quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 04:01 schreef remlof het volgende:
Ik vind "kanker neo-nazi's" nou niet echt provocerend.
Of voelde je je aangesproken?
Heh niet erg ..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
sepo.....sorry hoor, was ff een vlucht aan het doen!
Alles af, wachten alleen nog op een zending K9-dogs, die krijgen hier in nederland hun basis opleiding en gaan dan naar boston voor hun vervolg opleiding...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh niet erg ..
Remlof liep te bitchen op mijn naam.![]()
Geweldig ..
Ik heb wel zin om naar huis te gaan eigenlijk.
Gister een leuke game gekocht. ( jaja * Noorsbloed speelt games )
En ik ben ook wel moe![]()
Alles goed daar ?
Heya !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:26 schreef Superfast het volgende:
Hey Noorse wat doe je precies in de beveiliging object o.i.d.?
Kijk aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Alles af, wachten alleen nog op een zending K9-dogs, die krijgen hier in nederland hun basis opleiding en gaan dan naar boston voor hun vervolg opleiding...
logischerwijs worden die zo laat mogelijk aangeleverd zodat ze niet bv hier al de hele nacht staan in hun kennel!!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kijk aan.
Dat zijn wel gave honden
Vet !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zeker, die hoor je ook echt niet blaffen, zitten gewoon heel rustig de kat uit de boom te kijken (woordgrapje), zijn nu al redelijk gedrillt!
mogen ze alleen onder geen beding uitlaten...gek he?!?!?!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vet !
Ik wil ook wel zon hond hier op het werk![]()
Vermaak den top.
woehoe nog een kwartier !
Hmm het zal zo wel zijn redenen hebben in verband met geleerde commando´s e.d.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mogen ze alleen onder geen beding uitlaten...gek he?!?!?!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm het zal zo wel zijn redenen hebben in verband met geleerde commando´s e.d.
Maar goed ..
Ik ga even de auto aanzetten want anders moet ik zo krabben.
Slaap lekker !
En tot vannacht![]()
Goede reisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:47 schreef remlof het volgende:
Hoi, nog effe online vanaf Weeze Airport, m'n vlucht vertrekt om 7:00.
waar ga je heen, jaarlijkse MOD-beurs in zuurstokradeel???quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:47 schreef remlof het volgende:
Hoi, nog effe online vanaf Weeze Airport, m'n vlucht vertrekt om 7:00.
Nah, effe paar dagen Portugal. Maar ik heb m'n laptop meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
waar ga je heen, jaarlijkse MOD-beurs in zuurstokradeel???
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, effe paar dagen Portugal. Maar ik heb m'n laptop mee
iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:18 schreef Broekpaling het volgende:
Bloedkoud buiten zeg ik je.
Volgens mij ben ik de enige hier die vrijwillig bans oploopt om de SC naar een hoger niveau te brengenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:46 schreef Emimich het volgende:
6 maanden pak je maar voor je SC-makkers Ananas. Karakter heet zoiets.
quote:
Van welke gebande SC-er bent u een kloon?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:42 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
pics van keeley hazell aub
BobbyB! Regel jij ff een nieuwe header?quote:
quote:
Zoiets?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:51 schreef Sackboy het volgende:
Bazen!
[..]
Van welke gebande SC-er bent u een kloon?
[..]
BobbyB! Regel jij ff een nieuwe header?![]()
De betreffende boswachter die er in stond heeft geklaagd![]()
Misschien kan één van deze dames op die plek komen?
[ afbeelding ]
Sackboy, heb jij die seal nog van meeste bans in de SC? Pleur ik die ook ff in de header.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Als dank krijgt u van mij een parmantig smaatje die uw eten klaarmaakt:
[ afbeelding ]
Nog beterquote:
Ik zal even zoeken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sackboy, heb jij die seal nog van meeste bans in de SC? Pleur ik die ook ff in de header.
Ik zou bij Power Unlimited gaan werken als onderschriftbedenker.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:24 schreef De_Ananas het volgende:
Voor wie mijn kwaliteitspost gisteren gemist heeft (dan vragen jullie je natuurlijk af welke van de 83 kwaliteitsposts)
[ afbeelding ]
Hmm?
[ afbeelding ]
Dance baby dance!
[ afbeelding ]
Check mijn lippen!
[ afbeelding ]
Ohh niet alweer....
[ afbeelding ]
Wa motte???
[ afbeelding ]
NOESSS i'm about to die!
[ afbeelding ]
Ik heb deze bril op zodat je niet meer in m'n geile ogen spuit!
[ afbeelding ]
Sambal bij?
[ afbeelding ]
Hee hooo Captain Jack ik wil je piemel in m'n bek!
Whehehequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou bij Power Unlimited gaan werken als onderschriftbedenker.
WTFquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nog beter![]()
U krijgt als dank.. een emo smaatje die het leven niet meer zo ziet zitten:
[ afbeelding ]
Die zijn het makkelijkst onder de duim te houden snap je.
[..]
Ik zal even zoeken.
Gewoon 2x 24 uur toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag en morgen gaan lang duren aangezien er geen klote te doen is want ik heb al het werk al gepwnd.
Zo zien mijn benen er ook uitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nog beter![]()
U krijgt als dank.. een emo smaatje die het leven niet meer zo ziet zitten:
[ afbeelding ]
Die zijn het makkelijkst onder de duim te houden snap je.
[..]
Ik zal even zoeken.
Ah joh, alsof ook maar iemand je benen ziet. Sinds je in die rolstoel zit, heb je er altijd een kleedje bovenop liggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo zien mijn benen er ook uiten mn armen ook.. Daarom durf ik niet zo goed naar de meet
we letten echt niet op je benen hoor op de meetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo zien mijn benen er ook uiten mn armen ook.. Daarom durf ik niet zo goed naar de meet
Nee, haar tenen echterquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:09 schreef gers het volgende:
[..]
we letten echt niet op je benen hoor op de meet
Ja oke, goed puntquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah joh, alsof ook maar iemand je benen ziet. Sinds je in die rolstoel zit, heb je er altijd een kleedje bovenop liggen.
Een naveltruitje.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja oke, goed puntmaar ik dacht erover om iets korts aan te trekken
!
Ik hoor wel vaak dat mijn stoma als seksueel opwindend wordt ervaren inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Een naveltruitje.Kunnen ze je stoma bewonderen.
MUST NOT FAP!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaak dat mijn stoma als seksueel opwindend wordt ervaren inderdaad!
Kheb gehoord dat Jos een gat in je navel wilt neuken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrouwen met een gat extra zijn sowieso opwindend.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
KWOOTED VOR TRUUTHquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb gehoord dat Jos een gat in je navel wilt neuken.
Ja m'n topiquequote:
Ich habe es nicht gefundenquote:
Alweer eentjequote:
Nou gers, als je dat al erg vond..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ich habe es nicht gefunden![]()
[..]
Alweer eentje![]()
[..]
Nou gers, als je dat al erg vond..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
Alweer eentje![]()
[..]
Nou gers, als je dat al erg vond..zo die is ongesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
die vent had geklaagd ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:38 schreef BobbyB het volgende:
gadver
Waarom moest de boswachter uit de header eigenlijk?
Hihihihihihihiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen met een gat extra zijn sowieso opwindend.
[..]
[..]
Alweer eentje![]()
[..]
Nou gers, als je dat al erg vond..HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe nep kan een plaatje zijn.
Twee.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahoe nep kan een plaatje zijn.
Serieus?quote:
Bedankt Sjurlokquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahoe nep kan een plaatje zijn.
Ja je verwacht het niet he. Die boswachters van tegenwoordig. Gaan ook met hun tijd mee.quote:
Sherlock tot uw dienstquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bedankt Sjurlok![]()
[..]
Ja je verwacht het niet he. Die boswachters van tegenwoordig. Gaan ook met hun tijd mee.
Heeft iemand een link?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja, te grappigportretrecht bladiebla
bericht van bioquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft iemand een link?Of igg welk deel van de SC het was of kwam hij niet in de SC klagen?
Nee helaas kwam ie niet zelf klagenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft iemand een link?Of igg welk deel van de SC het was of kwam hij niet in de SC klagen?
Mag ik je dan zuchtje noemen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi SlowCatalles goed? En wil je mn naam wel goed spellen svp
Euh, als jij daar gelukkig van wordt, prima!quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik vind jou zo een leuke user!
You make me so happy!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euh, als jij daar gelukkig van wordt, prima!
MUST NOT FAP!quote:
Ik vind jou ook best lief, hoor, Bio.quote:
Damn, ben je met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo?quote:
Ja, zal je in het vervolg PM'en en mailen. Jammer dat je geen MSN hebt, want anders zouden we kemmen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind jou ook best lief, hoor, Bio.Maar zou je voortaan jouw voorliefde voor mij gewoon weer via de PM of mail kunnen doen? Is het beste voor ons allebei.
Nee, had geen ODOL?!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Damn, ben je met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
Ik kem altijd met IQMquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, zal je in het vervolg PM'en en mailen. Jammer dat je geen MSN hebt, want anders zouden we kemmen.
BOH GEKquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kem altijd met IQM
Ooh en hier, geile hayden printscreen voor jullie:
[ afbeelding ]
Ik moet ook werken vandaagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:39 schreef Biogarde het volgende:
Verveel me kaput.
En dan moet ik nog werken ook vandaag![]()
je mag mij wel bellen hoorquote:
Seedorf terug in Oranje?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Sackboy het volgende:
Deze neger gaat er weer vandoor!![]()
[ afbeelding ]
Tschüs!
Och arme. Ik moet van half 5 tot 9quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb nachtdienst. Naja, tot 04.00![]()
ligt eraan wat ik moet kaufenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Och arme. Ik moet van half 5 tot 9ook erg zwaar hoor.
En gers, dat kan ik wel numoet je wel beloven dat je het koopt
Ik twijfelde ook altijdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:53 schreef Biogarde het volgende:
Ja mensen, net weer een FOK!ker (lurker) die me toevoegde op MSN omdat 'ie denkt dat ik een mokkel ben
Vodafone abonnement, 2 jaar, 150 belminuten voor 11,25 per maand met een gratis samsung J600 of Nokia 6131quote:
ik ken die telefoons niet eensquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vodafone abonnement, 2 jaar, 150 belminuten voor 11,25 per maand met een gratis samsung J600 of Nokia 6131
Ik heb heul veul FOK!kertjes op MSNquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehh ik zou je bijna gaan toevoegen op msn
Kijk, dan kun je mij nog wel eens bellen als je stoned bentquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vodafone abonnement, 2 jaar, 150 belminuten voor 11,25 per maand met een gratis samsung J600 of Nokia 6131
IS HET OOK, dat is de grap. Mja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef gers het volgende:
[..]
ik ken die telefoons niet eens![]()
en vindt het vrij prijzig
Dude, zit net te luisteren:quote:
Ik heb nog gewoon prepay, ik heb toch geen vrienden om te bellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef afcajos het volgende:
Ik own trouwens met mijn sim only abo. 15 euro per maand. Sms 3.5 cent en bellen 7 cent.
Ik heb 125 belminuten en onbeperkt sms voor 20 euroquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef afcajos het volgende:
Ik own trouwens met mijn sim only abo. 15 euro per maand. Sms 3.5 cent en bellen 7 cent.
Die komt nog bij mij, ik luister het album nu en ben bij memory lanequote:
Nas is gewoon dopequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die komt nog bij mij, ik luister het album nu en ben bij memory lane![]()
Maar wilde NY state of mind al eerder postten maar er kwam iets tussen, had hem gelukkig nog in mijn ctr+v staan.
Wie neemt er dan ook een iPhonequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik moest een 2-jarig abo nemen bij m'n AaifeunDing haalt no wai de 2 jaar
iPhone an sich werkt goed. Qua gebruikerservaring m'n beste telefoon ooit. Soepel en mooi. Net de billetjes van een lekker mokkelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook een iPhone! Ik heb een LG viewty, ook 2 jaar, maar Hi bevalt me meer dan prima
Inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nas is gewoon dope[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog gewoon prepay, ik heb toch geen vrienden om te bellen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
iPhone an sich werkt goed. Qua gebruikerservaring m'n beste telefoon ooit. Soepel en mooi. Net de billetjes van een lekker mokkel
In Indonesië had ik in totaal voor 180 euro gesmst en gebeld dacht ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Als ik weer eens een veel aandachtsvragend smaatje heb sms ik soms wel 30 keer per dag![]()
![]()
En dan in de weekenden nog eens een paar uur bellen als ik dronken ben. En dan is er weer een rekening van 50 euro
Whehequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
iPhone an sich werkt goed. Qua gebruikerservaring m'n beste telefoon ooit. Soepel en mooi. Net de billetjes van een lekker mokkel
Ja, dat dronken bellen probleem heb ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Als ik weer eens een veel aandachtsvragend smaatje heb sms ik soms wel 30 keer per dag![]()
![]()
En dan in de weekenden nog eens een paar uur bellen als ik dronken ben. En dan is er weer een rekening van 50 euro
Dronken in de skihut is dat soort muziek baasquote:
Precies. Ik hou d'r vanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dronken in de skihut is dat soort muziek baa![]()
net als
WE HEBBEN EEN WOOOOOOOONBOOOOOT
DIE LIGT IN DE AMSTEEEEEEEEL
Niet helemaalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:10 schreef afcajos het volgende:
Behangplakker, nog even over zaterdag. Ik weet dus niet meer ik of ik jou belde, of dat jij mij beldeweet jij het nog?
Ik ben nu eenmaal gadgetgeil, ben een halve man op dat gebiedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef behangplakker het volgende:
Mensen die per se een dure en mooie telefoon willen![]()
Nokia 3310 FTW !
250 min + 75 sms voor 7 euro nog watquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 125 belminuten en onbeperkt sms voor 20 euro
Gadgets heerschenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal gadgetgeil, ben een halve man op dat gebied
Haha ook chillquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:12 schreef gers het volgende:
[..]
250 min + 75 sms voor 7 euro nog wat
350 min en 300 sms dacht ik voor 20 euroquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:12 schreef gers het volgende:
[..]
250 min + 75 sms voor 7 euro nog wat
quote:
ik stuur echt 10 smsen per maand ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ook chillmaar ik ben zelf echt verslaafd aan smsen, dus dat onbeperkt is heel erg fijn
Hiervoor had ik elke keer rekeningen van 75 euro per maand
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef gers het volgende:
owja weet iemand een goeie deposito voor ongeveer 1400 euro een jaar lang
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik kon vrijdag nog naar MPF (mega piraten festifal) maar ik moest werken
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal gadgetgeil, ben een halve man op dat gebied
Ik ben geboren in Kampenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:11 schreef afcajos het volgende:
ZOMMMMMGER stef ekkel komt uit kampen, daar zit ik op kickbokstrainen![]()
![]()
![]()
Serieus?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef gers het volgende:
[..]
ik stuur echt 10 smsen per maand ofzo
Eensch isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Muziek op je telefoonOordopjes FTW en dat blikken geluid van de telefoon
![]()
Foto's maken vind ik ook zo overbodigAls je er 1 maakt moet je het eerst naar een lab sturen om te kunnen ontcijferen wie er nou op de foto's staan..
Bellen en smsen kan ik ook wel dus.
Klik maar eens op z'n kanaal. Staat vol met dergelijke zooiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:15 schreef afcajos het volgende:
Kijk deze foute imitator van johnny jordaan
wtfquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:15 schreef afcajos het volgende:
Kijk deze foute imitator van johnny jordaan
vodafone blox, 10 euro = 1000 smsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Serieus?Ik zat vorige maand op 600 berichten ofzo, en dat valt dan nog wel mee
Lol serieus ?quote:
Muziek op mn telefoonquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Muziek op je telefoonOordopjes FTW en dat blikken geluid van de telefoon
![]()
Foto's maken vind ik ook zo overbodigAls je er 1 maakt moet je het eerst naar een lab sturen om te kunnen ontcijferen wie er nou op de foto's staan..
Bellen en smsen kan ik ook wel dus.
wtf 600 wat sms je dan wel niet allemaalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yes ik heb onbeperkt sms van Hi, 9,95 en eerste 6 maanden voor 2,50quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
vodafone blox, 10 euro = 1000 sms
In mijn topmaanden zit ik ook wel eens rond de 500/600quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, mn lessen zijn gewoon geen reet aanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:19 schreef gers het volgende:
[..]
wtf 600 wat sms je dan wel niet allemaal
Ben jij ook zo'n tutje dat de zelfontspannerknop nog niet heeft ontdektquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Muziek op mn telefoonheb een 2 gig geheugenkaartje erin, dus gaan nog wel aardig wat nummers op
En ik heb 5 megapixel, met alle opties die je op een camera ook hebt om foto's te maken, je kunt zelfs de ISO waarde instellen ed
Whehe, ik heb nog steeds zo'n Siemens ding van de postbank.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eensch is![]()
Heb een telefoon van 17 euro, en ben d'r blij mee
Doen ze 10 jaar later nog steedsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
In mijn topmaanden zit ik ook wel eens rond de 500/600Ik heb altijd zo'n hekel aan van die wijfen die in elke sms een vraag zetten. Wil ik gewoon gaan slapen en sms ik: maar nu ga ik echt slapen xxx, krijg je terug: ga je over mij dromen? hihi kus
ofzo
Hahaha ja kankerirritant is dat hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
In mijn topmaanden zit ik ook wel eens rond de 500/600Ik heb altijd zo'n hekel aan van die wijfen die in elke sms een vraag zetten. Wil ik gewoon gaan slapen en sms ik: maar nu ga ik echt slapen xxx, krijg je terug: ga je over mij dromen? hihi kus
ofzo
ow had ik maar 2 benen!!! is ook baasquote:
Ik heb een mp4, veel beter !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Biogarde het volgende:
Muziek op je telefoon is juist lekker. Alles in één apparaat
vroegah hadden we gewoon een camera voor foto'squote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Muziek op mn telefoonheb een 2 gig geheugenkaartje erin, dus gaan nog wel aardig wat nummers op
En ik heb 5 megapixel, met alle opties die je op een camera ook hebt om foto's te maken, je kunt zelfs de ISO waarde instellen ed
Dat heeft mn telefoon uiteraard ook, zelfontspannerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n tutje dat de zelfontspannerknop nog niet heeft ontdekt?
Even een fotootje in de spiegel met een arrogante houding![]()
Samen met je vriendinnen een massale fotoshoot houden waarna je hyves word doodgegooid met foto's
Die had ik ook, vroegaaahquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehe, ik heb nog steeds zo'n Siemens ding van de postbank.![]()
nuttigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, mn lessen zijn gewoon geen reet aandus een beetje met mn beste vriendin die dan in Utrecht zit, andere vrienden ed.
Dan is het goedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heeft mn telefoon uiteraard ook, zelfontspanneren mn canon ook. Dus geen zorgen hoor bp, komt helemaal goed
Whehe ja daar kan ik ook niet tegen. Gelukkig heb ik van die mooie oordopjes bij mn telefoonquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef behangplakker het volgende:
Mensen die muziek luid afspelen op hun telefoonEr komt serieus een dag dat ik een steen ofzo oppak van de grond en het hoofd van een dergelijk persoon ga inslaan.
Ook paupers die in de trein/bus muziek afspelenHet al een aantal keer ruzie gehad toen ik er wat van zei
Ik sms en bel maar met een paar mensen, toch genoeg voor een rekeningquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef gers het volgende:
[..]
nuttig![]()
ik bel trouwens vaker omdat ik altijd fail met smsjes typen![]()
Nu hebben ze zo'm Samsung actie, ga ik die maar proberen te scoren.quote:
Ik had gister nog 2 van die 14 jarige mooiboys in de bus die muziek luid uit de telefoon lieten schallen. Keken ze achterom, dus ik zette mijn bady-guy look op, zetten ze de muziek weer uitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef behangplakker het volgende:
Mensen die muziek luid afspelen op hun telefoonEr komt serieus een dag dat ik een steen ofzo oppak van de grond en het hoofd van een dergelijk persoon ga inslaan.
Ook paupers die in de trein/bus muziek afspelenHet al een aantal keer ruzie gehad toen ik er wat van zei
De Buitenwacht?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lol serieus ?Kom je er nog wel eens dan? Ik ga er nog wel eens uit in de weekenden.
Het is ook kats irritant en het klinkt voor geen meter.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef behangplakker het volgende:
Dezequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu hebben ze zo'm Samsung actie, ga ik die maar proberen te scoren.
Wtf gek, buitenwacht kwam ik vorig jaar bijna elk weekendquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De Buitenwacht?![]()
Ja, soms, vorig weekend nogT is dichtbij van hier, dus hehe.
Ik heb binnen 1 maand mijn neef ook oordopjes laten kopenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja daar kan ik ook niet tegen. Gelukkig heb ik van die mooie oordopjes bij mn telefoon
Ja, dank jequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gefeliciteerdkijk uit hoor, ik haal je zo in
Afgelopen weekend heeft joey ook van die paupers bang gemaakt, we waagden het eerst ook nog een ander nummer op te doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had gister nog 2 van die 14 jarige mooiboys in de bus die muziek luid uit de telefoon lieten schallen. Keken ze achterom, dus ik zette mijn bady-guy look op, zetten ze de muziek weer uit
Blikken geluidquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook kats irritant en het klinkt voor geen meter.
Baasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had gister nog 2 van die 14 jarige mooiboys in de bus die muziek luid uit de telefoon lieten schallen. Keken ze achterom, dus ik zette mijn bady-guy look op, zetten ze de muziek weer uit
Zeker ook zo goed als mijn mp4 met oordopjes van 30 euroquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, mijn telefoon geeft prima geluid
TOPICWENDINNNG!!!!111111111111111111quote:
Mijn telefoon is precies hetzelfde als jouw mp4 hoor, beeld, geluid enzovoorts. Inclusief oordopjesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeker ook zo goed als mijn mp4 met oordopjes van 30 euro, waarbij ik mijn omgeving niet tot last ben
?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn telefoon is precies hetzelfde als jouw mp4 hoor, beeld, geluid enzovoorts. Inclusief oordopjes
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wtf gek, buitenwacht kwam ik vorig jaar bijna elk weekendDie uitsmijter bij de deur abdullah is mn kickboksleraar. Binnenkort maar weer eens heen.
Toch welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Hoevaak PM je met hemquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik woon trouwens ook maar 10 kilometer ofzo bij dagdag vandaan
Ja boeiend, ik bel amper mobielquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deze:
http://www.postbank.nl/in(...)00.html?linktype=int ?
[ afbeelding ]
Dan zou ik nog eerder voor die Hema bon gaan
Beter zeker nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toch welal dan niet beter zelfs.
En gers, vertel?
Woont dagdag ook vlakbij kampen danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik woon trouwens ook maar 10 kilometer ofzo bij dagdag vandaan
Ik heb 8 gigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Beter zeker nietIk kan bijna alle soorten video's en muziek afspelen om maar een voorbeeld te noemen. En aan 32 gigabyte kom jij ook niet
Avi-fail!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Beter zeker nietIk kan bijna alle soorten video's en muziek afspelen om maar een voorbeeld te noemen. En aan 32 gigabyte kom jij ook niet
Ik laat mn geld wel lekker bij de postbankquote:
Wat moet ik met 32 gigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
sukkelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik laat mn geld wel lekker bij de postbank!
En ik twijfel een beetje, ik wil ook zoiets (voor 1000 euro) maar kan het net geen jaar missen eigenlijk
Ik heb al 13 gig aan muziek johquote:
Ah aan goede muziek heb ik al heel veel gig nodig. Ik heb ook al die foto's plaatjes etc op mijn mp4 gezet, wat ook een heel groot deel van Fok! isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet ik met 32 gig? Ik heb op mn computer nog niet eens 9 gig aan muziek.
Best vaakquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoevaak PM je met hem?
En hoelang is hij ong geband?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:39 schreef IQM het volgende:
Lekker opscheppen over je mobiel-specs.'t Is nog net geen Tweakers.
Maar jij bent dan ook te kankerpopulairquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:40 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb een kankertelefoon en ik sms te kankerveel.
Paupertent, klopt. Ja, dagdag woont er redelijk vlakbij opzich. Geen idee wanneer ik weer gaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Woont dagdag ook vlakbij kampen danMaar wanneer ga je weer naar de buitenwacht dan, wat overigens wel een paupertent is maargoed
Dan gaan we meeten in de bw8
Daar heb je wel een punt natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook te kankerpopulair
Niet gaan lopen janken als bank failliet gaat hé.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:39 schreef gers het volgende:
[..]
sukkel![]()
ik heb op me spaarrekening al 5.25 %![]()
en me deposito 5.75 (binnenkort)
mwha is tot 100.000 euro gedektquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet gaan lopen janken als bank failliet gaat hé.
pm zijn dorp/stad eens dan, ik ben redelijk bekend in die buurt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Paupertent, klopt. Ja, dagdag woont er redelijk vlakbij opzich. Geen idee wanneer ik weer gaLaat het je wel weten
Hmm okequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef gers het volgende:
en bt je kan ook een deposito nemen van 6 maanden of zelf 3 maanden
Fixedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoi IQM,
Welkom op Tweakers. Op Tweakers is het niet de bedoeling een vraag te stellen. Bij het stellen van een vraag zal dit resulteren in een permban.
Voor verdere discussie verwijs ik je naar het doktersteam.
Biogarde
Moderator Gadgets.
mwha waarom nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm okeik krijg nu maar 2 procent ofzo
maarja waarom moeite doen voor de 50 euro die je er misschien uit haalt, heb ik in een paar uurtjes werken ook weer bij elkaar!
quote:
jaren '90 is toch wel duidelijk de beste muziek ooit gemaaktquote:
waarschijnlijkquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoi IQM,
Welkom op Tweakers. Op Tweakers is het niet de bedoeling te reageren in een topic zonder zelf al het voorwerk te hebben gedaan. Gelieve in het vervolg de search te gebruiken. Bij het opnieuw overtreden zal dit resulteren in een permban.
Voor verdere discussie verwijs ik je naar het doktersteam.
Biogarde
Moderator Gadgets.
Kan niet anders inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
jaren '90 is toch wel duidelijk de beste muziek ooit gemaakt
Ik denk ik laat de rest ook meegenietenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:04 schreef behangplakker het volgende:
Niet eens meer aan Fok! gedacht sinds ik met je praat op msn BK
Hahahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:06 schreef afcajos het volgende:
Haha net op het radionieuws
90% van de vrouwen vindt dat mannen slecht zijn in versieren.
En het zelfde percentage mannen vindt juist dat ze er wel goed in zijn.
quote:
Ik ben er niet goed in, maar het lukt me toch altijd op de een of andere manier.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:06 schreef afcajos het volgende:
Ik kan niet zingenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:09 schreef BigKahuna het volgende:
Als je erbij zingt moet je het even opnemen BT![]()
Goeienmiddagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben er niet goed in, maar het lukt me toch altijd op de een of andere manier.
Goedemiddag trouwens.
/carequote:
Even gekopieerd en heb nu een discussie met een meiske dat ik ken 14.gifquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:06 schreef afcajos het volgende:
Ik zit meestal met iedereen te ouwehoeren en op het einde probeer ik het dan een keer als beide partijen genoeg ophebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Goeienmiddag
Ik ben er ook niet echt goed in, meestal gebeurt het gewoon. Ik heb ook niet echt een intentie om een chick te regelen, ik zie wel wat er gebeurd en na menig pilsje lukt het afentoe wel![]()
Misschien dat ik wel eens succes heb om dat ik het er niet te dik bovenop leg, zo geforceerd mogelijk proberen een wijf te hosselen is een epic fail.
Klopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:12 schreef afcajos het volgende:
zo geforceerd mogelijk proberen een wijf te hosselen is een epic fail.
Whehe nee niet zo van, hihi ik kan het best wel en ik doe alsof ik het niet kan hihihiquote:
Heb 30 beste hits van ze al grijsgedraaid jongequote:
Whehe, arme jijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:15 schreef afcajos het volgende:
owja, soms speel ik zelf "hard to get" om vervolgens te zien hoe ze met een lelijke vent zoent aan het eind van de avond.
pm die dagen evenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, arme jij! Maarja het hangt er ook vanaf met wat voor instelling meisjes uitgaan, soms heb ik ook gewoon zin om met iemand te zoenen en sommige avonden doen mannen telkens versierpogingen en wijs ik ze allemaal keihard af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |