Ik wil je wél maar niet via de msn. Ik word daar zo zenuwachtig van en dan gaan kleuters je buzzen, dat schermpje blijft maar knipperen. Dan tikt iemand en dan weer niet. Ik kan daar niet mee omgaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je wilt me niet
![]()
![]()
Waarom moet een mens 12 gemeentes/n bellen?![]()
Joh, Nou lijkt het ineens heel belangrijk en alsof ik dagen voor MSN hang te roddelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil je wél maar niet via de msn. Ik word daar zo zenuwachtig van en dan gaan kleuters je buzzen, dat schermpje blijft maar knipperen. Dan tikt iemand en dan weer niet. Ik kan daar niet mee omgaan.![]()
Dat is werk. Begin er niet aan Buuf!
Oeh, da's wel een goeie.... Heb jij guitar hero op de DS of playstation?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Als in na 5 december!
Maar dan gaan we karten en ik ga niet tegen Bong.
Vind je Skype dan niet handiger?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Joh, Nou lijkt het ineens heel belangrijk en alsof ik dagen voor MSN hang te roddelen.![]()
Wel handig voor zussen in Amerika of andere onherbergzame plekken. En voor de sociale contacten.
![]()
Ja hebben we óók gedaan. Maar op een gegeven moment wilde dat niet meer (vraag me niet waarom)quote:
Leuk! En ook tegen Bong is leuk hoor, die zie je alleen bij de start heel even, en dan issie weg!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Als in na 5 december!
Maar dan gaan we karten en ik ga niet tegen Bong.
Ik heb guitar hero op DS en Wii!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oeh, da's wel een goeie.... Heb jij guitar hero op de DS of playstation?
Hmz dan toch nog ff wat harder oefenen voor ik tegen Bong ga!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! En ook tegen Bong is leuk hoor, die zie je alleen bij de start heel even, en dan issie weg!![]()
Ik twijfel of ik mijn haar even zal kleuren, of niet....Moeilijk, moeilijk!
En ondertussen heb ik nog steeds niets gedaan....
Leuk , leuk, leuk het is verrot moeilijk. Ik kan het net in Easy, maar als ik me dochter tegen haar vriendinnen zie jammen, dan ziet het er erg leuk uit!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb helemaal geen guitar hero
Is dat zo leuk dan?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja hebben we óók gedaan. Maar op een gegeven moment wilde dat niet meer (vraag me niet waarom)
Thx!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:08 schreef wschravendijk het volgende:
Het werkt perfect me ouders hebben het laten doen, het branden gaat ook makkelijk en spelen is goedkoper.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:05 schreef petraa het volgende:
Is er hier al iemand die de wii heeft laten ombouwen? Want ik wil het ook doen, scheelt hoop centen qua games enzo! Maar wil wel weten of het echt goed werkt!
Ok ik heb hier in de buurt een zaak die het doet voor 120 euro! Vind het wel veel geld maar 2 spelletjes downloaden en je hebt het eruit!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij!
Mijn man heeft het zelf gedaan, en het werkt idd prima!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil je wél maar niet via de msn. Ik word daar zo zenuwachtig van en dan gaan kleuters je buzzen
120 Euro?! Tjee!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok ik heb hier in de buurt een zaak die het doet voor 120 euro! Vind het wel veel geld maar 2 spelletjes downloaden en je hebt het eruit!
Nouuuuu, nu ga ik verder zoeken hier in de buurt! Of ik een goedkopere kan vindenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:21 schreef wschravendijk het volgende:
mijn ouders deden het voor 45 eurobij jou voor 120 omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |