heel apart ja.. maar goed, snap het ook ergens wel. Zijn genoeg mensen die dingen heel "dringend" vinden, terwijl ze amper verkouden zijn. Daar lijden dus mensen die echt dringende zaken hebben weer onder.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, dan volgende week nog maar een afspraak. Ben ik tenminste even weg uit mijn documentatie. Maar ja als er ineens een andere praktijk bij komt snap ik ook wel dat er weinig ruimte is.. maar als ik echt zeg dat het dringend is en ze dan geen uitzondering maken snap ik het niet meer..
Hoi!quote:
Nico!quote:
Hey P!quote:
Vanmiddag 10 over 2 mag ik op apel verschijnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey P!
Al naar de dokter geweest?
Dankjewelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:37 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Bart, gefeliciteerd![]()
En OA, nog bedankt. Het is spitsuur deze week bij de huisarts dus kan geen dubbele afspraak krijgen. Nu moet ik in 10 min even een gesprek gaan voeren over al deze shit met de huisarts & mijn verloop van mijn ziekte. Niet handig dus. Misschien volgende week maar weer dan
. Vanmiddag, 14.10 uur huisarts.
Dankjewelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dankjewel
En jij succes vandaag
Dankjewelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Proficiat Bart
Succes vandaag Puala
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nico!
Hoe is het met mijn favoriete knuffelbeer
Hij zat naast me, dus jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Is bartje weer een jaartje ouder?
Feli bart
Je weet van donderdag?
Dat zegt niets.quote:
Creepy is goodquote:
Hij weet er vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
Maybe he was tuned out
Dan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |