quote:
quote:
van zijn wat?....Ik krijg gedachten bij dat woord?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Het duurde ook MAANDEN voordat hij foto's van zijn slOApel had gemaakt.
quote:
Omdat je van ons houdtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vergeet elke keer weer waarom ik hier ook al weer steeds terug kom
Auto. Tenminste, van dat merk dat schijnbaar iets op wielen maaktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:01 schreef Californium het volgende:
[..]
van zijn wat?....Ik krijg gedachten bij dat woord?
Nicequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Rubber-eendje het volgende:
Ik studeer dus Management Economie en Recht, en kan dadelijk ook de vastgoedbranche in dus vandaar mijn stage op een makelaarskantoor. Voor mij is dit de eerste keer dat ik stage loop en deze richting leek mij wel interessant.
Vroeger had ik een ander account op fok maar daar ben ik dus gewoon alles van kwijt dus een tijd terug alleen maar een nieuwe gemaakt voor de F1 manager maar ik miste het forum toch wel een beetje.
Zijn Opel Corsa.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:01 schreef Californium het volgende:
[..]
van zijn wat?....Ik krijg gedachten bij dat woord?
Ga jij eens je labdagboek bijwerkenquote:
owwwwww...oke... dat dacht ik ookquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Auto. Tenminste, van dat merk dat schijnbaar iets op wielen maakt
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn Opel Corsa.
Werd OApel.
Werd SlOApel
Die heeft vandaag terugkomdag. Hier binnen het bedrijf ook wel de blijf-weg-dag genoemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
what you doing? hoe is het met de leuke stagiaire
geen zinquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij eens je labdagboek bijwerken
Je vergeet de term Slopelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn Opel Corsa.
Werd OApel.
Werd SlOApel
Wat dacht je echtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
owwwwww...oke... dat dacht ik ook
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die heeft vandaag terugkomdag. Hier binnen het bedrijf ook wel de blijf-weg-dag genoemd.
Nietsquote:
Wat een leuk vak heb je gekozen als je er zo'n zin in hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:05 schreef Californium het volgende:
[..]
geen zinen hij is bijgewerkt
moet eigenlijk andere dingen op het lab doen, maar ik wil niet
OA heb ook MER gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Rubber-eendje het volgende:
Ik studeer dus Management Economie en Recht, en kan dadelijk ook de vastgoedbranche in dus vandaar mijn stage op een makelaarskantoor. Voor mij is dit de eerste keer dat ik stage loop en deze richting leek mij wel interessant.
Vroeger had ik een ander account op fok maar daar ben ik dus gewoon alles van kwijt dus een tijd terug alleen maar een nieuwe gemaakt voor de F1 manager maar ik miste het forum toch wel een beetje.
maakt niet uit...foto's zijn ook welkom via PM, e-mail, of gewoon hieroquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef Rubber-eendje het volgende:
[..]
Heb wel een hyves maar daar staan geen foto's of niets niet dus veel heb je er niet aan
Jij wel?quote:
Uhuh. Sick mindquote:
jij ook?quote:
Je bent muck ook al zat?quote:
had er zin in...toen ging ik hyven, toen ging ik fokken en toen had ik geen zin meerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een leuk vak heb je gekozen als je er zo'n zin in hebt![]()
quote:
Welnee. Ik wil weten met wat voor mensen zij op school zitquote:
quote:
Naar het schijntquote:
Contact leggen met dames staan natuurlijk gelijk aan vreemdgaan, dat zie je goedquote:
met hele leuke mensenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee. Ik wil weten met wat voor mensen zij op school zit.
Jij neemt dit topic echt heel serieus he?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Contact leggen met dames staan natuurlijk gelijk aan vreemdgaan, dat zie je goed
Lekker nutteloos bezoek dus, weet je nog nietsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef Puala het volgende:
jemig wat een wachtrij bij die huisarts. Gewoon 3 kwartier later geholpen als mijn afspraak. Resultaat? Nou als ik 25 euro dokte wilde ze testen, dus dan test ik vanavond mooi zelf wel. Stukken goedkoper
. En mijn ziekte gaat te traag en dat komt misschien door borderline dus nou daar weer onderzoeken voor. Ze weten ook nooit wat ze willen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ging net muck zoeken op hyves... had ik al eens eerder gedaan....maar weet de naam niet meer
nah, ik mag jou gewoon nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij neemt dit topic echt heel serieus he?
hint?quote:
Het zal me echt niet kunnen boeien.quote:
Whehe.quote:
Idd. Straks dus eerst langs huis en dan weer weg om die testen te halen. Bah, en daar zag ik juist zo tegenop.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker nutteloos bezoek dus, weet je nog niets
quote:
quote:
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me echt niet kunnen boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |