* nokwanda rent naar TRUquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep! heb zo'n beetje overal updates zitten geven behalve hier![]()
in tru staat het allemaal!
Ik heet geen Vampquote:
nee da's waar jij bent gewoon Nok, ook al ben je snotverkouden en ga je dat podium waarschijnlijk toch wel opquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heet geen Vamp![]()
En de uitdrukking "break a leg" is pas op 6 december van toepassing.
(waarvoor ik ter oefening vanavond een klein optreden moet gaan hebben, waarvan ik me afvraag of dat wel door kan gan aangezien ik nog steeds snotverkouden ben)
als je je echt beroerd voelt moet je het niet doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:30 schreef nokwanda het volgende:
Doorgaans zou ik dat inderdad ook gewoon toch doen, maar ik heb nu serieus mijn twijfels. Voel me echt heel beroerd
Klopt. Gaat ook om een soort oefening.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef bigbird het volgende:
Nok, ik zou ergens zeggen, ziek = ziek. Zeker als het om een soort van oefening gaat. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:19 schreef Greys het volgende:
Hm.... *kijkt naar eigen benen*
Misschien toch weer eens scheren
Trutquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och, kijk nou, wat lief, die harige pootjes
Heul geef jaquote:
Was toch wel het meest idiote verhaal ooit, he! Ik blijf me verbazen over de achterlijkheid van sommige mensen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Trut
Ik zag gisteravond dat ik een PM van je gemist heb!![]()
Ben weg geweest gisteravond en nu zit ik op het werk. Ik zal vanavond even antwoorden
ook lekker!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heul geef ja![]()
Hoi allemaal en in het bijzonder Greys!
Hoe was je vakantie!![]()
Nog 4 uurtjes en dan heb ik lekker anderhalve week vrij!
als het gaat waarover ik denk dat het gaat (snappen we hem nog)quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was toch wel het meest idiote verhaal ooit, he! Ik blijf me verbazen over de achterlijkheid van sommige mensen.
Gelukkig ook vaak over de liefheid van weer andere mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |