Voor jou geen lekker wijf voor je uitgehuwd bent.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over je moeder? Nee dank je, daar weten we nu wel genoeg van.
Genoeg lekkere wijven die aan mij uitgehuwelijkt zullen worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor jou geen lekker wijf voor je uitgehuwd bent.
Als je niks gewend bent.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Genoeg lekkere wijven die aan mij uitgehuwelijkt zullen worden.
You will never know, maar inderdaad, die Hollandse dames zijn niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je niks gewend bent.
quote:Supermarkt mag elke zondag feestvieren
Een supermarkt in Amsterdam-Noord mag elke zondag van het jaar haar deuren blijven openen vanwege een andere exotische feestdag. Dat heeft een rechter van het College van Beroep voor het bedrijfsleven (CBb) in Den Haag dinsdag in een kort geding bepaald.
In de zomer vroeg de supermarkt ontheffing aan het stadsdeel Noord om open te mogen zijn op onder meer op de Tsjechische Johannes Husdag, de Maleisische nationale feestdag en het Belgische Hoppefeest. Het stadsdeel kende die ontheffingen toe, waardoor de winkel nu op elke zondag van het jaar open is, met uitzondering van de christelijke feestdagen.
Andere winkels in Amsterdam-Noord mogen twaalf zondagen per jaar open zijn. Vanwege oneerlijke concurrentie daagde de winkeliersvereniging de super daarom voor de rechter.
Mijn moeder? Welnee. Over je Oedipuscomplex.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over je moeder? Nee dank je, daar weten we nu wel genoeg van.
quote:
Ik moet wel mijn best doen het beeld over Marokkanen te bevestigen natuurlijk, dat je daar nog niet achter was gekomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:43 schreef MrX1982 het volgende:
Waar komt Mutant's obsessie voor 'je moeder' vandaan. Is dat een Rif gebergte gebruik?
Smaad, laster enzo. Ik heb nog niemand vermoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:46 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mijn moeder? Welnee. Over je Oedipuscomplex.
Daarvoor hoef je niet je best te doen gewoon zijn zoals je bent. Dat is al genoeg bevestiging.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet wel mijn best doen het beeld over Marokkanen te bevestigen natuurlijk, dat je daar nog niet achter was gekomen.
Hoe ben ik dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet je best te doen gewoon zijn zoals je bent. Dat is al genoeg bevestiging.
Enigzins gefrustreerd.quote:
Dat hoeft ook niet, Het is enkel een soort dwangmatige seksuele lust voor je moeder. Da's al.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Smaad, laster enzo. Ik heb nog niemand vermoord.
Ojeej, iemand neemt mijn reacties serieus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Enigzins gefrustreerd.
Smaad en laster, ik kan je aangeven, dat weet je he?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, Het is enkel een soort dwangmatige seksuele lust voor je moeder. Da's al.
Je mag je er best openlijk over uiten hoor.
Mocht je willen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Stereotype Marokkaan. Heetgebakerd en huilerig.
Subliminal messagequote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ojeej, iemand neemt mijn reacties serieus.
Waar is dat gifje ook alweer.
Waarom zou iemand dat willen?quote:
Ter bevestiging van zijn stereotiep waanbeeld natuurlijk. Sommige mensen kunnen het niet verteren als hun beelden niet met de werkelijkheid kloppen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat willen?
Projectie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Enigzins gefrustreerd.
Projectie.quote:
Dat idee krijg ik inderdaad vaak uit de reacties waarin jij andere users van allerlei opvattingen beticht.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ter bevestiging van zijn stereotiep waanbeeld natuurlijk. Sommige mensen kunnen het niet verteren als hun beelden niet met de werkelijkheid kloppen.
De schaamtecultuur...niet doorheen te komen...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Smaad en laster, ik kan je aangeven, dat weet je he?
Nee projectie.quote:
wat?quote:
Goede avond.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:49 schreef sigme het volgende:
'navond.
Ik las het ook, alleen al de humor moet beloond wordenquote:
Een paar dagen terug, via via, dat hij het aardig vond dat er aan 'm gedacht werd en dat we maar gewoon moesten doen wat we gewoonlijk doen. Ik zal 'm eerdaags weer eens berichten dat dat voor mekaar komt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goede avond.
Heb je nog iets gehoord van aagh?
Nou doei he!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
In navolging van Elseetje. Het gaat jullie goed.
quote:'Instructies' voor 40 imams in Rabat
AMSTERDAM - Naar schatting veertig Marokkaanse imams zijn vorige week vrijdag, zonder enig overleg met hun moskeebesturen, vertrokken naar Marokko. Volgens het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland (SMN) zijn ze teruggeroepen door Rabat. Hun reis is door Marokko betaald.
Het SMN zegt geen zicht te hebben op de aard van de activiteiten in Marokko, maar vermoedt dat de imams religieuze instructies krijgen. ‘Een onwenselijke situatie’, zegt SMN-directeur Azarkan. ‘Rabat mag zich niet bemoeien met de inhoud van het geloof van moskeeën in Nederland.’
De Tweede Kamerfracties van PvdA en CDA hebben minister Vogelaar van Integratie en staatssecretaris Albayrak van Justitie om opheldering gevraagd.
Uiterlijk donderdagochtend moet de Kamer worden geïnformeerd over wat de imams in Marokko hebben gedaan, en wat het kabinet daarvan vindt. ’s Middags vindt het spoeddebat plaats over Marokkaanse spionage in Nederland.
Voor de PvdA moet dat debat uitmonden in een heldere opdracht aan minister Verhagen van Buitenlandse Zaken, die binnenkort Marokko bezoekt. Verhagen moet eisen dat Rabat stopt met de ‘lange armpraktijken’, vindt PvdA-woordvoerder Dijsselbloem.
Bron: Volkskrant
Hè?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
quote:'Geld Koenders naar wrede rebellen Oeganda'
Nederlands ontwikkelingsgeld is gebruikt om rebellen in Oeganda te ondersteunen. VVD-Kamerlid Arend Jan Boekestijn eist direct opheldering van minister Bert Koenders (PvdA, Ontwikkelingssamenwerking).
Een woordvoerder van de VVD bevestigt tegenover elsevier.nl dat Boekestijn zo spoedig mogelijk' antwoord wil van Koenders.
Rebellen helpen
De VVD zegt sterke aanwijzingen te hebben dat Nederlands ontwikkelingsgeld via hulporganisatie Caritas bij rebellen van het Verzetsleger van de Heer (LRA) terecht komt.
Eerder hekelde de Oegandese minister van Rampenbestrijding Caritas ook al. Met Nederlands ontwikkelingsgeld zouden rebellen van het LRA worden gesteund en van eten en medicijnen worden voorzien.
De LRA wordt alom gevreesd in Oeganda. De rebellen staan bekend om hun moordpartijen, verkrachtingen en het ontvoeren van kinderen om ze als kindsoldaat of seksslavin te gebruiken.
Stopzetten
Caritas is de internationale koepelorganisatie waartoe ook het Nederlandse Cordaid toe behoort. Boekestijn wil eist de garantie van Koenders dat van het geld dat Cordaid vorig jaar aan de Caritas-afdeling in Noord-Oeganda schonk, geen cent bij de rebellen terecht is gekomen.
Als blijkt dat dit wel het geval is, dan moet Koenders de subsidie aan Cordaid onmiddellijk stopzetten, vindt de VVD.
Burgeroorlog
Cordaid ontkent alle beschuldigingen van de Oegandese minister. ‘Geld van Cordaid gaat niet naar rebellen maar naar de opvang van vluchtelingen en hulp aan lokale bevolking,’ aldus een woordvoerster.
In Noord-Oeganda woedt al jaren een burgeroorlog. Vredesonderhandelingen verlopen moeizaam, onder meer doordat hulporganisaties de rebellen ondersteunen, aldus de Oegandese minister.
Bron: Elsevier
quote:
Het was maar een trollpost van mij, heer Bluesdude. Ik dacht dat het er wel dubbeldik bovenop lag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:56 schreef Bluesdude het volgende:
''
Projectie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |