichzelf weer in de aanbieding gooien.

Ik heb hem op z'n blog al de suggestie aan de hand gedaan om te solliciteren bij Omroep Max. Daar kan hij misschien een dagelijks programma (Huub en Max) maken voor zijn eigen doelgroep, aangezien de meeste huubsoppers huisvrouwen van 50+ zijn.
beetje trieste, kortzichtige reactie,

ik werk 6 en soms 7 dagen in de week, en maak meer uren dan de arbo lief is,

schnabbel idd zelf niet meer, maar is meer vanwege geen tijd en geen zin meer in dan dat het niet zou kunnen. Als ik pro actief samen met manager mailings ga versturen, combipaketten etc etc ga aanbieden, heb je gerust5 a 8 schnabbels per maand, en dan heb je een heel riant inkomen,

maar dat is voor mij het toppunt van blijven hangen in de Gouden Kooi, en op een gegeven moment moet je een keuze maken.

Ik heb gekozen voor een carriere als tv maker, en daar stort ik mij helemaal op. Is mij meer waard dan een paar duizend extra per maand verdienen door als Gouden Kooi Huub ergens nooit meer naar huis te zingen en handtekeningen en foto's uit te delen aan gillende 17 jarigen.

Het enige wat ik nog wel eens doe is een DJ klusje (want vind dat leuk om te doen) voor de rest af en toe iets voor het goede doel of voor vrienden, thats it.....

heb niet de exposure nodig om dus schnabbels te krijgen.......heb namelijk een goede baan en een mooie carriere in het verschiet, daarnaast vergeet mijn pilot ook niet,

maar pearl bitch, ik snap dat je dat denkt. Want jij zou denk ik voor die paar duizendjes per maand extra je ziel en zaligheid verkopen,
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 5 november 2008 @ 14:56:48 #232
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62970430
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar als je uitgenodigd bent dan hoef je later toch niet te bellen om te controleren of het gerucht dat je niet uitgenodigd zou zijn, waar is?!

Huub en Claire gingen toch niet naar die opening omdat ze geen tijd hadden, en niet omdat ze geen uitnodiging hadden ontvangen?

Hoe het gegaan is boeit me eigenlijk weinig, en dat je er dan nog zoveel moeite aan gaat besteden door er een blog over te schrijven is op het lachwekkende af, maar het zo vaag formuleren door jezelf in 2 zinnen zo tegen te spreken lijkt me iig niet verstandig.

of je gaat ff checken als je allemaal rare verhalen hoort hoe het nou zit.
Nil Volentibus Arduum
pi_62970548
Oké, even voor de goede orde, dus volgens de anti-Huub soppers heeft Huub het verzonnen dat Lieke heeft gezegd dat hij niet welkom was op de opening van dat mens omdat de uitgenodigde gasten hem niet mochten?
pi_62970655
wat een liefde in dit topic
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  woensdag 5 november 2008 @ 15:04:40 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62970670
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:00 schreef schatje het volgende:
Oké, even voor de goede orde, dus volgens de anti-Huub soppers heeft Huub het verzonnen dat Lieke heeft gezegd dat hij niet welkom was op de opening van dat mens omdat de uitgenodigde gasten hem niet mochten?
Ja. Om zo op snode wijze in de bladen te komen. Want die zitten te springen om dit soort enorm spannende verhalen over RLS-mensen uit een RLS van dik een half jaar terug. Bedoel: bij deze ruzie over wel of niet uitgenodigd zijn op de opening van de salon van een BN-er als Imke, valt elke ruzie tussen Amanda en Brian in het niet.
pi_62970690
ik vind het wel apart dat je moet nabellen of je bent uitgenodigt. Dat weet je dan lijkt me toch?
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_62970722
Ik vind deze soap leuker dan DGK ooit was!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 5 november 2008 @ 15:08:01 #238
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62970759
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

maar pearl bitch, ik snap dat je dat denkt. Want jij zou denk ik voor die paar duizendjes per maand extra je ziel en zaligheid verkopen,
Nee Huub, zo goedkoop ben ik niet, anders zou ik wel aan een realitysoap gaan deelnemen.
(Wie zou ook alweer voor 2 miljoen euro zelfs zijn moeder verkopen?)

Maar eigenlijk heb ik nog steeds geen antwoord op de vraag waarom je een oorlog met Lieke in het openbaar uitvecht. Is dat omdat je zo graag de backup van je fans erbij wilt hebben of hoop je dat je morgen weer met je hoofd (al of niet met galeiboefkapsel) op de Privé-pagina van de Telegraaf staat?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 5 november 2008 @ 15:15:35 #239
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62970974
quote:
Of het was gewoon een terloops gemaakt geintje op dat openingsfeestje dat later (al dan niet door Huub zelf) buitenproportioneel is opgeblazen om er een publieke rel over te kunnen maken.

Je kan een objectieve lezer toch niet kwalijk nemen dat hij/zij de indruk krijgt dat Huub met een tank op een mug aan het schieten is.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62971095
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:05 schreef -Jean- het volgende:
ik vind het wel apart dat je moet nabellen of je bent uitgenodigt. Dat weet je dan lijkt me toch?
Dat is het punt toch niet? Er is kennelijk door Lieke gezegd dat Huub niet was uitgenodigd omdat de aanwezige gasten hem niet mochten. Dat is Huub later ter gehore gekomen. Hij is dit vervolgens gaan verifiëren bij die Imke die zei dat er niets waar van is. Nu dit is uitgekomen beweren de anti-Huub soppers dat Huub dit hele verhaal verzonnen heeft om die arme Lieke in een kwaad daglicht te stellen .
  woensdag 5 november 2008 @ 15:19:55 #241
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62971111
quote:
volgens mij heb je wel geteld 1 Lieke fan, en 1 of 2 Huub fans, de rest zit er ongeveer zo bij

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 5 november 2008 @ 15:20:41 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62971142
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:19 schreef Suikeroom het volgende:

volgens mij heb je wel geteld 1 Lieke fan, en 1 of 2 Huub fans, de rest zit er ongeveer zo bij

[ afbeelding ]
Volgens mij is het twee om twee.

Pass the popcorn, biatch!
pi_62971178
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:15 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Of het was gewoon een terloops gemaakt geintje op dat openingsfeestje dat later (al dan niet door Huub zelf) buitenproportioneel is opgeblazen om er een publieke rel over te kunnen maken.

Je kan een objectieve lezer toch niet kwalijk nemen dat hij/zij de indruk krijgt dat Huub met een tank op een mug aan het schieten is.
in ieder geval is hupredepuup weer in de pitcher. en op z,n pik getrapt .
pi_62971189
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:15 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik vind jou niet obejectief hoor. Lieke is heilig en Huub is stout.

Huub zal het wel gehoord hebben van Jaap. Die weet het verschil wel tussen een geintje of iets anders.
pi_62971237
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:19 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_62971352
quote:

[..]

schnabbel idd zelf niet meer, maar is meer vanwege geen tijd en geen zin meer in dan dat het niet zou kunnen. Als ik pro actief samen met manager mailings ga versturen, combipaketten etc etc ga aanbieden, heb je gerust5 a 8 schnabbels per maand, en dan heb je een heel riant inkomen,

maar dat is voor mij het toppunt van blijven hangen in de Gouden Kooi, en op een gegeven moment moet je een keuze maken.

Ik heb gekozen voor een carriere als tv maker, en daar stort ik mij helemaal op. Is mij meer waard dan een paar duizend extra per maand verdienen door als Gouden Kooi Huub ergens nooit meer naar huis te zingen en handtekeningen en foto's uit te delen aan gillende 17 jarigen.

Het enige wat ik nog wel eens doe is een DJ klusje (want vind dat leuk om te doen) voor de rest af en toe iets voor het goede doel of voor vrienden, thats it.....

heb niet de exposure nodig om dus schnabbels te krijgen.......heb namelijk een goede baan en een mooie carriere in het verschiet, daarnaast vergeet mijn pilot ook niet,

ik denk dat je hierom vraagd jochie en als dat zo was zaten wij met z,n allen in die gore kooi. je wordt niet eens aangenomen als je geen sex wilt ,wat moet je nou !!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 15:28:01 #247
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62971367
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:21 schreef Hobby het volgende:

[..]

in ieder geval is hupredepuup weer in de pitcher. en op z,n pik getrapt .
Huub is in de pitcher? homosex op het honkbalveld? jakkes
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 5 november 2008 @ 15:29:20 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62971422
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:28 schreef Suikeroom het volgende:
Huub is in de pitcher? homosex op het honkbalveld? jakkes
Als de drank in de man is ...

woensdag 5 november 2008 @ 15:29:39 #249
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62971437
Ach ja, hoeveel mensen bereikt Huub met dit openbare schrijven op zijn blog? Hoeveel mensen bereikte Lieke toen ze het spel niet meer speelde, en later(dgk al verlaten dus) te gast was bij Amanda en Huub werkelijk van vanalles en nog wat betichtte en voor uitmaakte. Hmmmmmmm scheelt denk ik maar een paar 100.000. En neem er even notitie van. DAT WAS TOEN ZE HET SPEL NIET MEER SPEELDE EN LATER TOEN ZE DE LOOI AL VERLATEN HAD.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_62971536
Wanneer komt die Terror Jaap show op de buis? Als het uberhaupt wel op de buis komt
pi_62971783
quote:

[..]

Nou Huub, Handtekeningen en foto' s uit delen aan gillende 17 jarigen kan je ook wel achterwege laten, want het zijn vnl. 50 plussers die nog op komen dagen en naar je gekraai willen luisteren.

Dan je verhaaltje over dat je 6 en soms 7 dagen per week werkt............ten eerste doen zovelen dat.........en zo druk heb je het niet, want je bent meer bezig om o.a. hier te posten en wraaklogjes te tikken dan dat je daadwerkelijk echt aan het werk bent.
Want 1 ding is duidelijk inmiddels, je moet en zal gelijk krijgen, teken van onzekerheid.

En jouw baantje, als juniorredacteur annex loopjongen, is toch maar voor 3 maanden?
Huub, niet te hoog van de toren blazen, daar heeft niemand nl ooit carriere mee gemaakt.
Als ik hier en daar al lees hoe moeilijk jij met kritiek cq tegengas kan omgaan kan je die carriere wel op je buik schrijven.
Bij jou krijg ik steeds meer het trieste Dries Roelvinkgevoel.
Ik zal je 1 advies geven.........doe waar je goed in bent en jij komt goed tot je recht in een RL soap, alle camera's op jou gericht en mogen rondkraaien wat er maar in je op komt.
Is toch ook een mooie carriere?
pi_62971802
Urquhart, tuurlijk mag je m'n foto .

Zie fotoboek.
pi_62972210
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef Tessio het volgende:

[..]

Nou Huub, Handtekeningen en foto' s uit delen aan gillende 17 jarigen kan je ook wel achterwege laten, want het zijn vnl. 50 plussers die nog op komen dagen en naar je gekraai willen luisteren.

Dan je verhaaltje over dat je 6 en soms 7 dagen per week werkt............ten eerste doen zovelen dat.........en zo druk heb je het niet, want je bent meer bezig om o.a. hier te posten en wraaklogjes te tikken dan dat je daadwerkelijk echt aan het werk bent.
Want 1 ding is duidelijk inmiddels, je moet en zal gelijk krijgen, teken van onzekerheid.

En jouw baantje, als juniorredacteur annex loopjongen, is toch maar voor 3 maanden?
Huub, niet te hoog van de toren blazen, daar heeft niemand nl ooit carriere mee gemaakt.
Als ik hier en daar al lees hoe moeilijk jij met kritiek cq tegengas kan omgaan kan je die carriere wel op je buik schrijven.
Bij jou krijg ik steeds meer het trieste Dries Roelvinkgevoel.
Ik zal je 1 advies geven.........doe waar je goed in bent en jij komt goed tot je recht in een RL soap, alle camera's op jou gericht en mogen rondkraaien wat er maar in je op komt.
Is toch ook een mooie carriere?

en blijf maar voorgoed in die kooi het staat je goed !!!!!weer een sprookje waargemaakt stumpert
pi_62972236
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef schatje het volgende:
Urquhart, tuurlijk mag je m'n foto .

Zie fotoboek.
!
pi_62973653
schoonmama had ook een duit in het zakje gedaan maar is snel verwijdert huubje huubje toch ,,, nu is het wel genoeg he , je hebt de pers weer gehaald .
  woensdag 5 november 2008 @ 16:34:23 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62973751
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:31 schreef Hobby het volgende:
schoonmama had ook een duit in het zakje gedaan maar is snel verwijdert huubje huubje toch ,,, nu is het wel genoeg he , je hebt de pers weer gehaald .
In welk blad/welke krant of welk televisieprogramma wordt er aandacht besteed aan dit gevecht op leven en dood?
  woensdag 5 november 2008 @ 16:37:27 #257
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_62973856
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

In welk blad/welke krant of welk televisieprogramma wordt er aandacht besteed aan dit gevecht op leven en dood?
alsof ik geen mening mag hebben en die op mijn log posten, deed dit ook al voor de kooi, en was toen nog ongenuanceerder, ik zeg gewoon wat ik vind, en natuurlijk trekken sommige trieste figuren de reden waarom in twijfel, maar dat moeten ze lekker zelf weten
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 5 november 2008 @ 16:40:45 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62973978
Nee jonguh! Jij hebt een hidden agenda en wil op deze manier in the picture blijven! Staan NoVa, Boulevard, netwerk en Peter R. de Vries niet al voor de deur? Dit overstijgt Obama.

Met andere woorden: gewoon lekker blijven schrijven en laat de goegemeente maar kruisjes slaan.
pi_62974077
gewoon doorgaan hoor ik vind je super lekker knallen rellen schoppen slaan , je doet je best maar maar vergeet niet te werken jochie .....ouwe.
pi_62975295
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:26 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Er kunnen dan in jou ogen veel huubsobbers van 50+ fan zijn van huub. Maar de meeste hebben volgens mij gewoon een baan. En zijn niet zoals jij 24 uur per dag op alle forum's op het internet bezig met lieke te verdedigen. Jij bent een van de weinigen die echt overal haar gal spuugt over huub. Hoezo een obsessie zeg. Ik was fan van huub,jaap en op 2 na waar ik geen waardering voor had vond ik iedereen leuk in de kooi. IK heb een fulltime baan als managers assistente en heb ook nog een gezin. Zou je misschien eens kunnen proberen ipv de verdedigingsadvocate van lieke te zijn.
pi_62975440
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

alsof ik geen mening mag hebben en die op mijn log posten, deed dit ook al voor de kooi, en was toen nog ongenuanceerder, ik zeg gewoon wat ik vind, en natuurlijk trekken sommige trieste figuren de reden waarom in twijfel, maar dat moeten ze lekker zelf weten
Joh als jij dit blog wilde schrijven omdat je het zat was is dat toch je goed recht. Jij weet wat er gezegd is door haar niet wij. Laat iedereen lekker lullen en denken wat ze willen. Als jij dit zo voelde is dat toch wat telde.
  woensdag 5 november 2008 @ 17:29:40 #262
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62975578
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:29 schreef sunny16947 het volgende:
Ach ja, hoeveel mensen bereikt Huub met dit openbare schrijven op zijn blog?
Een paar miljoen, als Wilma Nanninga hapt.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 5 november 2008 @ 17:31:23 #263
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62975624
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:29 schreef sunny16947 het volgende:
Ach ja, hoeveel mensen bereikt Huub met dit openbare schrijven op zijn blog? Hoeveel mensen bereikte Lieke toen ze het spel niet meer speelde, en later(dgk al verlaten dus) te gast was bij Amanda en Huub werkelijk van vanalles en nog wat betichtte en voor uitmaakte. Hmmmmmmm scheelt denk ik maar een paar 100.000. En neem er even notitie van. DAT WAS TOEN ZE HET SPEL NIET MEER SPEELDE EN LATER TOEN ZE DE LOOI AL VERLATEN HAD.
Zij heeft Huub nooit zwart gemaakt, ook niet in de kooi toen ze het spel nog speelde. Dat ze zo af en toe even haar hart bij iemand luchtte lijkt mij een normale zaak.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62975685
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Zij heeft Huub nooit zwart gemaakt, ook niet in de kooi toen ze het spel nog speelde. Dat ze zo af en toe even haar hart bij iemand luchtte lijkt mij een normale zaak.
Crisis..... word je nooit eens moe van jezelf.........
  woensdag 5 november 2008 @ 17:35:26 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62975732
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef mootie het volgende:
Geweldig toch, onze eigen Don Quichot de la Mancha.
  woensdag 5 november 2008 @ 17:40:37 #266
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62975872
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:18 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Er kunnen dan in jou ogen veel huubsobbers van 50+ fan zijn van huub. Maar de meeste hebben volgens mij gewoon een baan. En zijn niet zoals jij 24 uur per dag op alle forum's op het internet bezig met lieke te verdedigen. Jij bent een van de weinigen die echt overal haar gal spuugt over huub. Hoezo een obsessie zeg. Ik was fan van huub,jaap en op 2 na waar ik geen waardering voor had vond ik iedereen leuk in de kooi. IK heb een fulltime baan als managers assistente en heb ook nog een gezin. Zou je misschien eens kunnen proberen ipv de verdedigingsadvocate van lieke te zijn.
Het voordeel van eigen baas zijn is dat je je tijd naar eigen wens kan indelen, dus ik zie niet in waarom ik ook nog zou moeten proberen een fulltime baan als secretaresse erbij te nemen. En die tweede optie, een gezin, is voorlopig ook nog niet aan de orde.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2008 @ 17:42:46 #267
135305 beequeen
Lost.
pi_62975920
quote:

De kredietcrisis is wrs makkelijker op te lossen dan een Liekesopper.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 5 november 2008 @ 17:43:28 #268
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_62975940
quote:

[..]

Niet als ik gelijk heb.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_62976222
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Niet als ik gelijk heb.
Ga dan maar even rusten
Goedemorgen :W
pi_62976457
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geweldig toch, onze eigen Don Quichot de la Mancha.
Kweenie, ik was dat gewauwel al heel snel zat, en nu kan ik er gewoon niet meer tegen!

/ramt met hoofd tegen muur
pi_62976484
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:43 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Niet als ik gelijk heb.
Je denkt alleen ALTIJD dat je gelijk hebt... en zeikt daarbij anderen altijd af, pakt ze op dingen die je zelf minstens 10 keer zo erg tentoonspreidt.

Beetje jammer.
  woensdag 5 november 2008 @ 18:09:59 #272
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62976562
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

whaaaaaaaaaaaaa. Nou lieve schat laat me je uit de droom helpen. Het was zwarter dan zwart. Zeker veel gewerkt in die tijd?
quote:
en niet als ik gelijk heb
een Lieke kloon dus "al heb ik ongelijk, dan heb ik toch gelijk".
Snooker is top!!!
pi_62976648
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Het voordeel van eigen baas zijn is dat je je tijd naar eigen wens kan indelen, dus ik zie niet in waarom ik ook nog zou moeten proberen een fulltime baan als secretaresse erbij te nemen. En die tweede optie, een gezin, is voorlopig ook nog niet aan de orde.
Dus huisvrouw ben je. Is ook een leuke baan toch
  woensdag 5 november 2008 @ 18:21:29 #274
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_62976771
Ah ha! Hier is de bitchfight
pi_62976789
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:14 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Dus huisvrouw ben je. Is ook een leuke baan toch

Ik ben het met de rest eens, ze lijkt een beetje op Don Quichote. Het begint gewoon lachwekkend te worden!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 5 november 2008 @ 18:25:54 #276
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62976862
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

En die tweede optie, een gezin, is voorlopig ook nog niet aan de orde.
Ja wie wil er nu een gezin met een bitch?
Snooker is top!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 18:26:46 #277
58921 Day
You can fly!
pi_62976885
Gezellig hier!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 5 november 2008 @ 18:29:26 #278
je weet wel
pi_62976950
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:26 schreef Day het volgende:
Gezellig hier!
Hey Day mayday! biertje?
  woensdag 5 november 2008 @ 18:38:36 #279
58921 Day
You can fly!
pi_62977170
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:29 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Hey Day mayday! biertje?
Lekker! Wanneer ga jij Ruud uitkafferen in een blog?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 5 november 2008 @ 18:53:18 #280
je weet wel
pi_62977541
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:38 schreef Day het volgende:

[..]

Lekker! Wanneer ga jij Ruud uitkafferen in een blog?
Ik kijk wel mooi uit! Weet je hoe gróót Ruud is??
En die die Annette ook nog, nee laat maar

Ik zeik al die figuren van DGK wel af
pi_62977621
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:53 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ik kijk wel mooi uit! Weet je hoe gróót Ruud is??
En die die Annette ook nog, nee laat maar

Ik zeik al die figuren van DGK wel af

Inderdaad, amanda is veiliger en simpeler om aan te pakken
hoeveel spelfouten zijn hier toegestaan ???
  woensdag 5 november 2008 @ 18:59:07 #282
je weet wel
pi_62977688
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:56 schreef Dennisfan het volgende:

[..]

Inderdaad, amanda is veiliger en simpeler om aan te pakken
En bovendien bevind ik me daarmee in goed gezelschap
pi_62977773
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

slaat dat op mij? ik heb een baan
Je bedoeld dat je stage loopt............... of krijg je toch betaald voor koffie rondbrengen?
pi_62977831
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:

[..]

En bovendien bevind ik me daarmee in goed gezelschap
Nu nog net zo n toupetje als amanda
  woensdag 5 november 2008 @ 19:06:30 #285
je weet wel
pi_62977911
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Dennisfan het volgende:

[..]

Nu nog net zo n toupetje als amanda
Nee ik bedoelde in het gezelschap van de mensen die ook Amanda afzeiken.
Of hebben die allemaal zo'n toepetje
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2008 @ 19:12:37 #286
135305 beequeen
Lost.
pi_62978083
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef dieenebart het volgende:

Geen idee, maar ik zeik Amanda ook graag af. Kutwijf, net als Lieke. Dinnetjes voor het leven, yeah right.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_62978436
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Vond je ook niet misstaan bij Amanda
pi_62979038
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:31 schreef Hobby het volgende:
Whhhaaahhahahaha, Berga was ook meegaan doen??? t is steeds leuker aant worden krijg tokkie flashbacks
pi_62982891
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Laat het dan ook gewoon gaan!
Je kunt het gewoon niet verwerken dat iedereen je dumpt.
Al is het Hedda of Lieke, uiteindelijk hebben ze al je leugens door en dumpen ze je.
Zelfs naief schatje Claire zal de egoist huub uiteindelijk doorkrijgen.
pi_62991376
als jullie vinden dat lieke huub gheeft zwart genaak, noem dan eens één voorbeeld, ik ben heel erg benieuwd, ik wacht wel af hoor
pi_62992574
Ja, de rest wacht het ook wel af, gok ik zo.
met popcorn
Go hard or go home
  donderdag 6 november 2008 @ 11:22:38 #292
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62993924
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:33 schreef Estherdv het volgende:
als jullie vinden dat lieke huub gheeft zwart genaak, noem dan eens één voorbeeld, ik ben heel erg benieuwd, ik wacht wel af hoor
Denk maar even aan het interview in de party toen ze er pas uit was. Het was vreselijk wat Huub haar had aangedaan en daarom wilde ze hem nooit meer zien. Maar het preciese dat kon ze niet vertellen want toen beriep ze zich op haar zwijgplicht.
Snooker is top!!!
pi_62993969
Huub onderuit met de motor.... zullen toch geen voodoo praktijken zijn n.a.v. zijn blog gisteren over Lieke??

http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=114&jaar=2008&maand=11
DGK Startpagina
  donderdag 6 november 2008 @ 11:26:05 #294
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_62994055
MOTORONGELUK

Tja, sommige mensen zeggen dat het een kwestie van tijd is voordat het gebeurd, maar goed....reed dus gisteren naar huis en toen ik op de centrum ring voor het station reed ging het mis,

door de klap weet ik niet meer precies wat er gebeurd is, maar wat ik van het ambulance personeel heb meegreken ben ik dus met een behoorlijke snelheid onderuit gegaan en met mijn hoofd ergens tegen aan gekomen.... knock out gegaan en bijgekomen toen ik in de ambulance lag,

Mijn motor dus naar de klote, en ikzelf behoorlijk shaken up, kan mij niets van het ongeluk zelf herinneren maar als ik naar het pak kijk schrik ik wel,

voel mij nu alsof ik uit een fokking achtbaan ben gevallen, alles stijf, mijn hoofd heeft een paar enorme bulten, ben misselijk, heb enorme hoofdpijn en iedere ledemaat doet verschrikkelijk zeer!

Wil graag weten wie er gisteren zo vriendelijk is geweest om 112 te bellen en mij te helpen. Nogmaals deed mijn ogen pas open (iig bewust) in de ambulance dus weet het echt niet. Stuur mij een berichtje op hyves of mail mij naar huubvanballegooy@gmail.com! Ik ben je enorm dankbaar namelijk,

voor de rest, Joris is hier net gekomen, ben maar niet gaan werken. Voel mij echt vertiefd, en moet zo ff motor gaan regelen (die staat bij een bergingsbedrijf)

jammer dat de crash niet op camera staat (dat is een grapje)

later all

Huub

bron: http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=114&maand=11&jaar=2008
Snooker is top!!!
pi_62994489
  donderdag 6 november 2008 @ 11:46:39 #296
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_62994743
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef decency het volgende:
Huub onderuit met de motor.... zullen toch geen voodoo praktijken zijn n.a.v. zijn blog gisteren over Lieke??

http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=114&jaar=2008&maand=11
dat heet karma
pi_62994995
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat heet karma
En die Karma dat is me een (pearl)bitch
  donderdag 6 november 2008 @ 11:56:03 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62995055
En nu voor altijd een motorfobie?
  donderdag 6 november 2008 @ 12:01:22 #299
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62995224
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Denk maar even aan het interview in de party toen ze er pas uit was. Het was vreselijk wat Huub haar had aangedaan en daarom wilde ze hem nooit meer zien. Maar het preciese dat kon ze niet vertellen want toen beriep ze zich op haar zwijgplicht.
Sterker nog, ik heb het kunnen zien. De honden lustten er geen brood van.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † donderdag 6 november 2008 @ 12:02:07 #300
128220 Peter6000
pi_62995245
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef T-lex het volgende:

[..]

pi_62996365
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef T-lex het volgende:

[..]

Was ze nog vrij mild overigens als je een dag later nog kunt bloggen.
Sterkte en beterschap, Huub.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')