Uhuh. Sick mindquote:
jij ook?quote:
Je bent muck ook al zat?quote:
had er zin in...toen ging ik hyven, toen ging ik fokken en toen had ik geen zin meerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een leuk vak heb je gekozen als je er zo'n zin in hebt![]()
quote:
Welnee. Ik wil weten met wat voor mensen zij op school zitquote:
quote:
Naar het schijntquote:
Contact leggen met dames staan natuurlijk gelijk aan vreemdgaan, dat zie je goedquote:
met hele leuke mensenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee. Ik wil weten met wat voor mensen zij op school zit.
Jij neemt dit topic echt heel serieus he?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Contact leggen met dames staan natuurlijk gelijk aan vreemdgaan, dat zie je goed
Lekker nutteloos bezoek dus, weet je nog nietsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef Puala het volgende:
jemig wat een wachtrij bij die huisarts. Gewoon 3 kwartier later geholpen als mijn afspraak. Resultaat? Nou als ik 25 euro dokte wilde ze testen, dus dan test ik vanavond mooi zelf wel. Stukken goedkoper
. En mijn ziekte gaat te traag en dat komt misschien door borderline dus nou daar weer onderzoeken voor. Ze weten ook nooit wat ze willen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ging net muck zoeken op hyves... had ik al eens eerder gedaan....maar weet de naam niet meer
nah, ik mag jou gewoon nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij neemt dit topic echt heel serieus he?
hint?quote:
Het zal me echt niet kunnen boeien.quote:
Whehe.quote:
Idd. Straks dus eerst langs huis en dan weer weg om die testen te halen. Bah, en daar zag ik juist zo tegenop.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker nutteloos bezoek dus, weet je nog niets
quote:
quote:
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me echt niet kunnen boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |