Terugkijken:quote:De klusstrijd Het Blok is dit keer voor de vijfde keer te zien bij NET 5. De lustrumeditie bevat weer alle bekende ingrediënten: lange klusnachten, slopende weekenden en keiharde strijd om een bouwval om te toveren tot vier topappartementen. Wat de deelnemers van dit jaar echter niet weten, is dat Het Blok nog gesplitst moet worden van één woonhuis in meerdere woonhuizen. En dat ze dus eerst moeten gaan slopen, voordat ze kunnen beginnen aan de zwaarste verbouwingswedstrijd annex relatietest van Nederland.
Vier koppels
Het Blok speelt zich in en rondom vier vervallen appartementen af. In deze appartementen klussen en wonen vier kleurrijke koppels, terwijl ze hun dagelijkse baan gewoon voortzetten. Ze hebben slechts elf weken en een beperkt budget om de appartementen volledig te renoveren en in te richten. Na 77 dagen van bloed, zweet en tranen, worden de appartementen op een officiële onroerend goed veiling van de hand gedaan. Het bedrag dat de stellen kunnen winnen, is het verschil tussen verkoopprijs op de veiling en de oorspronkelijk getaxeerde startwaarde. Het koppel dat de grootste meerwaarde heeft weten te realiseren, wint bovendien de hoofdprijs van 50.000 euro.
Op de proef gesteld
De stellen worden in Het Blok enorm mentaal en sociaal op de proef gesteld. Kan hun relatie dat aan? Komen er verborgen karaktereigenschappen boven drijven, die de ander tot nu toe niet gezien had? Zijn er kanten die hem of haar toch iets minder leuk maken? Of wordt de onderlinge band juist enorm versterkt?
Ja, maar vriendjes moet je dan wel 'marktconform' betalen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je kunt toch gewoon vriendjes (om maar in Y&F-termen te spreken) laten meehelpen?
Kweenie.quote:En mag je op krediet een klusjesman laten werken?
Mag niet.quote:En stel dat je nou zelf geld in het Blok zou steken? Lijkt me de moeite waard...
Ik vond Jeroen en Floor nu ook sympathieker worden. En ze spelen het spel bovendien het beste.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:37 schreef DarkElf het volgende:
Wat een ontzettende sneue mensen bij elkaar. Zich zó druk maken om iets waar ze niet eens iets van weten, puur uit nijd omdat Jeroen en Floortje wel dingen afkrijgen..
bah wat zielig
Eens. Maar Floortje moet niet dat zwarte shirt/ding met die witte stippen dragen want dat trek ik niet. Eigenlijk d'r hele kop niet, maar ik ben in een goeie bui nu.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:15 schreef rubbereend het volgende:
ik begin zowaar Jeroen en Floor te waarderen :d heerlijk tegen iedereen wat anders roepen over je budget
Eens. Wat een wansmaak hebben die mensen! Ik dacht dat de bedoeling was om meerwaarde te creëren, maar ik vind het niet mooiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:26 schreef Angelof9 het volgende:
Linda en Alex zijn wel een beetje zielig, maar ik vond hun badkamer wel het mooiste. Die van Yarno en Kristel met die jaren 70 tegels was weer helemaal niets...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:31 schreef Jose1985 het volgende:
Ooeeh vanavond even op internet kijken (staat de aflevering al op net5.nl?) gisteren gemist namelijk!
Ik ben ook voor F&J... Ze hebben altijd alles wel mooi optijd af (tot zover ik het gezien heb) en alles is beter dan een compleet huis vol met sloophout! Het enige sloophout wat ik ooit ga kopen is mijn grafkist :-)
Gezien de huidige financiële crisis, en ook nog eens hoe sommige appartementen eruit zien, ben ik ook wel benieuwd ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:05 schreef Prowl het volgende:
Ik ben benieuwd hoe slecht de boel verkocht gaat worden
ik denk dat het wel meevalt, die voorstukjes zijn natuurlijk enorm uit het verband getrokken.. Het kan ook gaan om vriendschap ofzo...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:21 schreef Ja_hoor het volgende:
Denk dat er wel iets niet klopt aan de financiering van F&J. Waarom zou anders Frits in de aankondiging van volgende week zeggen dat er een verdieping in zijn ogen niet meer bestaat en lucht voor hem is.
Ja en in het begin hadden ze ook vrienden gevraagd, zonder te betalen, om te helpen klussen. Mag ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:12 schreef Fuente het volgende:
Ik denk dat er geen bal klopt van de financiele administratie van F en J. Hebben ze eerder ook al niet uit eigen zak spullen voor het appartement gekocht?
Ik ben in ieder geval helemaal voor Frits en Petra
dat hebben ze gedaan maar dan krijgen ze dus elke keer een lul verhaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:16 schreef peterfan het volgende:
Ik vind Frits en Petra juist een afschuwelijk stel.Zo kinderachtig en onsportief. Niet meehelpen met de gezamenljike oplevering maar wel het geld opstrijken. Roddelen tot je er bij neervalt en als dieptepunt samen met de boertjes een brief aan Erik gaan schrijven.... Geweldig. " Beste Erik.."
. Waarom niet gewoon op F+J afstappen en vragen hoe het zit?
Hehe, het zou zo die echte brief kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:04 schreef DarkElf het volgende:
Beste Erik,
Jeroen en Floortje doen zo gemeeheeen.
Ze plagen ons de hele tijd en ondanks dat het stomme arrogante stadsnuffen zijn, zijn ze nog
steeds eerder klaar met klussen ook. Dat vinden wij niet eerlijk en wij denken dat ze vals spelen.
Wij doen dat helemaal niet, wij zijn zo eerlijk en oprecht. Hebben het beste met iedereen voor,
vooral onze onderburen: Yarno en zijn gehandicapte vriendinnetje. Die mensen hebben zoveel
meegemaakt in hun leven en toch zijn ze zo vrolijk en lief en goedlachs en vooral fair.
Helaas snappen Floortje en Jeroen niet dat het leven niet alleen leuk is. Het is bikkelhard en je moet
knokken voor wat je hebt, en als alles je altijd maar aankomt waaien en je doet mee in zo'n show waar
anderen écht leven en knokken en eerlijk strijden dan kan je daar blijkbaar niet mee omgaan en ga je je
verlagen tot gemene achterbakse spelletjes die mensen echt heel veel pijn doen.
Erik, wil je alsjeblieft ons helpen want alleen kunnen we het niet meer af. We hebben alles al geprobeerd:
praten, meeleven, net doen of we ze aardig vinden, schelden, gemene spelletjes en liegen, achterbaks ouwehoeren en slinks gekonkel maar we krijgen maar geen vat op ze en nu ben jij dus ons laatste redmiddel... Flessen ze boel of zijn ze gewoon slimmer dan dat wij zijn?
Groetjes, de bovenboeren.
Lachuh!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:04 schreef DarkElf het volgende:
Beste Erik,
Jeroen en Floortje doen zo gemeeheeen.
Ze plagen ons de hele tijd en ondanks dat het stomme arrogante stadsnuffen zijn, zijn ze nog
steeds eerder klaar met klussen ook. Dat vinden wij niet eerlijk en wij denken dat ze vals spelen.
Wij doen dat helemaal niet, wij zijn zo eerlijk en oprecht. Hebben het beste met iedereen voor,
vooral onze onderburen: Yarno en zijn gehandicapte vriendinnetje. Die mensen hebben zoveel
meegemaakt in hun leven en toch zijn ze zo vrolijk en lief en goedlachs en vooral fair.
Helaas snappen Floortje en Jeroen niet dat het leven niet alleen leuk is. Het is bikkelhard en je moet
knokken voor wat je hebt, en als alles je altijd maar aankomt waaien en je doet mee in zo'n show waar
anderen écht leven en knokken en eerlijk strijden dan kan je daar blijkbaar niet mee omgaan en ga je je
verlagen tot gemene achterbakse spelletjes die mensen echt heel veel pijn doen.
Erik, wil je alsjeblieft ons helpen want alleen kunnen we het niet meer af. We hebben alles al geprobeerd:
praten, meeleven, net doen of we ze aardig vinden, schelden, gemene spelletjes en liegen, achterbaks ouwehoeren en slinks gekonkel maar we krijgen maar geen vat op ze en nu ben jij dus ons laatste redmiddel... Flessen ze boel of zijn ze gewoon slimmer dan dat wij zijn?
Groetjes, de bovenboeren.
Was daar niet al eerder iets over gezegd?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:21 schreef Ja_hoor het volgende:
Denk dat er wel iets niet klopt aan de financiering van F&J. Waarom zou anders Frits in de aankondiging van volgende week zeggen dat er een verdieping in zijn ogen niet meer bestaat en lucht voor hem is.
En zo zijn er meer dingen die ze heel sneaky hebben gedaan. Zoals het laten meehelpen van vrienden zonder ze te laten betalen, stiekem toch de wand door stuccen, eigen privé rekening gebruiken idd en dan nu betalen ze de stukadoor misschien op krediet. Ik zou ook wantrouwig worden richting hen..quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:45 schreef k_man het volgende:
Ja, in de aflevering waarin bekend werd welk stel eruit moest. F&J hadden spullen die ze overhadden aan zichzelf verkocht. Dat mocht niet, maar er werden toen geen consequenties aan verbonden.
Lijkt me 12 volt lampies..quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:09 schreef athlonkmf het volgende:
En ledjes in de douchevloer... Ehm... kan je jezelf onder stroom zetten?
Maar ze zijn ook veel uitgeruster en hebben kunnen zien hoe anderen het gedaan hebben, dus ze moeten gewoon niet zeiken en blij zijn dat ze mee mogen doenquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:05 schreef k_man het volgende:
Dat nieuwe stel heeft het naar mijn idee juist extra zwaar. Ze moeten kennelijk een hoop dingen over doen, omdat R&E het niet goed gedaan hebben. De anderen hebben die kamers al lang af. De nieuwelingen moeten in dezelfde tijd niet alleen de nog op te leveren kamers doen, maar ook dingen herstellen aan de kamers die al opgeleverd waren. Ze zitten er dus inderdaad korter in, maar ze moeten in die tijd wel harder werken.
Ik bedoel natuurlijk dat voor de anderen de wet van de remmende voorsprong geldt en dat L&A meer kunnen afkijken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:48 schreef k_man het volgende:
Hoe hebben ze kunnen zien hoe anderen het gedaan hebben? Ze waren er niet bij.
Tuurlijk is dat zo, alhoewel die zo weinig gedaan hadden dat er weinig te herstellen valtquote:Bovendien kunnen ze niet meer vrij kiezen hoe ze het zelf doen. Voor een groot deel is dat al voor ze bepaald door R&E.
dat ga ik dus ook doenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:51 schreef Ikook het volgende:
Ik kan vanavond niet kijken.....dan dit topic maar even niet lezen en morgen eens kijken op de uitzendinggemist van Net5...
helemaal brett en tobiasquote:Op woensdag 5 november 2008 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat zei die heerlijke makelaar nou bij de kamer van F&P? Helemaal preps to Tokyo of zo?
Echt wat een trieste gevallen zijn het eigenlijk he..quote:Op woensdag 5 november 2008 21:07 schreef marky het volgende:
Ik vind Floor en Jeroen wel grappig hoor ik vind die andere maar zeikerds
dat zal best...maar die zijstaart. Kijk dat je 1 keer je haar kut draagt, is nog tot daar aan toe, maar ze is er superconsequent in.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:07 schreef marky het volgende:
Ik vind Floor en Jeroen wel grappig hoor ik vind die andere maar zeikerds
minpunten voor de zijstaart?!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat zal best...maar die zijstaart. Kijk dat je 1 keer je haar kut draagt, is nog tot daar aan toe, maar ze is er superconsequent in.
Ik zou alleen daarvoor al minpunten geven.
Dat is nou echt weer een wijven reactie.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat zal best...maar die zijstaart. Kijk dat je 1 keer je haar kut draagt, is nog tot daar aan toe, maar ze is er superconsequent in.
Ik zou alleen daarvoor al minpunten geven.
Ja! En ook minpunten voor de paardenbek.quote:
Maar ze draagt tenminste dr haar niet consequent als een kleuter die net uit de zandbak komt.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:11 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat is nou echt weer een wijven reactie.
Nee die Kristel ziet er lekker uit. Voor zo een mormel zouden ze een randstad verbod moeten instellen
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar ze draagt tenminste dr haar niet consequent als een kleuter die net uit de zandbak komt.
Laten we het maar op wijvennijd houden ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ik zie er anders week in week uit met een staart. Wat is het verschil. Die wallen die dat kind alleen al heeft
Te triest gewoonquote:Op woensdag 5 november 2008 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laten we het maar op wijvennijd houden ofzo.
Ik erger me in ieder geval MATELOOS aan die staart van Floortje.
Schenk die vrouw een borstel ofzo.
Waarom OPZIJ?? Waarom??
Laten we er over ophouden, dit is echt slecht voor mn bloeddruk en mn hart.
Godver nou je het zegt. En dat gore haar op zijn rug en die vieze onderbroek die hij aanheeft.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:19 schreef Nuna het volgende:
Nee Yarno dan met z'n 'vol d'r in shirt'
Vraag me echt af hoe hun bouwval er uitziet waar ze al 6 jaar aan het verbouwen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:22 schreef Stansfield het volgende:
Echt grappig dat yarno en kristel elke keer dezelfde kritiek krijgen.
Volgens mij zie ik Floor elke week wel minimaal 4 verschillende bloesjes / shirtjes dragen.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef amaranta het volgende:
Floor dr haar is zo lelijk. Waarom draagt ze het zo.
En heeft ze maar 1 bloes ofzo?
let op je bloeddruk meidquote:Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef babette21 het volgende:
weer dit veiling gelul...
DIT IS HET VIJFDE SEIZOEN (ofzo), WE WETEN NU WEL HOE HET WERKT![]()
Letterlijk wat ik net tegen mijn vriend zeiquote:Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef babette21 het volgende:
weer dit veiling gelul...
DIT IS HET VIJFDE SEIZOEN (ofzo), WE WETEN NU WEL HOE HET WERKT![]()
niet alleen kristel had dr haartjes los...quote:Op woensdag 5 november 2008 21:30 schreef dronkeykong het volgende:
Kristel met haar los
Zo is ze nog lelijker
Sorry ik zap ook tussen voetbal hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
niet alleen kristel had dr haartjes los...
Met jou ben ik het dus eenschquote:Op woensdag 5 november 2008 21:48 schreef Nielsch het volgende:
Go Floortje en Jeroen![]()
Echt wel het gaafste en leukste koppel in Het Blok.
Die vier boeren zijn echt trieste lui met hun jaloerse gezeik en gezanik. Ga asjeblieft terug naar je koeien-gat en neem die ranzige spruitjeslucht maar weer snel mee.
Alex en Linda zijn ook lekker hypocriet. Vooral die loeder van een Linda. Zeiken over mensen die zich inlikken bij hun baas, maar ondertussen lekker in de aars van die boeren kruipen. Wat een naar wijf is dat zeg.
Sowieso is het appartement van Floortje en Jeroen het mooist! Al is die zolder ook wel knus, maar te klein, dus zou ik er niet gaan wonen.
Ik zeg alleen het volgende. Als ik OP TV ZOU KOMEN, en dat is bij Floor itt je vriendin wel het geval, zou ik er voor zorgen dat het er enigszins fatsoenlijk uitziet. Niet zoals die barbie van een Lieke en die ander pitspoes van vorig jaar op dr slippers. Maargoed, fatsoenlijk dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:46 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een gezeur over een staart, je bent aan het klussen wat the fuck maakt het uit.
Me vriendin haar haar ziet er nu ook niet uit, moet ik er nu maar de badkamer inschoppen om het te fatsoeneren
Kom op het is het Blok geen HNTM oid.
zo dat was weer een top avond tv kijken.. wat een kutboeren zeg.. ik wist niet dat die gasten zo hypocriet waren/zijn...quote:Op woensdag 5 november 2008 21:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben blij om te zien dat Jarno eindelijk z'n nek heeft uitgeschoren. Wat was dat ranzig zeg, die lange nekharen elke week...
Ja, zo ken ik er nog wel een paar!quote:Tja het is nu wat lullig om er 3 weken voor tijd nog een koppel uit te gooien
Die Petra die in de badkamer van Y&K stond te huichelen omdat ze de kamer eigenlijk ontzettend lelijk vond, maar geen slecht cijfer durfde te gevenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:16 schreef Redux het volgende:
Die petra is een achterbakse meid, zegt alles met een glimlach, maar lult ondertussen d'r man na. Ik ben nog steeds voor j&f.
Als ze niets hadden kunnen incasseren waren ze inmiddels wel huilend het Blok uitgegaan. Kristel en Yarno gaan al bijna janken omdat ze telkens slechte reviews krijgen. Als het hele huis zich zou samenspannen tegen die twee lelijke boeren dan waren ze allang weer teruggegaan naar Wawel, of waar ze ook vandaan komen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:07 schreef prupke het volgende:
Het blok is best leuk om te kijken
Maar (voor mij) vind ik dat Jewoen en Floow echt 2 misselijk makende kleuters zijn.
Ze kunnen niets incasseren..
Ja ze doen als of maar bekijk hun gezichtsuitdrukkingen maar eens of de lichaamstaal.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:07 schreef prupke het volgende:
Maar (voor mij) vind ik dat Jewoen en Floow echt 2 misselijk makende kleuters zijn.
Ja ze doen als of maar bekijk hun gezichtsuitdrukkingen maar eens of de lichaamstaal.
Moet jij je voorstellen dat je elke keer met de nek aangekeken wordt, arrogant genoemd wordt en dat je weet dat die mensen niets anders kunnen dan roddelen over jequote:Op vrijdag 7 november 2008 00:07 schreef prupke het volgende:
Idd tot nu toe nog de leukste afleveringen (en dan vooral het commentaar van Brettquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:31 schreef automatic_ het volgende:
Het blijft een leuk programma en ik ben heeél benieuwd wie er gaat winnen. Al blijf ik het seizoen met Brett & Tobias wel het leukste vinden
Haha ja inderdaad. Ben benieuwd of je dat nog ergens kunt terugkijken..quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Idd tot nu toe nog de leukste afleveringen (en dan vooral het commentaar van Brett)
Ik weet nog iets van een muurtje : die had mijn oma ook in 1960 en toen was het ook niet mooiquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Ben benieuwd of je dat nog ergens kunt terugkijken..
Hmm ik ken geen Quote's meer van hemquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik weet nog iets van een muurtje : die had mijn oma ook in 1960 en toen was het ook niet mooi
( oid pin me er niet op vast)
Ja, want digitaal is altijd beter. Ofzo.quote:Op maandag 10 november 2008 08:02 schreef Nielsch het volgende:
En wat een beroerde kutfoto's inderdaad. Net alsof die foto's met een analoge jaren '80 camera zijn gemaakt...
Owja, dat zeg ik ook. Precies mijn woordenquote:Op maandag 10 november 2008 09:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, want digitaal is altijd beter. Ofzo.
Tja, volgens het programma worden de apaprtementen gemeubileerd verkocht, maar ik denk ook dat de meeste mensen meteen die dingen er uit flikkeren en hun eigen meubels er neer zetten. Misschien hebben ze het idee dat dit de kjikers meer aanspreekt dan kale, lege ruimtes?quote:Op maandag 10 november 2008 10:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat er meubels en andere zooi in die appartementen moeten staan. De meeste mensen brengen hun eigen meubels mee als ze ergens gaan wonen. Ik in elk geval wel.
wow, is er dan toch iemand in Nederland die hun stijl mooi vindt?quote:En ik erger me ook al jaren aan die verschrikkelijke open keukens. Als het alleen maar om de keuken zou gaan koos ik het appartement van Yarno en z'n vrouw. Al heb ik een enorme hekel aan het verschijnsel "kookeiland".
Twee dingen:quote:Op maandag 10 november 2008 12:16 schreef k_man het volgende:
wow, is er dan toch iemand in Nederland die hun stijl mooi vindt?
Ook zij hebben een open keuken, nota bene direct naast de slaapkamer. Dus ook 's nachts kun je nog nagenieten van de vis en frieten.quote:Op maandag 10 november 2008 17:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zeg niets over hun stijl (qua steigerhout en zo) en heb een hekel aan kookeilanden. Enkel het idee van een keuken die fysiek is gescheiden van de woonkamer spreekt me meer aan dan een open keuken. Ik bak namelijk nogal graag vis of frieten. En voor spruiten mag je me wakkermaken. Maar dan heb ik liever niet dat de woonkamer de week erna nog steeds naar dat eten ruikt.
Tuurlijk niet maar t komt er allemaal zo hartgrondig uit dat het misschien wel meevalt met het manipuleren..quote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef doeka het volgende:
Toch is dat allemaal te manipuleren; je maakt mij niet wijs dat ze het echt 24 uur per dag over J&F hebben.
Dat niet. Zij hebben juist niet meer veel hoeven klussen omdat ze op schema liggen dankzij klusjesmannenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een gezeur zeg over J&F! Het lijkt wel een soort van haat of zo..![]()
Maarrre, waarom mogen F&P nou wel na 9-en in het blok blijven?
Oke dan, i get itquote:Op woensdag 12 november 2008 20:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat niet. Zij hebben juist niet meer veel hoeven klussen omdat ze op schema liggen dankzij klusjesmannen
ja dat had ook mooie tv opgeleverdquote:Op woensdag 12 november 2008 20:54 schreef Xennia het volgende:
jammer, ik had het wel leuk gevonden als het was goedgekeurd
Onder water in de badkuip.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:54 schreef rubbereend het volgende:ik zat nog in de badkuip............. en dan de beelden dat er badkuip meer te zien is
Wat ik nog het vreemdste vind is dat ze zelf ook in het bed slapen. Ik weet niet, ik zou dat bed dan niet meer hoeven. Maar wellicht is dat mijn preutsheid.quote:Op maandag 10 november 2008 12:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, volgens het programma worden de apaprtementen gemeubileerd verkocht, maar ik denk ook dat de meeste mensen meteen die dingen er uit flikkeren en hun eigen meubels er neer zetten. Misschien hebben ze het idee dat dit de kjikers meer aanspreekt dan kale, lege ruimtes?
Wat dat betreft vind ik die vaste bank van F&P ook niet zo'n goed idee. de vloer loopt niet door tot onder dat ding, dus als je 'm niet wilt moet je ook meteen de hele vloer opnieuw doen. Zo'n gietvloer is niet makkelijk even naadloos uit te breiden lijkt me.
[..]
wow, is er dan toch iemand in Nederland die hun stijl mooi vindt?
Zou ik ook vies vinden hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ik nog het vreemdste vind is dat ze zelf ook in het bed slapen. Ik weet niet, ik zou dat bed dan niet meer hoeven. Maar wellicht is dat mijn preutsheid.
Ja das niet zo erg maar een matras? ieuw.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]een bad kun je nog flink met dettol behandelen
Verrek ja!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij`s een beetje een Matthew Broderick
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef rubbereend het volgende:
"Ze komen uit Wamel dus hebben dat soort dingen niet door"
wtf![]()
![]()
![]()
dat dat hele plafond maar op het hoofd van Jeroen valt
wat is het verschil met bv een hotelbed?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ik nog het vreemdste vind is dat ze zelf ook in het bed slapen. Ik weet niet, ik zou dat bed dan niet meer hoeven. Maar wellicht is dat mijn preutsheid.
Hotel is ook vies, maar daar vervangen ze, als t goed is, de matrassen vaak bovendien ga je daar niet wonen ..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat is het verschil met bv een hotelbed?
quote:
Maar je slaapt toch ook wel eens in een hotel?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]een beetje het paradijs belachelijk maken
Ja en dat is toch anders.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:04 schreef doeka het volgende:
[..]
Maar je slaapt toch ook wel eens in een hotel?
snap wat je bedoelt hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 21:08 schreef Cee het volgende:
Ugh, dit programma bezorgt me nog een gesprongen ader zo.
En toch blijven kijken he (alhoewel ik de afgelopen twee weken heb gemist maar er is niet veel opgeschoten zie ik zo). Hoe die appartementen worden boeit me nog het minst, haha!quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:07 schreef DarkElf het volgende:
Ah de anderen hebben weer niets om over te praten..
ja das wel zuur iddquote:Op woensdag 12 november 2008 21:16 schreef babette21 het volgende:
hey Frits, shut up over dat konijn
konijnen zijn hip
Je komt nooit in hotels zeker?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als we die kant op gaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ja!![]()
Beetje kruising George O'Malley/Broderick.
Dat is nog niet zo erg, maar ik zou me niet prettig voelen als ik het appartement zou kopen en zou weten hoe sommige zaken aan het appartement afgeraffeld zouden zijn door amateur-klussersquote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja joh, tuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hotel is ook vies, maar daar vervangen ze, als t goed is, de matrassen vaak bovendien ga je daar niet wonen ..
24 november a.s.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef DarkElf het volgende:
Misschien heb ik t gemist maar wanneer is de veiling?
zeg ik dat dan ergens?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja joh, tuurlijk.In het blok wordt er een paar weken op geslapen. In hotels vervangen ze dus echt niet elke paar weken de matrassen.
Kijk gewoon ff op die site van de veiling, daar staat het.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef DarkElf het volgende:
Misschien heb ik t gemist maar wanneer is de veiling?
ja bijna wel he?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:26 schreef Cee het volgende:
Als ie met volle mond praat, praat ie het zelfde als met een lege mond, die Jeroen.
thenksquote:Op woensdag 12 november 2008 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
24 november a.s.
http://www.mva-makelaars.nl/beheer/hetblok/toon_pagina.cgi
En Epe is nog steeds trots op hemquote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef k_man het volgende:
Dat Jeroen zo afgeeft op de 'boeren' is natuurlijk wel wat hypocriet als je zelf uitEpe
komt.
Het was al gepost maar thenks voor de tip he?!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Kijk gewoon ff op die site van de veiling, daar staat het.
Waarom is het dan zo vies in het blok, maar minder erg in een hotel? Het matras waar je in een hotel op komt te liggen is waarschijnlijk vaker en door meer mensen beslapen dan in het blok.quote:
nou id, is toch leuk zo'n knijnquote:Op woensdag 12 november 2008 21:27 schreef Karina het volgende:
Dat konijntje is echt lief en Frits is een ontzettende zuurpruim.
Ik zou me doodschamen als mijn man zo zou doen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef Finch het volgende:
wat is die frits een zielige vertoning zeg...
Hij is de kanslooste van het stel.. Konijnen zijn cool.. beter dan honden iig..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als mijn man zo zou doen eerlijk gezegd
(en nee daarmee zeg ik niet dat de rest wel ok is)
Ik zou gewoon de lakens verschonenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoezo ? Ze geven ongeveer elke week aan hoe ze de andere bewoners willen irriteren. Hiermee geeft Jeroen alleen maar weer aan hoe relaxed hij en Floortje het hebben. Alles is bijna af en ze hebben tijd zat voor dat soort dingetjes terwijl de anderen zich in het zweet werken. Voordeel voor Jeroen is dat dit ook nog wordt gewaardeerd door zijn ega, dubbel voordeel dus en zo uitgekookt is hij wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:52 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind dat konijn wel leuk, maar wie wil nou een konijn in het Blok? Waarom hebben ze niet even gewacht tot ze weer thuis waren? Dat vind ik wel een beetje vaag hoor.
Jeroen speelt het spel heel slim, maar dit was om hun 1,5 jaar te vieren... Dat soort dingen stel je toch niet uit??quote:Op donderdag 13 november 2008 05:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hoezo ? Ze geven ongeveer elke week aan hoe ze de andere bewoners willen irriteren. Hiermee geeft Jeroen alleen maar weer aan hoe relaxed hij en Floortje het hebben. Alles is bijna af en ze hebben tijd zat voor dat soort dingetjes terwijl de anderen zich in het zweet werken. Voordeel voor Jeroen is dat dit ook nog wordt gewaardeerd door zijn ega, dubbel voordeel dus en zo uitgekookt is hij wel.
Ik dacht meer aan het welzijn van het konijn, maar daar zal Jeroen wel niet zo mee zitten.quote:Op donderdag 13 november 2008 05:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hoezo ? Ze geven ongeveer elke week aan hoe ze de andere bewoners willen irriteren. Hiermee geeft Jeroen alleen maar weer aan hoe relaxed hij en Floortje het hebben. Alles is bijna af en ze hebben tijd zat voor dat soort dingetjes terwijl de anderen zich in het zweet werken. Voordeel voor Jeroen is dat dit ook nog wordt gewaardeerd door zijn ega, dubbel voordeel dus en zo uitgekookt is hij wel.
Frits is 40, maar hij gedraagt zich als een verongelijkt kind van 16quote:Op donderdag 13 november 2008 09:26 schreef Redux het volgende:
Ja man wat zet die frits zich te kakken zeg, wat een enorme zeurlui, niet normaal.![]()
Ik denk ook dat jeroen en floortje gaan winnen, hoewel afgelopen series laten zien dat appartementen van wie je het niet verwacht toch hoog scoren.
En dan ook nog klagen dat een konijn leuk is voor een meisje van 5.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Frits is 40, maar hij gedraagt zich als een verongelijkt kind van 16
En dat het zielig is. Nee echt, die frits en petra vind ik een enorm sneu stel.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En dan ook nog klagen dat een konijn leuk is voor een meisje van 5.
Inderdaad konijnen zijn supercool en bij een goede opvoeding heel lief.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En dan ook nog klagen dat een konijn leuk is voor een meisje van 5.
Juist niet. Als ze nou een aflevering enorm over de zeik zouden gaan over Floortje en Jeroen zou het leuk zijn. Maar ditzelfde gezeik horen we nu al 5 afleveringen lang. Ze kunnen het werkelijk nergens anders meer over hebben. Ik heb het allemaal geskipped, want ik weet onderhand wel precies wat Frits & Petra precies te melden hebbenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:31 schreef Redux het volgende:
[..]
En dat het zielig is. Nee echt, die frits en petra vind ik een enorm sneu stel.![]()
![]()
Het maakt het blok kijken daarentegen wel leuk![]()
Dit vind ik echt een kanshebber voor in de nieuwe Van Dale!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:32 schreef Finch het volgende:
[..]
Frits is gewoon een schroothondje...
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:22 schreef DarkElf het volgende:
Het allerdomste aan petra en frits is dat ze het blok zijn gaan doen omdat ze graag weer eens iets echt met zijn tweetjes doen ivm banen, kinderen etc etc..
en dan zit je daar en kan je, lijkt het, alleen maar praten over anderen
Lekkere relatie is dat dan
Dat hok was het kado toch ? Maar goed, ik geef hem geen ongelijk, ik weet wat dit doet met de rest.quote:Op donderdag 13 november 2008 07:14 schreef Finch het volgende:
Jeroen speelt het spel heel slim, maar dit was om hun 1,5 jaar te vieren... Dat soort dingen stel je toch niet uit??
Dan heb je pas bonje in het blok
Klopt, maar Jeroen zeurt steeds en herpakt zich toch weer en dat valt me dan weer mee van hem. Verder is het een arrogante kwast, ik zie niks positiefs aan hem.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef Fuente het volgende:
En toch vind ik Frits onwijs meevalen. Nee Jeroen dan met zijn: Isnie eerlijk![]()
Man, het is nooit eerlijk als hij iets niet wint! Jankerd, dat is het!
daar heb ik echt vreselijk om gelachenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:45 schreef Nielsch het volgende:
Mooiste opmerking van gisteravond was trouwens: "dat konijn eet op een dag meer dan Yarno en Kristel met Kerst eten"
Ach ja, ergens kan ik me de frustratie van Jeroen wel een beetje voorstellen. Ze krijgen al de hele serie van werkelijk alle koppels 'bouwstops' of 'tijdstraffen', hij is door Yarno zwaar genaaid met dat geld en omdat Frits en Yarno leugens hebben lopen verspreiden over hun financiele situatie wil niemand meer met ze praten. Dan kan ik me voorstellen dat je af en toe zo kan reageren. Wel goed dat hij zich telkens weer herpakt!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef Fuente het volgende:
En toch vind ik Frits onwijs meevalen. Nee Jeroen dan met zijn: Isnie eerlijk![]()
Man, het is nooit eerlijk als hij iets niet wint! Jankerd, dat is het!
Vind ik ook hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 16:59 schreef Angelof9 het volgende:
Maar die bouwstoppen e.d. hadden ze toch over zichzelf afgeroepen door de regels te breken en zich tevens bijzonder onpopulair te maken. Dan moet je er achteraf niet over gaan zeuren.
Zelfs jeroen vind het een beetje zielig voor frits.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar heb ik echt vreselijk om gelachen
Mooi hoe iedereeen eerst helemaal fan was van Frits en Petra, en ze nu massaal afgezeken worden.
Moet zeggen dat ik dat zure gedrag ook spuugzat ben (al vrees ik ook dat er een groot stuk regie bij komt kijken)!
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef RedFever007 het volgende:
Vinden jullie die Linda ook een beetje creepy trouwens![]()
kheb geen hyves, wat staat er?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:57 schreef Larisje het volgende:
[..]
Zelfs jeroen vind het een beetje zielig voor frits.![]()
http://van-bemmel.hyves.net/
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik had deze aflevering opgenomen en ben daarna snel door het programma heengeskipped. Het was een korte uitzending deze keer want ik kan echt niet meer luisteren naar dat gezeik over Floortje & Jeroen. Vooral die lui van de bovenste verdieping zijn erg. Die Petra, was is dat een vies wijf zeg, met haar irritante kutstem en haar gezeik de hele tijd. Ze doet werkelijk NIETS anders dan kankeren op Floortje & Jeroen. Bemoei je in hemelsnaam eens met je eigen leven. Dat soort mensen die zich telkens met anderen bemoeien zijn echt fucking irritant. En dan die man van haar, die langharige aap. Wat is dat een verzuurde, nare, akelige en achterlijke man. Die gast is echt helemaal verknipt in z'n hoofd. Vooral die uitspraken over het einde van de relatie van Floortje & Jeroen die in zicht is. Waar bemoeit die vuile hond zich mee?
En dan Yarno & Kristel. Donder asjeblieft weer op naar Wawel, of waar ze dan ook vandaan komen. Ik heb die achterlijke boerin nu al 300 keer horen zeggen: "Floortje & Jeroen kunnen niet incasseren". Nee joh, tuurlijk niet. Vandaar dat ze ook telkens weer blij doorgingen nadat ze voor de zoveelste keer weer een 'bouwstop' hadden gekregen van een van de andere drie koppels uit het huis. Floortje & Jeroen kunnen prima incasseren, terwijl Kristel telkens degene is die weer eens staat te janken als mensen iets negatiefs zeggen over die lelijke etage van ze.
Alex en Dinges, dat zijn gewoon enorme kontlikkers.
Ik zou trouwens (objectief gezien) voor de etage van Floortje & Jeroen gaan als ik zou gaan bieden. Die hebben een extra kamer en dat is echt een groot voordeel boven de etages van de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |