quote:
trustequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:15 schreef Qwea het volgende:
ik kwam even trusten zeggen.
Wij gaan te bed![]()
Wat voor een stijl hebben jullie gekozen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:52 schreef bigbird het volgende:
Whieeeeee vandaag de ringen gehaaldZe zijn gaaf
ik ben ook geen jurkmeisje, maar toen ik mijn trouwjurk had gevonden kwam ik ook helemaal hyper terug!quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:17 schreef bigbird het volgende:
Hihi, nou zo gauw ik wat aan foto's heb zal ik er aan denken12 november nogmaals passen en dan mogen er ook foto's gemaakt worden, dus dan is er ook wat meer ruimte voor duidelijke foto's (hoop ik)
![]()
Zit hier helemaal te stuiteren
jij en een kleine jurk da bestaat toch nie? ha haquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:57 schreef nokwanda het volgende:
joa, echt wel. Heb een zwarte avondjurk met palletjes gepast. Was een beetje te klein. had nooit gedacht dat er ooit een kledingstuk te krap bij mijn tieten zou zitten (met mijn kleine A-cupje). Dat kon het dus helaas niet worden.
De 12e ga ik passen en dan bestellen ze ook een hele nieuwe voor mij. De gepaste jurk was namelijk maat 36 en alhoewel ik me erg gevleid voelde omdat ik normaal 40/42 heb, zit een 38 toch ietsje ruimer, daar de 36 toch wel redelijk strak zatquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben ook geen jurkmeisje, maar toen ik mijn trouwjurk had gevonden kwam ik ook helemaal hyper terug!
da's echt leuk! en dan steeds weer even passen enzo!
Nee, had er ook niet perse een nodig. Ik heb een jurk die ik zelf wat wil vermaken. Maar nu blijkt dat ik toch een paar keer ergens mijn nummertje kom doen voor het songfestival en dan zou het leuk zijn om dan op het festival zelf met net iets spectaculairders aan te komen. Maar het is niets dat wat strass, veren en wat tule niet kunnen verhelpen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij en een kleine jurk da bestaat toch nie? ha ha
jammer eigenlijk, wel nog wat anders gevonden?
jou kennende gaat het allemaal alsnog helemaal goed komen toch?!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, had er ook niet perse een nodig. Ik heb een jurk die ik zelf wat wil vermaken. Maar nu blijkt dat ik toch een paar keer ergens mijn nummertje kom doen voor het songfestival en dan zou het leuk zijn om dan op het festival zelf met net iets spectaculairders aan te komen. Maar het is niets dat wat strass, veren en wat tule niet kunnen verhelpen.
Verder heb ik geen verstand van trouwjurken
Denk niet dat je mij ooit in zo'n jurk zult zien, zelfs niet als ik het ooit in mijn hoofd haal om te trouwen.
Met dat songfestival of met die trouwjurk?quote:Op zondag 2 november 2008 11:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jou kennende gaat het allemaal alsnog helemaal goed komen toch?!
ha ha wie weet wel beidequote:Op zondag 2 november 2008 12:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met dat songfestival of met die trouwjurk?
ha ha was zeker niet om de jurkquote:Op zondag 2 november 2008 12:46 schreef nokwanda het volgende:denk het niet.
Mijn moeder op het waterlooplein tegen mij: zie je die trouwjurk daar? Ik: ja
Zij: trek zoiets NOOOIT aan!!!
quote:Op zondag 2 november 2008 12:58 schreef nokwanda het volgende:
Nee, ik denk eerder dat ze zwaar medelijden heeft met een potentiele kandidaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |