Lousy Twinquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*Meldt*
Lousy mother, lousy housewife, lousymens.
En dáár ben ik dan wel weer trots op.quote:
Haha, prima!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar om met Cc te spreken een cunning plan...![]()
Als we mijn strijkje nou bij die van jou voegen?en dan als geheel inleveren.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dáár ben ik dan wel weer trots op.
Ja en dat Plien en Bianca van Koefnoen de orginele Irma Iepma en Ingrid Mastenbreurtje zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Juud79 het volgende:
Me vervelen doe ik nooit, maar een filmpje posten wel... Koefnoen doet Zaai. Leuk detail is dat Paul Groot de bedenker en scenarioschrijver is van de orginele serie Zaai.
Ff passen of het achterin de station past allemaalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, prima!
Morgen rond half 4 bij mij?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en dat Plien en Bianca van Koefnoen de orginele Irma Iepma en Ingrid Mastenbreurtje zijn
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en dat Plien en Bianca van Koefnoen de orginele Irma Iepma en Ingrid Mastenbreurtje zijn
Waar brengen jullie die strijk heen????? Er ligt hier nog strijk van mijn vakantie eind augustus en waar ik dus echt geen zin in heb!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, prima!
Morgen rond half 4 bij mij?
Ik heb geen idee, ik hoop op ergens Deutsche grundlichkeitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar brengen jullie die strijk heen????? Er ligt hier nog strijk van mijn vakantie eind augustus en waar ik dus echt geen zin in heb!
Schoppen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:09 schreef noekje het volgende:
Niks werkt! Behalve ik! Bijna de hele fucking dag al en nu ik eindelijk klaar ben en alles moet printen, doet die het niet! Hoerenkutserver!![]()
![]()
Hoi allemaal!
Die zitten in Spanje! Lucky basterds. Die gaan niet eens de telefoon opnemen en terecht.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Schoppen!
Want soms wel eens werkt is het volgende, bel op en zeg "dit is niet mijn probleem, ik wil printen en jullie gaan dit voor mij oplossen."
Ai, dan moet ik je teleurstellenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik hoop op ergens Deutsche grundlichkeit
Hey Noeksel!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:15 schreef noekje het volgende:
Ondertussen geniet ik van het geluid van een werkende printer. Ik ben geniaal! Flikker maar op met die server. Ik heb alles naar mezelf gemaild. Nu zit ik hier tussen bergen was (anyone) op een koude zolder te printen.
Gewoon zeggen: Printer kaput, ik kan niet printen! Dus jullie pech, ik weg!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Die zitten in Spanje! Lucky basterds. Die gaan niet eens de telefoon opnemen en terecht.
Later als ik groot ben, ga ik ook een bedrijf runnen. Oh nee, dan ga ik nooit meer werken. Als ik groot ben.
Declareer je wel even de inkt cartridges?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:15 schreef noekje het volgende:
Ondertussen geniet ik van het geluid van een werkende printer. Ik ben geniaal! Flikker maar op met die server. Ik heb alles naar mezelf gemaild. Nu zit ik hier tussen bergen was (anyone) op een koude zolder te printen.
De was is niet erg, maar die klote strijk erna!quote:
Ik krijg elke maand belachelijk veel ICT vergoeding terwijl ík eigenlijk nooit thuis werk voor ze. Soms doe ik wel alsof.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Declareer je wel even de inkt cartridges?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |