Herkenbaar. MM tilde baloe van de trap, ik deed de deur open, slaat ie met zn poot in mn gezichtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef Morretje het volgende:
Die me trouwens van de week een mep in m'n gezicht gaf![]()
Maes, mooi dat je contact met Greyssie hebt, goed te horen dat ze het naar d'r zin heeft.
Ik zou net editten; het bed is ook een lekkere kotsplek.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef nokwanda het volgende:
vers beddegoed doet het ook altijd fantastisch
Of de stoel waar je altijd op neerstort zonder te kijken
Dat heb ik wel met baby's. Als die hebben gekotst/gepoept, oid ga ik wél over mn nek. Maar Baloe had laatst zn kleedje onder gekotst en dat kon ik zonder problemen opruimen. Het stond welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
hier hangt nog steeds een deken buiten die de wasmachine in moet omdat mevrouw die helemaal onder had gekotst, maar ik moest serieus zelf ook over mn nek toen ik het moest opruimen!
goede morgen trouwens!
denk dat het er hier nu wel uitgevroren is ha haquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik wel met baby's. Als die hebben gekotst/gepoept, oid ga ik wél over mn nek. Maar Baloe had laatst zn kleedje onder gekotst en dat kon ik zonder problemen opruimen. Het stond wel
En ik moest hem verdomme 3x wassen. Het wou er gewoon niet uit![]()
![]()
Geen problemen hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan hier ook geen warme kattenkotsjes opruimen. Ik laat het lekker liggen tot het is afgekoeld en met een beetje mazzel heeft een andere kattekop het dan al opgegeten. Moet ik er niet naar gaan kijken, want dan leg ik er een portie naast
quote:
Inderdaad, nog 5 uurtjes en een kwartierquote:
Voor mij iets langer, maar dan toch bijna weekendquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen problemen hoorDoe je dat met je eigen kots ook? ff laten afkoelen?
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Inderdaad, nog 5 uurtjes en een kwartier
Dat heb ik ook ja!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan hier ook geen warme kattenkotsjes opruimen. Ik laat het lekker liggen tot het is afgekoeld en met een beetje mazzel heeft een andere kattekop het dan al opgegeten. Moet ik er niet naar gaan kijken, want dan leg ik er een portie naast
Kleine George had die gewoonte. Die hield wel van een warm papje ')quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja!![]()
Als het nog warm is kom ik er niet aan, maar een kwartiertje later pak ik het zo op.
Gelukkig eten onze katten elkaars kots niet op, dan kon ik de brokjes wel afschaffen
Gefeli!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef Frutsel het volgende:
net DVD-box van House gewonnen bij Stenders op 3FM
Met nagels natuurlijk!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik vrees dat je beter een mep van Baloe dan van Chip in je gezicht kunt krijgen.
@Mor, ik hoop zonder nageltjes. Of ziet je mooie smoeltje er nu ook uit als van een krassende emopuber?
da's mooi van melvin!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi MB![]()
Gelukkig hoef ik nooit poezenpoep van de grond te ruimen....alleen uit de bak te scheppen.
En sinds Melvin aan de Bach-druppels zit, plast ie weer gewoon braaf in de kattenbak
House is tofquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef Frutsel het volgende:
net DVD-box van House gewonnen bij Stenders op 3FM
Das goed nieuwsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi MB![]()
Gelukkig hoef ik nooit poezenpoep van de grond te ruimen....alleen uit de bak te scheppen.
En sinds Melvin aan de Bach-druppels zit, plast ie weer gewoon braaf in de kattenbak
Ik kan niet wachten, wat spannend trouwenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:36 schreef bigbird het volgende:
Bijna weekend![]()
![]()
![]()
Vanavond de trouwdatum voor het eerst bekend maken!!! We gaan mijn ouders inlichten en zondag die vanen daarna mag lekker iedereen het weten
Spannend! Dus zondagavond wordt het hier bekend gemaakt!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:36 schreef bigbird het volgende:
Bijna weekend![]()
![]()
![]()
Vanavond de trouwdatum voor het eerst bekend maken!!! We gaan mijn ouders inlichten en zondag die vanen daarna mag lekker iedereen het weten
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, wat spannend trouwen
Misschien wel eerderquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend! Dus zondagavond wordt het hier bekend gemaakt!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:20 schreef bigbird het volgende:
Jaaaaaaah het is bekend!!!!!11-06-2009
Coolquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]Op mijn 30e verjaardag!
![]()
Dan ist over het algemeen wel vaak mooi weer![]()
Gefeliciteeeeeeerd dan maar!
Joepie de poepie, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:49 schreef bigbird het volgende:
[..]
Cool![]()
Ja we hopen wel op mooi weer natuurlijk, maar hebben opties voor wanneer dat toch niet zo mooi wordt.
Kan nog nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Joepie de poepie, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Krijgen we ook sneaks van de trouwjurk??
quote:
trustequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:15 schreef Qwea het volgende:
ik kwam even trusten zeggen.
Wij gaan te bed![]()
Wat voor een stijl hebben jullie gekozen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:52 schreef bigbird het volgende:
Whieeeeee vandaag de ringen gehaaldZe zijn gaaf
ik ben ook geen jurkmeisje, maar toen ik mijn trouwjurk had gevonden kwam ik ook helemaal hyper terug!quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef bigbird het volgende:
Hihi, nou zo gauw ik wat aan foto's heb zal ik er aan denken12 november nogmaals passen en dan mogen er ook foto's gemaakt worden, dus dan is er ook wat meer ruimte voor duidelijke foto's (hoop ik)
![]()
Zit hier helemaal te stuiteren
jij en een kleine jurk da bestaat toch nie? ha haquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:57 schreef nokwanda het volgende:
joa, echt wel. Heb een zwarte avondjurk met palletjes gepast. Was een beetje te klein. had nooit gedacht dat er ooit een kledingstuk te krap bij mijn tieten zou zitten (met mijn kleine A-cupje). Dat kon het dus helaas niet worden.
De 12e ga ik passen en dan bestellen ze ook een hele nieuwe voor mij. De gepaste jurk was namelijk maat 36 en alhoewel ik me erg gevleid voelde omdat ik normaal 40/42 heb, zit een 38 toch ietsje ruimer, daar de 36 toch wel redelijk strak zatquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben ook geen jurkmeisje, maar toen ik mijn trouwjurk had gevonden kwam ik ook helemaal hyper terug!
da's echt leuk! en dan steeds weer even passen enzo!
Nee, had er ook niet perse een nodig. Ik heb een jurk die ik zelf wat wil vermaken. Maar nu blijkt dat ik toch een paar keer ergens mijn nummertje kom doen voor het songfestival en dan zou het leuk zijn om dan op het festival zelf met net iets spectaculairders aan te komen. Maar het is niets dat wat strass, veren en wat tule niet kunnen verhelpen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij en een kleine jurk da bestaat toch nie? ha ha
jammer eigenlijk, wel nog wat anders gevonden?
jou kennende gaat het allemaal alsnog helemaal goed komen toch?!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, had er ook niet perse een nodig. Ik heb een jurk die ik zelf wat wil vermaken. Maar nu blijkt dat ik toch een paar keer ergens mijn nummertje kom doen voor het songfestival en dan zou het leuk zijn om dan op het festival zelf met net iets spectaculairders aan te komen. Maar het is niets dat wat strass, veren en wat tule niet kunnen verhelpen.
Verder heb ik geen verstand van trouwjurken
Denk niet dat je mij ooit in zo'n jurk zult zien, zelfs niet als ik het ooit in mijn hoofd haal om te trouwen.
Met dat songfestival of met die trouwjurk?quote:Op zondag 2 november 2008 11:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jou kennende gaat het allemaal alsnog helemaal goed komen toch?!
ha ha wie weet wel beidequote:Op zondag 2 november 2008 12:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met dat songfestival of met die trouwjurk?
ha ha was zeker niet om de jurkquote:Op zondag 2 november 2008 12:46 schreef nokwanda het volgende:denk het niet.
Mijn moeder op het waterlooplein tegen mij: zie je die trouwjurk daar? Ik: ja
Zij: trek zoiets NOOOIT aan!!!
quote:Op zondag 2 november 2008 12:58 schreef nokwanda het volgende:
Nee, ik denk eerder dat ze zwaar medelijden heeft met een potentiele kandidaat
zit nu nog lekker in bedquote:
whehehe... das ook leuk fokkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zit nu nog lekker in bed![]()
zo opstaan en ronja uitlaten en dan zien we wel hoe ik me voel
hoest met jou?
kijken of ze zelf al bijgekomen is van haar avontuur gister, gekke ronjaquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe... das ook leuk fokkenRonja
Mjah gaat wel, beetje slecht geslapen, gister ook al
maar verder wel goed hoor, zit nu aan een bak koffie
Voordat ik kan slapen ben ik al een uurtje of wat verder. En wil eigenlijk ook nog wel wat van de US Elections volgen. Als ik dus nu weer niet kan slapen staat de tv wel aanquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kijken of ze zelf al bijgekomen is van haar avontuur gister, gekke ronja
dan zal ik voor je duimen dat je vandaag beter kan slapen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:46 schreef nokwanda het volgende:
Wat is dat toch met Ronja? Pubertje is het.
@Fruts, je kreeg je zin. Spicy was irritant tot ik haar om een uur of twee mijn kamer uitgedonderd heb.
Hier ook wederom een baggerdebaggernacht.
tis idd echt een pubertje maar ooit komt het goedquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:46 schreef nokwanda het volgende:
Wat is dat toch met Ronja? Pubertje is het.
@Fruts, je kreeg je zin. Spicy was irritant tot ik haar om een uur of twee mijn kamer uitgedonderd heb.
Hier ook wederom een baggerdebaggernacht.
voor jou?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nu eerst maar eens goed nadenken over anti conceptie oid
hihi voor ronjaquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voor jou?
ronja?
tubwanda?
spicy?
fruts?
hmm.. hehehe...quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:07 schreef nokwanda het volgende:
Kleine tubwanda's ook, maar die gaan er toch echt niet komen.
Je gaat gewoon niet weg voor je concrete antwoorden hebt of medicatiequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:36 schreef Qwea het volgende:
Ik heb me toch al een poos een partij pijn in mn rechterbeen. Nu heb ik om 14:10 een afspraak, alleen heb ik het gevoel dat ik weer wegestuurd wordt met "gaat vanzelf over"
Net als met mn keelpijn die ik al ruim 3 maand heb nu
Ja, nee, komt ie aan met "Hier heeft u diclofenac"quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je gaat gewoon niet weg voor je concrete antwoorden hebt of medicatie
Dan geef jij eerst concreet aan dat je al diclo en ibu hebt geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee, komt ie aan met "Hier heeft u diclofenac"
Terwijl ik die al heb geslikt. ad nog wat liggen. En ibu helpt ook niet
hooguit zwaardere dosisquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan geef jij eerst concreet aan dat je al diclo en ibu hebt geprobeerd.
Kan ie het niet nogmaals voorschrijven lijkt me...
Als je al de 50 mg diclo hebt of de 600 mg ibu kijkt de arts vast wel verder dan nsaid's voorschrijven.quote:
ik hoop het ook hoor maar ik heb er wel meer gehoord die dan gewoon diclo 75 ofzo kregenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je al de 50 mg diclo hebt of de 600 mg ibu kijkt de arts vast wel verder dan nsaid's voorschrijven.![]()
Gewoon op je strepen gaan staan Q, dat kun je anders ook erg goed
nou, weer diclo. Ik heb telkens die vieze smerige kloten haioquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je al de 50 mg diclo hebt of de 600 mg ibu kijkt de arts vast wel verder dan nsaid's voorschrijven.![]()
Gewoon op je strepen gaan staan Q, dat kun je anders ook erg goed
Nou, wel dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan geef jij eerst concreet aan dat je al diclo en ibu hebt geprobeerd.
Kan ie het niet nogmaals voorschrijven lijkt me...
stomme huisarts!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, weer diclo. Ik heb telkens die vieze smerige kloten haio
hoax. Men gelooft iets te graagquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef Frutsel het volgende:
dag kerst![]()
Oxford schrapt kerstfeest om moslims
Ik ben nog steeds wakkerquote:Op woensdag 5 november 2008 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh
om 05.00 uur ging ik slapen gek
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:29 schreef Frutsel het volgende:
hehehe![]()
Yes we can
goedemorgen trouwens
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:13 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Nou moet ik een topic maken he?
Ik heb echt geen ideequote:Op woensdag 5 november 2008 13:30 schreef Morretje het volgende:
Dipkip, wat een scheetjes!!!
Weet iemand hier hoe het zit als je via een uitzendbureau ergens werkt, en daar een (tijdelijk) contract aangeboden krijgt? Dat mag ik toch niet aannemen zonder het uitzendbureau op de hoogte te stellen? En dan moet de nieuwe werkgever een boete betalen, toch?
Mooi foto's MB. Jammer dat je de film niet mocht zienquote:Op woensdag 5 november 2008 13:00 schreef MissBliss het volgende:
Aaaaw, wat een schatjes!
Die verdienen wel een eigen topic
Spam
[Fotoreportage] Premiere Quantum of Solace
Jammer, heel jammer. Ik hoop dat ze een goed plekje voor de hond vinden.quote:
Dank jequote:Op woensdag 5 november 2008 @ 17:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Mooi foto's MB. Jammer dat je de film niet mocht zien
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Mis de laatste tijd een boel leuke mensen hier.
wel hoor. Aaaaaaiiiiiquote:
Tuul'k wel, maar daarom kunnen we nog wel andere leuke mensen missen..quote:
quote:
weetniet. PM maar voor de zekerheidquote:Op woensdag 5 november 2008 21:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kee had je mn nieuwe huisnr al?
kook weinigquote:Op woensdag 5 november 2008 21:14 schreef Qwea het volgende:
jeej, ik ben nog steeds leuk
Wat heeft iedereen uitgespookt vandaag? Ik weinig
vandaag zelfs maar 2,5 uur!quote:
Aaah, okequote:Op woensdag 5 november 2008 21:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaag zelfs maar 2,5 uur!
ben nog steeds aan het reintegreren en met de revalidatie erbij werk ik ook veel thuis
moet ong 10 a 12 uur in de week maken
ow ik ben nog niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 6 november 2008 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL!![]()
Bedoelde dat ik jou daar net gespot had
Toch tijd dat je ff de kou in gaat dusquote:Op donderdag 6 november 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ik ben nog niet helemaal wakker![]()
ben ik zelfs al geweest en dat helpt dus ook nietquote:Op donderdag 6 november 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch tijd dat je ff de kou in gaat dus
Succes dan maar hequote:Op donderdag 6 november 2008 08:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaah, oke
*uitrekt
Mogguh. Ik moet naar de psycholoog weer voor die achterlijke dwangmatige handelingen van me. Ten eerste heb ik geen zin, en ik heb de afgeloepn 5x al afgezegden ten tweede is die kerel qua OV zo moeilijk te bereiken
![]()
![]()
kookquote:Op donderdag 6 november 2008 09:16 schreef bigbird het volgende:
[..]
Succes dan maar he![]()
Ik wou dat het weekend was
koffie dan maar?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben ik zelfs al geweest en dat helpt dus ook niet
Mag wel, maar jij wil wakker wordenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag thee ook?
al staat zo wel de taxi voor
Ik wou dat het januari was en dat ik tot die tijd kon slapenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:16 schreef bigbird het volgende:
[..]
Succes dan maar he![]()
Ik wou dat het weekend was
Hmm...31 december ook goed?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wou dat het januari was en dat ik tot die tijd kon slapen
Gaat vanzelf door het vuurwerk.quote:
ghehehequote:Op donderdag 6 november 2008 10:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaat vanzelf door het vuurwerk.
Nou, tot 25 december. dan wakker tot 1 januari en dan weer slapen tot begin maart. Prima.
dan doe ik met je meequote:Op donderdag 6 november 2008 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wou dat het januari was en dat ik tot die tijd kon slapen
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:53 schreef Frutsel het volgende:
Lol, ik hoor net een goeie grap zeg hier...
beetje mensen die naar de intertoys willen voor een aktie van my little pony naar het kruidvat sturen
Daar is niets te halen, was een actie van vodafone, my little phony
qwea
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
Neeeeee, echt? Dan hebben zowel die jongen waar ik het over had als ik het verkeerd begrepen
Dan moet je naar " Slank de herfst/winter/lente/zomer in".quote:
ik steek je de gek aan johquote:Op donderdag 6 november 2008 12:46 schreef nokwanda het volgende:
We horen straks wel van Qwea hoe het zit.
OMGquote:Tijdens de campagne gingen de geruchten al dat John McCain en Sarah Palin nauwelijks samen door één deur konden. Nu de verkiezingen achter de rug zijn, komen de sappige details over de ruzies tussen het McCain-kamp en het Palin-kamp naar buiten.
Zo zou Palin niet te hebben geweten dat Afrika een continent was. Evenmin wist ze welke landen het Nafta-handelsverdrag hadden ondertekend (Verenigde Staten, Canada en Mexico).
En ik trap erin. Ik lijk Sarah Palin wel, met haar Sarkozy-telefoontjequote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik trap erin. Ik lijk Sarah Palin wel, met haar Sarkozy-telefoontje
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben even helemaal uitgeblust
werken na hydro al is het thuis geen goed plan
en een zoessie in het ziekenhuis ook niet
ik vroeg vorige week ook al waar je was toen was je nog met vaaaakaaaantie ^^quote:Op donderdag 6 november 2008 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]Wat lief
Toen ik dit las schaamde ik me meteen enorm dat ik hier al zo lang niet ben geweest
En ik zag dat Barbaaf nog wel spinnenhorror schreef
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan me echt niet inleven in een dergelijk zwaar beperkt brein. Maar goed, ik kon me ook al niet inleven in de rest van de vrouw die blijkbaar hockeymum is, maar wel 3 dagen na het op de wereld zetten van een kindje weer fulltime gaat werken, terwijl het zeer zeker ook nog een extra hulpbehoevend kindje is, aangezien kindje Down heeft. Ik vind eigenlijk dat ze bij mams ook maar een chromosoomtelling moeten doen.
dacht dat je door die horror wegbleefquote:Op donderdag 6 november 2008 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]Wat lief
Toen ik dit las schaamde ik me meteen enorm dat ik hier al zo lang niet ben geweest
En ik zag dat Barbaaf nog wel spinnenhorror schreef
Jezus! Wat een geluk!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:46 schreef MissBliss het volgende:
De poes van mn zus is van het balkon van 4 hoog gevallen en heeft gewoon..... niks!![]()
![]()
![]()
Behalve dat ze beiden erg geschrokken zijn dan, maar verder is alles in orde, alle pootjes werken nog enzo!
Nee, ze ging wel gelijk lopen, een beetje rondjes om het flatgebouw zo van: "Ik wil naar huis, maar waar is dat nou?quote:Op donderdag 6 november 2008 @ 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus! Wat een geluk!
En poes was niet zó geschrokken dat ze meteen wegholde en zich niet meer liet pakken dus? Wat fijn dat alleen de schrik er in zat en er geen erge dingen zijn gebeurd
Ik heb net ook weer advantage besteld. Wat betaal jij? ik betaal voor de 400 hond, normaal 25 euro, nu 20 want ik bestel het op http://www.dierapotheker.nl echt vet goedkoop. Vooral als je meerdere dingen moet zoals voer ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:53 schreef nokwanda het volgende:
Zo eng. Wil je niet aan denken. Toen wij Spicy net kregen woonden we de eerste twee jaar nog op een flat, 3 hoog, met een balkonnetje. Spice is daar toen ook een ker afgedonderd. Niet zien gebeuren, maar ze stond ineens voor de voordeur beneden te miauwen waarna de buurvrouw haar binnen heeft gelaten. Maar mijn voordeur was niet open geweest en er was geen andere weg dan over het balkon.
Net de DA gebeld voor een ander vlooienmiddel. Morgen dus de Advantage halen.
zei ik toch. En verzendkosten zijn ongeacht wat je bestelt 3 euro. Dus als je slim bent, dan koop je daar bijvoorbeeld 4 pakjes in. Scheelt al mooi weerquote:Op donderdag 6 november 2008 21:42 schreef nokwanda het volgende:
ik ga ongeveer 20 per pakje van 4 bestellen. heb dus 2 pakjes nodig.
Bij die site van jou is het dus goedkoper. Die gaat dus gelijk in favorieten.
Nu haal ik het morgen wel bij de DA op omdat ze het al heeft klaargezet. Volgende keer bestel ik het gewoon.
quote:Op donderdag 6 november 2008 @ 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Hello BB.
@MB, lapjes staan er om bekend dat het zulke eigenwijze meisjes zijn, vandaar.
Maar dit is een pastelpoes waar ik me geen voorstelling van kan maken
dubbelquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben er weer, lekker uit eten geweest. Er was een Spaanse gitarist in het tapasrestaurant en normaal vind ik zoiets vreselijk, maar nu ging iedereen meeblèren en op de tafels rammen enzo
OMG! Jammiequote:Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Hoi bigbird!
Ik heb lekker tonijnsashimi op en ossehaaspuntjes in madeirasaus en garnalen in knoflook en nog van allerlei lekkers. En als toetje witte chocolademousse met frambozen
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben er weer, lekker uit eten geweest. Er was een Spaanse gitarist in het tapasrestaurant en normaal vind ik zoiets vreselijk, maar nu ging iedereen meeblèren en op de tafels rammen enzo
ik heb nog een beetje zitten fok! ken en toen wel redelijk geslapenquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:57 schreef nokwanda het volgende:
Haai Draakje, lekker geslapen?
Hier ietsje beter. Ik ben maar 3x echt wakker geworden
Alles is dus goed gegaan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb nog een beetje zitten fok! ken en toen wel redelijk geslapen
was blij toen ik vanmorgen van vamp zelf een sms kreeg, hebben ook gewoon bijna wel 3 kwartier met kleine tussen pozen zitten smsen![]()
echt wakker worden is nooit fijn al helemaal niet 3 x
* nokwanda rent naar TRUquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep! heb zo'n beetje overal updates zitten geven behalve hier![]()
in tru staat het allemaal!
Ik heet geen Vampquote:
nee da's waar jij bent gewoon Nok, ook al ben je snotverkouden en ga je dat podium waarschijnlijk toch wel opquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heet geen Vamp![]()
En de uitdrukking "break a leg" is pas op 6 december van toepassing.
(waarvoor ik ter oefening vanavond een klein optreden moet gaan hebben, waarvan ik me afvraag of dat wel door kan gan aangezien ik nog steeds snotverkouden ben)
als je je echt beroerd voelt moet je het niet doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:30 schreef nokwanda het volgende:
Doorgaans zou ik dat inderdad ook gewoon toch doen, maar ik heb nu serieus mijn twijfels. Voel me echt heel beroerd
Klopt. Gaat ook om een soort oefening.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef bigbird het volgende:
Nok, ik zou ergens zeggen, ziek = ziek. Zeker als het om een soort van oefening gaat. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:19 schreef Greys het volgende:
Hm.... *kijkt naar eigen benen*
Misschien toch weer eens scheren
Trutquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och, kijk nou, wat lief, die harige pootjes
Heul geef jaquote:
Was toch wel het meest idiote verhaal ooit, he! Ik blijf me verbazen over de achterlijkheid van sommige mensen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Trut
Ik zag gisteravond dat ik een PM van je gemist heb!![]()
Ben weg geweest gisteravond en nu zit ik op het werk. Ik zal vanavond even antwoorden
ook lekker!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heul geef ja![]()
Hoi allemaal en in het bijzonder Greys!
Hoe was je vakantie!![]()
Nog 4 uurtjes en dan heb ik lekker anderhalve week vrij!
als het gaat waarover ik denk dat het gaat (snappen we hem nog)quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was toch wel het meest idiote verhaal ooit, he! Ik blijf me verbazen over de achterlijkheid van sommige mensen.
Gelukkig ook vaak over de liefheid van weer andere mensen.
hmmmm een appeltjestaart en dan nog wel zelf gebakkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaaaaaar hebben we het over?
* Ingetje79 kan er niet tegen als ze dingen niet snapt!![]()
Ik val trouwens om van de slaap...of beter gezegd luiheid.
Ik ga vanaaf denk ik eerst es lekker languit liggen en mss nog wel een appeltjestaartje bakken ofzo
Ik las appeltje-staartquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaaaaaar hebben we het over?
* Ingetje79 kan er niet tegen als ze dingen niet snapt!![]()
Ik val trouwens om van de slaap...of beter gezegd luiheid.
Ik ga vanaaf denk ik eerst es lekker languit liggen en mss nog wel een appeltjestaartje bakken ofzo
ik gebruik altijd om de maand octoclean voor Baloe ;quote:Op zondag 9 november 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
Oh gelukkigVoor hetzelfde geld kon oormijt in 1 dag heel veel erger worden ofzo, dat wist ik dus niet. Ik dacht het al hoor, dat we gewoon nog even konden wachten. Thanks in elk geval! Boris lijkt er ook geen last van te hebben. Maar ik zal toch wel even langs gaan morgenavond ofzo, dan kan onze DA hem meteen even zien. Even keuren enzo, of hij hem te mager of te dik vindt, dat soort dingen. Ik denk zelf dat hij er supergoed uit ziet, maar daar kan hij wel anders over denken natuurlijk
Ik zou dus eerst lekker stronghold proberen alvorens naar de DA te hollenquote:. Bij onderzoek van het oor, met een vergrootglas, ziet de dierenarts kleine beestjes lopen. Onder de microscoop blijkt het te gaan om oormijt. Dit is een parasiet die leeft van oorsmeer en oorschilfers. Door zich in de gehoorgang te verstoppen, maakt hij het voor de kat onmogelijk hem iets aan te doen. Ook in Nederland komt deze parasiet veel voor. Maar tegen stronghold is de mijt niet opgewassen. 2 drupjes van dit sterke middel in de nek zorgen ervoor dat de oormijt niet lang meer leeft. Ook de vlooien en wormen gaan van dit middel dood. Met poes gaat het uitstekend! Na 2 dagen was de jeuk al bijna verdwenen.
Jaaaaa sorrysorry het ging mis hier qua drukte en internet enzo! Het gaat super, ik ga even een topic maken.quote:Op zondag 9 november 2008 18:42 schreef nokwanda het volgende:
@Dipkip, waar blijft de kittenupdate? Hoe gaat het met de kleine donderstenen in hun eerste week bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |