Waar? Mandarijnen uit kistjes zijn altijd erg lekker.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:29 schreef Pheno het volgende:
Straks maar even een mandarijntje pakken. Een heel kistje gekocht
Groenteboer, natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:46 schreef OA het volgende:
[..]
Waar? Mandarijnen uit kistjes zijn altijd erg lekker.
Bas vd Heijden heeft ze ook soms. Vandaar.quote:
Waarom zou er een reden moeten zijn om te gourmetten?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:48 schreef OA het volgende:
Kom ik net thuis, kon ik meteen aanschuiven!![]()
GourmetZomaar!
Zoveel jaar geleden ontmoet is toevallig volgende week maandag.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou er een reden moeten zijn om te gourmetten?
Of ben je een speciale dag vergeten (zoveel jaar geleden ontmoet, eerste zoen, eerste penetratie, etc etc)?
Ik dacht echt aan niets anders. Echt nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Hoeft geen reden te zijn, maar ik vind het altijd teveel gedoe, dus doen we het niet vaak.
gourmetten is idd veel te veel werk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Zoveel jaar geleden ontmoet is toevallig volgende week maandag.
Hoeft geen reden te zijn, maar ik vind het altijd teveel gedoe, dus doen we het niet vaak. Gourmetten bedoel ik he.
Basquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:47 schreef OA het volgende:
[..]
Bas vd Heijden heeft ze ook soms. Vandaar.
Huh?quote:
Brute bak.quote:
JAquote:
Ja, best leuk iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef The_Dean het volgende:
Ken het niet
Dat is wel balen
Maar wel dikke baan
Waarschijnlijk doe je iets met accounts. Je beheert zequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
JA
opzich best hendig programma maar mijn god, wat gaat er veel fout mee...
[..]
Ja, best leuk idd
Maar goed, ik doe het voor het eerst vandaag, heb nog steeds niet echt een idee wat het precies inhoudt
Nee, iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef Pheno het volgende:
Ach, alles heet manager tegenwoordig, de term zegt niets meer
Ik beheer accounts idd, maar omdat het systeem plat lag vandaag niks gedaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doe je iets met accounts. Je beheert ze
Het is toch net als interieursverzorgster. Schoonmaakster dus. Niets ergs aan, maar waarom mensen alles heel interessant moeten laten klinken. Als ik alleen al kijk naar onze functienamen in ons bedrijf. Echt, om te gierenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, idd
[..]
Ik beheer accounts idd, maar omdat het systeem plat lag vandaag niks gedaan.
Niet echt een standaard accountmanagerdag meegemaakt voor alsnog...
Sinds welgeteld een week niet meer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:43 schreef eer-ik het volgende:
Zeg Ph, rij jij nog steeds in die audi van je eigenlijk?
Ik werk maar 4 dagen, werken is voor het plebs. Ik vind drie dagen vrij en 4 dagen werken wat beter verdeeld. En nu heb ik zoveel vrije dagen dat men al 'm begint te knijpen al sik het zou opnemen. Ik mag al een jaar drie dagen gaan werken om ze zo op te makenquote:
Ik heb ook behoorlijk wat vrije uren staan maar ik werkte ook belachelijk veel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk maar 4 dagen, werken is voor het plebs. Ik vind drie dagen vrij en 4 dagen werken wat beter verdeeld. En nu heb ik zoveel vrije dagen dat men al 'm begint te knijpen al sik het zou opnemen. Ik mag al een jaar drie dagen gaan werken om ze zo op te maken
Niet dat ik dat doe
Ik geloof je.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht echt aan niets anders. Echt niet
M'n vriendin had 2 pannetjes met het handvat bij he verwarmingselement laten staan. Die handgrepen werden helemaal vloeibaar...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gourmetten is idd veel te veel werk.
tenzij je iemand inhuurt om het voor je te doen.
Maar dan moeten ze wel met een gourmetstel of 8 tgelijk werken, want ik haat wachten op m'n eten als ik honger heb
Eens.quote:
Ook eens.quote:
Klopt. Ik ben inkoopcoördinator, maar wat coördineer ik? Ik ben de enige inkoper...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef Pheno het volgende:
Ach, alles heet manager tegenwoordig, de term zegt niets meer
quote:
Mooi is dat he? gelukkig zijn e rnog nuchtere mensen, zoals jij, maar sommigen gaan dan ook geheel prat op zo'n titelquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:49 schreef OA het volgende:
Klopt. Ik ben inkoopcoördinator, maar wat coördineer ik? Ik ben de enige inkoper...
Ach, het interesseert me geen hol, die titel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi is dat he? gelukkig zijn e rnog nuchtere mensen, zoals jij, maar sommigen gaan dan ook geheel prat op zo'n titel
Dat zeg ik, er zijn mensen die er een eiwitvlek in hun broek van krijgen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:51 schreef eer-ik het volgende:
Ik ken overigens wel echt zat mensen die het echt koning vinden dat ze AM zijn
Vaak zijn het mensen met een simpel baantje, waarbij de titel wel 'interessant' klinkt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi is dat he? gelukkig zijn e rnog nuchtere mensen, zoals jij, maar sommigen gaan dan ook geheel prat op zo'n titel
Alsof "iets met computers" veel zegtquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is toch net als interieursverzorgster. Schoonmaakster dus. Niets ergs aan, maar waarom mensen alles heel interessant moeten laten klinken. Als ik alleen al kijk naar onze functienamen in ons bedrijf. Echt, om te gieren
Als iemand me vraagt wat ik doe dan zeg ik: "iets met computers". Die titels zegt niemand wat.
Ik snap ook niet zo goed waarom overal een term aan gegeven wordt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:55 schreef OA het volgende:
[..]
Vaak zijn het mensen met een simpel baantje, waarbij de titel wel 'interessant' klinkt.
Wij hebben een magazijnbeheerder en hij commandeert iedereen die in het magazijn loopt... Want ja, hij beheert de zooi, dus hij is de baas...![]()
Een andere collega is technical service manager en als je hem vraagt wat hij doet.. "in potjes roeren en emails beantwoorden..."
Alsof "manager" iets zegt, dat is mijn punt dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof "iets met computers" veel zegt
Mijn moeder heeft ook een mooie titel, ze doet huishoudmanagement
Je managed toch iets?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof "manager" iets zegt, dat is mijn punt dus
jeeeeeeeej, ik heb de leiding over mijn accountsquote:ma·na·ger [mennedzj e r] de; m,v -s 1 iem met een leidinggevende functie 2 iem die de zakelijke belangen van artiesten, beroepssporters enz. behartigt
Mijn fokaccount.quote:
precies. Dat wilde ik ook nog even onderstrepenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof "manager" iets zegt, dat is mijn punt dus
Ik heb de leiding over de inkoopafdeling. Toch ben ik geen inkoopmanagerquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jeeeeeeeej, ik heb de leiding over mijn accounts
Ik hoop dat ze een beetje naar me luisteren
Hoi sql manager.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:02 schreef JortK het volgende:
Ohjee deze discussie wil ik niet in terecht komen
Whehe.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb de leiding over de inkoopafdeling. Toch ben ik geen inkoopmanager![]()
bij account manager denk ik eerder dat je een accountant of zo bent, dan dat je iets met computers doetquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe.
Ik zou accountbeheerder ook een logischer naam vinden dan account manager.
Maar in het engels klinkt alles veel bruter, dus dan maar een rare vertaling
Eigenlijk zou treinkaartverkopert het beste zijn als titel, dat omvat precies wat ik doe.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij account manager denk ik eerder dat je een accountant of zo bent, dan dat je iets met computers doet
Grondstofinkopert, aangenaam!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eigenlijk zou treinkaartverkopert het beste zijn als titel, dat omvat precies wat ik doe.
doe niet echt iets met computers eigenlijk, behalve dat ik ze nodig heb voor werk
Ik ga denk ik een bedrijfoprichten met enkelt eerlijke titels.quote:
Ik kan me zo voorstelllen dat je dat vrijwel nooit zegt...quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Microsoft SQL Server Database Developer om precies te zijn
Ik heb niks met MS te makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Nooit schijten op het bord waaruit je eet he
Klopt, ik heet ook gewoon een DBA'erquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstelllen dat je dat vrijwel nooit zegt...
Maar ik welquote:
Sjef handtekeningen zetten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een bedrijfoprichten met enkelt eerlijke titels.
Dat de Chief Executive Officer ook niet zo heet maar gewoon luie flikker die teveel betaald krijgt.
Fok spamz0r met immer kwaliteitspost. Aangenaam.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Microsoft SQL Server Database Developer om precies te zijn
Oh, zo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, ik heet ook gewoon een DBA'er
[..]
Maar ik wel
Ik fok niet onder werktijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fok spamz0r met immer kwaliteitspost. Aangenaam.
Sjef rondjeslopen en handtekeningen zetten.quote:
wel internet maar fok deed het niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef JortK het volgende:
Meer mensen die net even geen internet hadden?
[ afbeelding ]
Zie daar je oorzaakquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wel internet maar fok deed het niet.
Geen last van.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Yeah right, en jij houdt ook niet van tettenquote:
Ziggoquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wel, gelijk weer schelden op Ziggo
Ik kijk het eigenlijk altijd. Kunstwerkjesquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:25 schreef eer-ik het volgende:
wtf is dit voor ad
Katten Braken
Goedkope online dierenwinkel: nu 5 % korting, geen porto vanaf ¤ 29!
echt, ik neem voorlopig niks anders meer.quote:
Vind je het gek met al die kwartetsletten en spamz0rs?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:26 schreef JortK het volgende:
Het lijkt trouwens wel of die flood control steeds strakker word gezet
Met mij valt het best mee de laatste tijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je het gek met al die kwartetsletten en spamz0rs?
Alleen geen FOKquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Met mij ook. In dit topic.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Met mij valt het best mee de laatste tijd
Zijn er winkels dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:29 schreef eer-ik het volgende:
Ph, heb je wel eens een mac besteld via internet?
Nee dus. De toen nieuwe macbook (dat ransbak dingquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Duurde het bij jou ook altijd zo lang?
Moet 3 weken wachten tot ik dat ding heb...
Dat witte apparaat?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee dus. De toen nieuwe macbook (dat ransbak ding) was er binnen een paar dagen.
Eerste intelhoer. Cracked is ie niet, werd wel geel, en zoek maar eens op "RSS macbook".quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat witte apparaat?
Ik hoor van veel maten dat ze het een topding vinden maar al een paar keer crackbook gehad hebben ermee...
Apartig, ik heb met deze powerbook echt nog nooit gezeik gehad.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerste intelhoer. Cracked is ie niet, werd wel geel, en zoek maar eens op "RSS macbook".
En de accu kapot, scherm kapot en laatst een harddisk crash. Wat ook op de apple site beschreven staat waarom (cheap China troep). Tip van ze op de site: "maak backups en koop een nieuwe hd". Waarom een racaal doen en onder garantie laten vallen als niemand zeurt
Daarom heb ik de nieuwe nog niet gekocht, de garantie en service is slecht en ik wacht dus op d ekinderziektes en hun oplossingen.
powerbooks zijndan ook geen intel. Welcome to the intel side.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Apartig, ik heb met deze powerbook echt nog nooit gezeik gehad.
Loopt al zo'n 7 jaar als een zonnetje zonder gezeik
Zit wat in...quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
powerbooks zijndan ook geen intel. Welcome to the intel side.
Goed hoor.. Een flinke duurloop van 45min gelopen.. Zometeen even de afstand meten en de gemiddelde snelheid opzoeken..quote:
hoe vaak is die in godsnaam?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor.. Een flinke duurloop van 45min gelopen.. Zometeen even de afstand meten en de gemiddelde snelheid opzoeken..
Dus dat wordt spierpijn.. 3 zware trainingen in 3 dagen, moet wel fit zijn voor de Zevenheuvelen
sowieso, hardlopenquote:
over 3 weken om precies te zijn (16 november)quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe vaak is die in godsnaam?
[..]
sowieso, hardlopen
nicequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
over 3 weken om precies te zijn (16 november)
Had een weddenschap met mijn vader... Ik weer met mijn grote mondquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nice
Ook wel iets waar k wel een keer aan mee wil doen
1x in het jaar hoorquote:
Daarvoor moeten we nog wat harder trainen dirk!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nice
Ook wel iets waar k wel een keer aan mee wil doen
Watjes daar in de Randstadquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we nog wat harder trainen dirk!
da's waar, da's waar...quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we nog wat harder trainen dirk!
Ik ga zeer binnenkort weer beginnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's waar, da's waar...
ik verzaak weer een beetje.
Niks nietquote:
Joo Slaap lekkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:11 schreef Pheno het volgende:
Mara ik ga pitten, morgen gaat de wekke om 5:20
5 keer in de week trainen... in de Randstad...quote:
kan makkelijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
5 keer in de week trainen... in de Randstad...
Ik spits vaak voor AT'squote:
Zekerquote:
Moet je eens doen, dan kom je jezelf nog eens tegenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe
ik doe dat echt nooit.
kijk ampert in m'n eigen AT.
Ja joh, kijk maar ffquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar bed toe
Tot morgenavond ofzo
Jeweetz, immer.quote:
Mooi, dan kan ik nu met een gerust hart m;n bed in duiken!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat moge zeer duidelijk zijn ja
Ben hier tot 6 uurquote:
Verstandig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe
ik doe dat echt nooit.
kijk ampert in m'n eigen AT.
Teruglezert!quote:
De pagina stopte daar met laden. Kutsoftware.quote:
RDEquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
De pagina stopte daar met laden. Kutsoftware.
Goed topic dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:42 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, een eindelijk-niet-alleen-domme-smilie-na-elkaar-posten-maar-daadwerkelijke-zinnen-topic
En dat op dinsdagochtend, waar gaat het heen met de wereldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oe... of een lekkere verse screwdriver
Wat snap je niet?quote:
Is te moeilijk voor hemquote:
Pheno en Cali hebben kanslozerwijs het vorige topic ondergespamt met smilies en shit.quote:
Tss, het was een gesprek, stel je niet aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pheno en Cali hebben kanslozerwijs het vorige topic ondergespamt met smilies en shit.
Een te lange zin denk ik.quote:
Hahaha, gast dat was niet eens een gesprek, gewoon spammen om het spammenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, het was een gesprek, stel je niet aan
Dat er niemand tussen ons post kunnen wij niets aan doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, gast dat was niet eens een gesprek, gewoon spammen om het spammen
What do we have here? Is it a funny mod? Or is it just a mod that is tryin' to be funny?quote:
Het is maar waar je blij van wordtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef Reflectionne het volgende:
Nog 6 dagen (incl vandaag) stage lopen en ik kan weer studeren!!
studeren lijkt me relaxer, al die vrije wekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:14 schreef Piles het volgende:
Nog maar eens een goedemorgen![]()
Wat een tijd voor op een vrije dag
[..]
Het is maar waar je blij van wordt
Refjequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef Reflectionne het volgende:
Nog 6 dagen (incl vandaag) stage lopen en ik kan weer studeren!!
Oh sorry, ik wachtte even totdat er genoeg mensen tussen mijn laatste post en nu gepost haddenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is het hier ineens doods
Erg he. Alle stages zijn voorbij ofzoquote:
Goed plan, scheelt in kansloosheid van 5 opeenvolgende postsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wachtte even totdat er genoeg mensen tussen mijn laatste post en nu gepost hadden
Nicoquote:
Nu snap je de TT ook meteen. Oh nee, dat was die mod die het niet snapte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed plan, scheelt in kansloosheid van 5 opeenvolgende posts
Mooi hequote:
zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
Als je je tempo van gisteren volhoudt zijn we binnen no-time bij 1000
En dan met tussenpozen van 8 opeenvolgende postsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:46 schreef Californium het volgende:
[..]
zie mijn vorige posthad er maar 126
Nico
Leuk man, neem je camera mee en post wat foto'squote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja goed.. binnenkort mijn eigen crib!!
Woensdag een huisje bekijken enzo
Mwoa, en overdag niet eens gepostquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:45 schreef Californium het volgende:Top 100 van maandag 27 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 218 Pheno
15. 126 Californium
38. 085 OA
41. 081 eer-ik
10 was mijn recordquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan met tussenpozen van 8 opeenvolgende posts
Ach ja...
quote:
10 toe maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:48 schreef Californium het volgende:
[..]
10 was mijn record![]()
![]()
Er was gewoon niemand anders
Het leukste aan een nieuw huis is de housewarmingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja goed.. binnenkort mijn eigen crib!!
Woensdag een huisje bekijken enzo
[..]
Moguh![]()
oh ja goeie.. worden wel iphone-pics danquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk man, neem je camera mee en post wat foto's
House-warming meet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het leukste aan een nieuw huis is de housewarming
Huis in Rotterdam?
ik heb te veel bacterien gepest ...ben volgens mij tot half 5 ofzo DRUK geweest.... Heb overdag behoorlijk wieing gepostquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
10 toe maar
Zou ik trouwens gisteren niet nog een mailtje van je krijgen
Wat een goed idee nico! Een house-warming meetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
House-warming meet?
Nee niet in Rotterdam, in Capelle. Ik wilde liever niet in de stad zelf wonen, maar wel in de buurt.
Wanneer gaat die house-warming meet zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
House-warming meet?
Nee niet in Rotterdam, in Capelle. Ik wilde liever niet in de stad zelf wonen, maar wel in de buurt.
Alle tijd though, je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb te veel bacterien gepest ...ben volgens mij tot half 5 ofzo DRUK geweest.... Heb overdag behoorlijk wieing geposteigenlijk
en daarna vond ik het wel goed geweest en ben gaan internetten ben m daarna gepeerd....misschien vandaag al ik mezelf er toe kan zetten mailtjes te sturen
ziet er netjes uitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh ja goeie.. worden wel iphone-pics dan
Hij staat zo op funda trouwens: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=e8ea46b2-e17f-40ef-9a32-c8e79460d0ea&objecttype=DetailKoopObject&SelectedObjectTypeId=e8ea46b2-e17f-40ef-9a32-c8e79460d0ea
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:45 schreef Californium het volgende:
Top 100 van maandag 27 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 218 Pheno
15. 126 Californium
38. 085 OA
41. 081 eer-ik
Dan wordt het wel een Amerikaanse House-warming meet. Eigen drinken enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat een goed idee nico! Een house-warming meet![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Wanneer gaat die house-warming meet zijn
haha.. die house-warming is nog niet gepland. Ik moet eerst een huis kopen en dan moet het nog aangekleed worden. Of het moet een klus meet wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
ziet er netjes uitgoed onderhouden en shit
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
haha.. die house-warming is nog niet gepland. Ik moet eerst een huis kopen en dan moet het nog aangekleed worden. Of het moet een klus meet worden
Misschien moet ik een iets hogere hypotheek nemen voor de house warming
Eigen drinken is het probleem nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
haha.. die house-warming is nog niet gepland. Ik moet eerst een huis kopen en dan moet het nog aangekleed worden. Of het moet een klus meet worden
Misschien moet ik een iets hogere hypotheek nemen voor de house warming
Mooi huisje. Zo te zien willen ze het snel kwijt, want ze zijn in 2,5 maand al met 5000 euro gezakt. Wie weet is het dus zo dat als je een redelijk laag bod uit brengt je het al wel kan kopenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh ja goeie.. worden wel iphone-pics dan
Hij staat zo op funda trouwens: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=e8ea46b2-e17f-40ef-9a32-c8e79460d0ea&objecttype=DetailKoopObject&SelectedObjectTypeId=e8ea46b2-e17f-40ef-9a32-c8e79460d0ea
Que?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:58 schreef nicomart het volgende:
nee geen probleem? Het klinkt opeens serieus.![]()
Ja inderdaad en het staat al leeg, dus kan is groot dat ze dubbel aan het betalen zijn. Ik ga m zeker ook erg laag wegzetten als eerste bod. Natuurlijk eerst maar even afwachten of het er in het echt ook nog goed uitziet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooi huisje. Zo te zien willen ze het snel kwijt, want ze zijn in 2,5 maand al met 5000 euro gezakt. Wie weet is het dus zo dat als je een redelijk laag bod uit brengt je het al wel kan kopen.
Verder ziet het er mooi uit hoor, ben jaloers
keuken is inderdaad wel erg old school.. Dus daar gaan misschien wel wat kosten inzitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
Lekkere crib
Alleen wel creepy keuken
laat maarquote:
Ik hoop voor je dat het er mooi uit ziet. Alleen wat staan er in de omgeving daar ontzettend veel huizen te koopquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja inderdaad en het staat al leeg, dus kan is groot dat ze dubbel aan het betalen zijn. Ik ga m zeker ook erg laag wegzetten als eerste bod. Natuurlijk eerst maar even afwachten of het er in het echt ook nog goed uitziet.
Barretjes zijn fucking awesomequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
keuken is inderdaad wel erg old school.. Dus daar gaan misschien wel wat kosten inzitten.
Maar wat wel chill is, is dat er tussen de keuken en de huiskamer een soort van barretje zit zeg maar.
[..]
laat maar
Ja.. alleen verschillen de prijzen enorm. Het loop van 50.000 voor een studio tot een groot aantal huizen van een half miljoen. Maar wel veel te koop inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het er mooi uit ziet. Alleen wat staan er in de omgeving daar ontzettend veel huizen te koop. Hier staan er nu een stuk of 20 in de buurt te koop en dat vind ik ontzettend veel, maar daar zijn het er een stuk of 100?
idd.. gewoon aan de bar hangen in je eigen crib. Moet alleen nog een tap ingebouwd worden, dan is het echt klaar gewoonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Barretjes zijn fucking awesome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:06 schreef Piles het volgende:
* Piles is weer volgespoten aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Piles
welke heb je gehad?Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:06 schreef Piles het volgende:
* Piles is weer volgespoten aanwezig
Jij doet aan van die onderzoeken mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik ook gedaan, mijn lichaam is een tempel der wetenschapquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij doet aan van die onderzoeken mee?
Mijn achterbuurvrouw heeft haar huis te koop staan voor 3,4 miljoenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja.. alleen verschillen de prijzen enorm. Het loop van 50.000 voor een studio tot een groot aantal huizen van een half miljoen. Maar wel veel te koop inderdaad.
Ja, en in deze tijd ga je dat natuurlijk ook zeker niet zomaar verkopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn achterbuurvrouw heeft haar huis te koop staan voor 3,4 miljoen. Maar dat staat denk ik al zo'n 1,5-2 jaar op de markt. Ze kan er niemand voor vinden. Is echt ook een te idioot groot huis xD
En je portomonee dik gevuldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, mijn lichaam is een tempel der wetenschap
Heb er destijds een iPod van gekocht en voor de rest verantwoordelijk uitgegevenquote:
Ja dat lijkt me echt vreselijk om te moeten doen. Dan is het gewoon welk huis het eerst verkoopt welke je weg moet doen. Nee, dat lijkt mij helemaal nietsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, en in deze tijd ga je dat natuurlijk ook zeker niet zomaar verkopen.
Ik ken ook iemand die inmiddels nu 2 huizen te koop heeft staan van allebei meer dan 5 ton.
En daar moet ze dus van allebei gewoon nog even hypotheek betalen
Zo beter?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb er destijds een iPod van gekocht en voor de rest verantwoordelijk uitgegeven opgezopen
jahquote:
het zijn moeilijke tijden he.. Soms wil je een huis zo graag dat je hem vast koopt en denkt dat je je oude huis wel kwijt raakt. Maar dat is soms moeilijk genoeg. Eigenlijk moet je eerst je eigen huis verkopen voordat je een nieuwe koopt, maar dat is ook bijna niet te doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me echt vreselijk om te moeten doen. Dan is het gewoon welk huis het eerst verkoopt welke je weg moet doen. Nee, dat lijkt mij helemaal niets.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
hij had het ook over zuipen en niet over drinken
O... maar danquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
hij had het ook over zuipen en niet over drinken
Ik heb geen flauw ideequote:
quote:
Lekkere trip home-boyquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Iets voor in de tropen iig
Volgende keer nog Hepatitis
[..]
Nee, ik ga 3 weken naar Guatemala
Oh.. dan moet je meer drinkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O... maar dan
Mijn lever was iig nog goed genoeg om mee te doen aan het onderzoek
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Iets voor in de tropen iig
Volgende keer nog Hepatitis
[..]
Nee, ik ga 3 weken naar Guatemala
Dat het moeilijke tijden zijn heb ik wel door. Mijn pa heeft een eigen bedrijf en die zeikt praat er elke dag over. Hij verhandelt niets/amper terwijl hij juist nu de winst voor de rest van het jaar moet maken en bla bla bla.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
het zijn moeilijke tijden he.. Soms wil je een huis zo graag dat je hem vast koopt en denkt dat je je oude huis wel kwijt raakt. Maar dat is soms moeilijk genoeg. Eigenlijk moet je eerst je eigen huis verkopen voordat je een nieuwe koopt, maar dat is ook bijna niet te doen.
ja als je het echt onder de prijs verkoopt.. en daar hoop ik dan weer op nuquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat het moeilijke tijden zijn heb ik wel door. Mijn pa heeft een eigen bedrijf en die zeikt praat er elke dag over. Hij verhandelt niets/amper terwijl hij juist nu de winst voor de rest van het jaar moet maken en bla bla bla.
Maar ja, je eigen huis verkopen is altijd moeilijk. Het lijkt me op het moment helemaal niet te doen om je huis kwijt te raken.
Haha, kan het me voorstellen. Er zijn er altijd die er beter van kunnen worden en hopelijk jij dus ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja als je het echt onder de prijs verkoopt.. en daar hoop ik dan weer op nu
quote:
Zaterdag nog gehad bij de popoquote:
Mits zelfgemaaktequote:
nee hoorquote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
Maar gaaf joh. 3 weken door de regenwouden knallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |