abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62982386
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:22 schreef Stansfield het volgende:
Echt grappig dat yarno en kristel elke keer dezelfde kritiek krijgen.
Vraag me echt af hoe hun bouwval er uitziet waar ze al 6 jaar aan het verbouwen zijn.

En laten we het maar niet over de smaak van ze hebben.
MOKUM XXX RATED
  woensdag 5 november 2008 @ 21:26:15 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62982456
Sowieso mannen met een stom bedrukt Tshirt.
Een stagiair op mn werk droeg vandaag een trui met iets in de trant van..Als mn baas doet als hij mij betaald dan doe ik alsof ik werk.
Kerel, je werkt hier niet eens.
Maar ik ga zwaar offtopic.
  woensdag 5 november 2008 @ 21:28:48 #103
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62982548
weer dit veiling gelul...
DIT IS HET VIJFDE SEIZOEN (ofzo), WE WETEN NU WEL HOE HET WERKT
pi_62982551
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef amaranta het volgende:
Floor dr haar is zo lelijk. Waarom draagt ze het zo.
En heeft ze maar 1 bloes ofzo?
Volgens mij zie ik Floor elke week wel minimaal 4 verschillende bloesjes / shirtjes dragen.
pi_62982576
Ik vind die vrouw van de veiling zo lekker.
pi_62982594
Lekker interessant dit gedeelte. Elk jaar is het hetzelfde we weten het nou wel.
MOKUM XXX RATED
  woensdag 5 november 2008 @ 21:29:37 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62982595
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef babette21 het volgende:
let op je bloeddruk meid
pi_62982648
Kristel met haar los

Zo is ze nog lelijker
MOKUM XXX RATED
pi_62982650
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef babette21 het volgende:
Letterlijk wat ik net tegen mijn vriend zei

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  woensdag 5 november 2008 @ 21:31:12 #110
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62982658
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

let op je bloeddruk meid
mja...
  woensdag 5 november 2008 @ 21:31:25 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62982663
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:30 schreef dronkeykong het volgende:
Kristel met haar los

Zo is ze nog lelijker
niet alleen kristel had dr haartjes los...
pi_62982698
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

niet alleen kristel had dr haartjes los...
Sorry ik zap ook tussen voetbal hoor
MOKUM XXX RATED
pi_62982701
Nee Yarno, niet denken in tonnen. Denk maar eerst aan het woord verkoopbaarheid, smaak en dan naar je appartement
  woensdag 5 november 2008 @ 21:34:01 #114
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62982777
zo, die vader lijkt op Kristel!!
freaky hoor (there's two of them )
  woensdag 5 november 2008 @ 21:34:28 #115
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_62982799
"pfff dat stelletje boeren"
pi_62982832
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:34 schreef Gnittoo het volgende:
"pfff dat stelletje boeren"
Nou zo gedragen ze zich wel
MOKUM XXX RATED
pi_62983157
En toch heeft die Jeroen wel een punt: K&Y worden zwaar gepowned door F&P, het zou me inmiddels niet meer verbazen als ze dit bewust doen....

En ja, ook ik erger me aan de zijstaart van Floortje, ook al ben ik geen vrouw. Ze is net een struisvogel die net uit haar nest komt...... toen ze van haar werk kwam zag ze er nog wel een beetje uit, maar daarna....
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_62983278
Wat een gezeur over een staart, je bent aan het klussen wat the fuck maakt het uit.

Me vriendin haar haar ziet er nu ook niet uit, moet ik er nu maar de badkamer inschoppen om het te fatsoeneren

Kom op het is het Blok geen HNTM oid.
MOKUM XXX RATED
pi_62983315
Het leuke is er eigenlijk wel een beetje af.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_62983375
Go Floortje en Jeroen

Echt wel het gaafste en leukste koppel in Het Blok.

Die vier boeren zijn echt trieste lui met hun jaloerse gezeik en gezanik. Ga asjeblieft terug naar je koeien-gat en neem die ranzige spruitjeslucht maar weer snel mee.

Alex en Linda zijn ook lekker hypocriet . Vooral die loeder van een Linda. Zeiken over mensen die zich inlikken bij hun baas, maar ondertussen lekker in de aars van die boeren kruipen. Wat een naar wijf is dat zeg.

Sowieso is het appartement van Floortje en Jeroen het mooist! Al is die zolder ook wel knus, maar te klein, dus zou ik er niet gaan wonen.
pi_62983423
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:48 schreef Nielsch het volgende:
Go Floortje en Jeroen

Echt wel het gaafste en leukste koppel in Het Blok.

Die vier boeren zijn echt trieste lui met hun jaloerse gezeik en gezanik. Ga asjeblieft terug naar je koeien-gat en neem die ranzige spruitjeslucht maar weer snel mee.

Alex en Linda zijn ook lekker hypocriet . Vooral die loeder van een Linda. Zeiken over mensen die zich inlikken bij hun baas, maar ondertussen lekker in de aars van die boeren kruipen. Wat een naar wijf is dat zeg.

Sowieso is het appartement van Floortje en Jeroen het mooist! Al is die zolder ook wel knus, maar te klein, dus zou ik er niet gaan wonen.
Met jou ben ik het dus eensch
MOKUM XXX RATED
  woensdag 5 november 2008 @ 21:57:44 #122
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62983736
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:46 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een gezeur over een staart, je bent aan het klussen wat the fuck maakt het uit.

Me vriendin haar haar ziet er nu ook niet uit, moet ik er nu maar de badkamer inschoppen om het te fatsoeneren

Kom op het is het Blok geen HNTM oid.
Ik zeg alleen het volgende. Als ik OP TV ZOU KOMEN, en dat is bij Floor itt je vriendin wel het geval, zou ik er voor zorgen dat het er enigszins fatsoenlijk uitziet. Niet zoals die barbie van een Lieke en die ander pitspoes van vorig jaar op dr slippers. Maargoed, fatsoenlijk dus.
En nu is het klaar.
pi_62983775
Ik ben blij om te zien dat Jarno eindelijk z'n nek heeft uitgeschoren. Wat was dat ranzig zeg, die lange nekharen elke week...
pi_62984193
Ik kick op zijstaarten!
(maar mijn haar is te kort)
  woensdag 5 november 2008 @ 22:13:56 #125
31260 Finch
Stay close
pi_62984325
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben blij om te zien dat Jarno eindelijk z'n nek heeft uitgeschoren. Wat was dat ranzig zeg, die lange nekharen elke week...
zo dat was weer een top avond tv kijken.. wat een kutboeren zeg.. ik wist niet dat die gasten zo hypocriet waren/zijn...

Maargoed, niet alleen die nekharen zijn ranzig aan het 3e en 4e app. die frits mag ook zijn haar wel eens wassen.. (nu we het toch daarover hebben...)
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
pi_62985190
Wat ik trouwens ook een k*tstreek vindt van het programma is dat er eerst niemand rood mocht staan en dat men nu ineens de regels gaat veranderen en dat dit van de meerwaarde afgaat.
Lekker voor die mensen die hun kamer hebben (willen) opgeleverd zonder in het rood te staan, dan hadden ze dus wel meer geld uit kunnen geven...... en anderen die wel in het rood stonden worden hiervoor dus beloond.

Erik:
quote:
Tja het is nu wat lullig om er 3 weken voor tijd nog een koppel uit te gooien
Ja, zo ken ik er nog wel een paar!
pi_62990150
Je mocht toch altijd al rood staan? Dat werd dan verdubbeld en van het totaal bedrag afgetrokken, toch?

Getver, ik vind vooral die lui van verdieping 4 enorme zeikerds. Die petra is een achterbakse meid, zegt alles met een glimlach, maar lult ondertussen d'r man na. Ik ben nog steeds voor j&f.
  Moderator donderdag 6 november 2008 @ 08:23:06 #128
9859 crew  Karina
Woman
pi_62990209
Het is net Expeditie Robinson met al dat gekonkel en geroddel. Ik snap echt niet hoe mensen zo zielig kunnen zijn. Ga lekker klussen in plaats van met zijn allen bier drinken, sigaretjes roken en roddelen.

Linda en Alex zijn ontzettende meelopers, gadverdamme. Petra en Frits zouden toch beter moeten weten, die zijn al wat ouder, maar nee hoor, die lopen voorop met dat zielige gedoe.

En van dat rood staan, dat mocht inderdaad elk jaar al, met de straf dat op het eind het werd verdubbeld en afgetrokken van de meerwaarde (in ieder geval weet ik zeker dat het vorig jaar ook zo was). Jeroen en Floortje hebben daar gewoon gebruik van gemaakt, hoewel ik niet eens zeker meer weet of ze uberhaupt wel rood stonden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_62990302
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:16 schreef Redux het volgende:
Die petra is een achterbakse meid, zegt alles met een glimlach, maar lult ondertussen d'r man na. Ik ben nog steeds voor j&f.
Die Petra die in de badkamer van Y&K stond te huichelen omdat ze de kamer eigenlijk ontzettend lelijk vond, maar geen slecht cijfer durfde te geven
  donderdag 6 november 2008 @ 09:14:33 #130
211083 Angelof9
I must go first
pi_62990960
Als die mensen 5 minuten per dag roddelen (tijdens het eten of een borrel) en 10 uur per dag klussen en wij zien op tv vijf minuten geroddel en 30 seconden geklus, dan lijkt het of ze iets anders toe doen hebben dan roddelen. Maar toch zijn die kamers elke keer af, dus ze doen vast ook nog wel eens iets anders.

Verder ben ik het eens met het geklaag over Floortjes haar. Ziet er altijd uit of ze net met windkracht 10 naar huis is gefietst.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_63018856
Het blok is best leuk om te kijken
Maar (voor mij) vind ik dat Jewoen en Floow echt 2 misselijk makende kleuters zijn.
Ze kunnen niets incasseren..
Ja ze doen als of maar bekijk hun gezichtsuitdrukkingen maar eens of de lichaamstaal.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_63023086
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:07 schreef prupke het volgende:
Maar (voor mij) vind ik dat Jewoen en Floow echt 2 misselijk makende kleuters zijn.
Ja ze doen als of maar bekijk hun gezichtsuitdrukkingen maar eens of de lichaamstaal.
Als ze niets hadden kunnen incasseren waren ze inmiddels wel huilend het Blok uitgegaan. Kristel en Yarno gaan al bijna janken omdat ze telkens slechte reviews krijgen. Als het hele huis zich zou samenspannen tegen die twee lelijke boeren dan waren ze allang weer teruggegaan naar Wawel, of waar ze ook vandaan komen.

Oftewel, je lult!
pi_63026483
quote:

De 2 bovenburen zijn toch echt tig keer erger hoor.

Bij elke shot die je hun ziet hebben ze het over J&F, bij het eten, koffie drinken en ga zo maar door.
En dan nog een brief gaan sturen over het rood staan van bewoners, hoe f*cking kinderachtig

Ik vind juist dat J&F zich kranig staande houden en lekker hun eigen ding doen en binnen de tijd de oplevering af hebben. Daar kan de rest beter hun energie insteken vooral die Y&K met hun afschuwelijke smaak.

Inderdaad je lult
MOKUM XXX RATED
pi_63030399
quote:
Moet jij je voorstellen dat je elke keer met de nek aangekeken wordt, arrogant genoemd wordt en dat je weet dat die mensen niets anders kunnen dan roddelen over je

dan gewoon je ding doen, ok beetje pesten maar goed zo zijn F&J blijkbaar (en ik kan er hard om lachen, snap hun meer dan die andere huilies en schreeuwerds) , en samen sterk blijven vind ik zoveel meer incasseringsvermogen dan bijvoorbeeld iedere keer huilen over een verloren oplevering omdat je te dom bent om te snappen dat je er zélf een potje van maakt zoals die vervelende yarno en zo...

ze hebben het blijkbaar nodig om een gezamelijke vijand te hebben Laat ze lekker maar wie is er dan degene die het minst kan hebben?

het eilandje of het clubje wat niet durft te poepen zonder elkaar...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63031086
Floor en Jeroen sporen niet. Niet dat de rest nou zo briljant is, maar die 2 slaan alles.
Persoonlijk vind ik het een stel kleuters.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:31:50 #136
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63033602
Het blijft een leuk programma en ik ben heeél benieuwd wie er gaat winnen. Al blijf ik het seizoen met Brett & Tobias wel het leukste vinden
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_63044098
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:31 schreef automatic_ het volgende:
Het blijft een leuk programma en ik ben heeél benieuwd wie er gaat winnen. Al blijf ik het seizoen met Brett & Tobias wel het leukste vinden
Idd tot nu toe nog de leukste afleveringen (en dan vooral het commentaar van Brett )
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:02:02 #138
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63044748
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:34 schreef prupke het volgende:

[..]

Idd tot nu toe nog de leukste afleveringen (en dan vooral het commentaar van Brett )
Haha ja inderdaad. Ben benieuwd of je dat nog ergens kunt terugkijken..
pi_63044871
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad. Ben benieuwd of je dat nog ergens kunt terugkijken..
Ik weet nog iets van een muurtje : die had mijn oma ook in 1960 en toen was het ook niet mooi
( oid pin me er niet op vast)
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:32:09 #140
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_63045347
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:07 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik weet nog iets van een muurtje : die had mijn oma ook in 1960 en toen was het ook niet mooi
( oid pin me er niet op vast)
Hmm ik ken geen Quote's meer van hem
pi_63052940
M'n vriendin is nu de laatste aflevering van het Blok aan het kijken. Ik hoor Frits net zeggen: "Als je zo ontspoort bent in je hoofd als Jeroen..."

Waar haalt die gore aap het lef vandaan? Wat een triest figuur zeg!
pi_63053023
Kunnen ze die Kristel & Yarno trouwens niet eens ondertitelen? Ik versta 50% van de tijd echt niet wat die boeren mompelen.
pi_63091400
Tjee, wat een slechte foto's.
pi_63091477
ja vroeg me idd af of mijn lenzen vies waren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63092677
Wottefok. 3 ton voor 55m2?
pi_63093262
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:42 schreef athlonkmf het volgende:
Wottefok. 3 ton voor 55m2?
Kijk eens wat er in kleine lettertjes achter staat.
pi_63094662
Die bank van Floortje & Jeroen is trouwens wel erg lelijk! Net alsof dat ding uit een jaren '80 woonkamer komt...

En wat een beroerde kutfoto's inderdaad. Net alsof die foto's met een analoge jaren '80 camera zijn gemaakt...

En ow ow ow wat hebben die Kristel en Yarno toch een walgelijke smaak. Die tegeltjes in de badkamer lijken al enorm groezelig en door jaren van ranzige aanslag aangetast.
  maandag 10 november 2008 @ 09:18:40 #149
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_63095325
Als ik zo die foto's bekijk ziet toch de vierde verdieping er het aantrekkelijkste uit.
Ik ben heel benieuwd naar de startbedragen.
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_63095559
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:02 schreef Nielsch het volgende:
En wat een beroerde kutfoto's inderdaad. Net alsof die foto's met een analoge jaren '80 camera zijn gemaakt...
Ja, want digitaal is altijd beter. Ofzo.
pi_63095591
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:33 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, want digitaal is altijd beter. Ofzo.
Owja, dat zeg ik ook. Precies mijn woorden
pi_63096158
Ik begrijp sowieso niet dat er meubels en andere zooi in die appartementen moeten staan. De meeste mensen brengen hun eigen meubels mee als ze ergens gaan wonen. Ik in elk geval wel.

En ik erger me ook al jaren aan die verschrikkelijke open keukens. Als het alleen maar om de keuken zou gaan koos ik het appartement van Yarno en z'n vrouw. Al heb ik een enorme hekel aan het verschijnsel "kookeiland".

't Is spijtig dat het merendeel van de FOK!kers de Belgische uitzendingen niet kunnen bekijken; daar zijn ze een voormalige brouwerij aan het ombouwen en is er echt zowat oorlog tussen de stellen. Daarbij steekt het gekibbel van de kakkers wat bleekjes af.
Je kan wel wat fragmenten bekijken op de site maar daar heb je ook weinig aan.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  maandag 10 november 2008 @ 10:51:15 #153
211083 Angelof9
I must go first
pi_63097008
Wat een rare foto's, bij F&P ligt er een raam uit en de helft van de inbouwspots doen het niet. alle foto's zijn wazig en hebben slecht licht.
F&P hebben wel weer de beste omschrijving, bekkig ventje die makelaar van hen.
pi_63098812
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat er meubels en andere zooi in die appartementen moeten staan. De meeste mensen brengen hun eigen meubels mee als ze ergens gaan wonen. Ik in elk geval wel.
Tja, volgens het programma worden de apaprtementen gemeubileerd verkocht, maar ik denk ook dat de meeste mensen meteen die dingen er uit flikkeren en hun eigen meubels er neer zetten. Misschien hebben ze het idee dat dit de kjikers meer aanspreekt dan kale, lege ruimtes?

Wat dat betreft vind ik die vaste bank van F&P ook niet zo'n goed idee. de vloer loopt niet door tot onder dat ding, dus als je 'm niet wilt moet je ook meteen de hele vloer opnieuw doen. Zo'n gietvloer is niet makkelijk even naadloos uit te breiden lijkt me.
quote:
En ik erger me ook al jaren aan die verschrikkelijke open keukens. Als het alleen maar om de keuken zou gaan koos ik het appartement van Yarno en z'n vrouw. Al heb ik een enorme hekel aan het verschijnsel "kookeiland".
wow, is er dan toch iemand in Nederland die hun stijl mooi vindt?
pi_63106977
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:16 schreef k_man het volgende:

Twee dingen:
- Ik woon niet in Nederland
- Ik zeg niets over hun stijl (qua steigerhout en zo) en heb een hekel aan kookeilanden. Enkel het idee van een keuken die fysiek is gescheiden van de woonkamer spreekt me meer aan dan een open keuken. Ik bak namelijk nogal graag vis of frieten. En voor spruiten mag je me wakkermaken. Maar dan heb ik liever niet dat de woonkamer de week erna nog steeds naar dat eten ruikt.
  maandag 10 november 2008 @ 17:41:36 #156
211083 Angelof9
I must go first
pi_63107019
Moet je een goede afzuigkap nemen.
pi_63111169
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zeg niets over hun stijl (qua steigerhout en zo) en heb een hekel aan kookeilanden. Enkel het idee van een keuken die fysiek is gescheiden van de woonkamer spreekt me meer aan dan een open keuken. Ik bak namelijk nogal graag vis of frieten. En voor spruiten mag je me wakkermaken. Maar dan heb ik liever niet dat de woonkamer de week erna nog steeds naar dat eten ruikt.
Ook zij hebben een open keuken, nota bene direct naast de slaapkamer. Dus ook 's nachts kun je nog nagenieten van de vis en frieten.

Je kunt hier de plattegrond zien (klikken op veilingboekje).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2008 20:13:56 ]
pi_63114328
AH, ik dacht dat daar een deur tussenzat/zit.
pi_63169752
Begonnen
pi_63169774
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:33 schreef VegaKip het volgende:
Begonnen
pi_63169795
Trouwens wat doet Yarno ook alweer als werk?
pi_63169797
The final chapter!
pi_63169834
bizar zeg
pi_63169873

die vader van kristel is werkelijk een kloon van zn dochter

wel stom dat ze bij de concurrent gaan klussen zeg
pi_63169877
hoe dóm ben je als je je eigen familie bij je concurrent laat klussen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63169919
mijn god, wat een stomme stomme mensen..

Naief! sjees!

Zelden zoiets eikeligs gezien
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 november 2008 @ 20:38:28 #167
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63169986
ach Petra en Frits betalen er toch zelf voor? anders zouden ze een ander in dienst nemen...
Bovendien een leuke klus voor de familie Wamel, dus win-win voor de niet-Amsterdammers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 november 2008 @ 20:39:07 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63170004
Wa zeurt Petra toch, het is toch een wedstrijd?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63170035
Gelukkig hebben Petra en Frits het niet meer zo obsessief over Floortje en Jeroen Dat zou echt sneu zijn ...

Oh wacht...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63170070
wel leuke tv zo met veel strijd
  woensdag 12 november 2008 @ 20:42:09 #171
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_63170134
Toch is dat allemaal te manipuleren; je maakt mij niet wijs dat ze het echt 24 uur per dag over J&F hebben.
pi_63170139
Wat een gezeur zeg over J&F! Het lijkt wel een soort van haat of zo..

Maarrre, waarom mogen F&P nou wel na 9-en in het blok blijven?
  ESF Reporter woensdag 12 november 2008 @ 20:43:20 #173
87554 Cee
Welluk?
pi_63170177
Gadverdamme ik kan gewoon niet naar dit programma kijken met die zelfingenomen kwal van een Jeroen en z'n geblaat.
pi_63170184
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef doeka het volgende:
Toch is dat allemaal te manipuleren; je maakt mij niet wijs dat ze het echt 24 uur per dag over J&F hebben.
Tuurlijk niet maar t komt er allemaal zo hartgrondig uit dat het misschien wel meevalt met het manipuleren..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63170246
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een gezeur zeg over J&F! Het lijkt wel een soort van haat of zo..

Maarrre, waarom mogen F&P nou wel na 9-en in het blok blijven?
Dat niet. Zij hebben juist niet meer veel hoeven klussen omdat ze op schema liggen dankzij klusjesmannen
pi_63170430
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:44 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat niet. Zij hebben juist niet meer veel hoeven klussen omdat ze op schema liggen dankzij klusjesmannen
Oke dan, i get it
pi_63170502
Ik vind het wel lachen wat jeroen doet; hij is zo zelfverzekerd (zegt hij iig) en uit dat ook op een dusdanige manier dat de anderen zich erdoor van de wijs laten brengen...

je kan t ergerlijk vinden en dat is t ook maar ik mag zulke trucjes wel Ik vind het eerder vreemd dat die andere dat niet doorhebben
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 november 2008 @ 20:51:35 #178
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_63170541
Spannend!
pi_63170635
whahahaha
pi_63170678
  ESF Reporter woensdag 12 november 2008 @ 20:54:08 #181
87554 Cee
Welluk?
pi_63170707
Ahh kom op echt!
  woensdag 12 november 2008 @ 20:54:09 #182
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_63170710
pi_63170718
Ik heb wat gemist.
wat is er gebeurt bij Floor en Jeroen?
pi_63170720
jammer, ik had het wel leuk gevonden als het was goedgekeurd
pi_63170727
god wat dom van ze
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63170746
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:54 schreef Xennia het volgende:
jammer, ik had het wel leuk gevonden als het was goedgekeurd
ja dat had ook mooie tv opgeleverd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 november 2008 @ 20:54:53 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63170753
ik zat nog in de badkuip............. en dan de beelden dat er badkuip meer te zien is
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63170772
PWND
  ESF Reporter woensdag 12 november 2008 @ 20:56:08 #189
87554 Cee
Welluk?
pi_63170802
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:54 schreef rubbereend het volgende:
ik zat nog in de badkuip............. en dan de beelden dat er badkuip meer te zien is
Onder water in de badkuip.
pi_63170808
Zou Frits zn kinderen ook slaan? Wat een temperament zeg
pi_63170841
Tuurlijk is het oneerlijk
  ESF Reporter woensdag 12 november 2008 @ 20:56:46 #192
87554 Cee
Welluk?
pi_63170842
ik vind Alex best
pi_63170848
Ah kijk weer een uiting van het fantastische karakter van Frits en Jeroen

hehe ze verdienen elkaar daar hoor...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  ESF Reporter woensdag 12 november 2008 @ 20:57:31 #194
87554 Cee
Welluk?
pi_63170870
Volgens mij poept Jeroen citroenen.
pi_63170881
"WIJ HEBEN GEWONNEN, HET IS NIET EERLIJK!!!!!"

pi_63170916
F&J kunnen niet incasseren..

en je eigen vent dan?

Bovendien: nou is het stom dat ze niet komen drinken terwijl ze anders buitengesloten worden?

Lekker stel samen die Groningers, de eerlijke en de rustige
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 november 2008 @ 20:59:00 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63170936
Wamel
DeLuna vindt me dik ;(
  ESF Reporter woensdag 12 november 2008 @ 20:59:06 #198
87554 Cee
Welluk?
pi_63170940
Oh leuk, fake mensen die heel oppervlakkig zijn. Nee, Floortje is gelukkig de diepgang zelve.
pi_63170960
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:16 schreef k_man het volgende:

[..]

Tja, volgens het programma worden de apaprtementen gemeubileerd verkocht, maar ik denk ook dat de meeste mensen meteen die dingen er uit flikkeren en hun eigen meubels er neer zetten. Misschien hebben ze het idee dat dit de kjikers meer aanspreekt dan kale, lege ruimtes?

Wat dat betreft vind ik die vaste bank van F&P ook niet zo'n goed idee. de vloer loopt niet door tot onder dat ding, dus als je 'm niet wilt moet je ook meteen de hele vloer opnieuw doen. Zo'n gietvloer is niet makkelijk even naadloos uit te breiden lijkt me.
[..]

Wat ik nog het vreemdste vind is dat ze zelf ook in het bed slapen. Ik weet niet, ik zou dat bed dan niet meer hoeven. Maar wellicht is dat mijn preutsheid.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:59:59 #200
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63170979
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef Cee het volgende:
ik vind Alex best
hij`s een beetje een Matthew Broderick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: