Waar? Mandarijnen uit kistjes zijn altijd erg lekker.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:29 schreef Pheno het volgende:
Straks maar even een mandarijntje pakken. Een heel kistje gekocht
Groenteboer, natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:46 schreef OA het volgende:
[..]
Waar? Mandarijnen uit kistjes zijn altijd erg lekker.
Bas vd Heijden heeft ze ook soms. Vandaar.quote:
Waarom zou er een reden moeten zijn om te gourmetten?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:48 schreef OA het volgende:
Kom ik net thuis, kon ik meteen aanschuiven!![]()
GourmetZomaar!
Zoveel jaar geleden ontmoet is toevallig volgende week maandag.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou er een reden moeten zijn om te gourmetten?
Of ben je een speciale dag vergeten (zoveel jaar geleden ontmoet, eerste zoen, eerste penetratie, etc etc)?
Ik dacht echt aan niets anders. Echt nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Hoeft geen reden te zijn, maar ik vind het altijd teveel gedoe, dus doen we het niet vaak.
gourmetten is idd veel te veel werk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Zoveel jaar geleden ontmoet is toevallig volgende week maandag.
Hoeft geen reden te zijn, maar ik vind het altijd teveel gedoe, dus doen we het niet vaak. Gourmetten bedoel ik he.
Basquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:47 schreef OA het volgende:
[..]
Bas vd Heijden heeft ze ook soms. Vandaar.
Huh?quote:
Brute bak.quote:
JAquote:
Ja, best leuk iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef The_Dean het volgende:
Ken het niet
Dat is wel balen
Maar wel dikke baan
Waarschijnlijk doe je iets met accounts. Je beheert zequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
JA
opzich best hendig programma maar mijn god, wat gaat er veel fout mee...
[..]
Ja, best leuk idd
Maar goed, ik doe het voor het eerst vandaag, heb nog steeds niet echt een idee wat het precies inhoudt
Nee, iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef Pheno het volgende:
Ach, alles heet manager tegenwoordig, de term zegt niets meer
Ik beheer accounts idd, maar omdat het systeem plat lag vandaag niks gedaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doe je iets met accounts. Je beheert ze
Het is toch net als interieursverzorgster. Schoonmaakster dus. Niets ergs aan, maar waarom mensen alles heel interessant moeten laten klinken. Als ik alleen al kijk naar onze functienamen in ons bedrijf. Echt, om te gierenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, idd
[..]
Ik beheer accounts idd, maar omdat het systeem plat lag vandaag niks gedaan.
Niet echt een standaard accountmanagerdag meegemaakt voor alsnog...
Sinds welgeteld een week niet meer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:43 schreef eer-ik het volgende:
Zeg Ph, rij jij nog steeds in die audi van je eigenlijk?
Ik werk maar 4 dagen, werken is voor het plebs. Ik vind drie dagen vrij en 4 dagen werken wat beter verdeeld. En nu heb ik zoveel vrije dagen dat men al 'm begint te knijpen al sik het zou opnemen. Ik mag al een jaar drie dagen gaan werken om ze zo op te makenquote:
Ik heb ook behoorlijk wat vrije uren staan maar ik werkte ook belachelijk veel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk maar 4 dagen, werken is voor het plebs. Ik vind drie dagen vrij en 4 dagen werken wat beter verdeeld. En nu heb ik zoveel vrije dagen dat men al 'm begint te knijpen al sik het zou opnemen. Ik mag al een jaar drie dagen gaan werken om ze zo op te maken
Niet dat ik dat doe
Ik geloof je.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht echt aan niets anders. Echt niet
M'n vriendin had 2 pannetjes met het handvat bij he verwarmingselement laten staan. Die handgrepen werden helemaal vloeibaar...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gourmetten is idd veel te veel werk.
tenzij je iemand inhuurt om het voor je te doen.
Maar dan moeten ze wel met een gourmetstel of 8 tgelijk werken, want ik haat wachten op m'n eten als ik honger heb
Eens.quote:
Ook eens.quote:
Klopt. Ik ben inkoopcoördinator, maar wat coördineer ik? Ik ben de enige inkoper...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef Pheno het volgende:
Ach, alles heet manager tegenwoordig, de term zegt niets meer
quote:
Mooi is dat he? gelukkig zijn e rnog nuchtere mensen, zoals jij, maar sommigen gaan dan ook geheel prat op zo'n titelquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:49 schreef OA het volgende:
Klopt. Ik ben inkoopcoördinator, maar wat coördineer ik? Ik ben de enige inkoper...
Ach, het interesseert me geen hol, die titel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi is dat he? gelukkig zijn e rnog nuchtere mensen, zoals jij, maar sommigen gaan dan ook geheel prat op zo'n titel
Dat zeg ik, er zijn mensen die er een eiwitvlek in hun broek van krijgen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:51 schreef eer-ik het volgende:
Ik ken overigens wel echt zat mensen die het echt koning vinden dat ze AM zijn
Vaak zijn het mensen met een simpel baantje, waarbij de titel wel 'interessant' klinkt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi is dat he? gelukkig zijn e rnog nuchtere mensen, zoals jij, maar sommigen gaan dan ook geheel prat op zo'n titel
Alsof "iets met computers" veel zegtquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is toch net als interieursverzorgster. Schoonmaakster dus. Niets ergs aan, maar waarom mensen alles heel interessant moeten laten klinken. Als ik alleen al kijk naar onze functienamen in ons bedrijf. Echt, om te gieren
Als iemand me vraagt wat ik doe dan zeg ik: "iets met computers". Die titels zegt niemand wat.
Ik snap ook niet zo goed waarom overal een term aan gegeven wordt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:55 schreef OA het volgende:
[..]
Vaak zijn het mensen met een simpel baantje, waarbij de titel wel 'interessant' klinkt.
Wij hebben een magazijnbeheerder en hij commandeert iedereen die in het magazijn loopt... Want ja, hij beheert de zooi, dus hij is de baas...![]()
Een andere collega is technical service manager en als je hem vraagt wat hij doet.. "in potjes roeren en emails beantwoorden..."
Alsof "manager" iets zegt, dat is mijn punt dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof "iets met computers" veel zegt
Mijn moeder heeft ook een mooie titel, ze doet huishoudmanagement
Je managed toch iets?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof "manager" iets zegt, dat is mijn punt dus
jeeeeeeeej, ik heb de leiding over mijn accountsquote:ma·na·ger [mennedzj e r] de; m,v -s 1 iem met een leidinggevende functie 2 iem die de zakelijke belangen van artiesten, beroepssporters enz. behartigt
Mijn fokaccount.quote:
precies. Dat wilde ik ook nog even onderstrepenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof "manager" iets zegt, dat is mijn punt dus
Ik heb de leiding over de inkoopafdeling. Toch ben ik geen inkoopmanagerquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jeeeeeeeej, ik heb de leiding over mijn accounts
Ik hoop dat ze een beetje naar me luisteren
Hoi sql manager.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:02 schreef JortK het volgende:
Ohjee deze discussie wil ik niet in terecht komen
Whehe.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb de leiding over de inkoopafdeling. Toch ben ik geen inkoopmanager![]()
bij account manager denk ik eerder dat je een accountant of zo bent, dan dat je iets met computers doetquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe.
Ik zou accountbeheerder ook een logischer naam vinden dan account manager.
Maar in het engels klinkt alles veel bruter, dus dan maar een rare vertaling
Eigenlijk zou treinkaartverkopert het beste zijn als titel, dat omvat precies wat ik doe.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij account manager denk ik eerder dat je een accountant of zo bent, dan dat je iets met computers doet
Grondstofinkopert, aangenaam!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eigenlijk zou treinkaartverkopert het beste zijn als titel, dat omvat precies wat ik doe.
doe niet echt iets met computers eigenlijk, behalve dat ik ze nodig heb voor werk
Ik ga denk ik een bedrijfoprichten met enkelt eerlijke titels.quote:
Ik kan me zo voorstelllen dat je dat vrijwel nooit zegt...quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Microsoft SQL Server Database Developer om precies te zijn
Ik heb niks met MS te makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Nooit schijten op het bord waaruit je eet he
Klopt, ik heet ook gewoon een DBA'erquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstelllen dat je dat vrijwel nooit zegt...
Maar ik welquote:
Sjef handtekeningen zetten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een bedrijfoprichten met enkelt eerlijke titels.
Dat de Chief Executive Officer ook niet zo heet maar gewoon luie flikker die teveel betaald krijgt.
Fok spamz0r met immer kwaliteitspost. Aangenaam.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Microsoft SQL Server Database Developer om precies te zijn
Oh, zo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, ik heet ook gewoon een DBA'er
[..]
Maar ik wel
Ik fok niet onder werktijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fok spamz0r met immer kwaliteitspost. Aangenaam.
Sjef rondjeslopen en handtekeningen zetten.quote:
wel internet maar fok deed het niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef JortK het volgende:
Meer mensen die net even geen internet hadden?
[ afbeelding ]
Zie daar je oorzaakquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wel internet maar fok deed het niet.
Geen last van.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef JortK het volgende:
Meer mensen die net even geen internet hadden?
[ afbeelding ]
Yeah right, en jij houdt ook niet van tettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |