Ja wie wil er nu een gezin met een bitch?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En die tweede optie, een gezin, is voorlopig ook nog niet aan de orde.
Lekker! Wanneer ga jij Ruud uitkafferen in een blog?quote:
Ik kijk wel mooi uit! Weet je hoe gróót Ruud is??quote:Op woensdag 5 november 2008 18:38 schreef Day het volgende:
[..]
Lekker! Wanneer ga jij Ruud uitkafferen in een blog?
Inderdaad, amanda is veiliger en simpeler om aan te pakkenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik kijk wel mooi uit! Weet je hoe gróót Ruud is??![]()
En die die Annette ook nog, nee laat maar![]()
Ik zeik al die figuren van DGK wel af
En bovendien bevind ik me daarmee in goed gezelschapquote:Op woensdag 5 november 2008 18:56 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Inderdaad, amanda is veiliger en simpeler om aan te pakken
Je bedoeld dat je stage loopt............... of krijg je toch betaald voor koffie rondbrengen?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:50 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
slaat dat op mij? ik heb een baan
Nu nog net zo n toupetje als amandaquote:Op woensdag 5 november 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En bovendien bevind ik me daarmee in goed gezelschap
Nee ik bedoelde in het gezelschap van de mensen die ook Amanda afzeiken.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Nu nog net zo n toupetje als amanda
Geen idee, maar ik zeik Amanda ook graag af. Kutwijf, net als Lieke. Dinnetjes voor het leven, yeah right.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef dieenebart het volgende:
Nee ik bedoelde in het gezelschap van de mensen die ook Amanda afzeiken.
Of hebben die allemaal zo'n toepetje
Vond je ook niet misstaan bij Amandaquote:Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde in het gezelschap van de mensen die ook Amanda afzeiken.
Of hebben die allemaal zo'n toepetje
Whhhaaahhahahaha, Berga was ook meegaan doen???quote:Op woensdag 5 november 2008 16:31 schreef Hobby het volgende:
schoonmama had ook een duit in het zakje gedaan maar is snel verwijdert huubje huubje toch ,,, nu is het wel genoeg he , je hebt de pers weer gehaald .
Laat het dan ook gewoon gaan!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
alsof ik geen mening mag hebben en die op mijn log posten, deed dit ook al voor de kooi, en was toen nog ongenuanceerder, ik zeg gewoon wat ik vind, en natuurlijk trekken sommige trieste figuren de reden waarom in twijfel, maar dat moeten ze lekker zelf weten
Denk maar even aan het interview in de party toen ze er pas uit was. Het was vreselijk wat Huub haar had aangedaan en daarom wilde ze hem nooit meer zien. Maar het preciese dat kon ze niet vertellen want toen beriep ze zich op haar zwijgplicht.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:33 schreef Estherdv het volgende:
als jullie vinden dat lieke huub gheeft zwart genaak, noem dan eens één voorbeeld, ik ben heel erg benieuwd, ik wacht wel af hoor
dat heet karmaquote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef decency het volgende:
Huub onderuit met de motor.... zullen toch geen voodoo praktijken zijn n.a.v. zijn blog gisteren over Lieke??
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=114&jaar=2008&maand=11
Sterker nog, ik heb het kunnen zien. De honden lustten er geen brood van.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Denk maar even aan het interview in de party toen ze er pas uit was. Het was vreselijk wat Huub haar had aangedaan en daarom wilde ze hem nooit meer zien. Maar het preciese dat kon ze niet vertellen want toen beriep ze zich op haar zwijgplicht.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
En die Karma dat is me een (pearl)bitch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |