quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 04:01 schreef remlof het volgende:
Ik vind "kanker neo-nazi's" nou niet echt provocerend.
Of voelde je je aangesproken?
Heh niet erg ..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
sepo.....sorry hoor, was ff een vlucht aan het doen!
Alles af, wachten alleen nog op een zending K9-dogs, die krijgen hier in nederland hun basis opleiding en gaan dan naar boston voor hun vervolg opleiding...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh niet erg ..
Remlof liep te bitchen op mijn naam.![]()
Geweldig ..
Ik heb wel zin om naar huis te gaan eigenlijk.
Gister een leuke game gekocht. ( jaja * Noorsbloed speelt games )
En ik ben ook wel moe![]()
Alles goed daar ?
Heya !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:26 schreef Superfast het volgende:
Hey Noorse wat doe je precies in de beveiliging object o.i.d.?
Kijk aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Alles af, wachten alleen nog op een zending K9-dogs, die krijgen hier in nederland hun basis opleiding en gaan dan naar boston voor hun vervolg opleiding...
logischerwijs worden die zo laat mogelijk aangeleverd zodat ze niet bv hier al de hele nacht staan in hun kennel!!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kijk aan.
Dat zijn wel gave honden
Vet !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zeker, die hoor je ook echt niet blaffen, zitten gewoon heel rustig de kat uit de boom te kijken (woordgrapje), zijn nu al redelijk gedrillt!
mogen ze alleen onder geen beding uitlaten...gek he?!?!?!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vet !
Ik wil ook wel zon hond hier op het werk![]()
Vermaak den top.
woehoe nog een kwartier !
Hmm het zal zo wel zijn redenen hebben in verband met geleerde commando´s e.d.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mogen ze alleen onder geen beding uitlaten...gek he?!?!?!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm het zal zo wel zijn redenen hebben in verband met geleerde commando´s e.d.
Maar goed ..
Ik ga even de auto aanzetten want anders moet ik zo krabben.
Slaap lekker !
En tot vannacht![]()
Goede reisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:47 schreef remlof het volgende:
Hoi, nog effe online vanaf Weeze Airport, m'n vlucht vertrekt om 7:00.
waar ga je heen, jaarlijkse MOD-beurs in zuurstokradeel???quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:47 schreef remlof het volgende:
Hoi, nog effe online vanaf Weeze Airport, m'n vlucht vertrekt om 7:00.
Nah, effe paar dagen Portugal. Maar ik heb m'n laptop meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
waar ga je heen, jaarlijkse MOD-beurs in zuurstokradeel???
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, effe paar dagen Portugal. Maar ik heb m'n laptop mee
iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:18 schreef Broekpaling het volgende:
Bloedkoud buiten zeg ik je.
Volgens mij ben ik de enige hier die vrijwillig bans oploopt om de SC naar een hoger niveau te brengenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:46 schreef Emimich het volgende:
6 maanden pak je maar voor je SC-makkers Ananas. Karakter heet zoiets.
quote:
Van welke gebande SC-er bent u een kloon?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:42 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
pics van keeley hazell aub
BobbyB! Regel jij ff een nieuwe header?quote:
quote:
Zoiets?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:51 schreef Sackboy het volgende:
Bazen!
[..]
Van welke gebande SC-er bent u een kloon?
[..]
BobbyB! Regel jij ff een nieuwe header?![]()
De betreffende boswachter die er in stond heeft geklaagd![]()
Misschien kan één van deze dames op die plek komen?
[ afbeelding ]
Sackboy, heb jij die seal nog van meeste bans in de SC? Pleur ik die ook ff in de header.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Als dank krijgt u van mij een parmantig smaatje die uw eten klaarmaakt:
[ afbeelding ]
Nog beterquote:
Ik zal even zoeken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sackboy, heb jij die seal nog van meeste bans in de SC? Pleur ik die ook ff in de header.
Ik zou bij Power Unlimited gaan werken als onderschriftbedenker.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:24 schreef De_Ananas het volgende:
Voor wie mijn kwaliteitspost gisteren gemist heeft (dan vragen jullie je natuurlijk af welke van de 83 kwaliteitsposts)
[ afbeelding ]
Hmm?
[ afbeelding ]
Dance baby dance!
[ afbeelding ]
Check mijn lippen!
[ afbeelding ]
Ohh niet alweer....
[ afbeelding ]
Wa motte???
[ afbeelding ]
NOESSS i'm about to die!
[ afbeelding ]
Ik heb deze bril op zodat je niet meer in m'n geile ogen spuit!
[ afbeelding ]
Sambal bij?
[ afbeelding ]
Hee hooo Captain Jack ik wil je piemel in m'n bek!
Whehehequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou bij Power Unlimited gaan werken als onderschriftbedenker.
WTFquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nog beter![]()
U krijgt als dank.. een emo smaatje die het leven niet meer zo ziet zitten:
[ afbeelding ]
Die zijn het makkelijkst onder de duim te houden snap je.
[..]
Ik zal even zoeken.
Gewoon 2x 24 uur toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag en morgen gaan lang duren aangezien er geen klote te doen is want ik heb al het werk al gepwnd.
Zo zien mijn benen er ook uitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nog beter![]()
U krijgt als dank.. een emo smaatje die het leven niet meer zo ziet zitten:
[ afbeelding ]
Die zijn het makkelijkst onder de duim te houden snap je.
[..]
Ik zal even zoeken.
Ah joh, alsof ook maar iemand je benen ziet. Sinds je in die rolstoel zit, heb je er altijd een kleedje bovenop liggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo zien mijn benen er ook uiten mn armen ook.. Daarom durf ik niet zo goed naar de meet
we letten echt niet op je benen hoor op de meetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo zien mijn benen er ook uiten mn armen ook.. Daarom durf ik niet zo goed naar de meet
Nee, haar tenen echterquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:09 schreef gers het volgende:
[..]
we letten echt niet op je benen hoor op de meet
Ja oke, goed puntquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah joh, alsof ook maar iemand je benen ziet. Sinds je in die rolstoel zit, heb je er altijd een kleedje bovenop liggen.
Een naveltruitje.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja oke, goed puntmaar ik dacht erover om iets korts aan te trekken
!
Ik hoor wel vaak dat mijn stoma als seksueel opwindend wordt ervaren inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Een naveltruitje.Kunnen ze je stoma bewonderen.
MUST NOT FAP!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaak dat mijn stoma als seksueel opwindend wordt ervaren inderdaad!
Kheb gehoord dat Jos een gat in je navel wilt neuken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrouwen met een gat extra zijn sowieso opwindend.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
KWOOTED VOR TRUUTHquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb gehoord dat Jos een gat in je navel wilt neuken.
Ja m'n topiquequote:
Ich habe es nicht gefundenquote:
Alweer eentjequote:
Nou gers, als je dat al erg vond..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ich habe es nicht gefunden![]()
[..]
Alweer eentje![]()
[..]
Nou gers, als je dat al erg vond..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
Alweer eentje![]()
[..]
Nou gers, als je dat al erg vond..zo die is ongesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
die vent had geklaagd ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:38 schreef BobbyB het volgende:
gadver
Waarom moest de boswachter uit de header eigenlijk?
Hihihihihihihiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen met een gat extra zijn sowieso opwindend.
[..]
[..]
Alweer eentje![]()
[..]
Nou gers, als je dat al erg vond..HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe nep kan een plaatje zijn.
Twee.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahoe nep kan een plaatje zijn.
Serieus?quote:
Bedankt Sjurlokquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahoe nep kan een plaatje zijn.
Ja je verwacht het niet he. Die boswachters van tegenwoordig. Gaan ook met hun tijd mee.quote:
Sherlock tot uw dienstquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bedankt Sjurlok![]()
[..]
Ja je verwacht het niet he. Die boswachters van tegenwoordig. Gaan ook met hun tijd mee.
Heeft iemand een link?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja, te grappigportretrecht bladiebla
bericht van bioquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft iemand een link?Of igg welk deel van de SC het was of kwam hij niet in de SC klagen?
Nee helaas kwam ie niet zelf klagenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft iemand een link?Of igg welk deel van de SC het was of kwam hij niet in de SC klagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |