Klopt. Gaat ook om een soort oefening.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef bigbird het volgende:
Nok, ik zou ergens zeggen, ziek = ziek. Zeker als het om een soort van oefening gaat. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:19 schreef Greys het volgende:
Hm.... *kijkt naar eigen benen*
Misschien toch weer eens scheren
Trutquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och, kijk nou, wat lief, die harige pootjes
Heul geef jaquote:
Was toch wel het meest idiote verhaal ooit, he! Ik blijf me verbazen over de achterlijkheid van sommige mensen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Trut
Ik zag gisteravond dat ik een PM van je gemist heb!![]()
Ben weg geweest gisteravond en nu zit ik op het werk. Ik zal vanavond even antwoorden
ook lekker!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heul geef ja![]()
Hoi allemaal en in het bijzonder Greys!
Hoe was je vakantie!![]()
Nog 4 uurtjes en dan heb ik lekker anderhalve week vrij!
als het gaat waarover ik denk dat het gaat (snappen we hem nog)quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was toch wel het meest idiote verhaal ooit, he! Ik blijf me verbazen over de achterlijkheid van sommige mensen.
Gelukkig ook vaak over de liefheid van weer andere mensen.
hmmmm een appeltjestaart en dan nog wel zelf gebakkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaaaaaar hebben we het over?
* Ingetje79 kan er niet tegen als ze dingen niet snapt!![]()
Ik val trouwens om van de slaap...of beter gezegd luiheid.
Ik ga vanaaf denk ik eerst es lekker languit liggen en mss nog wel een appeltjestaartje bakken ofzo
Ik las appeltje-staartquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaaaaaar hebben we het over?
* Ingetje79 kan er niet tegen als ze dingen niet snapt!![]()
Ik val trouwens om van de slaap...of beter gezegd luiheid.
Ik ga vanaaf denk ik eerst es lekker languit liggen en mss nog wel een appeltjestaartje bakken ofzo
ik gebruik altijd om de maand octoclean voor Baloe ;quote:Op zondag 9 november 2008 15:16 schreef Greys het volgende:
Oh gelukkigVoor hetzelfde geld kon oormijt in 1 dag heel veel erger worden ofzo, dat wist ik dus niet. Ik dacht het al hoor, dat we gewoon nog even konden wachten. Thanks in elk geval! Boris lijkt er ook geen last van te hebben. Maar ik zal toch wel even langs gaan morgenavond ofzo, dan kan onze DA hem meteen even zien. Even keuren enzo, of hij hem te mager of te dik vindt, dat soort dingen. Ik denk zelf dat hij er supergoed uit ziet, maar daar kan hij wel anders over denken natuurlijk
Ik zou dus eerst lekker stronghold proberen alvorens naar de DA te hollenquote:. Bij onderzoek van het oor, met een vergrootglas, ziet de dierenarts kleine beestjes lopen. Onder de microscoop blijkt het te gaan om oormijt. Dit is een parasiet die leeft van oorsmeer en oorschilfers. Door zich in de gehoorgang te verstoppen, maakt hij het voor de kat onmogelijk hem iets aan te doen. Ook in Nederland komt deze parasiet veel voor. Maar tegen stronghold is de mijt niet opgewassen. 2 drupjes van dit sterke middel in de nek zorgen ervoor dat de oormijt niet lang meer leeft. Ook de vlooien en wormen gaan van dit middel dood. Met poes gaat het uitstekend! Na 2 dagen was de jeuk al bijna verdwenen.
Jaaaaa sorrysorry het ging mis hier qua drukte en internet enzo! Het gaat super, ik ga even een topic maken.quote:Op zondag 9 november 2008 18:42 schreef nokwanda het volgende:
@Dipkip, waar blijft de kittenupdate? Hoe gaat het met de kleine donderstenen in hun eerste week bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |