quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben even helemaal uitgeblust
werken na hydro al is het thuis geen goed plan
en een zoessie in het ziekenhuis ook niet
ik vroeg vorige week ook al waar je was toen was je nog met vaaaakaaaantie ^^quote:Op donderdag 6 november 2008 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]Wat lief
Toen ik dit las schaamde ik me meteen enorm dat ik hier al zo lang niet ben geweest
En ik zag dat Barbaaf nog wel spinnenhorror schreef
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan me echt niet inleven in een dergelijk zwaar beperkt brein. Maar goed, ik kon me ook al niet inleven in de rest van de vrouw die blijkbaar hockeymum is, maar wel 3 dagen na het op de wereld zetten van een kindje weer fulltime gaat werken, terwijl het zeer zeker ook nog een extra hulpbehoevend kindje is, aangezien kindje Down heeft. Ik vind eigenlijk dat ze bij mams ook maar een chromosoomtelling moeten doen.
dacht dat je door die horror wegbleefquote:Op donderdag 6 november 2008 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]Wat lief
Toen ik dit las schaamde ik me meteen enorm dat ik hier al zo lang niet ben geweest
En ik zag dat Barbaaf nog wel spinnenhorror schreef
Jezus! Wat een geluk!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:46 schreef MissBliss het volgende:
De poes van mn zus is van het balkon van 4 hoog gevallen en heeft gewoon..... niks!![]()
![]()
![]()
Behalve dat ze beiden erg geschrokken zijn dan, maar verder is alles in orde, alle pootjes werken nog enzo!
Nee, ze ging wel gelijk lopen, een beetje rondjes om het flatgebouw zo van: "Ik wil naar huis, maar waar is dat nou?quote:Op donderdag 6 november 2008 @ 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus! Wat een geluk!
En poes was niet zó geschrokken dat ze meteen wegholde en zich niet meer liet pakken dus? Wat fijn dat alleen de schrik er in zat en er geen erge dingen zijn gebeurd
Ik heb net ook weer advantage besteld. Wat betaal jij? ik betaal voor de 400 hond, normaal 25 euro, nu 20 want ik bestel het op http://www.dierapotheker.nl echt vet goedkoop. Vooral als je meerdere dingen moet zoals voer ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:53 schreef nokwanda het volgende:
Zo eng. Wil je niet aan denken. Toen wij Spicy net kregen woonden we de eerste twee jaar nog op een flat, 3 hoog, met een balkonnetje. Spice is daar toen ook een ker afgedonderd. Niet zien gebeuren, maar ze stond ineens voor de voordeur beneden te miauwen waarna de buurvrouw haar binnen heeft gelaten. Maar mijn voordeur was niet open geweest en er was geen andere weg dan over het balkon.
Net de DA gebeld voor een ander vlooienmiddel. Morgen dus de Advantage halen.
zei ik toch. En verzendkosten zijn ongeacht wat je bestelt 3 euro. Dus als je slim bent, dan koop je daar bijvoorbeeld 4 pakjes in. Scheelt al mooi weerquote:Op donderdag 6 november 2008 21:42 schreef nokwanda het volgende:
ik ga ongeveer 20 per pakje van 4 bestellen. heb dus 2 pakjes nodig.
Bij die site van jou is het dus goedkoper. Die gaat dus gelijk in favorieten.
Nu haal ik het morgen wel bij de DA op omdat ze het al heeft klaargezet. Volgende keer bestel ik het gewoon.
quote:Op donderdag 6 november 2008 @ 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Hello BB.
@MB, lapjes staan er om bekend dat het zulke eigenwijze meisjes zijn, vandaar.
Maar dit is een pastelpoes waar ik me geen voorstelling van kan maken
dubbelquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben er weer, lekker uit eten geweest. Er was een Spaanse gitarist in het tapasrestaurant en normaal vind ik zoiets vreselijk, maar nu ging iedereen meeblèren en op de tafels rammen enzo
OMG! Jammiequote:Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Hoi bigbird!
Ik heb lekker tonijnsashimi op en ossehaaspuntjes in madeirasaus en garnalen in knoflook en nog van allerlei lekkers. En als toetje witte chocolademousse met frambozen
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben er weer, lekker uit eten geweest. Er was een Spaanse gitarist in het tapasrestaurant en normaal vind ik zoiets vreselijk, maar nu ging iedereen meeblèren en op de tafels rammen enzo
ik heb nog een beetje zitten fok! ken en toen wel redelijk geslapenquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:57 schreef nokwanda het volgende:
Haai Draakje, lekker geslapen?
Hier ietsje beter. Ik ben maar 3x echt wakker geworden
Alles is dus goed gegaan?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb nog een beetje zitten fok! ken en toen wel redelijk geslapen
was blij toen ik vanmorgen van vamp zelf een sms kreeg, hebben ook gewoon bijna wel 3 kwartier met kleine tussen pozen zitten smsen![]()
echt wakker worden is nooit fijn al helemaal niet 3 x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |