En toch vind ik het niet leukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer ik heenga? Is dat een verkapte doodsverwensing?
Oh, je bedoelt naar CBML? Like ... niet!
Ik heb zo mijn mannetjes en vrouwtjes die mij af en toe wat in mijn oren fluisteren. Zoals dit dus. De finale tussen M&M staat al lang en breed vast. Alleen is het mij nog de vraag met welke dames ze de finale ingaan.
Ik heb het uit een zeer betrouwbare bron die zo dicht bij de brandhaard staat dat haar/zijn rug bijna verbrandt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat is daar het nut van? Waarom zou iets vast staan?
Bij DGK werd dat ook alsmaar geroepen. Hebben we daar niets van geleerd?
Ik heb net pas gereageerd op het mailtje van gisteren. Nog veel slap geouwehoer vooralsnog ...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef Leandra het volgende:
En? Gaat de mailwisseling al ergens heen?? Een leuk restaurantje ofzo?
Natuurlijk zal er gescript worden, maar om dan te stellen dat de finale gescript is, gaat mij een beetje te ver.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het uit een zeer betrouwbare bron die zo dicht bij de brandhaard staat dat haar/zijn rug bijna verbrandt.
Het programma is van A tot Z gescript, veel en veel meer dan DGK. Boeit verder niet, maar je moet er zeker niet naar kijken met de gedachte dat je naar reality television kijkt.
Ik vind het ook niet leuk. Je voelt je toch een beetje genaaid. Om CBML.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef Leandra het volgende:
Met pinda graag, die vind ik gewoon lekker![]()
Vervolg op [CBL SC # 97] Waar Lapo's zomaar verdwijnen waar Cc wat inside-info met ons deelde:
[..]
En toch vind ik het niet leuk![]()
Ik wil Joost en FionaLezen we mee redactie?
![]()
Alle goede dingen komen langzaamquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net pas gereageerd op het mailtje van gisteren. Nog veel slap geouwehoer vooralsnog ...
Keep ya'll posted.
Kan dat het jou te ver gaat. Maar het is wel hetgeen wat mijn vogeltje me influisterde. En die geloof ik. Zonder meer.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Natuurlijk zal er gescript worden, maar om dan te stellen dat de finale gescript is, gaat mij een beetje te ver.
Zal Huub leuk vinden.
Mag ik ook een mailtje?quote:
Nee. Je bent geen leuke vent van 37 toch?quote:
+ 1quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk. Je voelt je toch een beetje genaaid. Om CBML.Sad maar het is gewoon lullig.
Ik geloof Cc gelijk overigens. Niet alleen spat het script van het scherm af maar ik geloof Cc gewoon.
Heb je gelijk in, daar kan ik niets over zeggen. Voorals nog laat ik me verrassen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan dat het jou te ver gaat. Maar het is wel hetgeen wat mijn vogeltje me influisterde. En die geloof ik. Zonder meer.
Een vent????quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Je bent geen leuke vent van 37 toch?
Nee, niet. Je bent geen vent van 37 dus ongeschikt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een vent????![]()
Begrijp ik hieruit dat dit mailtje alleen voor vrouwen bestemd is?
Zo moeilijk was ie toch niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef noekje het volgende:
Nee, niet. Je bent geen vent van 37 dus ongeschikt.
Ook niet voor vrouwen dus.
Dus.
LOL. Nee hoor. Ik FOK! out in the open.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef ThunderBitch het volgende:
edit:
Oeps, ik geloof dat het geen algemeen FOKmailtje is.Solly!
Have fun.![]()
Nee. I got carried away!!!!!!quote:
Kijk je wel uit?! Voor je het weet zit je vast voor onzedelijk gedragquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL. Nee hoor. Ik FOK! out in the open.
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef Leandra het volgende:
En? Gaat de mailwisseling al ergens heen?? Een leuk restaurantje ofzo?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net pas gereageerd op het mailtje van gisteren. Nog veel slap geouwehoer vooralsnog ...
Keep ya'll posted.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alle goede dingen komen langzaam
Enne... strak, nu pas reageren op het mailtje van gisteren.... laat hij zich ook maar eens afvragen waar het antwoord blijft
Love in the air???quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef Leandra het volgende:
Hoe moelijk kan het allemaal trouwens zijn.... alleen al de posts in dit topic zijn meer dan duidelijk![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
nee toch,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het uit een zeer betrouwbare bron die zo dicht bij de brandhaard staat dat haar/zijn rug bijna verbrandt.
Het programma is van A tot Z gescript, veel en veel meer dan DGK. Boeit verder niet, maar je moet er zeker niet naar kijken met de gedachte dat je naar reality television kijkt.
Nee joh, ben je gek.... Het gaat gewoon over een voorraad FOK! incrowd mailtjesquote:
Heel af en toe. Over pony's. En paardenlullen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef noekje het volgende:
Af en toe pm ik met Cc. Ik geef toe maar ik heb huisdieren.
Ow, okay.... hier wil ik verre van blijven.... alleen die man van 37 heeft me op het verkeerde "been" gezet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek.... Het gaat gewoon over een voorraad FOK! incrowd mailtjes![]()
Als je ze niet gehad hebt hoor je er niet bij zeg maar.....![]()
In andere tijden ook wel beschreven als "achterlangs" "PM-groepjes" "MSN-clubjes" en andere zaken waaraan degenen die ervan beticht werden het niet deden, en degenen die de beschuldigingen uitten er hele dagen druk mee waren![]()
Maar verder niets bijzonders hoor
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel af en toe. Over pony's. En paardenlullen.
And all the fun we had...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef noekje het volgende:
Hey Buuf.![]()
Daar heb ik ook weleens mee ge-pm'd. Ging over kaas en koters.
Kaaskoters! muwhaha..
Sorry, ik had m'n MSN-nick gewijzigd in "Noekje"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
MSN je niet Noek?Wie heb ik dan hier?
![]()
Jij in jou positie moet toch van alles achterlangs dingesen enzo. Toch?
Je wordt in het ootje genomen. En je bent een dankbaar, want zeer gullable, slachtoffer.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Ow, okay.... hier wil ik verre van blijven.... alleen die man van 37 heeft me op het verkeerde "been" gezet.
Zegt ze? Nee, ik msn toch bijna niet!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
MSN je niet Noek?Wie heb ik dan hier?
![]()
Jij in jou positie moet toch van alles achterlangs dingesen enzo. Toch?
Moest dat? Van wie? No way, José. Ik haat msn. Ben ook niet vlug met de smileys enzo. Krijg je alleen maar ruzie van. Dat is dan wel weer leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:37 schreef Copycat het volgende:
Oh. En ik MSN niet. Zo'n hekel aan dat medium. In mijn mod tijd 'moest' dat wel, maar daarna heb ik 't er meteen vanaf geflikkerd.
Dan zat ik toch goed met the love in the air..... You only live oncequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je wordt in het ootje genomen. En je bent een dankbaar, want zeer gullable, slachtoffer.
Die mailtjes hebben helemaal niks met FOK! te maken, maar met een privé briefwisseling tussen mij en een leuke vent van 37. C'est tout.
Damn, en ik dacht dat m'n posts zo duidelijk waren; de ene een duidelijk overzicht, de ander overduidelijk dollenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je wordt in het ootje genomen. En je bent een dankbaar, want zeer gullable, slachtoffer.
Die mailtjes hebben helemaal niks met FOK! te maken, maar met een privé briefwisseling tussen mij en een leuke vent van 37. C'est tout.
Was een grapje skattie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Zegt ze? Nee, ik msn toch bijna niet!
Nee toch? Zeg NEE?!
Ik doe weleens aan MSN. Echt, heel soms. Jij wel hè?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was een grapje skattie.Je doet niet aan MSN, en volgens mij is dat algemeen bekend?
Dan kun je nu 12 vluggertjes doen, je hebt nog 1¼ minuut per gemeentequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik doe weleens aan MSN. Echt, heel soms. Jij wel hè?
Ik doe ook niet aan telefoneren enzo. Dat moet ik nu écht gaan doen. Moet nog 12 gemeentes/n(??) bellen vandaag. Dat wil ik voor 12.00 uur hebben gedaan en ik zit al vanaf 9.00 moed te verzamelen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik doe weleens aan MSN. Echt, heel soms. Jij wel hè?
Ik doe ook niet aan telefoneren enzo. Dat moet ik nu écht gaan doen. Moet nog 12 gemeentes/n(??) bellen vandaag. Dat wil ik voor 12.00 uur hebben gedaan en ik zit al vanaf 9.00 moed te verzamelen.
Ken je dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kun je nu 12 vluggertjes doen, je hebt nog 1¼ minuut per gemeente
Jeuh! Als in met Mario Kart?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef noekje het volgende:
Ik ga even al die informatie verwerken hoor.![]()
My eyes! My eyes!
Af en toe pm ik met Cc. Ik geef toe maar ik heb huisdieren.
Oh en ik heb binnenkort een wii, als in een uur.
Jeuj!![]()
Ik wil je wél maar niet via de msn. Ik word daar zo zenuwachtig van en dan gaan kleuters je buzzen, dat schermpje blijft maar knipperen. Dan tikt iemand en dan weer niet. Ik kan daar niet mee omgaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je wilt me niet
![]()
![]()
Waarom moet een mens 12 gemeentes/n bellen?![]()
Joh, Nou lijkt het ineens heel belangrijk en alsof ik dagen voor MSN hang te roddelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil je wél maar niet via de msn. Ik word daar zo zenuwachtig van en dan gaan kleuters je buzzen, dat schermpje blijft maar knipperen. Dan tikt iemand en dan weer niet. Ik kan daar niet mee omgaan.![]()
Dat is werk. Begin er niet aan Buuf!
Oeh, da's wel een goeie.... Heb jij guitar hero op de DS of playstation?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Als in na 5 december!
Maar dan gaan we karten en ik ga niet tegen Bong.
Vind je Skype dan niet handiger?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Joh, Nou lijkt het ineens heel belangrijk en alsof ik dagen voor MSN hang te roddelen.![]()
Wel handig voor zussen in Amerika of andere onherbergzame plekken. En voor de sociale contacten.
![]()
Ja hebben we óók gedaan. Maar op een gegeven moment wilde dat niet meer (vraag me niet waarom)quote:
Leuk! En ook tegen Bong is leuk hoor, die zie je alleen bij de start heel even, en dan issie weg!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Als in na 5 december!
Maar dan gaan we karten en ik ga niet tegen Bong.
Ik heb guitar hero op DS en Wii!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oeh, da's wel een goeie.... Heb jij guitar hero op de DS of playstation?
Hmz dan toch nog ff wat harder oefenen voor ik tegen Bong ga!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! En ook tegen Bong is leuk hoor, die zie je alleen bij de start heel even, en dan issie weg!![]()
Ik twijfel of ik mijn haar even zal kleuren, of niet....Moeilijk, moeilijk!
En ondertussen heb ik nog steeds niets gedaan....
Leuk , leuk, leuk het is verrot moeilijk. Ik kan het net in Easy, maar als ik me dochter tegen haar vriendinnen zie jammen, dan ziet het er erg leuk uit!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb helemaal geen guitar hero
Is dat zo leuk dan?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja hebben we óók gedaan. Maar op een gegeven moment wilde dat niet meer (vraag me niet waarom)
Thx!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:08 schreef wschravendijk het volgende:
Het werkt perfect me ouders hebben het laten doen, het branden gaat ook makkelijk en spelen is goedkoper.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:05 schreef petraa het volgende:
Is er hier al iemand die de wii heeft laten ombouwen? Want ik wil het ook doen, scheelt hoop centen qua games enzo! Maar wil wel weten of het echt goed werkt!
Ok ik heb hier in de buurt een zaak die het doet voor 120 euro! Vind het wel veel geld maar 2 spelletjes downloaden en je hebt het eruit!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij!
Mijn man heeft het zelf gedaan, en het werkt idd prima!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil je wél maar niet via de msn. Ik word daar zo zenuwachtig van en dan gaan kleuters je buzzen
120 Euro?! Tjee!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok ik heb hier in de buurt een zaak die het doet voor 120 euro! Vind het wel veel geld maar 2 spelletjes downloaden en je hebt het eruit!
Nouuuuu, nu ga ik verder zoeken hier in de buurt! Of ik een goedkopere kan vindenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:21 schreef wschravendijk het volgende:
mijn ouders deden het voor 45 eurobij jou voor 120 omg
LOL.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:22 schreef noekje het volgende:
Oké, skip die 5 december maar!
Ik sta dus boven, in de wacht bij de Gemeente Steenwijk en ik kom naar beneden en zie een jongetje springen bij een opengescheurde doos.Er zit ook alleen maar plastic omheen.
Story of my life.
Zo had ik eens een verjaardagcadeau gekocht. 2 Weken voor de verjaardag. Ik liet het 's avonds zien aan meneer en heb het op de tafel laten liggen. Ik kom 's ochtends beneden en zie een blij jongetje met het cadeau spelen. Verrassing, riep ik!
Mooi, kunnen we snel eens racen! Kan ik eindelijk eens winnen van iemand! Hoop ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:22 schreef noekje het volgende:
Ik sta dus boven, in de wacht bij de Gemeente Steenwijk en ik kom naar beneden en zie een jongetje springen bij een opengescheurde doos.Er zit ook alleen maar plastic omheen.
Story of my life.
Zo had ik eens een verjaardagcadeau gekocht. 2 Weken voor de verjaardag. Ik liet het 's avonds zien aan meneer en heb het op de tafel laten liggen. Ik kom 's ochtends beneden en zie een blij jongetje met het cadeau spelen. Verrassing, riep ik!
OMGquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:22 schreef noekje het volgende:
Story of my life.
Dat ombouwchippie kost trouwens maar 30 euro! Wel erg veel arbeidsloon dan he!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
120 Euro?! Tjee!![]()
Ik weet niet wat zo'n chipje (? Of wat er dan ook in gelast moet worden) kost, maar 120 euro lijkt mij wel heel veel geld!
(Misschien moet manlief ook maar eens zo'n zaakje beginnen dan!)
Jij Sherlock.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Betrapt!! Jij bent zo'n kleuter die buzzerd
Ja, Sinterklaas is de reden dat hij leeft! Ik heb geprobeerd om te zeggen dat die voor de buren is maar die andere roept steeds,' Die is voor ons!! Die is van ons hoor!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL.
En gelooft dat springende jongetje nog in de Goedheilgman?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:22 schreef noekje het volgende:
Story of my life.
quote:
Ik heb je toegevoegd!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Per express verzonden vanuit Spanje!
![]()
2578-3474-6061
En ik heet Annelies
Hier zitten ze te hopen dat *sinterklaas* komt met Rockband! Alleen ze geloven niet meer in Sinterklaasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Maarre.. dán maar zo'n gitaarmonster erbij hè, voor de "echte" sinterklaas. How convenient.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd!!!
0044-3473-5336
En ik heet Pietje!
Haha, dat is hier net zo! Maar tis woensdag middag, dus ik ga me nu maar ff met me jongste bezig houden!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal je later vandaag toevoegen!
![]()
* liesje1979 * Ziet de bui al hangen.
Als ik daar nu aan ga beginnen, zit ik hier over een paar uur nog, net zo!
Wat Dementor zegt iddquote:
Ik moet gewoon zo'n stuurtje kopen he?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat Dementor zegt idd
Enne...leuk nu jullie ook de Wii hebben, kunnen we eens met Petra, Liesje etc. een leuk MK:Wii toernooi organiseren![]()
Ik speel zelf op de "klassieke" manier maar zo'n stuurtje geeft wel meer het "echte" gevoelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet gewoon zo'n stuurtje kopen he?
Dat is best leuk op een 32" in bed.
Ik een stuurtje!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik speel zelf op de "klassieke" manier maar zo'n stuurtje geeft wel meer het "echte" gevoel
Mooi is dat!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
Oh God, terwijl ik dat tikte, sluit de 8 jarige alles aan!
Die wil ik ook! Daar zou ik uren zoet mee zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:19 schreef noekje het volgende:
Oh en nu wil ik een cheat voor mijn bankpas.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:18 schreef Dementor het volgende:
Er is zojuist besloten dat er een stuurtje moet komen.
ja een dirty mind is a joy forever enzo, maar thanks again for yet another mental imagequote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet gewoon zo'n stuurtje kopen he?
Dat is best leuk op een 32" in bed.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja een dirty mind is a joy forever enzo, maar thanks again for yet another mental image
Hij pakt de codes niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wil ik ook! Daar zou ik uren zoet mee zijn.
Ow dan bedoelen ze vast 2009.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij pakt de codes niet.
Waarom sturen ze op 29-10 een rekening dat iets betaald moet zijn voor 26-10. Daar kan ik zo boos om worden. Ik ga ze bellen! Gewoon even van me afjanken en zeggen dat het prutsers zijn. Zin in.
bokwoensdag toch ook nog ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:08 schreef Copycat het volgende:
Het is tenslotte alweer woensdag, straks sterf ik nog als maagd.
Schijnen vrouwen mannen te verwennen of andersom geloof ik, maar om het zeker te weten moet je het weer vragen aan Noeks, debuurvrouw of CarOquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:49 schreef Copycat het volgende:
Wat is bokwoensdag? Die ben ik hier al vaker tegengekomen.
Ik gok zo dat ze naar de paaldans-suite gaan van het VanderValkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef noekje het volgende:voor Gert
voor Cc
Waar gaan jullie heen?
Da's beter dan in een bungalowpark. Hoe is het met jouw weekendje weg of die van je ouders?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gok zo dat ze naar de paaldans-suite gaan van het VanderValk
Oh ja! Hoe makkelijk heb je de bal eigenlijk aangegeven?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
Naar dat open huis van die vriend van me. Als zogenaamd potentiële kopers.
Best makkelijk denk ik bij nader inzien.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:23 schreef noekje het volgende:
Oh ja! Hoe makkelijk heb je de bal eigenlijk aangegeven?
Ben nog steeds aan het bellen en het kost 40 cent pm, maar gelukkig is iedereen redelijk flexibelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's beter dan in een bungalowpark. Hoe is het met jouw weekendje weg of die van je ouders?
Wat is nu eigenlijk de bedoeling??
Nee hoor. He's into you. Anders zou hij namelijk praktische tips geven. Het liefst in een exel-bestandje met linkjes naar Vereniging Eigen Huis etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best makkelijk denk ik bij nader inzien.
Had gemaild dat die vriend me vroeg om zondag zogenaamd geïnteresseerd te komen doen en dat ik totaal geen verstand heb van huizen kopen en welke vragen je dan wel of niet dient te stellen. En toen vroeg ik of hij wel eens een huis had gekocht. C est ça.
Zelda ...quote:
Ja nogal.... Nou ja, het meeste zit tussen mijn eigen oren, toen mijn eigen kleine guppie zo ziek was.quote:
Ja nogal wiedes! Je eigen kind zó ziek dat het onzeker is of-ie het gaat redden, say hello to dik vet trauma.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja nogal.... Nou ja, het meeste zit tussen mijn eigen oren, toen mijn eigen kleine guppie zo ziek was.![]()
Of eigenlijk nog veel zieker. En dan dezelfde arts erbij... Maar hij had hetzelfde en zo konden we het wel wat relativeren.Maar er spoken gelijk weer beelden van toen door mijn hoofd. Tjonge, wat heeft dat nog lang uitwerking.
Ehm dat heet hier in Vlaardingen Stierenavond!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:57 schreef Gert het volgende:
Bokavond.
Dat is een gebruik uit het noorden/oosten des lands. Tussen de weekends in, op woensdagavond, zoeken de vriendjes hun vriendinnetjes op om te copuleren.![]()
En ik heb dat tiësto-synthesizerdeuntje van Lovestoned in m'n hoofd. Na één keer luisteren!
Dus nu ga ik het nog maar een keer opzetten, misschien gaat het dan weg. Want het is nogal opdringerig.
Ehm ik vraag me al maanden af, wanneer Bart en jij gaan daten, maar het zit er niet meer in geloof ik!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
Mooi zo!
Waar vlieg je eigenlijk op, qua States?
Ik ben ook heel productief geweest, want een date in the pocket.
Maar is het overal wel op woensdag?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm dat heet hier in Vlaardingen Stierenavond!
Wie zegt dat ze niet samen naar the states gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ik vraag me al maanden af, wanneer Bart en jij gaan daten, maar het zit er niet meer in geloof ik!
Ja woensdagavond Stierenavond!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar is het overal wel op woensdag?
Oe! Dan houd ik me aanbevolen! Bart? Mag ik meehee, naar de Ustated Nights?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:16 schreef Manu82 het volgende:
Wie zegt dat ze niet samen naar the states gaan
Ook een leuke date
Heen en terug naar Kansas City, Missouri, heen en terug overstappen op Washington DC. Op Kansas City komen ze me halen. Heb echt bijzonder veel zin, meestal ben ik niet zo enthousiastquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
Mooi zo!
Waar vlieg je eigenlijk op, qua States?
Ik ben ook heel productief geweest, want een date in the pocket.
Daar vind ik persoonlijk niets subtiels aan!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Dan houd ik me aanbevolen! Bart? Mag ik meehee, naar de Ustated Nights?
Jawel. Je moet alleen zelf even betalenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Dan houd ik me aanbevolen! Bart? Mag ik meehee, naar de Ustated Nights?
Was je dat van haar gewend dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar vind ik persoonlijk niets subtiels aan!
Ligt het er zo dik op?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ik vraag me al maanden af, wanneer Bart en jij gaan daten, maar het zit er niet meer in geloof ik!
Oh. Nou, dan laat maar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:22 schreef dieenebart het volgende:
Jawel. Je moet alleen zelf even betalen![]()
Well donequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:
Hihi.
Hij kopt 'm in.
'Zal ik zondag mee gaan?'
Nu moet ie welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Well done![]()
En toch nog lekker subtiel enzo... prettig is dat; een man die een hint leest en begrijpt
Weet je wel hoeveel moeite het me kostte om subtiel te doen ten opzichte van dat potentiëeltje? En zelfs dat was voor een blinde met het grootste gemak te doorzien. Dus ook voor hem.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:22 schreef petraa het volgende:
Daar vind ik persoonlijk niets subtiels aan!
Huh? Kofschip enzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel moeite het me kostte om subtiel te doen ten opzichte van dat potentiëeltje? En zelfs dat was voor een blinde met het grootste gemak te doorzien. Dus ook voor hem.
Ik ben gewoonweg niet subtiel, nooit geweest en zal ik ook nooit worden. Daar heb ik het geduld niet voor.
Inmiddels heb ik die handicap omarmt als een van mijn vele charmes. Je moet toch wat.
Nouhou. Hij kon toch ook veinzen dat ie de hint niet doorzag en er gewoon slap overheen lullen?quote:
FUCK!!!!!quote:
Daar zijn mannen voor geschapenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nouhou. Hij kon toch ook veinzen dat ie de hint niet doorzag en er gewoon slap overheen lullen?
Verdomme, heb ik eindelijk een nacht doorgeslapen, heb ik vannacht weer een slapeloze.
Ja hallo, dat schiet natuurlijk niet op hè, nix slapeloze nachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nouhou. Hij kon toch ook veinzen dat ie de hint niet doorzag en er gewoon slap overheen lullen?
Verdomme, heb ik eindelijk een nacht doorgeslapen, heb ik vannacht weer een slapeloze.
Wodka en een joint of driequote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hallo, dat schiet natuurlijk niet op hè, nix slapeloze nachten![]()
Dan moet je weer uitkijken of je zondag wel bright en shiny genoeg bent om de juiste indruk te maken.
Vannacht gewoon slapen dus, zodat je er zondag perfect uitziet en verder ook helemaal fit bent
De laatste smile is ook wel tekenend... Niks voor CCquote:
Nah, ik zie Cc er ook niet voor aan dat ze op een "we spelen dat we een huis willen kopen date" wodka en joints meeneemt voor haar date... zo komen ze natuurlijk nooit authentiek overquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste smile is ook wel tekenend... Niks voor CC![]()
Dat moet een makelaar zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik zie Cc er ook niet voor aan dat ze op een "we spelen dat we een huis willen kopen date" wodka en joints meeneemt voor haar date... zo komen ze natuurlijk nooit authentiek over
Dat wist ik wel, maar niets leuker dan een logisch verhaal een onverwachtse wending gevenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:21 schreef dieenebart het volgende:
Ow![]()
Het ging er om dat ze dan wat makkelijker kon slapen. Niet om mee te nemen!
Jaja. Wacht maar tot het bij jou gebeurtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar niets leuker dan een logisch verhaal een onverwachtse wending geven
Ik LOLde. Hard.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:29 schreef dieenebart het volgende:
Jaja. Wacht maar tot het bij jou gebeurt![]()
Dat er ineens een dronken makelaar op je stoep staat met Cc in z'n kielzog, en een verdwaasd uitziende jongeman van 37 aan een touwtje.
Schat, op dit moment zijn jouw kruidvat-bonnen zelfs leuker dan CBML.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:05 schreef Manu82 het volgende:
Eigenlijk is CBML veel minder leuk dan de belevenissen van Cc, Bart en LS
Wie de fuck zijn datquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:47 schreef Manu82 het volgende:
Niemand heeft dit fantastische nieuws nog gemeld:
http://www.telegraaf.nl/p(...)elkaar___.html?p=1,2
Wat goed dat het alweer zo goed met je gaat Sour!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:46 schreef Soury het volgende:
Sorry Cc geen lasagna vandaag. Heb net voor het laats een albertje gedaan. Spullen worden morgen bezorgd. Das dan ook voor het laatst. Ik kan het nu zelf wel
Je kan je ouders ook meenemen naar Landal Volendamquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:47 schreef Manu82 het volgende:
Niemand heeft dit fantastische nieuws nog gemeld:
http://www.telegraaf.nl/p(...)elkaar___.html?p=1,2
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je kan je ouders ook meenemen naar Landal Volendam
Ja.. maandag weer aan de bak. Maar heeeeel rustig aan. Drie dagen werken en drie uur per dag. Ik zat al klaar voor hele of halve dagen maar werd afgeraden door de arbo arts. Weet ik veel ik voel me prima.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat goed dat het alweer zo goed met je gaat Sour!Goed van je!
Ja rustig aan hoor, die heup moet nog even mee. Volledig werken kan altijd nog. Speaking of wich: hoe is het met je baan tegenwoordig???quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja.. maandag weer aan de bak. Maar heeeeel rustig aan. Drie dagen werken en drie uur per dag. Ik zat al klaar voor hele of halve dagen maar werd afgeraden door de arbo arts. Weet ik veel ik voel me prima.Maar ze hebben dus liever dat je het rustig aan doet i.p.v. 100% gaan en na een week op apengapen ligt ofzo.
Nou ja ik vind het best ...
Daar maak ik me geen zorgen over tot nu toe. Ze missen me wel...iig .. Best kut hoor bedoel mijn weekend/avond/standby diensten worden al door mijn collega's over genomen. Voorlopig zijn ze niet van me af. Maar Buuf eerlijk is eerlijk ik spaar me in de ronte. Hoe ik er volgend jaar voor sta weet niemand.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja rustig aan hoor, die heup moet nog even mee. Volledig werken kan altijd nog. Speaking of wich: hoe is het met je baan tegenwoordig???
Vast niet door de Arbo-artsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef Soury het volgende:
Maar ik ben vandaag al uitgenodigt om te gaan salsa dansen [ afbeelding ]
haha Neequote:
Nou, dat klinkt bemoedigender dan ik dacht! Goedzo!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar maak ik me geen zorgen over tot nu toe. Ze missen me wel...iig .. Best kut hoor bedoel mijn weekend/avond/standby diensten worden al door mijn collega's over genomen. Voorlopig zijn ze niet van me af. Maar Buuf eerlijk is eerlijk ik spaar me in de ronte. Hoe ik er volgend jaar voor sta weet niemand.
En ik vind echt wel wat anders als het moet.. Maar dit salaris krijg ik never nooit meer. En ach als dat het belangrijkste is neuh..
En? Plannen de post-pubers al een hostile take-over van het schoolbestuur?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt bemoedigender dan ik dacht! Goedzo!
hudb was ff naar school geweest voor ouderavond van de bananenrepubliekklas waar onze oudste inzit. Dus moest ff bijkleppen...
Daar komen lekkere recepten vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt bemoedigender dan ik dacht! Goedzo!
hudb was ff naar school geweest voor ouderavond van de bananenrepubliekklas waar onze oudste inzit. Dus moest ff bijkleppen...
Nou, het is echt niet best hoor..... En maar kleppen over hoe slecht de spelling is en dat ze hun best niet doen de kinders en dat de juf dan opschrijft: dat betekend....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En? Plannen de post-pubers al een hostile take-over van het schoolbestuur?
OMG.... waar heeft de juf leren rekenen en schrijven?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het is echt niet best hoor..... En maar kleppen over hoe slecht de spelling is en dat ze hun best niet doen de kinders en dat de juf dan opschrijft: dat betekend....Ja echt... dezelfde van 7x8=52 en het velle T-shirt....
Maar de kinderen zijn de baas in de klas. Er is geen werkbare situatie. Echt erg hoor. Mijn kind wilde al van school
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Sparta gewonnen ofzo??
Pabo-light denk ik...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... waar heeft de juf leren rekenen en schrijven?
Begin jij nou maar lekker 3 dagen in de week 3 uur per dag, het is vervelend voor je collega's dat ze je dan nog steeds moeten vervangen, maar dat gaat wel weer voorbij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:56 schreef Soury het volgende:
Die arbo gast is nog niet zo gek.. Was een uurtje op mijn werk maar ik ben nu al op..
LOLquote:
Om met Theo Maassen te spreken: van Cola light krijg je kanker en van kanker word je slank....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL![]()
Tsja, dat is het met al die light meuk hè....
Nu zonder suiker, maar met sacharine, daar word je niet dik van maar krijg je andere enge ziektes
Dat dus....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Om met Theo Maassen te spreken: van Cola light krijg je kanker en van kanker word je slank....
Feyenoord 10 kansen, Sparta 2.quote:
Bij mij duwen ze de PABO zo in de brievenbus, die hoef ik niet eens te gaan halenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus....
De klassen waren zonder juf, ze hebben het opleidingsniveau zo bijgesteld dat ieder DB'tje de Pabo kan halen, en dus hebben de klassen nu wel een juf maar leren ze niets meer.....
Truste Manu![]()
Of ze denken dan aan zoiets.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
En wat dat rekenen betreft. ik hoorde deze week iets op 538 bij Evers dat een hoop mensen niet eens weet wat een "staartdeling" is.
Nee, want de nieuwe rekenmethode leert ze om het getal waarmee je moet delen af te trekken van je hoofdgetal en daarna te tellen hoe vaak je het hebt afgetrokkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij mij duwen ze de PABO zo in de brievenbus, die hoef ik niet eens te gaan halen![]()
En wat dat rekenen betreft. ik hoorde deze week iets op 538 bij Evers dat een hoop mensen niet eens weet wat een "staartdeling" is.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de nieuwe rekenmethode leert ze om het getal waarmee je moet delen af te trekken van je hoofdgetal en daarna te tellen hoe vaak je het hebt afgetrokkenEn dit is serieus hè....
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:40 schreef Gert het volgende:
Noekje ik ga NIET dansen.![]()
Maar het galmt nog immer im Kopf.. whieep-wiep , whieeep wie-wieep.![]()
Ooow.. for fuck sake! [ afbeelding ]
Good for you!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn huis, kan gewoon niet schoner dan het nu is!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Good for you!
Goed dat je het zegt. Ik ga zo nog wat dingen doen.
Ben toch wakker!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou, nou ik had niet verwacht dat er nog mensen wakker waren, hoi allemaal, heb net even Ribasgekeken , was laat thuis......
nog nieuws?
bij mijn ouders en toen nog effe bij mijn broertje,,,,,,,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Er zijn nog plenty mensen actief hier zoals je ziet!![]()
Waar ben je geweest?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:55 schreef dieenebart het volgende:
Wist je dat…
Een terugkerende rubriek met feitjes en overpeinzingen die je liever niet wist.
Rukken.
De meeste gezonde Hollandsche mannen zijn dol op rukken. Als het kon deden ze het twee keer per dag. Het is lekker, het is gezond en je bent er doorgaans niemand mee tot last. Tenzij je bij iemand de wimpers volspuit terwijl ze ligt te slapen, maar dat terzijde.
Echter: er zijn situaties waarin je moet voorkomen dat je de hand aan jezelf begint te slaan.
Dat begint al vroeg in je leven. Op je slaapkamertje rukken met de deur open of althans niet op slot is vragen om problemen. Voor je het weet staat er een drukke moeder in je kamer, of een nieuwsgierige broer, terwijl jij druk bezig bent met je ontluikende seksualiteit. Op heterdaad betrapt, zeg maar ‘caught redhanded’…
Nee, thuis rukken kun je het beste onder de douche doen, of ’s nachts als verder iedereen slaapt. En blijf uit de buurt van sexlijnen.
benieuwd naar de rest?
Msn lopen klooienquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bij mijn ouders en toen nog effe bij mijn broertje,,,,,,,
en wat heb jij de hele dag uitgevreten?
met bongetje gespeeld en op MSN lopen klooien zeker
Msn lopen klooienquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Msn lopen klooien![]()
Met Bongetje gespeeld![]()
Het hele huis schoongemaakt![]()
Helemaal naar de lager gefietst voor erwtensoepvlees![]()
Naar de AH geweest![]()
Erwtensoep gemaakt![]()
Hoe was het bij je ouders?
Hoe is het met je moeder? En is je vader inmiddels gewend aan de hulptroepen?
(ff opnieuw opstarten)
Niet emmeren, dit zit me al jaren dwars...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
sjesus Bartje heb jij niks beters te doen?
hoezo benieuwd naar de rest........? is er meer?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Niet emmeren, dit zit me al jaren dwars...
Dan heb je nog zaken als schoolkampen en logeerpartijtjes en voetbaltoernooien in Duitsland. Je wilt uiteraard vermijden dat een van je teamgenoten of klasgenoten merkt waar je mee bezig bent. Het laatste waar je op zit te wachten is een bijnaam als ‘Rukkertje’, ‘Henk Spermatank’ of ‘Stijve Sjonnie’. Het klinkt stom en andere mensen geven je een naar gevoel door hun hand af te vegen aan hun broek als ze met de jouwe in contact zijn gekomen. Bah bah.
Essentieel voor deze situaties is een regelmatige ademhaling en een minimum aan lichamelijke inspanning. Liggend op je rug kun je met je knieen het dekbed strak houden. Onder de verkregen ruimte kun je redelijk vrij bewegen met je handen. Aaien en strelen en af en toe eens stevig beetpakken. Neem je tijd – haastige spoed is zelden goed, zolang je maar niet te veel geluid of beweging maakt.
Beter is misschien nog een wc naast de sporthal en een halve meter toiletpapier om achteraf de deur mee schoon te maken. Teken voor de lol af en toe een mikpunt op een meter afstand en probeer dat te raken. Geef jezelf ook punten.
Deel dit met niemand.
Puberteit voorbij.
Tegen de tijd dat het uitgaat met je eerste serieuze vriendinnetje, realiseer je iets: ik heb nog een beste vriend! Je aller- allerbeste vriendje. Je deelt lief en leed met hem, je bent, zogezegd, aan hem gehecht.
Om je verdriet of frustratie over de verloren relatie een plekje te geven, reserveer je een kruk aan de dichtstbijzijnde bar. Je giet jezelf vol met alles waar alcohol in zit. Veel bier natuurlijk, want je vrienden zijn ook niet harteloos en bieden je genoeg drank aan om niet alleen je ex te vergeten, maar zelfs je moeder.
Verderop in de bar zit de dorpsheks, een ongetrouwde vrouw van een jaar of vijfendertig met een oog voor jonge twintigers met een zwak moment. Hoe meer je drinkt, hoe leuker ze wordt – ze krijgt het zelfs voor elkaar om jou een stijve te bezorgen met haar opdringerige handen en zwoel gefluister in je oor. Je laat het toe, want het kan je toch allemaal niets meer schelen.
Gelukkig voor jou nemen je vrienden het over en jagen haar met pek en veren voorbij het gemeentehuis. Jij wordt naar huis ge-escorteerd en daar aangekomen besluit je om die stijve lul weg te werken met wat handarbeid.
Geen goed idee.
Sperma wordt van de bijballen via een aantal tussenstations naar ontvangende partij gestuurd, een vrouw of een handdoek of de wc-deur. Op een bepaald punt aan de binnenzijde van het lichaam loopt de spermabuis over in de urinebuis, en precies op dat punt zit een designfout in het mannelijk lichaam. Een ‘flaw in the system’, een kink in de kabel waar de schepper duidelijk niet goed over heeft nagedacht.
Ik kwam er achter door een achteloze opmerking van een collega in dienst. Een uur na eindappel zaten we in de bar vier of vijf biertjes te drinken, toen hij begon te klagen over het frequente wc-bezoek waar hij duidelijk behoefte aan had. “Had je maar niet van te voren moeten rukken,” zei ik met hoop op een bevestiging van mijn half-ontwikkelde theorie.
De collega in kwestie kreeg een kop als een biet en stamelde iets over “ja, misschien wel ja.”
Ik wist genoeg, maar zette het onderzoek voort. In mijn vriendenkring heb ik de vraag al vele malen gesteld: moet jij ook iedere vijf minuten pissen als je veel hebt gezopen en daarna heb zitten rukken?
Het is niet echt de eerste vraag die je verwacht op een feestje, maar met de juiste inleiding is het antwoord veelal eerlijk. En verbaasd: ben ik niet de enige?
Nee, dat ben je niet, en het is ook niet erg dat het brandt. Je hebt geen druiper – je bent geiler dan je drankgebruik toestaat. Het gevolg is dat de klep tussen urine-toevoer en sperma-toevoer last krijgt van de (naar ik vermoed) klontjes sperma die blijven hangen. de klep sluit niet meer goed, waardoor er een kleine stroom urine kan ontsnappen. Dat geeft een branderig gevoel, zorgt voor een continue aandrang en levert druppeltjes en onzekerheid op.
Let op mannen: er is niets aan de hand! Zoals we kaal worden, haar op onze rug krijgen, stinken onder de teennagels en steeds meer last krijgen van kleine kwaaltjes, is ook onze prostaatklep aan schoonheidsfoutjes onderhevig. Niet alles werkt zoals het moet, maar prijs jezelf gelukkig dat je niet ongesteld wordt.
Zo, dat is uit de weg. Ik zat hier al jaren mee, en kon er nooit iemand mee lastig vallen. Consider yourself lucky. Nu weet je het ook. En laten we wel wezen: deze wetenschap komt vast wel een keer van pas als je geen zin hebt in seks.
Maar als je nou wel zin hebt in seks, en je partner ook, dan is er ruimte om tegelijkertijd te rukken en toch seks te hebben met je vriendin. Uit persoonlijk onderzoek blijkt dat meer dan vijftig procent van de vrouwen tussen de twintig en dertig het rete-geil vinden als hun bedpartner over hun lichaam heen klaarkomt. Sperma over de borsten of over en rond de venusheuvel schijnt een opwindende werking te hebben. Probeer het eens uit. En vergeet niet om naderhand solidair bovenop je vriendin/vrouw te duiken. Gedeelde smart is halve smart, zullen we maar denken.
Als laatste heb je nog de solitaire rukker. Meestal een jaar of veertig en daarboven, maatschappelijk teleurgesteld en sociaal weinig carriere gemaakt. De kerel die bedonderd en belazerd is door vrouwen, of nooit heeft leren omgaan met die vreemde wezens. De man die bij de lokale tattoo-artiest vijf ringen in zijn schacht laat hangen, ‘omdat het lekker voelt tijdens het rukken’. Deze man heeft een enorm arsenaal aan porno-boekjes, films, dvd’s, webafbeeldingen, audiofiles, mp3’tjes, verhalen en herinneringen. Maar geen vaste relatie. Heeft hij ook niet nodig.
Heb een beetje begrip voor deze categorie; het kan ons allemaal overkomen. En wie heb je dan nog over?
Juist. Je beste vriend. Maar voer hem geen bier…
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en toen ging je rukken ?
klaar hoor skattiequote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah, als je klaar bent dan hoor ik wel ik ga pitten![]()
rukse ouwe![]()
![]()
[..]
Dan heb je nog zaken als schoolkampen en logeerpartijtjes en voetbaltoernooien in Duitsland. Je wilt uiteraard vermijden dat een van je teamgenoten of klasgenoten merkt waar je mee bezig bent. Het laatste waar je op zit te wachten is een bijnaam als ‘Rukkertje’, ‘Henk Spermatank’ of ‘Stijve Sjonnie’. Het klinkt stom en andere mensen geven je een naar gevoel door hun hand af te vegen aan hun broek als ze met de jouwe in contact zijn gekomen. Bah bah.
Essentieel voor deze situaties is een regelmatige ademhaling en een minimum aan lichamelijke inspanning. Liggend op je rug kun je met je knieen het dekbed strak houden. Onder de verkregen ruimte kun je redelijk vrij bewegen met je handen. Aaien en strelen en af en toe eens stevig beetpakken. Neem je tijd – haastige spoed is zelden goed, zolang je maar niet te veel geluid of beweging maakt.
Beter is misschien nog een wc naast de sporthal en een halve meter toiletpapier om achteraf de deur mee schoon te maken. Teken voor de lol af en toe een mikpunt op een meter afstand en probeer dat te raken. Geef jezelf ook punten.
Deel dit met niemand.
Puberteit voorbij.
Tegen de tijd dat het uitgaat met je eerste serieuze vriendinnetje, realiseer je iets: ik heb nog een beste vriend! Je aller- allerbeste vriendje. Je deelt lief en leed met hem, je bent, zogezegd, aan hem gehecht.
Om je verdriet of frustratie over de verloren relatie een plekje te geven, reserveer je een kruk aan de dichtstbijzijnde bar. Je giet jezelf vol met alles waar alcohol in zit. Veel bier natuurlijk, want je vrienden zijn ook niet harteloos en bieden je genoeg drank aan om niet alleen je ex te vergeten, maar zelfs je moeder.
Verderop in de bar zit de dorpsheks, een ongetrouwde vrouw van een jaar of vijfendertig met een oog voor jonge twintigers met een zwak moment. Hoe meer je drinkt, hoe leuker ze wordt – ze krijgt het zelfs voor elkaar om jou een stijve te bezorgen met haar opdringerige handen en zwoel gefluister in je oor. Je laat het toe, want het kan je toch allemaal niets meer schelen.
Gelukkig voor jou nemen je vrienden het over en jagen haar met pek en veren voorbij het gemeentehuis. Jij wordt naar huis ge-escorteerd en daar aangekomen besluit je om die stijve lul weg te werken met wat handarbeid.
Geen goed idee.
Sperma wordt van de bijballen via een aantal tussenstations naar ontvangende partij gestuurd, een vrouw of een handdoek of de wc-deur. Op een bepaald punt aan de binnenzijde van het lichaam loopt de spermabuis over in de urinebuis, en precies op dat punt zit een designfout in het mannelijk lichaam. Een ‘flaw in the system’, een kink in de kabel waar de schepper duidelijk niet goed over heeft nagedacht.
Ik kwam er achter door een achteloze opmerking van een collega in dienst. Een uur na eindappel zaten we in de bar vier of vijf biertjes te drinken, toen hij begon te klagen over het frequente wc-bezoek waar hij duidelijk behoefte aan had. “Had je maar niet van te voren moeten rukken,” zei ik met hoop op een bevestiging van mijn half-ontwikkelde theorie.
De collega in kwestie kreeg een kop als een biet en stamelde iets over “ja, misschien wel ja.”
Ik wist genoeg, maar zette het onderzoek voort. In mijn vriendenkring heb ik de vraag al vele malen gesteld: moet jij ook iedere vijf minuten pissen als je veel hebt gezopen en daarna heb zitten rukken?
Het is niet echt de eerste vraag die je verwacht op een feestje, maar met de juiste inleiding is het antwoord veelal eerlijk. En verbaasd: ben ik niet de enige?
Nee, dat ben je niet, en het is ook niet erg dat het brandt. Je hebt geen druiper – je bent geiler dan je drankgebruik toestaat. Het gevolg is dat de klep tussen urine-toevoer en sperma-toevoer last krijgt van de (naar ik vermoed) klontjes sperma die blijven hangen. de klep sluit niet meer goed, waardoor er een kleine stroom urine kan ontsnappen. Dat geeft een branderig gevoel, zorgt voor een continue aandrang en levert druppeltjes en onzekerheid op.
Let op mannen: er is niets aan de hand! Zoals we kaal worden, haar op onze rug krijgen, stinken onder de teennagels en steeds meer last krijgen van kleine kwaaltjes, is ook onze prostaatklep aan schoonheidsfoutjes onderhevig. Niet alles werkt zoals het moet, maar prijs jezelf gelukkig dat je niet ongesteld wordt.
Zo, dat is uit de weg. Ik zat hier al jaren mee, en kon er nooit iemand mee lastig vallen. Consider yourself lucky. Nu weet je het ook. En laten we wel wezen: deze wetenschap komt vast wel een keer van pas als je geen zin hebt in seks.
Maar als je nou wel zin hebt in seks, en je partner ook, dan is er ruimte om tegelijkertijd te rukken en toch seks te hebben met je vriendin. Uit persoonlijk onderzoek blijkt dat meer dan vijftig procent van de vrouwen tussen de twintig en dertig het rete-geil vinden als hun bedpartner over hun lichaam heen klaarkomt. Sperma over de borsten of over en rond de venusheuvel schijnt een opwindende werking te hebben. Probeer het eens uit. En vergeet niet om naderhand solidair bovenop je vriendin/vrouw te duiken. Gedeelde smart is halve smart, zullen we maar denken.
Als laatste heb je nog de solitaire rukker. Meestal een jaar of veertig en daarboven, maatschappelijk teleurgesteld en sociaal weinig carriere gemaakt. De kerel die bedonderd en belazerd is door vrouwen, of nooit heeft leren omgaan met die vreemde wezens. De man die bij de lokale tattoo-artiest vijf ringen in zijn schacht laat hangen, ‘omdat het lekker voelt tijdens het rukken’. Deze man heeft een enorm arsenaal aan porno-boekjes, films, dvd’s, webafbeeldingen, audiofiles, mp3’tjes, verhalen en herinneringen. Maar geen vaste relatie. Heeft hij ook niet nodig.
Heb een beetje begrip voor deze categorie; het kan ons allemaal overkomen. En wie heb je dan nog over?
Juist. Je beste vriend. Maar voer hem geen bier…
Wow....waar ga jij zo te gek op?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, juist wakker. Anders krijg ik dit soort zinnen niet op papier
Ohw, ik kan het juist beter met een enigzins troebel hoofd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, juist wakker. Anders krijg ik dit soort zinnen niet op papier
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:39 schreef Coos het volgende:
Vandaag bleek maar weer eens dat de lange arm van Big Brother in de gedaante van de BKR ver reikt!
Oh ja, naar! Teringlijers in Tiel... Laat ze allemaal de ziekte krijgen. Als ING en Fortis en AEGON een financiele injectie krijgen, waarom wij dan niet???quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:39 schreef Coos het volgende:
Vandaag bleek maar weer eens dat de lange arm van Big Brother in de gedaante van de BKR ver reikt!
Ik wil ook wel 10 miljard. (maar voor drie doe ik het ook!)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:44 schreef Coos het volgende:
[..]
http://www.bkr.nl/IkenBKR.aspx?pid=102
Slaap lekker Bart!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:01 schreef dieenebart het volgende:
truste jongens.![]()
heb niet zoveel geblowd vanavond, maar wel heel wat wodka weg zien trekken...
Ohw en natuurlijk: slaap lekker fok!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
* liesje1979 *Huppelt naar het lichtknopje, en drukt!
Manu! Kom er maar in!
* Manu82 doet het licht weer aanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
* liesje1979 *Huppelt naar het lichtknopje, en drukt!
Manu! Kom er maar in!
Kaat doet de kachel aan en gaat ontbijtje klaarmaken en dan kan de dag weer beginnen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 06:35 schreef Manu82 het volgende:
En het is best koud buiten
Goedemorgen
[..]
-stukkie-
mogguh en mzzl btwquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:44 schreef Manu82 het volgende:
Zit DWDD terug te kijken en hoorde net dat held Dries op het televizierring feestje van BNN heeft opgetreden
De "werkwijze" die jij beschrijft is, voor alle duidelijkheid, niet exemplarisch voor de man in het algemeen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:21 schreef dieenebart het volgende:![]()
Ha, goedemorgen. Leuke reacties, thanx. Blijf rukken.
Ah, het wekelijkse aanhikken tegen de was?quote:
Noh!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, het wekelijkse aanhikken tegen de was?
En dan ben jij dus een lousy méns! Boeie! Weg met die was.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:15 schreef CarOnline het volgende:
Alhoewel, dan heeft zij wel een kutweekend
Ja, lousymens. Dat ben ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan ben jij dus een lousy méns! Boeie! Weg met die was.
Er bestaan ook mensen die strijken als hobby zien, wie weet is zij er zo eentje, dan is haar hele weekend goed...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Noh!
Nou ben ik ook nog een lousyhuisvrouw!![]()
Maar ik ga zo mailen, morgen mag ik t wegbrengen.
Alhoewel, dan heeft zij wel een kutweekend
Nou dan kan ik haar een orgastisch weekend gevenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er bestaan ook mensen die strijken als hobby zien, wie weet is zij er zo eentje, dan is haar hele weekend goed...
*Meldt*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, lousymens. Dat ben ik![]()
Ach, boeie
Lousy Twinquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*Meldt*
Lousy mother, lousy housewife, lousymens.
En dáár ben ik dan wel weer trots op.quote:
Haha, prima!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar om met Cc te spreken een cunning plan...![]()
Als we mijn strijkje nou bij die van jou voegen?en dan als geheel inleveren.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dáár ben ik dan wel weer trots op.
Ja en dat Plien en Bianca van Koefnoen de orginele Irma Iepma en Ingrid Mastenbreurtje zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Juud79 het volgende:
Me vervelen doe ik nooit, maar een filmpje posten wel... Koefnoen doet Zaai. Leuk detail is dat Paul Groot de bedenker en scenarioschrijver is van de orginele serie Zaai.
Ff passen of het achterin de station past allemaalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, prima!
Morgen rond half 4 bij mij?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en dat Plien en Bianca van Koefnoen de orginele Irma Iepma en Ingrid Mastenbreurtje zijn
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en dat Plien en Bianca van Koefnoen de orginele Irma Iepma en Ingrid Mastenbreurtje zijn
Waar brengen jullie die strijk heen????? Er ligt hier nog strijk van mijn vakantie eind augustus en waar ik dus echt geen zin in heb!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, prima!
Morgen rond half 4 bij mij?
Ik heb geen idee, ik hoop op ergens Deutsche grundlichkeitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar brengen jullie die strijk heen????? Er ligt hier nog strijk van mijn vakantie eind augustus en waar ik dus echt geen zin in heb!
Schoppen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:09 schreef noekje het volgende:
Niks werkt! Behalve ik! Bijna de hele fucking dag al en nu ik eindelijk klaar ben en alles moet printen, doet die het niet! Hoerenkutserver!![]()
![]()
Hoi allemaal!
Die zitten in Spanje! Lucky basterds. Die gaan niet eens de telefoon opnemen en terecht.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Schoppen!
Want soms wel eens werkt is het volgende, bel op en zeg "dit is niet mijn probleem, ik wil printen en jullie gaan dit voor mij oplossen."
Ai, dan moet ik je teleurstellenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik hoop op ergens Deutsche grundlichkeit
Hey Noeksel!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:15 schreef noekje het volgende:
Ondertussen geniet ik van het geluid van een werkende printer. Ik ben geniaal! Flikker maar op met die server. Ik heb alles naar mezelf gemaild. Nu zit ik hier tussen bergen was (anyone) op een koude zolder te printen.
Gewoon zeggen: Printer kaput, ik kan niet printen! Dus jullie pech, ik weg!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Die zitten in Spanje! Lucky basterds. Die gaan niet eens de telefoon opnemen en terecht.
Later als ik groot ben, ga ik ook een bedrijf runnen. Oh nee, dan ga ik nooit meer werken. Als ik groot ben.
Declareer je wel even de inkt cartridges?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:15 schreef noekje het volgende:
Ondertussen geniet ik van het geluid van een werkende printer. Ik ben geniaal! Flikker maar op met die server. Ik heb alles naar mezelf gemaild. Nu zit ik hier tussen bergen was (anyone) op een koude zolder te printen.
De was is niet erg, maar die klote strijk erna!quote:
Ik krijg elke maand belachelijk veel ICT vergoeding terwijl ík eigenlijk nooit thuis werk voor ze. Soms doe ik wel alsof.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Declareer je wel even de inkt cartridges?
Oh ja maar dat valt bij mij onder de verzamelnaam: 'De Was'quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:18 schreef petraa het volgende:
[..]
De was is niet erg, maar die klote strijk erna!
Oh, ik wacht altijd tot ik pislink ben. Dan strijk ik als een malle. Net had ik zo 2 strijken kunnen wegwerken ware het niet dat ik aan het werk was. In privésfeer gooi ik soms olie op het vuur om maar eens te gaan strijken. Film1 helpt ook altijd al. Ga ik een B film kijken en strijken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:18 schreef petraa het volgende:
[..]
De was is niet erg, maar die klote strijk erna!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |