Ja gaafquote:
Ik heb je net met feiten en jij nu nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:25 schreef Seneca het volgende:
[..]
Leuk dat je met twee tegenvoorbeelden komt, maar dat verandert niets aan het feit dat McCain in 90% van de gevallen voor Bush zijn financiele voorstellen heeft gestemd. Maar goed, je kunt ook niet veel anders, want echte argumenten heb je niet.
Goold old McCain. Toen was hij nog tegen belastingverlagingen voor de allerrijksten. Nu is hij 100% gedraaid en wil hij zelfs nog meer dan Bush belastingverlagingen voor de allerrijksten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:23 schreef laforest het volgende:
In May 2001, McCain was one of only two Senate Republicans to vote against the Bush tax cuts.
of
In May 2003, McCain voted against the second round of Bush tax cuts, saying it was unwise at a time of war.
http://www.factcheck.org/(...)cain_voted_with.htmlquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb je net met feiten en jij nu niet
Kom eens met harde cijfers in plaats van je eigen verzinsels..
Is dit nu echt het beste wat je kan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb je net met feiten en jij nu niet
Kom eens met harde cijfers in plaats van je eigen verzinsels..
Je gaat straks nog vertellen dat je reacties op dit bericht serieus warenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben geen relkloon noch heb ik het IQ van een goudvis.
Maar ja het is duidelijk dan men hier bij een gebrek aan argumenten gauw de relkloon-kaart speelt.
"Reality has a well-known liberal bias".quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:30 schreef Montov het volgende:
[..]
http://www.factcheck.org/(...)cain_voted_with.html
Tax cuts voor de middle class (dus 95% van de Amerikaanse bevolking) in plaats van de 5% rijkste Amerikanen + nadruk op spending in eigen land in plaats van oorlogen in het buitenland.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:51 schreef Visitor1982 het volgende:
Dat er mensen zijn die nog steeds ingaan op laforrest, een van de meest infantiele posters die ik hier ben tegen gekomen op Fok, onbegrijpelijk.
Wat is volgens jullie trouwens de grootste beleidsverandering, vergeleken met Bush, wanneer Obama president zal worden?
Yup, alleen heel vervelend is dat die dude de topic verpest met grote lappen onzin van Foxnews, maar voor de rest idd gewoon die nerd negeren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:51 schreef Visitor1982 het volgende:
Dat er mensen zijn die nog steeds ingaan op laforrest, een van de meest infantiele posters die ik hier ben tegen gekomen op Fok, onbegrijpelijk.
Wat is volgens jullie trouwens de grootste beleidsverandering, vergeleken met Bush, wanneer Obama president zal worden?
Ik ben benieuwd over welke partij zij het heeft.quote:Hij meldde dat er in het campagneteam geen vertrouwensrelatie met Palin meer bestaat. „Ze werkt voor haar eigen toekomst en ziet zichzelf als de nieuwe leider van de partij”, aldus een campagnemedewerker.
Onzin? Gewoon nieuwsberichten net zoals iedereen ze post (soms met een Youtube filmpje).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:58 schreef Crackerjacker het volgende:
[..]
Yup, alleen heel vervelend is dat die dude de topic verpest met grote lappen onzin van Foxnews, maar voor de rest idd gewoon die nerd negeren.
Denk dat zowiezo dat de defensie kostenpost drastisch veranderd gaat worden. Geen biljoenen meer naar Irak.
Alaskan Independence Party?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd over welke partij zij het heeft.
McCain staat in twee verschillende peilingen daar nog maar 3 - 5 punten voor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Ha! Arizona is van Solid McCain naar Leaning McCain gegaan in de peilingen!
enquote:Er staat tegenover dat haar populariteit onder de Republikeinse achterban groot blijft. „Zij is een symbool van de vulgarisering van de politiek”, schreef Peggy Noonan, een voormalige medewerker van Ronald Reagan, onlangs in de Wall Street Journal.
Zal de Republikeinse partij dit overleven? Of krijg je een rechtsconservatief christelijke partij (ron paul en co) en een rechtsintellectuele tak?quote:Als John McCain verliest zal dat de vraag voor de Republikeinen worden: Palins populisme omarmen, of proberen ook de intellectuele vleugel voor de partij te behouden.
Ik heb een poster van m hangen waar ik elke avond...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaan jullie 4 november allemaal juichen dat Obama het is geworden?
Nouja, ik vraag mij serieus af of Obamaenthousiastelingen hier echt verwachten dat er iets gaat veranderen als Obama aan de macht is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb een poster van m hangen waar ik elke avond...
Van de meest linkse president ooit in de VS? Niets.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag mij serieus af of Obamaenthousiastelingen hier echt verwachten dat er iets gaat veranderen als Obama aan de macht is.
Ik denk dat de kans wel groter is. Het gaat ook om mindset natuurlijk. En Obama heeft een veel positievere kijk op de wereld. De invloed van de politiek op het dagelijkse leven wordt al tijden overschat. Veel zal er dus niet veranderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag mij serieus af of Obamaenthousiastelingen hier echt verwachten dat er iets gaat veranderen als Obama aan de macht is.
Ik heb idd liever een Obama die er iig meer voor zal zorgen dat de VS zich kan herstellen op nationaal en internationaal niveauquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben niet echt een Obamaenthousiast maar ik denk dat met de huidige keuze Obama wel de beste (en meest realistische) keus is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |