abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63025359
Nok, ik zou ergens zeggen, ziek = ziek. Zeker als het om een soort van oefening gaat. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
O+ 11-06-2009 O+
pi_63025370
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
en mogguh big birf en qwea
A good day to you!
O+ 11-06-2009 O+
pi_63025662
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef bigbird het volgende:
Nok, ik zou ergens zeggen, ziek = ziek. Zeker als het om een soort van oefening gaat. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Klopt. Gaat ook om een soort oefening.
Alleen zeg ik slechts zeeeer zelden "ziek is ziek".
Maar heb net de huisarts gebeld die me een recept voorschrijft dat me al eerder geholpen heeft bij zo'n hardnekkig ding. Dus ik verwacht dat het met wat thee en honing wel goed komt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_63026008
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef bigbird het volgende:

[..]

A good day to you!
thanks

en voor jou (en allemaal) ook natuurlijk
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2008 @ 12:10:24 #255
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63026903
Mogge

Onderstaande horrorfoto wilde ik jullie toch niet onthouden, ben er zelf wel trots op:

De fullsize, 3888x2592 vind je hier. Niet geschikt voor arachnafoben!. Ik ben dan ook niet aansprakelijk voor verloren nachtrust en hartkwalen als je toch kijkt
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_63026939
ahhhh, zie nou, die haartjes op die pootjes.Hoe schattig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2008 @ 12:18:13 #257
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63027081
Lief he? 't Was me ook nog niet opgevallen dat ze zo'n harig koppie hebben
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 12:19:58 #258
163650 Greys
pi_63027127
Hm.... *kijkt naar eigen benen*
Misschien toch weer eens scheren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 12:20:37 #259
163650 Greys
pi_63027146
Wel mooi he, dat kruis Zo mooi gedetailleerd!
Niet dat ik er nu geen nachtmerries van krijg, van die foto, vannacht... maar toch...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63027265
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:19 schreef Greys het volgende:
Hm.... *kijkt naar eigen benen*
Misschien toch weer eens scheren
Och, kijk nou, wat lief, die harige pootjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 november 2008 @ 12:29:40 #261
163650 Greys
pi_63027375
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Och, kijk nou, wat lief, die harige pootjes
Trut
Ik zag gisteravond dat ik een PM van je gemist heb! Ben weg geweest gisteravond en nu zit ik op het werk. Ik zal vanavond even antwoorden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:41:04 #262
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63027674
Geve foto!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63027924
tis idd wel een super foto maar krijg er toch ook wel de kriebels van!
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:54:32 #264
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63028041
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:41 schreef MissBliss het volgende:
Geve foto!
Heul geef ja

Hoi allemaal en in het bijzonder Greys!
Hoe was je vakantie!

Nog 4 uurtjes en dan heb ik lekker anderhalve week vrij!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_63028096
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Trut
Ik zag gisteravond dat ik een PM van je gemist heb! Ben weg geweest gisteravond en nu zit ik op het werk. Ik zal vanavond even antwoorden
Was toch wel het meest idiote verhaal ooit, he! Ik blijf me verbazen over de achterlijkheid van sommige mensen.
Gelukkig ook vaak over de liefheid van weer andere mensen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63028144
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Heul geef ja

Hoi allemaal en in het bijzonder Greys!
Hoe was je vakantie!

Nog 4 uurtjes en dan heb ik lekker anderhalve week vrij!
ook lekker!
pi_63028163
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Was toch wel het meest idiote verhaal ooit, he! Ik blijf me verbazen over de achterlijkheid van sommige mensen.
Gelukkig ook vaak over de liefheid van weer andere mensen.
als het gaat waarover ik denk dat het gaat (snappen we hem nog)
blijf ik me er ook over verbazen
pi_63028311
idd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:10:17 #269
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63028437
Waaaaaaaaar hebben we het over?

* Ingetje79 kan er niet tegen als ze dingen niet snapt!

Ik val trouwens om van de slaap...of beter gezegd luiheid.
Ik ga vanaaf denk ik eerst es lekker languit liggen en mss nog wel een appeltjestaartje bakken ofzo
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:15:52 #270
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63028591
Wat Ingetje zegt! Over dingen niet snappen dan.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63028874
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:

Ik ga vanaaf denk ik eerst es lekker languit liggen en mss nog wel een appeltjestaartje bakken ofzo
hmmmm een appeltjestaart en dan nog wel zelf gebakken
pi_63030332
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:

Ik las appeltje-staart

Nou, zat gister met een wel heeeel rare situatie. Er stond een man van de gemeentepolitie afdeling dierenbescherming (of zoiets) aan mijn deur. Ze hadden eenmelding binnengekregen dat ik meer dan 20 verwaarloosde katten hier had en dat ik zwaar verslaaf was en dat het hier stonk.
Die man kwam binnen en zei al gelijk dat het dus een valse melding was. Nou ben ik niet de beste huisvrouw, maar de bakken zijn altijd schoon en het stinkt alleen als er een van de katten net een mop op heeft gelegd. Daarnaast was het gewoon rommelig netjes, zoals meestal. Kareltje, Purrr en Bijoux lagen ook net lekker te loungen op de bank. We hebben wat gezellig gekletst en toen is ie weer gegaan met de mededeling dat er aan mij niks te verdienen viel voor hem en dat ik er eens over moest denken om voor de DB te gaan werken.
Maar wat mij schokte was dat er iemand blijkbaar zo dom is om te denken dat ik zo ben of om te denken dat men mij kan naaien met zulke nonsense. En ik ben stomverbaasd over de naaimentaliteit. Al zou ik een gloeiende hekel aan iemand hebben, ik zou dat dan nog niet doen als het niet echt waar was. En als ik het zou doen zou ik die persoon dan eerst echt wel aanspreken. Des te meer reden om te denken aan een domme naaistreek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:20:01 #273
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63033310
Gadver Nok! Wat een walgelijke naaistreek zeg!
pi_63034223

Hoi Greys!!! Hoe is het met Bink en Boris? Hebben ze zich vermaakt in jullie vakaaaansie?

Nok, wat belachelijk zeg! Waarom zou iemand denken dat dat nodig is? Wat een onzin zeg!

* Morretje kijkt naar buiten en ziet de eerste kerstlampjes in de straat
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_63045191
:-( Morretje topickiller is..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_63046933
Morretje is vast geen topickiller en Nok was de hort op. Zingen met een droge strot. Ging best redelijk voor zo'n ziek strotje. Beter dan bij de voorrondes. De zenuwen om voor publiek te zingen worden langzaam wel iets minder. En na een neutje was spontaan Proud Mary tijdens de aansluitende jamsessie ook niet erg eng meer
Ben nu overigens volkomen nuchter (voor zover je daar bij mij over kunt spreken)

@Mor, niet alleen is het niet nodig, ik ben geen junk, heb in mijn eentje nooit een hele joint gerookt en kan de trekjes op een hand tellen. Verder drink ik gematigd en heb ik nooit iets anders gebruikt dan (teveel) nicotine en caffeine. Bovendien heb ik geen 20 katten, maar 7 en worden de kattenbakken hier tenminste 1x per dag en vaker 2x per dag uitgeschept. Dus het is niet alleen niet nodig, maar ook duidelijk onwaar. En dan vind ik het een nogal domme zet om zo'n melding te doen als je er al vanuit kunt gaan dat je zwaar af gaat bij een check omdat zo'n persoon wel moet weten dat het een valse aangifte is.
Ik zou me al schamen om zo'n aangifte te doen zonder zelf zaken te verifieren, maar de schaamte over stom gelul moet echt heel groot zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63048118
goede morgen!
Nok toch wezen zingen!
pi_63049424
Yep En zoals gewoonlijk kreeg ik van het publiek goeie commentaren en hier en daar een uitnodiging voor een optredentje, maar vond ik het zelf echt niet goed genoeg. Maar dat lijkt een patroon te zijn. Vind ik van mijn schilderwerk ook altijd. Ik vind altijd dat het beter had gekund.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63061483
goed gedaan nok!
pi_63064139
Heb vandaag strassteentjes gekocht om de zoon van mijn jurk te pimpen. Ik ga de voorkant open maken met een hoge split die afgewerkt gaat worden met die strasdingen. Blingbling
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63064242
Gaaf en cool dat het toch nog goed gegaan is Ik ben hard aan het struinen op internet voor een trouwauto. Ben net geloof ik gevallen voor een Maserati
O+ 11-06-2009 O+
pi_63064606
Luve happy. Welke aanstaande man wil nou geen maserati

Mijn beste vriendin gaat trouwen, begin volgend jaar. Ik wil eigenlijk stieken haar kaart ontwerpen. Ik denk dat ik maar gewoon aan het tekenen ga, vandeweek
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63069880
Ooooooooooooooooooooooooooooh hij is nog beschikbaar en onze 2e keuze ook, moeilijk moeilijk
O+ 11-06-2009 O+
pi_63069979
Wat is je tweede keuze?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63070648
een citroen traction
O+ 11-06-2009 O+
pi_63071892
owww, die vind ik dan weer veel mooier
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 13:42:30 #287
163650 Greys
pi_63072692
Middag allemaal!

Even een vraagje aan de kattenexperts:
Boris heeft 1 mooi schoon blanco oortje en 1 waar bruine stipjes in zitten. Heeft ie nu oormijt? Hij krabt er (nog) niet overdreven aan ofzo. En nu? Naar de dierenarts van de week of kan ik er zelf iets tegen doen? En hoe zou hij daar nou aan gekomen zijn dan, hij komt hier helemaal niet in contact met andere katten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63073629
Echt voor een zalfje naar de DA nu hij er nog niet echt last van heeft. Hoe ie eraan komt.... geen flauw ide. Maar Bink komt wel buiten en zou iets over hebben kunnen dragen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 14:33:32 #289
163650 Greys
pi_63073738
Ik las dat met Stronghold druppel in de nek de kat er ook snel vanaf is. Met één of twee keer druppelen zelfs al. Dat lijkt me dan stukken makkelijker dan smeren elke dag. Heb jij daar wel eens iets over gehoord? Ik vraag het morgen ook aan de DA hoor, maak je geen zorgen . Maar deze zondag kunnen we nog wel even wachten tot morgen toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 9 november 2008 @ 15:14:39 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63074991
tuulk wel. DA is alleen voor spoedgevallen. Oormijt = geen spoedgeval
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 15:16:56 #291
163650 Greys
pi_63075061
Oh gelukkig Voor hetzelfde geld kon oormijt in 1 dag heel veel erger worden ofzo, dat wist ik dus niet. Ik dacht het al hoor, dat we gewoon nog even konden wachten. Thanks in elk geval! Boris lijkt er ook geen last van te hebben. Maar ik zal toch wel even langs gaan morgenavond ofzo, dan kan onze DA hem meteen even zien. Even keuren enzo, of hij hem te mager of te dik vindt, dat soort dingen. Ik denk zelf dat hij er supergoed uit ziet, maar daar kan hij wel anders over denken natuurlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 9 november 2008 @ 15:24:50 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63075311
quote:
Op zondag 9 november 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
Oh gelukkig Voor hetzelfde geld kon oormijt in 1 dag heel veel erger worden ofzo, dat wist ik dus niet. Ik dacht het al hoor, dat we gewoon nog even konden wachten. Thanks in elk geval! Boris lijkt er ook geen last van te hebben. Maar ik zal toch wel even langs gaan morgenavond ofzo, dan kan onze DA hem meteen even zien. Even keuren enzo, of hij hem te mager of te dik vindt, dat soort dingen. Ik denk zelf dat hij er supergoed uit ziet, maar daar kan hij wel anders over denken natuurlijk
ik gebruik altijd om de maand octoclean voor Baloe ;

Ik geloof dat dat er ook voor katten is. Zeker weten doe ik het niet. Baloe heeft nooit meer last van mijt
quote:
. Bij onderzoek van het oor, met een vergrootglas, ziet de dierenarts kleine beestjes lopen. Onder de microscoop blijkt het te gaan om oormijt. Dit is een parasiet die leeft van oorsmeer en oorschilfers. Door zich in de gehoorgang te verstoppen, maakt hij het voor de kat onmogelijk hem iets aan te doen. Ook in Nederland komt deze parasiet veel voor. Maar tegen stronghold is de mijt niet opgewassen. 2 drupjes van dit sterke middel in de nek zorgen ervoor dat de oormijt niet lang meer leeft. Ook de vlooien en wormen gaan van dit middel dood. Met poes gaat het uitstekend! Na 2 dagen was de jeuk al bijna verdwenen.
Ik zou dus eerst lekker stronghold proberen alvorens naar de DA te hollen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 15:28:38 #293
163650 Greys
pi_63075423
Misschien ga ik dat wel doen ja!
Kan je dat bij de dierenwinkel kopen? Ik had het ook al gevonden idd op internet, dat Stronghold heel goed schijnt te helpen en dat het veel makkelijker is dan je kat achterna te hollen met zalfjes
Maar... ik weet natuurlijk helemaal niet zeker of het wel oormijt is! Ik weet niet of er nog andere oorzaken kunnen zijn van bruinige vlekjes in het oor? Dus ik bel de DA wel even om advies te vragen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63079908
Stronghold kan sowieso geen kwaad. Dan heb je gelijk wormen en vlooien ook getackeld
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63080691
@Dipkip, waar blijft de kittenupdate? Hoe gaat het met de kleine donderstenen in hun eerste week bij jou?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63083420
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:42 schreef nokwanda het volgende:
@Dipkip, waar blijft de kittenupdate? Hoe gaat het met de kleine donderstenen in hun eerste week bij jou?
Jaaaaa sorrysorry het ging mis hier qua drukte en internet enzo! Het gaat super, ik ga even een topic maken.

edit: hmpf t wil niet lukken.. ik had eindelijk een nieuw webalbum weten te maken en nu wil ie niet linken naar hier
pi_63084326
mede-dierenvriendjes
pi_63087809
avond!
  zondag 9 november 2008 @ 22:45:22 #299
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63089018
pi_63089068
hey ingetje!
  maandag 10 november 2008 @ 23:11:49 #301
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63117665
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')