quote:Op donderdag 6 november 2008 11:53 schreef Frutsel het volgende:
Lol, ik hoor net een goeie grap zeg hier...
beetje mensen die naar de intertoys willen voor een aktie van my little pony naar het kruidvat sturen
Daar is niets te halen, was een actie van vodafone, my little phony
qwea
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
Neeeeee, echt? Dan hebben zowel die jongen waar ik het over had als ik het verkeerd begrepen
Dan moet je naar " Slank de herfst/winter/lente/zomer in".quote:
ik steek je de gek aan johquote:Op donderdag 6 november 2008 12:46 schreef nokwanda het volgende:
We horen straks wel van Qwea hoe het zit.
OMGquote:Tijdens de campagne gingen de geruchten al dat John McCain en Sarah Palin nauwelijks samen door één deur konden. Nu de verkiezingen achter de rug zijn, komen de sappige details over de ruzies tussen het McCain-kamp en het Palin-kamp naar buiten.
Zo zou Palin niet te hebben geweten dat Afrika een continent was. Evenmin wist ze welke landen het Nafta-handelsverdrag hadden ondertekend (Verenigde Staten, Canada en Mexico).
En ik trap erin. Ik lijk Sarah Palin wel, met haar Sarkozy-telefoontjequote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik trap erin. Ik lijk Sarah Palin wel, met haar Sarkozy-telefoontje
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben even helemaal uitgeblust
werken na hydro al is het thuis geen goed plan
en een zoessie in het ziekenhuis ook niet
ik vroeg vorige week ook al waar je was toen was je nog met vaaaakaaaantie ^^quote:Op donderdag 6 november 2008 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]Wat lief
Toen ik dit las schaamde ik me meteen enorm dat ik hier al zo lang niet ben geweest
En ik zag dat Barbaaf nog wel spinnenhorror schreef
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan me echt niet inleven in een dergelijk zwaar beperkt brein. Maar goed, ik kon me ook al niet inleven in de rest van de vrouw die blijkbaar hockeymum is, maar wel 3 dagen na het op de wereld zetten van een kindje weer fulltime gaat werken, terwijl het zeer zeker ook nog een extra hulpbehoevend kindje is, aangezien kindje Down heeft. Ik vind eigenlijk dat ze bij mams ook maar een chromosoomtelling moeten doen.
dacht dat je door die horror wegbleefquote:Op donderdag 6 november 2008 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]Wat lief
Toen ik dit las schaamde ik me meteen enorm dat ik hier al zo lang niet ben geweest
En ik zag dat Barbaaf nog wel spinnenhorror schreef
Jezus! Wat een geluk!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:46 schreef MissBliss het volgende:
De poes van mn zus is van het balkon van 4 hoog gevallen en heeft gewoon..... niks!![]()
![]()
![]()
Behalve dat ze beiden erg geschrokken zijn dan, maar verder is alles in orde, alle pootjes werken nog enzo!
Nee, ze ging wel gelijk lopen, een beetje rondjes om het flatgebouw zo van: "Ik wil naar huis, maar waar is dat nou?quote:Op donderdag 6 november 2008 @ 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus! Wat een geluk!
En poes was niet zó geschrokken dat ze meteen wegholde en zich niet meer liet pakken dus? Wat fijn dat alleen de schrik er in zat en er geen erge dingen zijn gebeurd
Ik heb net ook weer advantage besteld. Wat betaal jij? ik betaal voor de 400 hond, normaal 25 euro, nu 20 want ik bestel het op http://www.dierapotheker.nl echt vet goedkoop. Vooral als je meerdere dingen moet zoals voer ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:53 schreef nokwanda het volgende:
Zo eng. Wil je niet aan denken. Toen wij Spicy net kregen woonden we de eerste twee jaar nog op een flat, 3 hoog, met een balkonnetje. Spice is daar toen ook een ker afgedonderd. Niet zien gebeuren, maar ze stond ineens voor de voordeur beneden te miauwen waarna de buurvrouw haar binnen heeft gelaten. Maar mijn voordeur was niet open geweest en er was geen andere weg dan over het balkon.
Net de DA gebeld voor een ander vlooienmiddel. Morgen dus de Advantage halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |