Gezien de huidige financiële crisis, en ook nog eens hoe sommige appartementen eruit zien, ben ik ook wel benieuwd ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:05 schreef Prowl het volgende:
Ik ben benieuwd hoe slecht de boel verkocht gaat worden
ik denk dat het wel meevalt, die voorstukjes zijn natuurlijk enorm uit het verband getrokken.. Het kan ook gaan om vriendschap ofzo...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:21 schreef Ja_hoor het volgende:
Denk dat er wel iets niet klopt aan de financiering van F&J. Waarom zou anders Frits in de aankondiging van volgende week zeggen dat er een verdieping in zijn ogen niet meer bestaat en lucht voor hem is.
Ja en in het begin hadden ze ook vrienden gevraagd, zonder te betalen, om te helpen klussen. Mag ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:12 schreef Fuente het volgende:
Ik denk dat er geen bal klopt van de financiele administratie van F en J. Hebben ze eerder ook al niet uit eigen zak spullen voor het appartement gekocht?
Ik ben in ieder geval helemaal voor Frits en Petra
dat hebben ze gedaan maar dan krijgen ze dus elke keer een lul verhaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:16 schreef peterfan het volgende:
Ik vind Frits en Petra juist een afschuwelijk stel.Zo kinderachtig en onsportief. Niet meehelpen met de gezamenljike oplevering maar wel het geld opstrijken. Roddelen tot je er bij neervalt en als dieptepunt samen met de boertjes een brief aan Erik gaan schrijven.... Geweldig. " Beste Erik.."
. Waarom niet gewoon op F+J afstappen en vragen hoe het zit?
Hehe, het zou zo die echte brief kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:04 schreef DarkElf het volgende:
Beste Erik,
Jeroen en Floortje doen zo gemeeheeen.
Ze plagen ons de hele tijd en ondanks dat het stomme arrogante stadsnuffen zijn, zijn ze nog
steeds eerder klaar met klussen ook. Dat vinden wij niet eerlijk en wij denken dat ze vals spelen.
Wij doen dat helemaal niet, wij zijn zo eerlijk en oprecht. Hebben het beste met iedereen voor,
vooral onze onderburen: Yarno en zijn gehandicapte vriendinnetje. Die mensen hebben zoveel
meegemaakt in hun leven en toch zijn ze zo vrolijk en lief en goedlachs en vooral fair.
Helaas snappen Floortje en Jeroen niet dat het leven niet alleen leuk is. Het is bikkelhard en je moet
knokken voor wat je hebt, en als alles je altijd maar aankomt waaien en je doet mee in zo'n show waar
anderen écht leven en knokken en eerlijk strijden dan kan je daar blijkbaar niet mee omgaan en ga je je
verlagen tot gemene achterbakse spelletjes die mensen echt heel veel pijn doen.
Erik, wil je alsjeblieft ons helpen want alleen kunnen we het niet meer af. We hebben alles al geprobeerd:
praten, meeleven, net doen of we ze aardig vinden, schelden, gemene spelletjes en liegen, achterbaks ouwehoeren en slinks gekonkel maar we krijgen maar geen vat op ze en nu ben jij dus ons laatste redmiddel... Flessen ze boel of zijn ze gewoon slimmer dan dat wij zijn?
Groetjes, de bovenboeren.
Lachuh!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:04 schreef DarkElf het volgende:
Beste Erik,
Jeroen en Floortje doen zo gemeeheeen.
Ze plagen ons de hele tijd en ondanks dat het stomme arrogante stadsnuffen zijn, zijn ze nog
steeds eerder klaar met klussen ook. Dat vinden wij niet eerlijk en wij denken dat ze vals spelen.
Wij doen dat helemaal niet, wij zijn zo eerlijk en oprecht. Hebben het beste met iedereen voor,
vooral onze onderburen: Yarno en zijn gehandicapte vriendinnetje. Die mensen hebben zoveel
meegemaakt in hun leven en toch zijn ze zo vrolijk en lief en goedlachs en vooral fair.
Helaas snappen Floortje en Jeroen niet dat het leven niet alleen leuk is. Het is bikkelhard en je moet
knokken voor wat je hebt, en als alles je altijd maar aankomt waaien en je doet mee in zo'n show waar
anderen écht leven en knokken en eerlijk strijden dan kan je daar blijkbaar niet mee omgaan en ga je je
verlagen tot gemene achterbakse spelletjes die mensen echt heel veel pijn doen.
Erik, wil je alsjeblieft ons helpen want alleen kunnen we het niet meer af. We hebben alles al geprobeerd:
praten, meeleven, net doen of we ze aardig vinden, schelden, gemene spelletjes en liegen, achterbaks ouwehoeren en slinks gekonkel maar we krijgen maar geen vat op ze en nu ben jij dus ons laatste redmiddel... Flessen ze boel of zijn ze gewoon slimmer dan dat wij zijn?
Groetjes, de bovenboeren.
Was daar niet al eerder iets over gezegd?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:21 schreef Ja_hoor het volgende:
Denk dat er wel iets niet klopt aan de financiering van F&J. Waarom zou anders Frits in de aankondiging van volgende week zeggen dat er een verdieping in zijn ogen niet meer bestaat en lucht voor hem is.
En zo zijn er meer dingen die ze heel sneaky hebben gedaan. Zoals het laten meehelpen van vrienden zonder ze te laten betalen, stiekem toch de wand door stuccen, eigen privé rekening gebruiken idd en dan nu betalen ze de stukadoor misschien op krediet. Ik zou ook wantrouwig worden richting hen..quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:45 schreef k_man het volgende:
Ja, in de aflevering waarin bekend werd welk stel eruit moest. F&J hadden spullen die ze overhadden aan zichzelf verkocht. Dat mocht niet, maar er werden toen geen consequenties aan verbonden.
Lijkt me 12 volt lampies..quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:09 schreef athlonkmf het volgende:
En ledjes in de douchevloer... Ehm... kan je jezelf onder stroom zetten?
Maar ze zijn ook veel uitgeruster en hebben kunnen zien hoe anderen het gedaan hebben, dus ze moeten gewoon niet zeiken en blij zijn dat ze mee mogen doenquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:05 schreef k_man het volgende:
Dat nieuwe stel heeft het naar mijn idee juist extra zwaar. Ze moeten kennelijk een hoop dingen over doen, omdat R&E het niet goed gedaan hebben. De anderen hebben die kamers al lang af. De nieuwelingen moeten in dezelfde tijd niet alleen de nog op te leveren kamers doen, maar ook dingen herstellen aan de kamers die al opgeleverd waren. Ze zitten er dus inderdaad korter in, maar ze moeten in die tijd wel harder werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |