Vraag me echt af hoe hun bouwval er uitziet waar ze al 6 jaar aan het verbouwen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:22 schreef Stansfield het volgende:
Echt grappig dat yarno en kristel elke keer dezelfde kritiek krijgen.
Volgens mij zie ik Floor elke week wel minimaal 4 verschillende bloesjes / shirtjes dragen.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef amaranta het volgende:
Floor dr haar is zo lelijk. Waarom draagt ze het zo.
En heeft ze maar 1 bloes ofzo?
let op je bloeddruk meidquote:Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef babette21 het volgende:
weer dit veiling gelul...
DIT IS HET VIJFDE SEIZOEN (ofzo), WE WETEN NU WEL HOE HET WERKT![]()
Letterlijk wat ik net tegen mijn vriend zeiquote:Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef babette21 het volgende:
weer dit veiling gelul...
DIT IS HET VIJFDE SEIZOEN (ofzo), WE WETEN NU WEL HOE HET WERKT![]()
niet alleen kristel had dr haartjes los...quote:Op woensdag 5 november 2008 21:30 schreef dronkeykong het volgende:
Kristel met haar los
Zo is ze nog lelijker
Sorry ik zap ook tussen voetbal hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
niet alleen kristel had dr haartjes los...
Met jou ben ik het dus eenschquote:Op woensdag 5 november 2008 21:48 schreef Nielsch het volgende:
Go Floortje en Jeroen![]()
Echt wel het gaafste en leukste koppel in Het Blok.
Die vier boeren zijn echt trieste lui met hun jaloerse gezeik en gezanik. Ga asjeblieft terug naar je koeien-gat en neem die ranzige spruitjeslucht maar weer snel mee.
Alex en Linda zijn ook lekker hypocriet. Vooral die loeder van een Linda. Zeiken over mensen die zich inlikken bij hun baas, maar ondertussen lekker in de aars van die boeren kruipen. Wat een naar wijf is dat zeg.
Sowieso is het appartement van Floortje en Jeroen het mooist! Al is die zolder ook wel knus, maar te klein, dus zou ik er niet gaan wonen.
Ik zeg alleen het volgende. Als ik OP TV ZOU KOMEN, en dat is bij Floor itt je vriendin wel het geval, zou ik er voor zorgen dat het er enigszins fatsoenlijk uitziet. Niet zoals die barbie van een Lieke en die ander pitspoes van vorig jaar op dr slippers. Maargoed, fatsoenlijk dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:46 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een gezeur over een staart, je bent aan het klussen wat the fuck maakt het uit.
Me vriendin haar haar ziet er nu ook niet uit, moet ik er nu maar de badkamer inschoppen om het te fatsoeneren
Kom op het is het Blok geen HNTM oid.
zo dat was weer een top avond tv kijken.. wat een kutboeren zeg.. ik wist niet dat die gasten zo hypocriet waren/zijn...quote:Op woensdag 5 november 2008 21:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben blij om te zien dat Jarno eindelijk z'n nek heeft uitgeschoren. Wat was dat ranzig zeg, die lange nekharen elke week...
Ja, zo ken ik er nog wel een paar!quote:Tja het is nu wat lullig om er 3 weken voor tijd nog een koppel uit te gooien
Die Petra die in de badkamer van Y&K stond te huichelen omdat ze de kamer eigenlijk ontzettend lelijk vond, maar geen slecht cijfer durfde te gevenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:16 schreef Redux het volgende:
Die petra is een achterbakse meid, zegt alles met een glimlach, maar lult ondertussen d'r man na. Ik ben nog steeds voor j&f.
Als ze niets hadden kunnen incasseren waren ze inmiddels wel huilend het Blok uitgegaan. Kristel en Yarno gaan al bijna janken omdat ze telkens slechte reviews krijgen. Als het hele huis zich zou samenspannen tegen die twee lelijke boeren dan waren ze allang weer teruggegaan naar Wawel, of waar ze ook vandaan komen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:07 schreef prupke het volgende:
Het blok is best leuk om te kijken
Maar (voor mij) vind ik dat Jewoen en Floow echt 2 misselijk makende kleuters zijn.
Ze kunnen niets incasseren..
Ja ze doen als of maar bekijk hun gezichtsuitdrukkingen maar eens of de lichaamstaal.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:07 schreef prupke het volgende:
Maar (voor mij) vind ik dat Jewoen en Floow echt 2 misselijk makende kleuters zijn.
Ja ze doen als of maar bekijk hun gezichtsuitdrukkingen maar eens of de lichaamstaal.
Moet jij je voorstellen dat je elke keer met de nek aangekeken wordt, arrogant genoemd wordt en dat je weet dat die mensen niets anders kunnen dan roddelen over jequote:Op vrijdag 7 november 2008 00:07 schreef prupke het volgende:
Idd tot nu toe nog de leukste afleveringen (en dan vooral het commentaar van Brettquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:31 schreef automatic_ het volgende:
Het blijft een leuk programma en ik ben heeél benieuwd wie er gaat winnen. Al blijf ik het seizoen met Brett & Tobias wel het leukste vinden
Haha ja inderdaad. Ben benieuwd of je dat nog ergens kunt terugkijken..quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Idd tot nu toe nog de leukste afleveringen (en dan vooral het commentaar van Brett)
Ik weet nog iets van een muurtje : die had mijn oma ook in 1960 en toen was het ook niet mooiquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Ben benieuwd of je dat nog ergens kunt terugkijken..
Hmm ik ken geen Quote's meer van hemquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik weet nog iets van een muurtje : die had mijn oma ook in 1960 en toen was het ook niet mooi
( oid pin me er niet op vast)
Ja, want digitaal is altijd beter. Ofzo.quote:Op maandag 10 november 2008 08:02 schreef Nielsch het volgende:
En wat een beroerde kutfoto's inderdaad. Net alsof die foto's met een analoge jaren '80 camera zijn gemaakt...
Owja, dat zeg ik ook. Precies mijn woordenquote:Op maandag 10 november 2008 09:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, want digitaal is altijd beter. Ofzo.
Tja, volgens het programma worden de apaprtementen gemeubileerd verkocht, maar ik denk ook dat de meeste mensen meteen die dingen er uit flikkeren en hun eigen meubels er neer zetten. Misschien hebben ze het idee dat dit de kjikers meer aanspreekt dan kale, lege ruimtes?quote:Op maandag 10 november 2008 10:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat er meubels en andere zooi in die appartementen moeten staan. De meeste mensen brengen hun eigen meubels mee als ze ergens gaan wonen. Ik in elk geval wel.
wow, is er dan toch iemand in Nederland die hun stijl mooi vindt?quote:En ik erger me ook al jaren aan die verschrikkelijke open keukens. Als het alleen maar om de keuken zou gaan koos ik het appartement van Yarno en z'n vrouw. Al heb ik een enorme hekel aan het verschijnsel "kookeiland".
Twee dingen:quote:Op maandag 10 november 2008 12:16 schreef k_man het volgende:
wow, is er dan toch iemand in Nederland die hun stijl mooi vindt?
Ook zij hebben een open keuken, nota bene direct naast de slaapkamer. Dus ook 's nachts kun je nog nagenieten van de vis en frieten.quote:Op maandag 10 november 2008 17:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zeg niets over hun stijl (qua steigerhout en zo) en heb een hekel aan kookeilanden. Enkel het idee van een keuken die fysiek is gescheiden van de woonkamer spreekt me meer aan dan een open keuken. Ik bak namelijk nogal graag vis of frieten. En voor spruiten mag je me wakkermaken. Maar dan heb ik liever niet dat de woonkamer de week erna nog steeds naar dat eten ruikt.
Tuurlijk niet maar t komt er allemaal zo hartgrondig uit dat het misschien wel meevalt met het manipuleren..quote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef doeka het volgende:
Toch is dat allemaal te manipuleren; je maakt mij niet wijs dat ze het echt 24 uur per dag over J&F hebben.
Dat niet. Zij hebben juist niet meer veel hoeven klussen omdat ze op schema liggen dankzij klusjesmannenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een gezeur zeg over J&F! Het lijkt wel een soort van haat of zo..![]()
Maarrre, waarom mogen F&P nou wel na 9-en in het blok blijven?
Oke dan, i get itquote:Op woensdag 12 november 2008 20:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat niet. Zij hebben juist niet meer veel hoeven klussen omdat ze op schema liggen dankzij klusjesmannen
ja dat had ook mooie tv opgeleverdquote:Op woensdag 12 november 2008 20:54 schreef Xennia het volgende:
jammer, ik had het wel leuk gevonden als het was goedgekeurd
Onder water in de badkuip.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:54 schreef rubbereend het volgende:ik zat nog in de badkuip............. en dan de beelden dat er badkuip meer te zien is
Wat ik nog het vreemdste vind is dat ze zelf ook in het bed slapen. Ik weet niet, ik zou dat bed dan niet meer hoeven. Maar wellicht is dat mijn preutsheid.quote:Op maandag 10 november 2008 12:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, volgens het programma worden de apaprtementen gemeubileerd verkocht, maar ik denk ook dat de meeste mensen meteen die dingen er uit flikkeren en hun eigen meubels er neer zetten. Misschien hebben ze het idee dat dit de kjikers meer aanspreekt dan kale, lege ruimtes?
Wat dat betreft vind ik die vaste bank van F&P ook niet zo'n goed idee. de vloer loopt niet door tot onder dat ding, dus als je 'm niet wilt moet je ook meteen de hele vloer opnieuw doen. Zo'n gietvloer is niet makkelijk even naadloos uit te breiden lijkt me.
[..]
wow, is er dan toch iemand in Nederland die hun stijl mooi vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |