lekkerrrrrrrquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:06 schreef Puala het volgende:
oke![]()
bijna klaar, bijna klaar, nog maar 24 minuten![]()
ikquote:
Hmmm.. ok niet lekker dan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Hou oud ben jij dan?![]()
En niet lekker. Dan moet ik naar de fysio en dat vind ik nix
Dat is al bijna bejaardquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hmmm.. ok niet lekker dan!
Ik ben bijna 26!
Ik ben 26. Broekie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hmmm.. ok niet lekker dan!
Ik ben bijna 26!
uhm.. levenservaringquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Ach, het zal vast ook zo zijn voordelen hebben.
bejaardequote:
Ik schep nergens over op. Enkel hier gelden geen disclaimers, waarschijnlijk omdat het sporadisch gebeurt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
Nou OA, waar zijn die viezerikkenposts hier, waarover je zo opschepte in KSC?
He?
Klasseverschilquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik schep nergens over op. Enkel hier gelden geen disclaimers, waarschijnlijk omdat het sporadisch gebeurt.
Alleen in de juiste omstandigheden met de juiste personenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik schep nergens over op. Enkel hier gelden geen disclaimers, waarschijnlijk omdat het sporadisch gebeurt.
ftwquote:
Ik, en ik ben ook viessssssssssssssssssquote:
viezerikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze ging ineens alleen maar bibberen!
Mankeert er iets aan je handjes?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Ik wil eten, maar ouders zijn nog niet thuis
ik weet niet wat er op de planning staat om vanavond te eten.quote:
Wat een verhaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef Puala het volgende:
hoop het ook.
Wilde het vanavond mijn vriend gaan vertellen.. daar heb ik al die tijd eigenlijk niets tegen gezegd.. maar ja die had juist besloten zijn kamer op te gaan ruimen en dat werkte dus niet helemaal.
Nee idd, kamer opruimen gaat ff voor ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef Puala het volgende:
hoop het ook.
Wilde het vanavond mijn vriend gaan vertellen.. daar heb ik al die tijd eigenlijk niets tegen gezegd.. maar ja die had juist besloten zijn kamer op te gaan ruimen en dat werkte dus niet helemaal.
Hij wist niet dat ik dit wilde gaan vertellenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee idd, kamer opruimen gaat ff voor dit
Maar even voor mijn begrip, je bent nog wel bij je vriend?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:14 schreef Puala het volgende:
dankje jortK, ben er eigenlijk alles behalve trots op.
Ja, maar we zijn nog geen jaar samen. Het gaat wel heel goed, hij wilt onderhand het huis uit en heeft gevraagd of ik bij hem in wilde.. maar dat heb ik afgewezen omdat ik mezelf te jong vind. Het is wel redelijk serieus op zich, maar of het nou na een kind nog hetzelfde blijft kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar even voor mijn begrip, je bent nog wel bij je vriend?
Ik denk toch dat je het hem beter kunt vertellen, dan weet hij ook ervanaf en kun je je spanning met iemand delen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn nog geen jaar samen. Het gaat wel heel goed, hij wilt onderhand het huis uit en heeft gevraagd of ik bij hem in wilde.. maar dat heb ik afgewezen omdat ik mezelf te jong vind. Het is wel redelijk serieus op zich, maar of het nou na een kind nog hetzelfde blijft kan ik me haast niet voorstellen.
Ja maar ik ga het nu niet ff via msn doen zo van hej lief, ik moet nog wat opbiechten. ik ga morgen bij de huisarts ook gelijk een zwangerschapstest doen. dat je het maar ff weet he, misschien word je pa.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je het hem beter kunt vertellen, dan weet hij ook ervanaf en kun je je spanning met iemand delen.
Zelf ook zoiets meegemaakt
Ik moest thee pakken. Sleepy timequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef OA het volgende:
Schiet eens op met een nieuw topic Ph
Ik zou niet weten waaromquote:
Verzaker!quote:
Nah, ik doe niet mee aan die lijstjesquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Ik dacht dat OA het topic zou gaan ninja'en, om zo met MPG nog te racen om Top TS'er van KSC
Welnee. Daar heb ik ook niet altijd zin in. Ik moest nodig pm-en met iemand!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Ik dacht dat OA het topic zou gaan ninja'en, om zo met MPG nog te racen om Top TS'er van KSC
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Daar heb ik ook niet altijd zin in. Ik moest nodig pm-en met iemand!
Whehe. Je eerste veronderstelling is juist. De tweede ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Je PM't met een chick, terwijl OAdin beneden op de bank zit?
Pimp.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:59 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Je eerste veronderstelling is juist. De tweede ook.Echter ik zat ook gewoon beneden op de bank!
Ga nu weer even verder met pmen!quote:
OMGquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:32 schreef Bravebart het volgende:
Ja sorry jongens, ik ben jarig schijnt het![]()
Ik ook bijnaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:33 schreef nicomart het volgende:
Het is wel de periode om jarig te zijn geloof ik..
Dankjequote:
Danku dankuquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:33 schreef JortK het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
En hoe oud ben je geworden?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:35 schreef JortK het volgende:
Jonkie
Ik ga de 23 aantikken volgende week
Sterker nog, daar ben ik al aan begonnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]Kan je al bijna aan je memoires gaan beginnen
Alvast gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Sterker nog, daar ben ik al aan begonnen
Ik wil best een hoofdstukje posten hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]Wanneer komt het gebundeld uit?
Ja doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wil best een hoofdstukje posten hoor
quote:
quote:Curabitur accumsan diam vel tellus. Integer elementum euismod lectus. Curabitur purus nisi, mollis ut, varius id, vestibulum sed, lectus. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Curabitur varius lorem quis felis. Sed faucibus, metus in dignissim pretium, nunc neque pellentesque enim, id tincidunt nisi turpis et velit. In fermentum. Curabitur vestibulum felis et odio. Proin gravida. Proin pellentesque tellus placerat neque. Aliquam at lectus ut leo ornare volutpat. Nullam id nisi. Fusce lacus nibh, lobortis sed, euismod in, egestas tristique, ipsum. Duis a pede in dui rutrum luctus. Nullam neque turpis, euismod sed, faucibus in, malesuada in, nunc. Sed nisi sem, ullamcorper at, vestibulum non, congue suscipit, elit. Curabitur vitae sem.
Nunc gravida suscipit arcu. Donec urna orci, semper sollicitudin, interdum a, tincidunt at, pede. Curabitur lectus massa, viverra rutrum, sodales eu, ultricies vitae, dolor. Proin venenatis, lacus quis tristique pellentesque, lectus orci hendrerit ante, sed molestie tellus enim eu lectus. Mauris aliquam, lorem sit amet pharetra laoreet, urna magna pretium nisl, sed volutpat mauris pede porta urna. Proin at odio. Cras venenatis fringilla sem. Cras eget turpis. Duis justo. Mauris vel libero. Nulla rhoncus fringilla massa. Curabitur elementum tristique risus. Etiam auctor elit ac pede venenatis pharetra. Morbi ipsum neque, dapibus ut, laoreet nec, blandit id, nunc. Morbi condimentum eros eget sapien gravida molestie. Aliquam lorem. Proin varius orci id nunc. Nam pretium mollis mauris.
Nulla eu nibh. Cras diam ligula, dignissim ut, consequat non, suscipit vitae, quam. Nullam at dui. Etiam neque neque, hendrerit eget, imperdiet sit amet, sodales eu, purus. Suspendisse quis nunc vitae libero tincidunt rutrum. Suspendisse ante lacus, scelerisque nec, lobortis ut, vestibulum at, tellus. Phasellus vitae sem nec nulla accumsan vulputate. Donec in metus. Donec rhoncus ipsum rutrum pede. Donec mattis justo a risus. Nulla facilisis justo et mauris. Integer blandit.
Nulla dolor pede, mollis et, hendrerit vitae, hendrerit eu, mauris. Maecenas vel lorem ut massa accumsan blandit. In faucibus dolor. In ipsum. Nunc suscipit sodales dolor. Nam purus nisi, mattis ut, vehicula iaculis, sagittis at, eros. Quisque in risus. Suspendisse scelerisque risus imperdiet justo. Morbi pretium rhoncus purus. Quisque sollicitudin urna pharetra libero. Donec luctus. Nam feugiat. Vivamus in velit non diam ornare interdum.
Etiam sed tellus. In dolor. Vestibulum adipiscing mattis erat. Phasellus viverra nulla vulputate felis. In id ligula nec orci ultrices pharetra. Mauris ac leo. Nullam justo. Suspendisse sit amet tortor eu tortor ullamcorper adipiscing. Sed luctus massa eu purus mattis egestas. Integer elementum hendrerit neque.
Curabitur purus felis, tincidunt a, laoreet sagittis, rutrum eu, nibh. Etiam at neque ullamcorper sapien aliquam consectetuer. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Vestibulum sollicitudin augue sit amet leo. Curabitur dictum. Pellentesque sit amet purus in dolor mollis sagittis. Donec tincidunt. Pellentesque velit massa, scelerisque in, egestas ac, suscipit a, lectus. Phasellus leo libero, gravida ac, pharetra a, egestas a, dui. Sed nisi massa, adipiscing a, ullamcorper eget, tincidunt ut, urna. Quisque eros augue, egestas id, cursus sed, auctor sit amet, neque. Mauris velit nunc, molestie quis, viverra at, tempus ut, pede. Fusce urna. Phasellus ac lectus fermentum ante accumsan eleifend. Proin eget sem. Ut tempor faucibus mi.
Vivamus auctor elementum dolor. Etiam neque. Ut tristique. Phasellus ultricies porta leo. Aliquam tortor libero, pellentesque at, consectetuer eu, aliquam ac, risus. Phasellus diam lorem, porta ut, ultrices in, venenatis et, velit. Morbi in enim. Curabitur vehicula mollis augue. Proin erat ligula, convallis commodo, tincidunt ut, ornare blandit, diam. Vestibulum vitae libero. Phasellus pede erat, accumsan vitae, dignissim nec, fringilla fermentum, nunc. Nunc feugiat blandit libero. Sed lacus arcu, congue a, luctus nec, varius in, elit. Phasellus ultricies sem sed lectus. Sed sed elit sit amet lacus pulvinar mattis.
Sed eros leo, aliquet eu, commodo ac, molestie sit amet, tortor. Duis purus velit, semper ac, aliquet vel, facilisis vitae, odio. Donec gravida arcu. Cras ut quam eget sapien sagittis ullamcorper. Praesent mollis interdum est. Aenean molestie sodales tellus. Fusce diam ante, auctor a, blandit nec, fermentum et, risus. Vivamus dignissim pellentesque metus. Morbi facilisis cursus sapien. Morbi ornare, risus ut dignissim consectetuer, neque elit condimentum lectus, ut vestibulum lorem orci id est. Integer adipiscing sagittis lectus. Proin malesuada, mauris ut lobortis consectetuer, pede metus luctus enim, at condimentum felis nisl eget lacus. Fusce quis dolor. Aenean velit. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Aliquam erat volutpat. Cras tempor adipiscing lacus.
Nunc justo. Quisque pellentesque tellus. Pellentesque vitae metus sed dolor pellentesque porttitor. Nulla suscipit. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Praesent mollis. Nullam sapien velit, gravida id, sodales vel, consequat vel, sapien. Fusce ligula. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Curabitur sodales ligula quis eros. Morbi lectus.
Ut felis mauris, pretium at, pharetra in, dictum vel, eros. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur mollis risus sed velit. Proin placerat pharetra purus. Nulla luctus tortor quis elit. Fusce facilisis mollis velit. Donec nulla. Proin commodo mauris accumsan ligula. Fusce mattis arcu non leo. Fusce metus odio, ornare vel, tristique at, posuere vel, purus. Duis sem odio, interdum ut, sollicitudin eu, accumsan sed, ipsum. Aenean dolor ligula, volutpat id, tincidunt id, semper in, ligula. Maecenas ac diam id massa sollicitudin aliquam. Praesent fringilla. Proin porta enim et ligula.
zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:48 schreef OA het volgende:
Ik ben nog niet bijna jarig en jullie zijn helemaal niet oud.
quote:
Ik had toch wel een vijfdelig Lorem ipsum verwachtquote:
Het is geen lorum ipsumquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had toch wel een vijfdelig Lorem ipsum verwacht
Als jij je oud wilt voelen is dat prima hoor!quote:
Ik voel me 12, maar dat krijg ik de meisjes rond die leeftijd niet aan het verstand!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:54 schreef OA het volgende:
[..]
Als jij je oud wilt voelen is dat prima hoor!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik voel me 12, maar dat krijg ik de meisjes rond die leeftijd niet aan het verstand!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik voel me 12, maar dat krijg ik de meisjes rond die leeftijd niet aan het verstand!
Maak eens een babbeltje met meneer Noten zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik was hier al om 8 uur hoor!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Goh er komen eindelijk wat mensen binnendruppelen hier
Karl bedoel je? Amateurquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
Maak eens een babbeltje met meneer Noten zou ik zeggen.
Die kom ik regelmatig tegen, en heb laatst nog een USB hub gekocht in de winkel waar hij de beruchte PC naartoe heeft gebrachtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
Maak eens een babbeltje met meneer Noten zou ik zeggen.
Ik ben een uurtje eerder begonnen om eerder weg te kunnenquote:
ik zou sommige dingen wel even prio geven inderdaad. Wel vervelend zeg!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:37 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Bart, gefeliciteerd![]()
En OA, nog bedankt. Het is spitsuur deze week bij de huisarts dus kan geen dubbele afspraak krijgen. Nu moet ik in 10 min even een gesprek gaan voeren over al deze shit met de huisarts & mijn verloop van mijn ziekte. Niet handig dus. Misschien volgende week maar weer dan
. Vanmiddag, 14.10 uur huisarts.
Ach, dan volgende week nog maar een afspraak. Ben ik tenminste even weg uit mijn documentatiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zou sommige dingen wel even prio geven inderdaad. Wel vervelend zeg!!
heel apart ja.. maar goed, snap het ook ergens wel. Zijn genoeg mensen die dingen heel "dringend" vinden, terwijl ze amper verkouden zijn. Daar lijden dus mensen die echt dringende zaken hebben weer onder.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, dan volgende week nog maar een afspraak. Ben ik tenminste even weg uit mijn documentatie. Maar ja als er ineens een andere praktijk bij komt snap ik ook wel dat er weinig ruimte is.. maar als ik echt zeg dat het dringend is en ze dan geen uitzondering maken snap ik het niet meer..
Hoi!quote:
Nico!quote:
Hey P!quote:
Vanmiddag 10 over 2 mag ik op apel verschijnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey P!
Al naar de dokter geweest?
Dankjewelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:37 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Bart, gefeliciteerd![]()
En OA, nog bedankt. Het is spitsuur deze week bij de huisarts dus kan geen dubbele afspraak krijgen. Nu moet ik in 10 min even een gesprek gaan voeren over al deze shit met de huisarts & mijn verloop van mijn ziekte. Niet handig dus. Misschien volgende week maar weer dan
. Vanmiddag, 14.10 uur huisarts.
Dankjewelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dankjewel
En jij succes vandaag
Dankjewelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Proficiat Bart
Succes vandaag Puala
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nico!
Hoe is het met mijn favoriete knuffelbeer
Hij zat naast me, dus jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Is bartje weer een jaartje ouder?
Feli bart
Je weet van donderdag?
Dat zegt niets.quote:
Creepy is goodquote:
Hij weet er vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
Maybe he was tuned out
Dan nietquote:
Geeft niksquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:32 schreef Bravebart het volgende:
Ja sorry jongens, ik ben jarig schijnt het![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Allemaal eens!quote:
Oké, ik ookquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal eens!
Omdat standaarden er zijn om je er niet aan te houdenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef nicomart het volgende:
waarom werken Internet Explorer en Firefox nou niet gewoon hetzelfde
ja maar firefox kan niet omgaan met ObjectX en dat is ook niet te omzeilen, dus moet ik weer wat anders verzinnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat standaarden er zijn om je er niet aan te houden
pwnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja maar firefox kan niet omgaan met ObjectX en dat is ook niet te omzeilen, dus moet ik weer wat anders verzinnen
quote:
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:15 schreef OA het volgende:
Immer.
Fout inmiddels opgespoord. Ik had een foute verwijzing gebruikt en dat werkt natuurlijk overal door dan...![]()
Nu klopt het wel.
Die zitten weer in de schoolbankenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:21 schreef nicomart het volgende:
waar zijn alle echte stagairs gebleven eigenlijk
oh ja.. haiquote:
saai hoor!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef Californium het volgende:
* echte stagiair meld
Ik ben voor de verandering eens echt bezig
labjournaal is bijgewerkt![]()
dus nu ga ik weer verder![]()
![]()
Je bent niet de enige...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef Californium het volgende:
Ik ben voor de verandering eens echt bezig
quote:
jah....zo lekker etenquote:
Ja, de groeten tostimeisterquote:
eetsequote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:33 schreef Californium het volgende:
[..]
jah....zo lekker etentot straks
Nou, dat is tofjes....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind dat je klaar genoeg bent hoor
16:15quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:11 schreef jackson het volgende:
Lectori salutem,
Is mijn werk al klaar? Mag ik al naar huis?
Met vriendelijke groet,
Jackson Claxon.
Klopt aardig... ik ben om 7.30 begonnenquote:
succes!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:53 schreef Puala het volgende:
Tot straks allemaal, het is tijd voor de huisarts
hai!quote:
Succes en sterkte!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:53 schreef Puala het volgende:
Tot straks allemaal, het is tijd voor de huisarts
sowwyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:05 schreef Reflectionne het volgende:
Nou, en als niemand wat zegt, ga ik nu weer..
Dag
quote:
vlokkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Vlokken!![]()
[..]
ronduit geniaaaaaal!
jaaa jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
vlokkenI love vlokken
I love eten
eten
quote:Top 100 van dinsdag 28 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 303 Pheno
08. 181 JortK
26. 102 nicomart
35. 093 Californium
40. 088 HostiMeister
64. 070 OA
99. 053 Piles
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Broekiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:35 schreef JortK het volgende:
Jonkie
Ik ga de 23 aantikken volgende week
Ouwe geilpijp.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:42 schreef OA het volgende:
Ik heb hier vandaag nog geen stats gezien...
Bij dezen:
[..]
quote:
Wat niet weet, .....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ouwe geilpijp.
Wat vindt OAdin daar dan van.
Mailt OAdin.quote:
quote:
Het komt door OA, die wilt niets meer in de KSC prijsgeven, dus lezen en posten we hier maar mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is eignelijk de deal met allemaal die KSC gasten hiero? Koffie niet meer boeiend genoeg?
quote:
Het was Volpezquote:
Eigenlijk kwamen Frits en ik Houniet en eer-ik hier soms opzoeken. Aangezien het hier best gezellig is, blijven we gewoon hangen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het komt door OA, die wilt niets meer in de KSC prijsgeven, dus lezen en posten we hier maar mee.
Viespeukquote:
Niks aan toe te voegenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk kwamen Frits en ik Houniet en eer-ik hier soms opzoeken. Aangezien het hier best gezellig is, blijven we gewoon hangen.
O ja, en wat Pheno zegt...![]()
Volgens mij is ze niet vies hoor.quote:
Welkom enzo!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:51 schreef Rubber-eendje het volgende:
Hey allemaal,
Ik ga ook is proberen om in een reeks mee te doen
Loop op het moment 40 uur per week stage op een makelaarskantoor.
Mijn stage periode loopt tot en met 23 januari.
Ben benieuwd of ik alles kan volgen maar daar komen we snel genoeg achter.
hoiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:51 schreef Rubber-eendje het volgende:
Hey allemaal,
Hallo.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:51 schreef Rubber-eendje het volgende:
Hey allemaal,
quote:
quote:
Het gaat uitlopen op een trio, denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij dat?
En nogmaals, wat vindt OAdin daarvan?
heb je nu al een fatsoenlijke foto van je oog?quote:
Dat denk ik. Misschien ook wel, maar daar ga ik niet vanuit...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij dat?
En nogmaals, wat vindt OAdin daarvan?
Caliquote:
Nee, nog niet geprobeerd...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:58 schreef Californium het volgende:
[..]
heb je nu al een fatsoenlijke foto van je oog?
hoiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:51 schreef Rubber-eendje het volgende:
Hey allemaal,
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:58 schreef Californium het volgende:
[..]
heb je nu al een fatsoenlijke foto van je oog?
quote:
quote:
van zijn wat?....Ik krijg gedachten bij dat woord?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Het duurde ook MAANDEN voordat hij foto's van zijn slOApel had gemaakt.
quote:
Omdat je van ons houdtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vergeet elke keer weer waarom ik hier ook al weer steeds terug kom
Auto. Tenminste, van dat merk dat schijnbaar iets op wielen maaktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:01 schreef Californium het volgende:
[..]
van zijn wat?....Ik krijg gedachten bij dat woord?
Nicequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Rubber-eendje het volgende:
Ik studeer dus Management Economie en Recht, en kan dadelijk ook de vastgoedbranche in dus vandaar mijn stage op een makelaarskantoor. Voor mij is dit de eerste keer dat ik stage loop en deze richting leek mij wel interessant.
Vroeger had ik een ander account op fok maar daar ben ik dus gewoon alles van kwijt dus een tijd terug alleen maar een nieuwe gemaakt voor de F1 manager maar ik miste het forum toch wel een beetje.
Zijn Opel Corsa.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:01 schreef Californium het volgende:
[..]
van zijn wat?....Ik krijg gedachten bij dat woord?
Ga jij eens je labdagboek bijwerkenquote:
owwwwww...oke... dat dacht ik ookquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Auto. Tenminste, van dat merk dat schijnbaar iets op wielen maakt
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn Opel Corsa.
Werd OApel.
Werd SlOApel
Die heeft vandaag terugkomdag. Hier binnen het bedrijf ook wel de blijf-weg-dag genoemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
what you doing? hoe is het met de leuke stagiaire
geen zinquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij eens je labdagboek bijwerken
Je vergeet de term Slopelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn Opel Corsa.
Werd OApel.
Werd SlOApel
Wat dacht je echtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
owwwwww...oke... dat dacht ik ook
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die heeft vandaag terugkomdag. Hier binnen het bedrijf ook wel de blijf-weg-dag genoemd.
Nietsquote:
Wat een leuk vak heb je gekozen als je er zo'n zin in hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:05 schreef Californium het volgende:
[..]
geen zinen hij is bijgewerkt
moet eigenlijk andere dingen op het lab doen, maar ik wil niet
OA heb ook MER gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Rubber-eendje het volgende:
Ik studeer dus Management Economie en Recht, en kan dadelijk ook de vastgoedbranche in dus vandaar mijn stage op een makelaarskantoor. Voor mij is dit de eerste keer dat ik stage loop en deze richting leek mij wel interessant.
Vroeger had ik een ander account op fok maar daar ben ik dus gewoon alles van kwijt dus een tijd terug alleen maar een nieuwe gemaakt voor de F1 manager maar ik miste het forum toch wel een beetje.
maakt niet uit...foto's zijn ook welkom via PM, e-mail, of gewoon hieroquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef Rubber-eendje het volgende:
[..]
Heb wel een hyves maar daar staan geen foto's of niets niet dus veel heb je er niet aan
Jij wel?quote:
Uhuh. Sick mindquote:
jij ook?quote:
Je bent muck ook al zat?quote:
had er zin in...toen ging ik hyven, toen ging ik fokken en toen had ik geen zin meerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een leuk vak heb je gekozen als je er zo'n zin in hebt![]()
quote:
Welnee. Ik wil weten met wat voor mensen zij op school zitquote:
quote:
Naar het schijntquote:
Contact leggen met dames staan natuurlijk gelijk aan vreemdgaan, dat zie je goedquote:
met hele leuke mensenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee. Ik wil weten met wat voor mensen zij op school zit.
Jij neemt dit topic echt heel serieus he?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Contact leggen met dames staan natuurlijk gelijk aan vreemdgaan, dat zie je goed
Lekker nutteloos bezoek dus, weet je nog nietsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef Puala het volgende:
jemig wat een wachtrij bij die huisarts. Gewoon 3 kwartier later geholpen als mijn afspraak. Resultaat? Nou als ik 25 euro dokte wilde ze testen, dus dan test ik vanavond mooi zelf wel. Stukken goedkoper
. En mijn ziekte gaat te traag en dat komt misschien door borderline dus nou daar weer onderzoeken voor. Ze weten ook nooit wat ze willen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ging net muck zoeken op hyves... had ik al eens eerder gedaan....maar weet de naam niet meer
nah, ik mag jou gewoon nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij neemt dit topic echt heel serieus he?
hint?quote:
Het zal me echt niet kunnen boeien.quote:
Whehe.quote:
Idd. Straks dus eerst langs huis en dan weer weg om die testen te halen. Bah, en daar zag ik juist zo tegenop.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker nutteloos bezoek dus, weet je nog niets
quote:
quote:
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me echt niet kunnen boeien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |